Új hozzászólás Aktív témák

  • Doink

    aktív tag

    válasz HUN]Repa #9028 üzenetére

    Nem tetszésről hanem megelőzésről szólt.
    Mondjuk én számítottam arra hogy reális gondolkodással bírálnak el dolgokat a gyártó/szervíznél, például hogy a gyártó tudja hogy 1 éven belül kezdődött el a termék értékesítése => az összes létező ilyen termék gyáriszáma garanciális ha feltételezük azt hogy otthon a garázsban senki sem rak össze ilyen termékeket.
    Lehet vissza kellett volna kérnem inkább a kártyát és kinyomtatni rá újra a matricát :D

    Az pedig felháborító hogy a forgalmazót terheli ha vissza kell küldeni pl taiwanba a kártyát. Van a gyártónak szervíze magyarországon, nézzen rá a szakemberük és utána küldje oda ahova akarja ha helyben nem tud vele mit kezdeni.

    Ez a sérülés 5 pontban sérti a garit egyébként:
    (a) The Product has been tampered with, repaired and/or modified by non-authorized personnel;
    (b) The serial number of the Product, components or accessories has been altered, cancelled or removed;
    (e) Damage (accidental or otherwise) to the Product that does not impact the Product’s operation and
    functions
    , such as without limitation to rust, change in color, texture or finish, wear and tear, and gradual deterioration;
    (f) Damage to the Product caused by war, terrorism, fire, accident, natural disaster, intentional or accidental misuse, abuse, neglect or improper maintenance, and use under abnormal conditions;
    (h) Damage to the Product caused by an external electrical fault or any accident;

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák