-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Latency
senior tag
Üdv.
Fiber Power 25-öt szeretnék rendelni 1 éves hűséggel, de elég nehéz kihámozni az ÁSZF-ből, hogy mennyit kell fizetni, ha a hűségidőn belül felmondom. Valaki esetleg tud segíteni?
Kösz.
-
HUNited
senior tag
válasz [CS]Blade2 #5149 üzenetére
Megbocsáss, de mutassa be a dokumentumot, hogy én átvettem a levelet...
-
upc on-line
tag
válasz ödönbéla #5146 üzenetére
Az új szerződéstípust azért szeretnénk minden előfizetőnkkel megkötni, mert a különböző időszakokban, eltérő módokon megkötött szerződéseket alakilag egységesíteni szeretnénk. Az új szerződéses alaknak köszönhetően, zökkenőmentessé válik az előfizetői kapcsolattartás (pl.: elég a ráutaló magatartásként kiegyenlíteni az előfizetési díjat), ami egyes szabályok változása miatt, várhatóan a mostaninál sokkal nehézkesebbé, körülményesebb lenne a jövőben a változások nélkül.
üdvözlettel, upc on-line Twitter:upc_online_hu Facebook:upcmagyarorszag
-
csakb
őstag
válasz upc on-line #5154 üzenetére
Kedves upc on-line!
Eddig szerintem mindenki érti, mivel pontosan ugyanezt írták le az előfizetőiknek elküldött értesítésben. De még mindig nem tudjuk, hogy mi is ez az alak. Az én szerződésemnek olyan alakja van, mint egy A4-es papírlapnak. Az új, egységes alak milyen lesz? Mint egy söralátét?
Ettől a ráutaló magatartástól én kissé tartok. Mi lesz akkor, ha az előfizetésemhez hozzácsapnak egy új, fizetős szolgáltatást, amit én egyáltalán nem szeretnék igénybe venni? Hogyan értesülök erről? A számlán megjelenik új tételként? Én Díjneten keresztül fizetek. Ha megjelenik, akkor nem tudom azt megtenni, hogy ne fizessem be ennek az új szolgáltatásnak a részösszegét, ugyanis csak a teljes számlát tudom kiegyenlíteni, egyes tételeket külön nem. Vagyis akár akarom, akár nem, ráutaló magatartással elfogadom az új szolgáltatást. Ilyesmiktől tartunk, remélem, értik.
Mi számít még ráutaló magatartásnak? Az előfizetési díj kiegyenlítését csak egy példaként említette.
Mi van akkor, ha én nem szeretném, hogy a szerződésem alakja megváltozzon? Megmaradhat a régi szerződésem?
-
Jim74
nagyúr
Attól, hogy elektronikus számlát kapsz, még nem kell feltétlenül az egészet kifizetni egy összegben. Annyit kell csak tenned, hogy nem csoportos beszedéssel vagy bankkártyával egyenlíted ki a számla összegét, hanem egyedi utalással. Annyit utalsz át, amennyit akarsz és a közlemény rovatban egyértelműen feltünteted, hogy mely szolgáltatásokat kívántad kiegyenlíteni az utalással. Ilyenkor az a ráutaló magatartás, hogy nem fizeted ki a plusz szolgáltatást.
-
Medical
aktív tag
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Évek óta UPC csomagom van, általában meg vagyok velük elégedve. Most még is adódott egy problémám, amit nem tudnak orvosolni. Az elmúlt egy hét alatt, 3X hívtam őket.
Szóval, a honlapukon van lehetőség telefonszám keresésre (ügyfélszolgálat>telefonkönyv) többször vettem már igénybe, de mostanában nem működik. Addig jutok el, hogy beírom a település nevét és a nevet, majd klikk a keresésre, sajnos nem keres.
Azt mondták náluk működik, Több javaslatuk volt, más böngészővel próbálkozzak, nézzem meg friss a flash-Player, illetve a Java. Mind kettő telepítve van és frissítve vannak. A Firefox-n és Internet Explorer sem működik.
Meg kérdeztem a fiamat akik, ezen a településen laknak ahol én, nekik sem működik. A lányomék Gödöllőn laknak náluk sem működik a telefonkönyv, ezek után ma ismét hívtam az ügyfélszolgálatot elmondtam mind ezeket, leráztak azzal, hogy náluk jó nem tudnak segíteni.
Mit javasoltok, mért nem működik?Huawei P20 pro, ASUS K52F, CPU:i5-450M, Samsung SSD 840 series 240GB +500GB külső vinyó, RAM:8GB, Lumia 640 XL LTE, Win 10
-
hesszan
aktív tag
válasz upc on-line #5154 üzenetére
ha mindenki elolvasta a levelet akkor ez a link feltünt mindenkinek:
ászf
itt megtalálható a lenti 3. fülön az egyéni előfizetői szerződés, erre kattinva pl egy ilyen pdf-et kapunk:
egyéni nov1-tőlBár az igaz, hogy egy sajátot megnéznék, nem csak egy ilyen általános nem kitöltött.
Sajnos még nem sikerült elolvasom minden apró betűs részt.19.oldal
A fenti, elektronikus hírközlési szolgáltatásoknak nem minősülő szolgáltatásokra vonatkozó rendelkezések kizárólag az Előfizetők teljes körû tájékoztatása érdekében kerültek egységes szerkezetbe szerkesztésre a Szolgáltatásra vonatkozó feltételekkel, így azok módosítása – tekintettel arra, hogy e járulékos szolgáltatásokra vonatkozó rendelkezések nem tartoznak az Eht. hatálya alá – nem minősül az Előfizetői Szerződés Eht. 130-132. §-ai szerinti módosításának, így az Eht. 144.§-ban foglalt tájékoztatási kötelezettség sem terheli e vonatkozásban a Szolgáltatót.Kérésem: Legyen olyan kedves jelezze, hogy hol lehet ezt a bontást megtekinteni, hogy melyek azok a szolgáltatások, amiről engem tájékoztatni kell (ha bekapcsolják és elkezdik számlázni nekem) illetve melyek azok amelyről a UPC-nak nem kell tájékoztatni engem
(csak internetem van)Kérdésem:
HA ilyen tétel megjelenik a számlán
(mert ha elfogadjuk ezt a módosítás akkor bármikor megjelenhet mondjuk 3251+500ft vírusirtó havidíj vagy bármi más)
De nekem a folyamatosan beállított átutalásba minden esetben 3251 ft van, akkor ezzel én elfogadom a vírusirtó havidíjt vagy nem?Kérdés2:
(üfszolit kivárni lehetetlen asszem 70ről Módosításra kerül az Ügyfélszolgálati ügyintéző 60 másodpercen belüli bejelentkezésének aránya minőségi mutató célértéke 65 %-ra. A módosítás valamennyi ÁSZF 4/b számú mellékletét érinti.
Emailen keresztüli szerződéskép nem elfogadáshoz mi kell? milyen azonosító?
És mi történik ha nem fogadom el? Ez egyenlő a szerződésbontással? vagy érvényben marad a régi tavalyi szerződésem amely most már határozatlan idejű vált?
[pl ezért sem szeretném ha engem email/telefonon keresztül tájékoztatnának, hanem a régimódi levélben hogy változni fog a havidíjam, hogy időben tudjak ellenkezni, bontani/újat aláírni hátha úgy kedvezőbb stb]Válaszait előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Sungdurung
-
TheHardOne
tag
válasz upc on-line #5154 üzenetére
Örülünk, hogy egyszerűbbé válik a kapcsolattartás. Csak sajnos biztosan lesznek, akik rossz(abb)ul járnak majd ilyen-olyan körülmények miatt. Egy normális országban működhetne, csak itt ugye mindenkiben ott bujkál hogy esetleg őt akarják (majd) lehúzni, és sajnos nem ok nélkül. Ezért is ez a sok kérdés.
Azért remélem itt nem fog bebizonyosodni utólag a tisztességtelen piaci magatartás.
#5157
Nálam működik. Nem javás vagy flashes, de azért érdemes lenne nekifutni minden bővítmény nélkül (pl. Adblock, bár nálam azzal együtt is működik).
[ Szerkesztve ]
-
Medical
aktív tag
válasz TheHardOne #5159 üzenetére
Le tiltottam a bővítményeket, így sem működik!
