Új hozzászólás Aktív témák

  • Szpisti

    addikt

    válasz #78121280 #109863 üzenetére

    Telefonáltam. A hölgy szerint nem látszott a rendszerben semmi sem, hogy pénteken bármit is állítottak volna... :W
    16 perc kéremtürelmét és zenélgetés után arra jutottak, (merthogy segítséget kellett kérnie más kolegáktól) hogy valami informatikai hiba van a rendszerben, ami miatt másnál sem tudták még átállítani 1000/200-ra. De már dolgoznak ezen, és amint tudták aktiválni, jelezni fogják nekem valamilyen üzenet formájában.
    Kérdezem, újra kell majd telefonáljak?
    Nem, mert most már tényleg el van indítva, és van munkalapom is. (Eddig miért nem volt?) :F
    Amíg ezt írtam, jött is egy sms, hogy új dokumentum érkezett a tárba. Úgyhogy most már tényleg csak rajtuk múlik, hogy mikor lesz ebből valami... :U

    Igen, a szerződésmódosításról jött a dokumentum, szóval most már tutira át lettem váltva. De az aktiválásra van idejük bőven a szerződés szerint:

    "A SZOLGÁLTATÁS MEGKEZDÉSÉNEK HATÁRIDEJE
    A Szolgáltató az alábbiak szerint köteles a szolgáltatás nyújtását megkezdeni: § A Szolgáltató legfeljebb az elõfizetõi szerzõdés megkötésétõl számított 15 napon belül megkezdi a szolgáltatás nyújtását, de a Felek megállapodnak
    abban, hogy amennyiben ez mûszaki okból nem lehetséges, a szolgáltatás nyújtás megkezdésének határideje legkésõbb: 2020.01.11."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák