-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz #75501312 #88697 üzenetére
Külön. A megrendelestől számított 1 év. Anyumnak a net, tv, telefon 2020.03.12 járt le, a HBO , filmbox pedig 2020.04.02 mivel később lett megrendelve. Igaz amint meglett az ügyfél megtartó csomag (ebbe már nem kértem) ami 2020.03.13 lépett érvénybe megszűnt mind a kettő, és következő számlában jóvá írták az előre kifizetett díjat. Szóval úgy tűnik megújításkor ha az új csomagba nem kell akkor törlik (vagy törölhetik, nem tudom mi a hivatalos menetrend) ha utána nem kell.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
DonAttilas
tag
Sziasztok!
Valaki esetleg meg tudná mondani, hogy mennyi a szolgáltatás költöztetésének a díja a vodafonenál jelen pillanatban? Ugyanis úgy adódott hogy a nyárra (3 hónap) máshol fogunk lakni és a meglévő szolgáltatásomat szeretném erre az időre átköltöztetni az új címre, aztán vissza. Érdekelne ennek a pontos összege. Egyelőre ezért a kérdésért nem akarom az ügyfélszolgálatot hívni ahol 30 percet várakoztatnak szokás szerint -
#75501312
törölt tag
válasz DonAttilas #88704 üzenetére
Ma csak 12 percet vártam.
-
kekedi
senior tag
Szisztok,
Problémám van a Horizon Go szolgáltatással.
Probáltam vissza olvasni, de érdemi infót nem találtam.A jelenség:
-az otthoni nettel nem működik. Se laptopon, se PC-n. (Telefonon még nem probáltam. )Egyszerűen nem tölti be az oldalt. (minden mást igen).
-Munkahelyen kipróbáltam és működik. Telefonon is működik az app.(ezeket egyidőben próbáltuk, én a munkahelyemen, feleségem otthon)
ötelet?
-
blakey
titán
Egyedi DNS-el is működik.
(#88707) keked
Nem használsz valamilyen AdBlockert vagy nincs-e bekapcsolva a DoS protection, stb? Milyen böngészővel.
Nálam gond nélkül működik, OpenDNS-t használok.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Gubu0101
veterán
Ma is hivott vagy 4x a gep, hiaba nyomok 1 vagy 2 nem fogadja el, erre is jelezenem kell hibat mert kezd teli lenni a tok hogy oranket a telefonert kell nyulkalni
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
#75501312
törölt tag
válasz MadMancs #88701 üzenetére
Megkérdeztem, mert nem akartam lemaradni az időpontokról, ha mostanában telik le.
Valóban, a megkötéstől számított 12 hónap a hűségidő extra csomagokra is, és idő előtti lemondás esetén szintén él a kötbér.
DE!
Ha alap csomagot hosszabbítasz és a kedves ügyintéző bejelöli az extra csomagokat is melléjük, akkor változhat a hűségidő letelte, ebben az esetben ugyanaz, mint az alap csomagé, eredeti megkötési dátumtól függetlenül.És emlékszem, hogy anno tavasz (május) környékén volt mindig hosszabbítás, de aztán változott valami, lett január-február majd most a legutolsó szerint november.
Nem hiába voltam megzavarodva, visszakerestem a leveleket az elmúlt pár évre és megvannak dátumra pontosan mikor mit kötöttem, volt bő 1,5 év, amikor nem hívtak és nem volt hosszabbítás, viszont eredeti dátumok szerint most változtathattam volna mindent, extra csomagokat mindenképp. De közben volt egy olyan hívás is, amikor változott a csomag összetétele, ezért kellett frissíteni, és akkor emlékszem, hogy nem volt opció a kevesebb ár, hanem kaptam pluszba a Filmboxot.Úgyhogy most részemről megszűnt az eddigi megelőlegezett bizalom, nem tudom már jóhiszeműen azt feltételezni, hogy minden lehetőségről tájékoztatnak és segítenek. Ha legközelebb hívnak, rá kell kérdeznem minden egyes tételre, dátumra, következményre, mindenre, különben én járok rosszul. Úgy tűnik az írásbeli panasz nem elég, vagy az ember felveszi a telefont és letojja az ügyintéző lelkivilágát és érvényesíti a saját érdekeit vagy átverik. Ami azért is kár és szomorú, mert 10-ből 2 ügyintéző segítőkész, vagy ha felismeri a helyzetet akkor abbahagyja a manipulációt és végzi rendesen a dolgát, amit eredetileg is kellett volna végeznie. Kíváncsi vagyok ezt mennyire támogatja a belsős céges szabályzat, de az már más sztori.