Esetleg, más javaslat?Huawei P20 pro, ASUS K52F, CPU:i5-450M, Samsung SSD 840 series 240GB +500GB külső vinyó, RAM:8GB, Lumia 640 XL LTE, Win 10
-
-
bozsozso
őstag
válasz upc on-line #5154 üzenetére
Ez a válasz ugyan olyan semmit mondó mint ami eddig is volt.
"Az új szerződéses alaknak köszönhetően, zökkenőmentessé válik az előfizetői kapcsolattartás"
Az új alaknak köszönhetően miért tudják jobban tartani a kapcsolatot velem?
(pl.: elég a ráutaló magatartásként kiegyenlíteni az előfizetési díjat)
Mint jelen esetben is hamarabb megkaptam a számlát dijnet-en és ki is egyenlítettem mint ahogy a levél megérkezett. Tehát még nem is tudom, hogy mit de már el is fogadom. Ez aztán frankó. Ez is az én érdekeimet szolgálja.
Bár a tényleges választ úgysem kapjuk meg mivel az már nem az Ő érdekeit szolgálja mint az sem, hogy a levélbe belecsempészve küldte ki ezt is.
A UPC mit gondolna rólam, ha küldenék részére egy számára fontos információt, de úgy hogy az időjárásról kezdenék először írni majd közölném a fontos információt a levél vége pedig utinform lenne? Valamint közölném vele, hogy a levél felbontásával ezt el is fogadta.Nem gondolom, hogy ezt díjjazná mivel az időjárás és utinform nem érdekli így el sem olvasná.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz bozsozso #5163 üzenetére
Mondjuk jogilag ez az egész szerintem már ott nem áll meg, hogy ha eddig nem volt elég valamire a ráutaló magatartás, akkor gondolom legalább első ízben egy aláírással, vagy rögzített hangfelvételen kellene hozzájárulnom, hogy a jövőben a ráutaló magatartás is elegendő lesz részemről, egy szerződés módosításához! De ha eddig ez nem volt elég, akkor egy új szerződést amiben ez le van írva, hogyan lehet elfogadni ráutaló magatartással, mikor a még a régi van érvényben, és aszerint ez még nem elegendő?
Ez olyan, mint a tyúk és a tojás esete!
Ráadásul a levél nem is ajánlva érkezett, így még azt sem tudja bizonyítani, hogy én azt megkaptam! Nekem van egy szerződésem a UPC-vel, és azt tekintem érvényesnek, ha bármi olyannal állnak elő, ami nekem nem tetszik!
[ Szerkesztve ]
-
Medical
aktív tag
válasz khorvat #5161 üzenetére
Igen, valami csak nem stimmel valahol!.
#5162
nálam nincs feltelepítve a Chrome, sima Firefox 16.0.2 van, de lehet kipróbálom.Köszi nektek az infót.
[ Szerkesztve ]
Huawei P20 pro, ASUS K52F, CPU:i5-450M, Samsung SSD 840 series 240GB +500GB külső vinyó, RAM:8GB, Lumia 640 XL LTE, Win 10
-
Medical
aktív tag
válasz anonymus89 #5162 üzenetére
Chrome böngészőt feltelepítettem, azon nálam is megy!
Firefoxon mért nem megy, valami megoldás csak van rá. Nem szeretnék Firefoxról váltani, már megszoktam.Huawei P20 pro, ASUS K52F, CPU:i5-450M, Samsung SSD 840 series 240GB +500GB külső vinyó, RAM:8GB, Lumia 640 XL LTE, Win 10
-
ödönbéla
csendes tag
válasz upc on-line #5154 üzenetére
Köszönöm a választ. Honnan lehet megtudni, hogy az új szerződésben mely pontok változtak meg? Ha nekem kell kibogarászni, akkor mikor kapom meg az én példányomat?
Más cégnél a változatlan tartalmú hosszabbítás is aktív részvételt igényel, itt most egy szórólap hátoldaláról tudom meg, hogy éppen új, ismeretlen szövegű szerződést írok alá. Nyilván megvan az oka, hogy miért a vírusirtó és a videótár közé sikerült besuvasztani.
-
félisten
válasz Dhampir #5131 üzenetére
Írok beszámolót, bár érdemben eddig semmi nem történt.
Eltelt pár nap, de még nem érkezett értesítés arról, hogy az Internetbekötés lehetőségét illetően megtörtént-e a műszaki felmérés, vagy egyáltalában lesz-e belőle valami.
Érdemes lenne rákérdezni az ügyfélszolgálatnál?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Dhampir #5169 üzenetére
Én nem hinném, hogy ennyi idő után érdemes lenne (bár nem néztem vissza pontosan, de mennyi volt? 1 hét?), és valószínűbbnek tartom, hogy inkább magára a felmérésre kell várni, mintsem annak eredményének közlésére! Szerintem majd jelentkeznek ha van valami... Esetleg, ha 30 nap elteltével sem lesz válasz, akkor már lehet zaklatni őket!
-
Medical
aktív tag
válasz anonymus89 #5167 üzenetére
Ez, egy rejtély!
Huawei P20 pro, ASUS K52F, CPU:i5-450M, Samsung SSD 840 series 240GB +500GB külső vinyó, RAM:8GB, Lumia 640 XL LTE, Win 10
-
HUNited
senior tag
válasz upc on-line #5154 üzenetére
Tehát ha jól értem, azért kell a módosítás, hogy bármikor módosíthassátok a szerződést, az ügyfélnek ne kelljen tisztességesen jeleznetek ezt, elég ha befizeti a számlát, és már mossátok is a kezeiteket?
Na akkor már csak azért sem kérek ebből a szerződésből (amit szintén jeleztem az ügyfélszolgálatnak, iktatószámot kaptam, választ erre a kérdésemre sem...)
-
HUNited
senior tag
válasz Intruder2k5 #5164 üzenetére
Bizony ez így is van.
-
félisten
válasz Intruder2k5 #5170 üzenetére
Szia!
Ma jelentkeztek a műszaki felmérés ügyében, és egy nagyon intelligens emberrel beszéltem.
Kiderült, hogy korábban már bevezették volna, de a ház tulajdonosa ezt megakadályozta.
Az aszfaltot is bontani kellene, és még egyéb fúrás-faragássokkal együtt járó szerelési műveleteket elvégezni.Sajnos akkor ez az Internetbevezetés meghiúsul.
Ezúton is köszönet a UPC-nek a tájékoztatásokért, nagyon kellemes volt velük tartani a kapcsolatot, a mai világban ritkaság, hogy az ügyfelet emberszámba vegyék.
-
AtHoS
nagyúr
válasz Dhampir #5174 üzenetére
Akkor Te egész jól jártál.
Én, mikor úgy döntöttem, hogy beköttetem tőlük a netet, felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol elmondtam mit szeretnék. Az ügyfélszolis hölgy ezt "rögzítette", majd azzal váltunk el egymástól, hogy kb. 1 hónap lesz max a bekötési idő.
Eltelt a hónap, nem történt semmi, így gondoltam rákérdezek mi újság. Hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol elmondtam, hogy jó hónappal ezelőtt rendeltem net bekötést. Kérte az ügyfélszolgálatos az adataimat, de kiderült, hogy még csak a rendszerben sem vagyok benne. Na ekkor kicsit kérdőre vontam, hogyan is lehetséges ez illetőleg mi lenne, ha most már kicsit csipkednék magukat. Gyorsan kaptam is egy számot, amivel lehetett később érdeklődni, ugyanis a címen, ahová köttetni szerettem volna a netet előzőleg még nem volt semmilyen UPC szolgáltatás, így valami elő-felmérést kellett végezni (mellettem lévő szomszédhoz ill. az utca túloldalán lakó szomszédoknál volt élő UPC szolgáltatás).
Eltelt újra 3 hét - természetesen semmi nem történt - ezalatt, jött ismét egy ügyfélszolgálatos csevej, de most live chaten, ahol kaptam gyorsan egy munkalap számot, majd rákövetkező munkanapon jöttek is bekötni, de nem hoztak magukkal az akkor éppen élő UPC akcióban hirdetett vezeték nélküli telefont, amit egy jó barátom hozott el tőlük egy héttel később (volt egy ismerőse a UPC-nél. Bár tudtam volna korábban, hogy van kapcsolata)
Még annyi, hogy a bekötés utáni napon érkezett egy levél a UPC-től, miszerint az általam rendelt szolgáltatás bekötése megvalósítható a kívánt címre.
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
upc on-line
tag
válasz hesszan #5158 üzenetére
Az egyéni előfizetői szerződésből idézett rendelkezés nem új keletű, már régebb óta részét képezi a szerződésnek. Annyit jelent csupán, hogy az értéknövelt kiegészítő szolgáltatások (pl. smart guard, webtáros, wifi opció, videotár stb.) igénybevételének feltételeinek a módosulása esetén a szolgáltatót nem terhelik ugyanazok a tájékoztatási kötelezettségek, mint a fő szolgáltatások esetében, mivel ezek jogilag nem minősülnek hírközlési szolgáltatásoknak.
Olyan azonban természetesen nem fordul és nem is fordulhat elő, hogy az előfizető kifejezett kérése, beleegyezése, megrendelése nélkül egyszer csak bármelyik kiegészítő szolgáltatásunkat felszámítanánk – ezt a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályok is tiltják, de nincs is ilyen szándékunk.Hangsúlyozzuk, hogy ezekben a feltételekben továbbra sincsen semmilyen változás, mint ahogy más feltételekben sem!
Mindössze a szerződés megkötésének a formája változik, azaz annyi, hogy a szerződés ráutaló magatartással jön létre (amit egyébként a jogszabályok eddig is lehetővé tettek és sok előfizetőnek már eddig is elve így köttetett meg a szerződése). Az új szerződéstípust azért szeretnénk minden előfizetőnkkel megkötni, mert a különböző időszakokban, eltérő módokon megkötött szerződéseket alakilag egységesíteni szeretnénk. Az új szerződéses alaknak köszönhetően, a későbbiekben zökkenőmentessé válik az előfizetői kapcsolattartás ami egyes szabályok változása miatt, a mostaninál várhatóan sokkal nehézkesebb, körülményesebb lenne ezen formális változtatások nélkül.üdvözlettel, upc on-line Twitter:upc_online_hu Facebook:upcmagyarorszag
-
zuzu000
őstag
válasz kabelmania27 #5178 üzenetére
Tegyem bridged only-ba? Mert ez egy EPC3925, ugye egyberouter/modem.
-
-
zuzu000
őstag
válasz kabelmania27 #5180 üzenetére
Gép vagy modem?
Gép volt már nem egyszer, modemet pont most indítottam, semmi változás.
Akkor a UPC-nél lesz valami, ha már Criton -nál sem fényes a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
zuzu000
őstag
-
hesszan
aktív tag
válasz upc on-line #5176 üzenetére
Köszönöm a részletes választ.
Mi történik ha nem fogadom el az új szerződés? Szerzibontás vagy megy tovább a "régi" feltételekkel?
Értem amit leírt. Erre már nem szükséges reagálni, de félelmeim vannak.
Remélem ez a továbbiakban is így lesz, és önök mindig az ügyfelek érdekeit helyezik majd a cég elé.
"az előfizetői kapcsolattartás ami egyes szabályok változása miatt, a mostaninál várhatóan sokkal nehézkesebb, körülményesebb lenne"
Nekem nem szimpatikus az EHT azon része, hogy elektronikus csatornákat hagytak jóvá kommunikációra. És a fenti idézet szerint elég a ráutaló magatartás (pl befizetem a számlát ezzel elfogadom) így onnantól már bármi lehet.
Legyen csak egy akció: mindenkinek (meglévő új) 3hónap ingyen XY szolgáltatás. Tök jó! Mindenkinek. Mindenki örül. (apróbetüs: 3hó után terheljük ha nem mondja le.)
