Új hozzászólás Aktív témák

  • MadMancs

    veterán

    válasz AtHoS #121608 üzenetére

    Akkor Te is kifogtál egy dolgozni nem akarót.
    Ugyanis ha technikust kér akkor ő csak kettőt kattint többit technikus/központ intézi.
    Ha ő oda is adja fel kell vinni rendszerbe, aktiválni, stb.
    Először nekem is technikust akart pár hete mikor igényeltem egy másodikat, azt mikor mondtam hogy köszi de megoldom, akkor adta a kezembe. Hazavittem, behelyeztem TV-be és kész.
    Jó mondjuk hívom kellett 1420, mert boltban pénteken voltam, 9ttmeg hétfőre rögzítették szerződés módosítását, szóval maga a kártya már aktív volt, csak hétfőtől engedte volna a rendszer az elérést. Ezt lőtték át.

    Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

Új hozzászólás Aktív témák