Új hozzászólás Aktív témák

  • Capella

    senior tag

    válasz DRB #147738 üzenetére

    Szerintem nem lehet, nem kell aktiválni vagy létrehozni a Telekom e-mail címet. Ez létrejön a szerződéskötéskor, rajta volt a szerződésemen.
    Azután lehet, hogy külön rendelkezni kellett róla, kéred-e vagy sem. Nem tudom, régen volt.
    Legjobb, amit tehetsz felhívod a 1414-et, megmondják mi a szitu.
    Egyébként a többieknek igaza van, jobban járnál egy Gmail címmel, de a te döntésed.
    Csak példaképpen kis kiegészítés, sokáig használtam Thunderbird és TypeApp alatt levélküldésre a Telekom SMTP szerverét, ami az előfizetéses Telekom e-mail címmel járt.
    A webes fiókok ugyanis nem biztosítanak nem webesen külső programokhoz SMTP szervert, pl. Citromail, vagy Freemail a POP3 időkben.
    Jó is volt egy ideig, majd kiderült, hogy Gmail fiókra egyáltalán nem tudok levelet küldeni, a Google szervere valami biztonsági okból elutasítja ezeket a leveleket.
    Valami nagyon gyenge webes felület a Telekom e-mailhez is rémlik, nem tudom él-e még. Levelezésre sosem használtam a Telekom e-mail fiókom, csak az SMTP-t.
    Ha nincs webes felület, meg kell barátkozni egy levelező klienssel.
    Változatlanul egy Gmail fiókot javaslok. Ha netán azzal lenne valami valamikor, ráérsz akkor aggódni, lépni tovább.

Új hozzászólás Aktív témák