Számlán rajta van XY opció 0ft.... aztán majd XY opció fizetős...Állandó átutalás van beállítva (nem csop. beszed.) így a számlát rendesen fizetem határidőre. Sajnos a (e)számlákat emaileket nem feltétlenül olvasom nyitom meg. (tudom ez az én hibám)
Sungdurung
-
Topikgazda
Egy kis történet:
Nálam a XVII. kerületben múlt héten pénteken három negyed tíztől egy órán keresztül voltak szakadozások (a HGW folyamatosan nem talált csatornákat, digitális tévén "Nincs jel" felirat, analógon nincs adás), majd hétfő (kedd) éjfélkor ismét nem talált csatornákat a HGW de nem tudom meddig tartott mert elmentem aludni, kedd délután ismét volt egy szakadás de pár perc után ismét ment minden. Mindezt megírtam a HWSW fórumán mert másnak is volt Budapesten hasonló gondja, tegnap a UPC képviselője kérte az adataimat amit el is küldtem, ma jött a telefon, hogy délután jön ki egy technikus. Délben küldtek még egy e-mail-t is visszajelzésnek de abban nem volt semmi lényeges info, csak egy udvariassági válasz volt.
Délután meg is érkezett a technikus: cserélte a szobában az osztónál a csatlakozókat, az általam berakott hármas osztó nem tetszett neki, össze is vesztem vele emiatt, le akarta cserélni de nem engedtem. Így lényeges változás nem történt a hálózatban, remélem nem lesz több szolgáltatás kiesés, modem jelszintek:
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
forrest85
senior tag
válasz Gubek-Einste #5188 üzenetére
A visszirány mintha sok lenne, lehet, hogy kellett volna azaz osztó?
A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez!
-
Topikgazda
válasz forrest85 #5189 üzenetére
Éppen határon van de az újjal csak a lefelé lett volna egy picit magasabb de akkor a tévéken lett volna rossz. Ilyen a net a márciusi szakadozások óta, most azt kellett volna visszajavítani mert korábban 5-6-tal volt magasabb a jelszint lefelé.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Criton
veterán
válasz Gubek-Einste #5188 üzenetére
upstream 4channel? nálam csak 3van...
-
csaknehairok
csendes tag
Hali!
A sebességed esne önmagában,az lenne az,ami a terheltségre "fogható",bár ez se állja meg a helyét,mert a UPC hálózatában több száz megás előfizetői teljesítmény is benne van,és jelenleg csak 120 a max,és az sincs olyan sok.Elég valószínű,hogy az emberek által hazavitt szolgáltatások szakszerűtlen szereléséből adódó problémák köszönnek vissza (zaj, "mini" zárlat,stb.),amit self installnak hív a cég.A digi is a régebbi területeken hasonló rendszerrel működik,és ahogy csak lehet,védi az ilyen hatásoktól a hálózatát,ezzel szembe a UPC meg kiteszi ezeknek.
[ Szerkesztve ]
-
wmati
addikt
válasz Gubek-Einste #5188 üzenetére
Tényleg eléggé a határon van, esetleg azt megérné megnézni mi van ha közvetlenül a lakásba beérkező kebelre csatlakozol
-
Topikgazda
-
wmati
addikt
válasz Gubek-Einste #5195 üzenetére
Ezt nem tudtam, sokk mindent eláruét volna, eléggé a határon vannak a jelszintek reméljük több gond nem lesz vele
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Eddig sem volt különösebben gondom, csak a HWSW fórumán írta egy választ arra, hogy nálam a XVII. kerületben is voltak szakadozások, erre a UPC emberke kérte az adatokat és küldött egy hülye technikust akinek nem tetszett az amúgy jó minőségű osztóm, pl a tévé szakadozással nem is foglalkozott ami pedig nem is egy készüléken jelentkezett és más osztott ágban is van. Még a bejövő kábelen lévőre is rakni akart valami szarabbat, amit egyébként még tavaly ők tettek fel, de mondtam, hogy nem is gondoljon rá mivel még van egy plusz STB és több analóg vételi hely is a hálózatban. Erre aztán megsértődött és el is ment. Ha már az analógon sincs adás akkor ott nem egy hármas osztót kellene buzerálni vagy nincs igazam?
Kár, hogy nem az jött ki akivel egy suliba jártam, őt legalább ismerem és nem merne velem így beszélni.Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
wmati
addikt
válasz Gubek-Einste #5197 üzenetére
jah így oksa minden tiszta
-
Criton
veterán
válasz Gubek-Einste #5197 üzenetére
Ha a szerelő stílusa nem tetszik akkor szólni kell a UPC-nek, elég komolyan veszik az ilyen bejelentéseket.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Politika
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Eredeti játékok OFF topik
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W