Szóval ha valakinek kérdése van, használja az amúgy is olcsó vezetékest, hangosítsa ki és tegye félre, de megéri várni. Ha másért nem, azért megéri a havi 100 Ft, hogy ingyen legyen az ügyintézés.
-
blakey
titán
Ahány Adblocker annyi féle, nem szabad tutira venni, hogy nem az okozza. Amit uBlock Origin mellett megtudok nyitni az nem működik AdGuard alatt, és ez csak egy példa.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
MadMancs
veterán
válasz #75501312 #88713 üzenetére
Sajnos ez így van. De eleve ha ők hívnak nem is szabad egyezkedni/elfogadnj/módosítani. Nekik az a lényeg hogy minél jobban behúzzanak. Ezt valószínűleg nem csak engedi hanem megköveteli a belső szabályzat náluk. Nem érdekük hogy te jól járj, hanem az hogy ha lehet hűséggel minél többet fizess.
Itt a példa: Ugye csodálkoztam hogy albiban nincs telefon. Kiderült hogy azért nincs mert főbérlőmnek mikor bekötette bemagyarázták hogy nem érdemes mert csak a havidíj lesz magasabb tőle.. így lett a net 300 + tv comfort 8896Ft. Míg net 500 + tv comfort + nonstop S csak 7100Ft új bekötéssel. De szegény soha nem volt UPC-s nem ismeri a csomagokat, így elhitte.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Faby
senior tag
Sziasztok!
ConnecBox + portforwardinggal van bajom.IPv4 címem van, a GUI-ban látható cím egyezik a külső publikus címmel, tehát nagy valószínűséggel nem NAT-ol a szolgáltató.A CB menüben aktív a port forward, beállítottam két szabályt, az egyik az OpenVPN-nek, másik torrentnek, mindkettő a doboz mögötti NAS-ra mutat, annak fix IP címe van.Sajnos egyik szolgáltatás sem működik, nem tudom VPN-nel elérni a belső hálót, és a torrent sem megy, a külső port checker is zártnak látja mindkét portot.A CB új nálam, most cserélték, a korábbi Technicolor dobozzal nem volt ilyen gondom.240/20-as net van.Mi lehet a probléma?Megoldva, a NAS-ban volt elírva az alapértelmezett átjáró.
Illetve tényleg nem lehet a port forward szabályt szerkeszteni, csak törölni?[ Szerkesztve ]
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
NoOne1976
őstag
válasz MadMancs #88718 üzenetére
Szerintem ez is változó. Aki tavaly hívott engem, annak "elmagyaráztam mi a helyzet", meg is egyeztünk 100 Ft emelésben, cserébe 120-as net helyett lett 300-as.
Aki ez évben hívott és tényleg próbált megetetni (de mivel tisztában vagyok a dolgokkal, így nem sikerült) , ezért kértem, magyarázza már el, miért jó nekem hűséget aláírni a semmiért. Érezte, hogy ezt a halat nem fogja kifogni, így inkább gyorsan elköszönt és ajánlani se próbált semmit. -
v.attis
őstag
Van valami infó arról, hogy mit tervez a Voda a Upc kábeles területeivel?
Délkelet Magyarország, Békés megye, Gyomai állomáshoz tartozunk és nemhogy javulna bármi, inkább romlik! Sok a net kiesés (fél percesek, de akár fél napos is elég sűrűn van) és mostmár a tévé is folyton szakadozik. Ez már nagyon gagyi. 15 éve van kábeltévém és netem, még anno a Fibernettel kezdtem amit megvett a Upc, de 15 év alatt sosem volt ilyen gáz, mint eddig ebben az évben... -
#75501312
törölt tag
-
-
degec
senior tag
Tisztelet !
Vodafone postai sárga csekken érkező számlát Qr-kóddal, Otp-s appal fizet-e valaki itt mobillal ? 4 hónapja nem sikerül a Qr kódot benyalatni egy Samsung s10 el, Samsung a51-es szifon Xr el, semmivel.. más nem küzd ? Minden más számlát hibátlanul benyal az Otp-app, nem annyira műszaki gond bocs hogy ide írtam, ügyfélszolinak jeleztük, de nagyon nem hatotta meg Őket nyilván. Köszi szépen ha jön válasz ! Postára gyűlölet járni..ugye. főleg most.[ Szerkesztve ]
-
Marcsello31
őstag
Sziasztok! A upc smart guard program még működik ma is? Lehet vele valami hasznosat csinálni? Vagy az már nem működik.
[ Szerkesztve ]
-
Ledi
aktív tag
válasz soundsonic #88628 üzenetére
Köszi, hogy szóltál!
Nem tudtam, hogy ez ilyen problémás, csak gondoltam így egyszerűbb újraindítani, mint mindig kihúzni a konnektorból.Kicsit nehéz hozzáférni a hosszabbítóhoz és ezért gondoltam. A Horizonnal ha folyamatosan nyomtam a kikapcsoló gombot akkor lehetett rebootolni.[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
Vodát még nem fizettem QR el, eszamla miatt, de több QR formátum van. Van amelyik csak iCsekk app ismer, van amelyiket csak SmartBank (OTP vel), és van amelyiket mindkettő megeszik. Ilyesmi lehet itt is. Nézd meg iCsekk megeszi e.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
v.attis
őstag
válasz kabelmania27 #88727 üzenetére
-
kezo0
addikt
Másik fórumon posztolták, onnan hozom ezt. Eszerint nyár végéig megszüntetik a Horizon Go szolgáltatást, ill. tervbe vették az összes korábbi UPC-s box lecserélését VTV boxra. Ez azért felvet pár kérdést, ha igaz.
A klasszikus és a modern tartalomfogyasztási szokásokat vegyíti az új Vodafone TV szolgáltatás
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #88738 üzenetére
Már csak azért is, mert a VTV boxnak csak HDMI-kimenete van. Mi lesz azokkal az előfizetőkkel, akiknek nincs HDMI-bemenet a tévéjén?
És ez csak egy kérdés a sok közül.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
zoli62
addikt
Van olyan, akinek szóló Vodafone TV szolgáltatása van Vodafone stb-vel internet előfizetés nélkül?
-
Soma01
veterán
A Connect box automatikusan tud/szokott WiFi csatornát váltani ha érzékeli, hogy telepített az a csatorna, ahol épp van? Vagy csak akkor ellenőriz, amikor elindul/újraindul az eszköz? Vagy akkor sem? Persze mindezt akkor ha automatikusra van állítva a csatorna szám.
-
S@c@
őstag
Helló!
Ma voltak beszerelni az 500-as netet és a tv-t. A net popec...a tv olyan amilyen, viszont a telefonrol semmi szo sem volt...illetve annak kéne lenni valami beállításnak vagy azt max csak a connect boxba kell dugni?
-
st6969
őstag
válasz kabelmania27 #88702 üzenetére
Ami érdekes viszont, hogy reggel 7-kor mértem egyet, és akkor közel 500Mbit/s megvolt
Szóval mégiscsak a hálózat terhelése okozhatja ezt? Most pl. 150 Megdöbbentő, hogy ennyire instabil.(#88700) viktorhu
"Azért aki most váltott az 500-as csomagra, ott első körben a mérési hibát sem zárnám ki, nem olyan magától értetődő egy 500-as net mérése, mint egy 150-esé."
Nem tudom pontosan mire gondolsz, de nem futtatok torrentet, és nem wifin mérek. Nincs a háttérben letöltés. Ugyanezen állapot mellett tegnap este mértem 44-et, ma reggel meg 495-öt. -
kezo0
addikt
válasz #72445440 #88742 üzenetére
„A cikkből én azt vettem ki, hogy a Horizon Go alkalmazás szűnik meg a nyár végén és hogy majd egyszer lecserélik a régi mediaboxokat is.”
Én sem írtam mást. Egy mellérendelő összetett mondatot írtam, így az első tagmondatban található időmeghatározás (nyár végéig), nem érvényes a második tagmondatra. Tehát nyár végéig megszüntetik a Horizon Go-t, ÉS emellett azt is tervbe vették, hogy majd lecserélik a UPC-s boxokat. Valamikor.
Ugyanakkor itt szeretném megjegyezni, hogy az új platform jelenleg csak akkor elérhető, ha van már egy VTV boxod, mivel a box által adott egyedi kódot kell megadni a VTV applikáció működéséhez, vagy vmi ilyesmi (ha jól értettem az itt olvasott leírásokból). Tehát ha nyár végéig megszüntetik a Horzon Go-t, akkor hogy fogom helyette elérni a VTV-s online felületet/appot, ha nyár végéig még mindig csak a jelenlegi Cisco boxok lesznek nálam...?
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!