Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
válasz vargalex #116295 üzenetére
Köszönöm a hozzászólásod! Tudok róla, de nem igazán találtam értelmes feldolgozó programot a Bash script-hez (json-ra gondolok, nem akartam még pluszba PHP-t telepíteni, azt ismerem), így maradt a hagyományos mód. Nem mellesleg, nem kell még a mértékegységeket is átszámolgatni (lustaság).
Meg tanulásnak is jó volt, úgy is hadilábon állok a szöveges feldolgozással.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Március végén jár le az itthoni előfizetésünk. Jelenleg 300-at net van, illetve "TV Premium" csomag két beltérivel, és ez kerül havonta összesen 5099 Ft-ba. Kb. 1 hónapja telefonon próbáltak meggyőzni valami nagyobb, drágább csomagról, de nem mentem bele. A kérdés, hogy újabb hűség esetén a mostani tapasztalatok alapján lehet-e ilyesmi árat ilyesmi csomaggal elérni?
A másik kérdés: Ha esetleg nem hosszabítok hűséget, akkor valahogy van mód a jelenlegi Horizon boxokat új, Vodafone boxra cserélni? A napokban eltűnt a visszajátszási lehetőség róluk.. köszönöm! -
vargalex
félisten
válasz ztsoft #116301 üzenetére
Ott van pl. a jq. Azzal elég könnyű kinyerni az adatokat a json-ból.
Pl. a letöltési sebesség:
data=$(speedtest --format=json)
download=$(echo $data | jq '.download.bandwidth')
De, ha cvs-ben kéred, akkor csak egy egyszerű cut:
[gavarga@gavarga-5500 ~]$ speedtest --format=csv
"Antenna Hungária Zrt. - Budapest","12374","4.681","2.911","0","61574742","1955492","535981803","10179440","https://www.speedtest.net/result/c/bbdd0a04-8126-4f85-9979-76d4717b32d8","1"
Vesszők mentén vágod és megvan.
Alex
-
ztsoft
őstag
válasz vargalex #116303 üzenetére
Talán én is a jq-t néztem anno. Ok, könnyűnek látszik, de mi van a mértékegység átszámítással.
Machine readable formats (csv, tsv, json, jsonl, json-pretty) use bytes as the unit of measure with max precision
Mivel itt két mértékegység is felbukkan (bit/s, byte), a fenti szöveg szerint mindent byte/s és byte-ban add meg? Nagyon nem mindegy, hogy melyik, nekem nem egyértelmű.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
vargalex
félisten
válasz ztsoft #116304 üzenetére
Pedig egyértelműen oda van írva, hogy a gépi feldolgozásra szánt formátum kimenetekben byte a mértékegység. Azaz a letöltési sebesség byte/s, minden byte-ban van.
Ha pedig a -u (--unit) kapcsolóra gondolsz, azt is egyértelműen leírja a help, hogy csak a human readable formátumnál értelmezett.Alex
-
p0cZok
újonc
válasz cocka #116299 üzenetére
Egy biztos, hogy szerintem a szoftverfrissítéstől nem függ, hogy az élő adás koaxról jön-e vagy ethernetről.
Igen, nálam bizonyára egybe esett a két változás.
(Mikor a 2. tv boxot beüzemelték (koax+ethernet), annak a hw és sw verziója is azonos volt az 1. boxal. A letöltött konfig lehetett más, ami meghatározta, hogy mi legyen az élő adások forrása.)Nekem nagyon úgy tűnik, hogy teljesen random az egész, hogy mikor kinek hol állítják át koaxra vagy állítják csak ethernetre. De legalább abban lennének következetesek, hogy akinek eddig is koaxon jött, annak ne változtassanak egy központi bejelentésig, ami arról szólna, hogy kedves előfizetők mostantól nem kell az élő adásokhoz koax. Ha meg eleve etherneten jött, akkor ne variáljanak újra a koaxszal.
Egyetértek.
Az 1. box csak iptv módban ment, több sw frissítés után is, ott sokaig megtartották azt a beállítást, amivel anno átadta a technikus. (...egészen a legutóbbi sw frissítésig, amikor új konfigot is kapott. : ) -
kezo0
addikt
válasz p0cZok #116307 üzenetére
Csak egy apróság, mivel többször is említed az IPTV-t.
A Vodafone-nál nem IPTV van, hanem ún. OTT (Over The Top).
Az előbbinél egy zárt, belső hálózaton keresztül jut el a tartalom a tévére (amihez pl. olyan routerek és más hálózati eszközök kellenek az előfizetőnél is, amelyek IGMP-képesek, máskülönben a tévéadás jól megbolondítja az ember otthoni hálózatát), míg az utóbbinál lényegében a nyílt interneten továbbítódnak a tartalmak az előfizető tévéjére, ezért nincs különösebb feltétele annak, hogy milyen saját routert vagy pl. switch-et használ otthon az előfizető, de legalábbis nem kell azoknak IGMP-képesnek lenniük.“The biggest difference between OTT and IPTV is the network. OTT content is usually delivered over an open network, the internet, while IPTV is delivered over a closed, proprietary network such as a LAN or WAN.”
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Csabusman18
tag
Sziasztok! Van 3 azaz három TV, mindegyik CI modul + kártya. A gondom az, hogy az egyik TV ritkán van használva, esetenként akár egy hétig nincs bekapcsolva. Miért érvénytelenítik a benne lévő kártyát? Többször előfordult már és mindig telefonálgatni kell, ha látják, hogy nincs használva, akkor miért nem kapcsolják vissza amikor bekapcsolom.
-
vigyory71
tag
válasz Gyzmo #116267 üzenetére
Köszönöm az infót Gyzmo.
Bevallom nem igazán sikerült értelmeznem a március 4-től érvényes ASZF rendelkezéseit az HBO Max-ra vonatkozólag.
A kifejezetten a módosításokat összegyűjtő dokumentumban pontosan így van benne:
"Most akkor vajon mégis mire gondolnak???"... gondoltam én, így megnyitottam a teljes ASZF-et, ami március 4-től lesz érvényben...
Annak pedig van az 1.sz melléklete, ahol gondosan elmagyarázzák, hogy az HBO az független a Vodától, nem az ő szolgáltatásuk satöbbi, satöbbi, ki veheti igénybe, hány éven felülinek kell lennie és minden egyéb információ. Aztán van ugye ennek a mellékletnek is az 1.sz függeléke, ahol ott van a matek... és ott ugyanakkor ez olvasható, a TV Premium és a TV Comfort csomagok (értsd régebbi, már nem rendelhető csomagok) használói számára:
Majd a TV HD Plus, és TV HD Max csomaggal (aktuálisan rendelhető csomagok) rendelkezők számára:
Lehet, hogy én értem félre, de nekem ebből az jön le, hogy ha régi, már nem rendelhető csomagod van, akkor benne van az HBO előfizetésed díjában az HBO Max, ha viszont a jelenlegi kínálatból van már csomagod, (TV HD Plus, vagy TV HD Max) akkor havi 3.150,-Ft az HBO MAX havi díjad.
Ez így nekem elég értelmezhetetlen, mert azt gondolnám, normál esetben inkább valamivel pusholni szeretnék a régi csomagok használóit az új csomagok felé, egy kicsit átterelni őket az aktuális csomagokra... De ez így nekem nem igazán ezt mutatja. Nem tudom. Tényleg lehet, hogy én értem félre. -
cocka
veterán
válasz Csabusman18 #116310 üzenetére
Telefonálás nélkül nem aktiválja be magát sehogyse? Ha több ideig vársz, az nem segít?
-
Madycsa
tag
-
LouiS22
veterán
válasz Madycsa #116314 üzenetére
És lássuk be: ennek van is értelme. Megkapod mailben a számládat jelszóval védve, vagyis bármikor vissza tudod keresni a mailboxodban. A Dijnet de mára meghaladta a korát.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Noxy
veterán
válasz LouiS22 #116315 üzenetére
Qr...ra van értelme. Szerinted a díjnet mit küldött, ami alapján fizetni kellet? Számlát, meg e-mailt a fizetés teljesítésről. Jelszó is nagyon fontos, nehogy valaki kifizesse helyettem.
Volt (van) egy mobilos fiókom a vodánál, de ez nem ok, mert a vezetékes netnek külön fiókot kell nyitni. Mintha egy külön cég lenne. Marha nagy munka lenne egy fiók alá összevonni a szolgáltatásokat, és egy helyről intézni mindent?''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
vigyory71
tag
Noxy a jelszó nem azért kell, hogy nehogy befizessék helyetted, hanem a számlán szereplő személyes adataid miatt. A GDPR egyértelműen fogalmaz róluk, és a be nem tartásuk vaskos büntetéseket hoznak magukkal. Ez nem a Vodafone sara, ők csak igazodnak a mindenkire kötelezően érvényes GDPR rendelkezésekre. Nem küldhetik nyílt levélben a személyes adataidat tartalmazó számlát.
-
Noxy
veterán
válasz vigyory71 #116317 üzenetére
A számla nem e-mail-ba jön hanem az iCsekk app-n belül. (Jelkod, vagy FID kell a megnyitásához.)
A sikeres fizetés jön e-mail-ba, de abban nincs semmi személyes adat. [kép] Csak még azt lenne jó tudni hogy milyen GDPR rendelkezés vonatkozik a sima sárga postai csekkre?[ Szerkesztve ]
''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
-
vigyory71
tag
Nem tudom, hogy pontosan hogyan jön a számla, a Vodafon számlázási rendszeréből, bevallom, én eddig Díjneten kaptam. A Díjnetet ugye felhatalmaztuk közösen (A Voda és én) mint harmadik felet, az adataim kezelésére. Mint adatkezelő került a képbe, jogszerű volt tehát a harmadik félként szereplése.
Nem tudom, hogy a Vodafone hogyan küldi el a számlát majd nekem, mint végfelhasználónak, én csak a korábban itt olvasottak alapján gondolom, hogy magát a számlát egy PDF file-ban kapom majd a Vodától e-mailben, majd a befizetést a szokásos módokon keresztül teljesíthetem (átutalás, bankkártyás fizetés, beszedési megbízás, e-csekkes befizetés, bármi). De ha magát a PDF file-t elküldik e-mailben (ezt valaki írta korábban itt) akkor azt mindenképpen titkosítva kell megtennie, illetve ha elérhetőségi linket küld, ahonnan ez letölthető, azt csak authentikáció után elérhető formában szabad megtennie. A számlán szerepelnek személyes adatok (Név, lakcím pl. illetve mondjuk de alapvetően a titkosított telefonszám is ilyen lehet), tehát ezek védelme mindenképpen szabályozás alá esik. -
Noxy
veterán
válasz LouiS22 #116320 üzenetére
Igen választható, de nagyon kényelmes átlátható volt.
gyakorlatilag 1 helyen fizettél mindent. Most már lassan külön app kell mindennek. Víz, gáz, villany, tel, internet, ..
MVM f.gáz app visz mindent. Egy nyomorult 2 e ft gázszámlához 2 app kell, mert a bank app-ban meg kell erősíteni a fizetést. Ha meg véletlenül bezárod mert rossz helyre nyomtál, 10 perc múlva kezdheted előröl. Simple pld itt nem ok a fizetéshez. Ha az Alin meg veszek valamit 10-20 e ft-ért kérdezés nélkül lekapja a számláról.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
cocka
veterán
válasz vigyory71 #116317 üzenetére
És eddig mindegy volt a GDPR?
A klasszikus belépek a myvodkafon fiókomba és letöltöm a számlát módszer miért nem volt jó? Ja tudom: hetekig tartott nekik lehetővé tenni, hogy bármely számládhoz hozzáférj. Ha ez megváltozott, akkor talán remélni lehet, hogy jobb lesz. De mivel már annyi mindent elqrtak UPC-s megszűnése óta, nem csodálkoznék, ha ez se működne.
-
tomp
félisten
válasz cocka #116324 üzenetére
Majd várom azokat az eseteket mikor nem a megszokott összeg szerepel mint fizetendő összeg de a számla nem lesz elérhető még a határidőre sem.
Szépen lehet jelezni majd ezeknek, hogy várják csak a pénzt. Én is várom a számlát...
Az biztos, hogy én csak azután fogok fizetni nekik miután láttam a számlát mivel bármi módosítási tájékoztató lehet rajta ami ugye automatikusan elfogadottá válik ha fizetek. -
vigyory71
tag
válasz Gyzmo #116323 üzenetére
Igen, azt az 5.7-es fejezetet nézegettem, kerestem én is. A változtatásokat tartalmazó doksi ezen része a Díjszabások című mellékletre utal. Ott lehet megtalálni az 5.7-es fejezetet.
[link]
Ez alapján jó eséllyel tartalmazni fogja az HBO Max szolgáltatást majd a meglévő szolgáltatásunk. Ha mégsem, akkor március 8-31. között 1590Ft-ért a az HBO Max oldalán még akciósan köthető lesz szerződés. Meglátjuk. -
vigyory71
tag
válasz cocka #116324 üzenetére
Nem tudom, bevallom nekem sosem sikerült korábban letölteni a számlámat a Voda oldaláról. Mondjuk ez nem zavart, mert a Díjneten mindig ott volt naprakészen a számlám. Ezek szerint eddig simán elküldte minden titkosítás nélkül a Voda a számládat egy nyílt e-mailben? Egyetlen publikus PDF file-ban csak úgy belepakolta a levelébe? Benne az előfizetői adatokkal, mindennel? Félre ne érts, nem kételkedem, csak nem értem, hogy ezt eddig akkor hogyan tehette meg?
Ezt tényleg csak azért kérdezem, mert ha teszemazt a digitálisan nem aláírt, hitelesített vagy titkosított PDF-eket elküldik, azokat akár csak egy Man in The Middle támadás során bárki megszerzi, magát a benne lévő a PDF file-okat megváltoztatja, az abban szereplő befizetési számla számot, összeget (bármit) meghamisítja (a publikusan küldött, aláíratlan, hitelesítettlen PDF file-on mindez észrevétlenül megtehető), a meghamisított PDF file-okat a felhasználóknak továbbküldve komoly károk okozására is képes lehet. Nem beszélve az így begyűjtött előfizetői adatokról (nevek, címek, e-mail címek, előfizetői azonosítók) A GDPR nem véletlenül rendelkezik nagyon szigorúan arról, hogyan kezeljék az ilyen adatokat. -
vargalex
félisten
válasz LouiS22 #116315 üzenetére
Sajnos én is éppen ellenkezően látom. A Vodafone webes felületén soha nem láttam még akkor a számlát, amikor a Díjneten (illetve iCsekk-en) már régen ki is fizettem. Remélem, hogy ezen javítani fognak... Eddig nekem teljesen kényelmes volt a Díjnet+iCsekk kombó...
A "közvetlenebb ügyfélkapcsolat" pedig egy egyszerű bullshit...[ Szerkesztve ]
Alex
-
gduck
addikt
válasz vigyory71 #116311 üzenetére
Semmi köze az alap csomagokhoz (legyen az régi vagy új) a HBO GO/MAX szolgáltatásnak. Egyedül az extra HBO csomag előfizetéshez kapcsolódik!!!
- VAN HBO csomag előfizetésed: HBO MAX = 0Ft
- NINCS HBO csomag előfizetésed: HBO MAX = piaci ár!A doksi meg picit félreérthető!
UI: Ha a fentebb írtak nem fedik a valóságot, akkor megszívtuk!
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
Számlázás ill. díjfizetés ügyében, mindenkinek.
Írtam már korábban, de akkor most megismétlem: úgy néz ki, nem kell már feltétlenül a Vodafone oldaláról letölteni a számlát, mivel a számla kiállításáról értesítő mail-hez csatolva kiküldik már magát a számlát is, titkosított pdf-ben. A feloldáshoz szükséges egyszeri, egyedi jelszót pedig sms-ben küldik hozzá ugyanakkor, a regisztrációkor megadott mobilszámra.
(Legalábbis anyám már így kapta a legutóbbi számláját.)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
én csak azután fogok fizetni nekik miután láttam a számlát mivel bármi módosítási tájékoztató lehet rajta ami ugye automatikusan elfogadottá válik ha fizetek.
Na pontosan ezért döntöttem a díjnetes számlaküldés mellett, mivel ott mindig le tudtam tölteni, igaz, hogy durva fáziskésésben vannak a számla keltéhez képest. Tán még 1 hét is eltelik, mire a Díjneten megjelenik.
Arról nem beszélve ugye, hogy az ott szereplő tájékoztatók nem érhetők el sem az aktuális, sem a később hatályba lépő ÁSZF-ekben és azok mellékleteiben sem. Tehát bármiről is az a legkorábbi tájékoztató.
-
cocka
veterán
válasz vigyory71 #116327 üzenetére
Nyugi nekem sem, illetve egyetlen egyszer. Akkor is igencsak csodálkoztam, hogy jéé most miért nem kellett 2-3 munkanapot várni míg lejött a számla.
Ezek szerint eddig simán elküldte minden titkosítás nélkül a Voda a számládat egy nyílt e-mailben?
Nem. Emailben max. értesített, hogy letöltheted a számlát. Magát a számlát a MyVodafone-ba belépve tölthetted le. Ha jól emlékszem, mert korábban úgy voltam vele, minek nekem a Díjnet, jó lesz az a saját rendszerükből is letöltve. És akkor jöttem rá, hogy ez nagy szívás, mert így soha nem férek hozzá semmilyen számlához időben és a későbbi letöltésekhez is heteket kell várni. Mire visszaállíttattam Díjnetre, kb. 2 hónap telt el, emiatt 1 hónap ki is maradt a Díjnetről és törölni kellett a korábbi vodka regisztrációt és újra kellett regisztrálni, de az sem volt egyszerű, nem akarok ujjal mutogatni, hogy kiknek a hibájából. Ja igen ment ezerrel a telefonálgatás, mert egy rahedli ügyintéző süketelt, mondta a bullshit marhaságot, míg egy csávónak sikerült rögvest átállítani. Mivel azzal szívtam egy csomót, hogy a saját rendszerükre átállás után egyszerűen a számlázási mód választó is eltűnt. (vagy ha épp nem tűnt el, egyszerűen nem engedett visszaváltani, mert a módosításokat nem mentette) Szóval a kedves kis rendszerük enged átkapcsolni Díjnetről, de ha vissza akarsz kapcsolni Díjnetre, akkor jön a szívássorozat.
[ Szerkesztve ]
-
bagly
tag
Sziasztok!
Költöztünk, kaptunk egy CH7465VF nevű eszközt a Vodafone-os előfizetésünkhöz. Sajnos ebben is a puma 6 nevű csoda üzemel, így random időközönként előfordul az összefoglalóban is említett latency spike, ami ellehetetleníti a bármiféle online streamelést, gamelést. A Watercolour által írt összefoglaló 2018-as, ezért a kérdésem az lenne, hogy azóta történt bármi változás, sikerült megoldást találni eme problémára? Esetleg egy másik modemmel érdemes próbálkozni, vagy ezek szolgáltatóhoz vannak programozva, kötve?
Köszönöm!
-
bagly
tag
válasz kabelmania27 #116336 üzenetére
Szia!
Igen, átkértem ipv4-re és átállítottam modem üzemmódba egy saját routerrel. Talán egy fokkal stabilabb lett, de ez lehet csal placebo hatás . Ugyanolyan megbízhatatlan.
Esetleg van valami ajánlás modem téren, ami után érdemes keresgélnem?
-
vigyory71
tag
válasz cocka #116334 üzenetére
Hasonlóan beszívtam én is ezt, hogy nálam is egyszer, talán pont egy éve, egy hűség hosszabbításnál valaki valamit elbökött, és Díjnetről átraktak csekkesre önszorgalomból. Persze ahogy lenni szokott "sz@rnak bajnak nincs gazdája" senki sem találta az okát, hogy ki és mit bökött félre, de majdnem fél éven keresztül nem sikerült megoldaniuk, hogy beállítsák, hogy márpedig Díjnet a fizetési módom. Ők állították, hogy Díjnet van beállítva, én hiába mondtam, hogy de a webes felületen nem ez látszik, hanem csekkes. De, az díjnetes, ne higgyek a a webes felületnek (!!!)
Persze csak jöttek a csekkek levélben.... Igaz, hogy az online számlázásért kapott díjkedvezményem ennek ellenére ott virított a számlákon. Ment a huzavona, fél évig (!!!) mire sikerült valakinek a kb. 6-7 ügyfélszolgálatos anyázás után beállítani, hogy onnan már újra díjnetes lehettem. Valamit rútul elböktek, és nem hitték el, hogy nem jó a dolog. Most viszont lehetek újra díjnettelen
"izgatottan" várom hogy hogyan működik a Voda rendszerében kapott számlákkal való bajlódás. Én szeretem a Díjnetet, sok számlám jön oda, de egyre inkább úgy tűnik ez nem érdeke a szolgáltatóknak az utóbbi időben. Kikerült onnan az ELMŰ/MVM, most a Voda is. Szerintem a felhasználóknak könnyebb, ha van egy ilyen egységes felület, de ez nyilván nem érdeke a szolgáltatóknak valamiért, ami valahol érthető is, ugyanakkor érthetetlen is.
Remélem egyszer elkészül a Voda számlázási rendszere használható állapotúra is. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz bagly #116337 üzenetére
Modem oldaláról haladó beállítások majd hálózat állapota menüpont után a letöltés és feltöltés fülön lévő értékeket másold a következő hsz-ba. Amennyiben megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki lehet számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.
-
AtHoS
nagyúr
válasz kezo0 #116332 üzenetére
És 3 hónap múlva, mikor épp megnyitnád majd a számlát, a hozzá kapcsolódó egyszeri, egyedi jelszót tartalmazó sms-t is keresheted elő, ha éppen még meg lesz az sms. Vagy ez az egyszeri, egyedi jelszó mindig ugyanaz lesz?
Allianznál van hasonló, ott személyes adatokból kevert kombinációval van lejelszavazva az általuk küldött pdf, de maga a jelszó nem változik
read-only mode on the forum
-
-
cocka
veterán
válasz vigyory71 #116338 üzenetére
Ők állították, hogy Díjnet van beállítva, én hiába mondtam, hogy de a webes felületen nem ez látszik, hanem csekkes. De, az díjnetes, ne higgyek a a webes felületnek (!!!)
Jajj most hogy mondod rémlik. Igen tényleg ez volt. Erre írtam, hogy ment a süketelés. Meg még átfutási idő meg blablabla. És kb. a hatodik alkalommal amikor felhívtam, egy csávó vette fel és rögvest megcsinálta. Mondom akkor most tényleg azt játsszuk, hogy minden jöttment idiótát alkalmaznak és HA szerencséd van 10 ügyintézőből 1-et fogsz ki, aki hajlandó is csinálni valamit? Meg a fele töri a magyart, szóval tuti nem is magyar, persze hogy nem úgy megy át az infó, ahogy kellene.
-
bagly
tag
válasz kabelmania27 #116342 üzenetére
Igen, a bekötés is rendben, ezért is gondoltam hogy az összefoglalóban is említett modem probléma lesz.
-
kezo0
addikt
válasz AtHoS #116340 üzenetére
Ha lemented magadnak a számlákat a saját meghajtódra, akkor amikor később onnan nyitod meg őket, már nem kell hozzájuk jelszó. Én minden számlát lementek magamnak, a Díjnetről is. Évekre visszamenően megvan az összes számla, nem foglalnak túl nagy tárhelyet, viszont bármikor gyorsan visszakereshető bármelyik.
És egyébként – maradva a példádnál – 3 hónap múlva letölthető lesz az a számla a My Vodafone oldaladról is, szintén jelszó nélkül, hiszen oda eleve csak azonosítás után léphetsz be.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
nagyúr
Tavaly december 20-ával felmondtam az otthoni Vodafone csomagom, kifizettem az egész hónapot mert az ügyintézőnek fogalma sem volt, mégis mennyit kellene a darab hónapra.
Januárban jött egy -2200 Ft-os számla, amire nem reagáltam semmit.
Most februárra jött egy 361 Ft-os... 02.21 határidővel.Szerintetek kell ezzel még további időt pazarolnom az életemből?
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
LouiS22
veterán
válasz Williamgrant #116347 üzenetére
Én azért megkérdezném őket, hogy mégis mikor kapom meg a túlfizetést (ha mínuszos számlát küldenek ), illetve a biztonság kedvéért kérnék tőlük egy nullás igazolást is - láthatóan van némi kavar. Egyébként megnézted, hogy a mínuszos számla milyen szolgáltatásról szólt, illetve a 361 forintort miért számolnák fel? Valaminek csak kell szerepelnie tételként, ami segíthet azonosítani.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Micsurin
nagyúr
Végpont vagyunk, új 3x-os koax végig, új elosztók és 3x-i jelszintezés után is a tx55 körül van. 14 nap lejárt a tv szét szét esik amint szelesebb az idő... lehet ezzel kezdeni valamit vagy kuka?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest