Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
Akkor onnan veszem a fekete felnit, és marad az eredeti csavar (anya). Köszi mindenkinrk
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #43355 üzenetére
Swift GLX-ben szinte minden led már
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #43320 üzenetére
Megkérdeztem erről a sumós suzukit, ők ezt válaszolták: Nem lesznek jók a kerékanyák, mert a csavarmenetből több látszik ki amikor felteszi a lemez felnit. Ezért a lemez felnihez nyitott kerékanyákat adnak. Az alufelnin pedig zárt anyák vannak.
Nyitott kerékanya kapható 190 forint darab áron.
Eladni akarja a kerékanyákat, vagy van abban igazság amit ír?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Brogyi #43375 üzenetére
Vazeg, nem értem a kirohanásod Az írásod egyik fele azt sugallja hogy nem kell venni másikat mert jó a gyári alufelnihez kapott anya, a másik felében meg azt érezni hogy ne fillérbaszóskodjak és vegyek egy marék csavart 3000-ért.
Mi a mondanivalód? Tényleg érdekel.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Brogyi #43378 üzenetére
Az én régi autómon lemezfelnin van mindkét szett, ott ugyanazt a csavart tekerem ki és be télen, nyáron. Volt egy Foresterünk, ahhoz téli és nyári szett is alufelnin volt és mindkét szettnek voltak külön anyái. Ezért én mindkét verziót el tudom képzelni. Tényleg nem a 3000/16db anya fog földhöz vágni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz kunberci #43396 üzenetére
Az egyik azt javasolja fújjuk túl 0,5 barral ha leszedjük és tároljuk. A másik link arra az estre javasolja a túlfújást, ha az autón marad és nem jársz vele (pl veterán). Mindkét link megegyezik abban, hogy ha felnin van a gumi, akkor egymásra fektetve tárolni ajánlatos, de a harmadik link pedig azt írja hogy legritkább esetben tároljuk egymásra fektetve még akkor is, ha felnin van.
Ahány "szakember", "szaklap", annyi féle szaktanács. Én pl mindig felnin hagyom, leviszem a lépcsőházi tárolóba és egymásra fektetem. Soha nem pumpálok bele pluszba, ahogy lejött, úgy megy fel fél év múlva. Nem vettem észre semmi problémát belőle. Felrakás után el lehet vele menni a legközelebbi kútra felfújni.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Motion_Blur #43397 üzenetére
Az új trend neve CO2. Minél nagyobb a guminyomás, annál kisebb a nyomott felület, tehát csökken a súrlódás, csökken a fogyasztás, csökken a CO2 kibocsátás. Ők beleférnek a szigorú szabályozásba, nem kell költséges fejlesztésbe kezdeni, nem kell büntetést fizetni. Az autós meg majd csúszkál a túl magas keréknyomás miatt, szentségel hogy megint lejárta a futófelület közepét a széle meg még jó
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Ma megtankoltam újra a 3 hetes szívó swiftet, ezúttal csak városi használat volt, 6,7 fogyasztás. Hát nem tudom, de ennél azért jobbat várnék.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Csajom hajtja az autót, így a felhasználás módjáról nem rendelkezem teljes körű információval, de nem gondolnám hogy folyamatosan padlózza. Annyira hidegek sincsenek még, szóval picit jobbra számítottam. Főleg annak tükrében hogy röpködnek itt a 4,x literes fogyasztások, meg a hibrid is segít rajta talán egy kicsit, meg ott az én régi 1,4-es 100 kilóval nehezebb autóm, ami 6,3-at eszik ha nem bántom nagyon.
Hiába na, azok a régi jó dolgokA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #43434 üzenetére
A fedélzeti számológép szerint méred, vagy kúton? Nekem a bc 5,9-es átlagfogyasztásnál jár, kúton viszont most 6,7 jött ki. Holnap megy a szüleihez, lesz kb 260km. Utána ismét megnézem, mert 3 hete ez az út 5,1-re jött ki.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Brogyi #43450 üzenetére
Nem izgulok, csak tényleg azt gondoltam hogy ezek az agyonszabályozott pihekönnyű autók elmennek lepkefinggal is
A táblázatod magyarázatra szorul számomra. Mi a data, total, mi a kék sávok végén lévő érték?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Egy napig töprengtem hogy leírjam-e ezt a történetet, mert nem lehetek 100%-ban biztos az állításommal kapcsolatban, ezt csak egy független szakértő vagy esetleg a műhely kamerája (ha van) tudná eldönteni. De majd megmondjátok ti hogy mit gondoltok. Nem lesz rövid az írás.
Az autó átvétele után 4 nappal, a második hosszabb utunkon az M6-on Paksnál nekünk repült egy sas. Minimális horzsolást okozott a géptetőn amit polírozással szerintem egész jól ki lehet majd szedni, egy alig látható hosszanti néhány centis benyomódás is van, ezt szerintem nem lehet eltüntetni, de majd meglátom hogy kezdek-e vele valamit. Ezek a sérülések ott akkor felbaszott idegállapotban fel se tűntek, a bal tükör állapota volt a legfeltűnőbb. A burkoltat eltűnt róla. Nem letört, hanem látszólag lepattant. Visszagyalogoltam a tetthelyre, hátha tényleg csak leesett és megtalálom. Meg is volt, de darabokban, plusz pár autó szerintem át is ment rajta még. Magam se tudom miért, néhány nagyobb darabot a kezembe fogtam, dühösen bedobtam a csomagtartóba. Ellenőriztük, index, tükörlap, behajtó mechanika teljesen sértetlen, tényleg csak lepattant a burkolat róla, semmi törés. Utunkat folytattuk fel pestre, majd megérkezve egy darab zacskót húztunk rá hogy ha esni kezdene, ne ázzon a belseje. Hazaút éjjel volt, ködben. Zacskó nélkül természetesen. Hazaérkezve újra fel a zacsi. Másnap viszem az 1000 km-es szervizre abba a szalonba ahol vettem, és mondom kéne nekem tükör burkolat, meg egy csomagtér tálca is. Rendelnek. Addig zacsival letakarva jártunk vele 2 nap múlva szólnak hogy megvan a burkolat, odamentem, felrakták, 8000 volt a darab műanyag. Berakták a csomagtér tálcát is, és a pályán összegyűjtött maréknyi műanyagtörmeléket gondosan berakták vissza a csomagtartóba. De jött a meglepetés. A burkolat csak a tükör tetejét, oldalát takarja és nekem az alsó része is hiányzott, ami egy tenyérnyi műanyag. Az sem letört, lepattant a másikkal együtt. De! Ezt már nem lehet külön vásárolni, meg kell hozzá venni a teljes tükröt. 44 ezer. Nem rendeltem meg azonnal, próbáltam olcsóbban keresni, vagy legalább azt a műanyagot pótolni jóárasítva, bontókkal beszéltem, külföldi webshopokkal leveleztem, de nem tudtam szerezni. Nincs más lehetőség, rendeltettem. Már csak az alját kellett zacskóval betakarni addig, már használni is lehetett a tükröt a burkolat felrakása után, nőt a biztonságérzet. Szóval így jártunk vele péntekig, amikor szóltak hogy megjött és ha gyorsan odamegyek még belefér a felrakás is. Mentem, bevitték az autót a műhelybe és vártam. Közben beszélgettem a szalon értékesítőjével, aki nagyon közvetlen, jófej faszi. Itt tenném hozzá hogy egész nap majd szétrobban a a fejem a frontok miatt, rohadt éhes is voltam és csak arra tudtam koncentrálni hogy legyen már kész és mehessek haza. Jó félóra múlva kihozták, fizettem és elindultam. Hazaérve gondoltam kiveszem a régi tükröt, mert az jó lehet még, hiszem a burkolat hijján tökéletes állapotú. És itt a meglepetés, mert sehol se találtam. Utalnék arra hogy a csomagtértálca berakásakor a törött és semmire nem jó burkolat maradványokat visszarakták a csomagtérbe, de a tükör meg sehol. Gyorsan felhívom a jóembert aki a munkát felveszi, raktáros és ő viszi ki és be a műhelybe az autót, mondom hogy nem találom a régi tükröt.
Ó, hát ők azt bedobták a kukába. Ekkor éreztem hogy felmegy bennem a pumpa. Kidobtátok? Egy sérülésmentes, hibátlanul működő elektronikával és mechanikával rendelkező tükröt?
Persze, ők nem szokták megőrizni a régi alkatrészeket.
Baszki, az nekem kell, mert annak semmi baja.
Hát jó, akkor kiszedik a kukából és majd ha megyek arra, odaadja.
Bedobtad a kukába és mondjuk eltört a tükörlap akkor kurva mérges leszek.
Nem tört el, mert visszarakták abba a dobozba amiben az új érkezett és úgy dobták ki.
Ekkor elkezdett bennem egy gondolat motoszkálni. Milyen gondos szerelő az, aki a régi/rossz alkatrészt berakja az újnak a dobozába és úgy dobja a kukába?
Mindegy, szombat reggel bementem hozzájuk, jött a manus és nem túl nagy kedvvel ideadta a dobozt, benne a látszólag sértetlen tükörrel. Örülök. Hazaérve elkezdem jobban megvizsgálni és nem találok rajta semmi nyomot, ami arra utalna hogy ezt levették valahonnan, hogy ez a tükör kb 300 km-et burkolat nélkül tett meg, nincs benne egy darab legapróbb porszem sem, nem látom a madár okozta szennyeződést, a csavarok helye is teljesen épp, látszólag sose volt benne csavar. Olyan tiszta az egész, mint amit most vettek ki a dobozból, friss műanyag szaga van. Lementem és megnéztem a tükröt ami most fent van. Apró picit pöttyök látszanak azon a részen ahol az ajtóra fel van rögzítve, a műanyag elemek közötti pici árokban ott a szennyeződés. Megnéztem a dobozban hazahozott ezekben az illesztésekben is makulátlanul tiszta.
Kifizettem a tükörért 44 ezret, a szerelésért 8 ezret, és nem rakták fel a tükröt, csak leszedték az újról az alsó takarót és felrakták a régire. Az új meg gondolom várta volna a következő vevőt. Kurva dühös vagyok és nem tudom mit csináljak. Bizonyítani csak úgy tudnám az egészet ha a műhelyben esetleg van kamera és azt a felvételt használhatnám fel. De mit érek el vele, mit tudok kihozni ebből? Ti mit gondoltok, mit tennétek a helyemben?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz szabonagyur #43456 üzenetére
Ez is egy vélemény.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz szabonagyur #43461 üzenetére
Igen, nem voltam teljesen képben ezért nem néztem meg azonnal, nem kérdeztem rá a faszinál hogy hol a régi tükör. De gondolod ha rákérdez, azt mondtam volna hogy nem kell az már nekem? Amikor tudtam hogy csak ez a darab kis bizbasz kell róla már hetek óta beszéltük itt is azt hiszem hogy meg lehet majd hirdetni, vagy eltenni tartalékba. Ennyire hülye azért tompán se vagyok. Meg érdekes mód 15 perccel később amikor felhívtam, nem azt mondta a faszi hogy nem kértem pedig ő rákérdezett. Ez egy mocsok lenyúlás akart lenni, hiába próbálod szépíteni, meg azt sugallni hogy Kész lett a tükröd, ami szinte ugyanúgy új és működik. Nekem ezek eljátszották a bizalmam, pedig hozájjuk akartam hordani mert tőlük van, és mondom a vezető értékesítő nagyon jófej. De viszem egy olyan helyre ahol ismerős dolgozik és ott állhatok az autó mellett végig, beszélgetés közben.
A kétszínűséggel vádolást meg gondold végig. Akkor is mondtam, nem én vezettem az autót, ahogy azóta se én vezetem. Én csak ezeket a szerviz dolgokat intézem. Írtam lehet hogy a kézifék volt picit behúzva, nem tudom. De mivel utána sose jött elő a hiba, gondolom az volt a gond.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz szabonagyur #43478 üzenetére
Egyik mondatoddal mondasz ellent a másiknak. Egyszer azt írod klasszikus magyar mentalitás, hogy egyből mindenkiről rosszat feltételezni, meg hogy nem kellene egyből mindig a lehúzás meg átverés irányába elvinni mindent (bár sajnos ez nagy szokás az országban...) Na most akkor szokás az átverés vagy van?
Másrészt nem a régi tükröt akarták ellopni, vagy nem a régi tükröt felejtették el ideadni, hanem meglátásom szerint az újat. De ha gondolod holnap csinálok pár képet arról a tükörről amit visszakaptam, és akkor magad eldöntheted hogy 3 hetes használat látszik-e rajta, vagy inkább újnak tűnik.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz r.levente75 #43490 üzenetére
Fejtsd ki ha tudsz valamit, utólag is okul az ember
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43521 üzenetére
Hát na, meg kellene fizetni. Van egy manus a házunkban, kb 1 évig volt swift GL+ kocsija. Onnan tudom, mert a ködlámpa, menetfény kettős létéből és helyzetéből könnyű megkülönböztetni ezeket. Minden reggel lement és babusgatta a verdát, akkor is megmosta a kerekét ha nem ment vele, hogy mennyit röhögtünk rajta meg a faszságain Aztán vitarára váltott, de marad a fapadnál. Úgy látszik többet ért neki külső méretbeli növekedés mint a felszereltség.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Hol lehet a legolcsóbban TPMS szelepet venni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43544 üzenetére
Akinek van egy kis esze és ideje, az szétszedi és elemet cserél benne 200 forintért, ahelyett hogy új bizbaszt venne.
Vagy inkább számolni akarsz? Ok, a kínai 14 ezer/4db 6 hónap garival. A gyári garancia négyszer hosszabb, de ennél arányaiban drágább.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz laca891 #43548 üzenetére
Én is simán bevállaltam volna a kínai ennyiért, ha megjött volna De amit linkeltél az szerintem nem Continental. Ott a leírásban, gyárival megegyező termék. Ott van mellette a gyári, de az már 18 rugó. Egyik ismerősöm suzuki márkaszervizben dolgozik, és délután felhívtam hogy érdeklődjek TPMS árak felől. Azt mondta nem olyan régen nézte 18-20 körül voltak, vegyek inkább webshopból, mert ők csak hivatalos gyári alkatrészt tudnak rendelni, aminél találok olcsóbbat.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
válasz szivacs1987 #43551 üzenetére
Köszi, de ahogy nézem ezek többnyire használtak, ami szintén lutri meddig megy még.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43552 üzenetére
De miért is szedted volna szét a szelepet? Azt írtam ha lemerül az elem, vagyis ha használhatatlanná válik, akkor fogom szétszedni és megpróbálni elemet cserélni benne.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz szivacs1987 #43560 üzenetére
Azt írtam többnyire használtak. Ha nem állítasz ne márka szűrést akkor magad is láthatod. Meg az is szép ahogy beszúrja a találatok közé a 315MHz-en működő szelepet a Suzukihoz, ami 433MHz-en kommunikál.
Elvileg a Suzuki ebből a szempontból buta autó ami tök jó, mert bármilyen 433MHz-en működő szelepet fel kéne hogy ismerjen. Elvileg.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43567 üzenetére
Úgy van megcsinálva hogy ne tudj elemet cserélni benne. Kötelező használni, kötelező megvenni, de tilos javítani, tilos a hulladékmennyiséget csökkenteni. Vedd meg, dobd el és vegyél újat. Mert zöld a világ, zöld a törvényalkotó, zöld az autógyártó, törekszik mindenki a nagy büdös képmutatásra, hogy csökkenjen az emisszió, a karbon lábnyom, stb. De persze mindezt úgy, hogy a bevétel továbbra is maximumra járatva, a részvényesek elégedettek legyenek, dagadjon az államkassza, teljen luxuskiadásokra a vezető rétegekben. Mert ez egy ilyen mocsok világ.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
TPMS fel van címkézve, hogy melyik kerékbe melyik szenzor kerüljön?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43576 üzenetére
A kérdésem arra irányult, hogy az autó érzékelője honnan tudja melyik kerékből érkezik a jel, miszerint alacsony az abroncsnyomás? Mert ma jött meg a csomag a szelepekkel és egyforma mind, nincs rajta hogy melyik kerékbe valók. Ebből azt gondolnám hogy az autó vevőegysége a jel irányát meg tudja állapítani és ebből tudja hogy melyik jel melyik kerékből érkezik. Erről tud valaki többet?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43585 üzenetére
Lehet abban valami amit írsz, a gépkönyvben valami olyat olvastam, hogy akkor is hibásan jelezhet, ha túl sok hó, jég rakódik le a kerékjárati ívben.
A kapott defektjavító vackot valószínű kidobom a csába, de a kapott kompresszor az működhet a palack nélkül, simán pumpaként is?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
-
dethroner
veterán
Nem nagyon szoktam a Swiftben ülni, így ha néha beülök mindig feltűnik hogy mennyire szar képet ad a gyári tolatókamera. A rendszámkeret fölött helyezkedik el, és a kameraképbe alulról picit belóg a rendszám, ami nagyon tisztán, szépen és jól játszik, ellenben az autó mögötti világ sokkal mosottabb, nem éles. Igazán nem tudom jól leírni a dolgot, de olyan, mintha a lenti részre lenne állítva a fókusz és a pár méterre lévő dolgok meg olyanok amilyen. Próbáltam volna egy fényképet csinálni és berakni, de a telefon kijelzőjét figyel én még ilyet nem láttam, de sokkal tisztább volt a fényképezett képernyő mint az eredeti Munkatársamnak Scross van, ő azt mondja neki nagyon jónak tűnik a saját kameraképe, ezért nem tudom hogy csak nálam van ez a jelenség, vagy csak Swiftre jellemző. Ha mindenki másnál rendben van a dolog, akkor valami módon megpróbálok mégis fotót csinálni és megmutatni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz focvis #43637 üzenetére
Persze hogy használható, csak azt akartam ezzel mondani, hogy szerintem szarul van beállítva a fókusz, nem a megfelelő távolságra helyezték a figyelmet. Telefonnal a fénykép tényleg szarul sikerülne, ezért csináltam egy rövid videót és abból vágtam ki egy képet. Talán visszaadja a lényeget. Ha mégse, akkor majd megpróbálom fényképezőgéppel, csak azt macera elővenni A képen a csíkok a valóságban nem látszanak, a lényeg inkább azon van, hogy a rendszámból látható rész sokkal tisztább és jobban látható, míg a többi része élettelen, pacaszerű.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43648 üzenetére
Persze töröltem már, de nem lesz tőle jobb. Nem a sár a lényeg, de tény hogy az összes ajtó alá bemegy a sáros felvert víz, a küszöbök, plusz a csomagtérajtó alatt is sáros. Remélem hamarosan megjön a sárfogó gumi és utána jobb lesz a helyzet.
Nincs ezeken valami fókusz igazító gyűrű?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz -NOKIA- #43654 üzenetére
A nagy poén, hogy kb 2 hónappal a rendelés leadás után megjöttek a szelepek, holnap veszi át a haverom. A jóédesanyját a kínainak, a rendelés után 1 hónappal kérdeztük mi a helyzet, mert a megadott TN nem élt. Ekkor adott egy új TN-t, ami szépen bejött az országba és valaki átvette. De nem mi Éreztük hogy meg vagyunk szívatva, én megrendeltem magyar webshopból, haver meg írt a kínainak hogy kapja és hogy kéri vissza a pénz. Erre hétvégén jött egy üzenet, hogy csomagot fog kapni és a rendelés szám megegyezett azzal amit leadtunk. Bő 1 hét alatt el tudta küldeni amikor már szóltunk neki hogy ennyi volt a türelmünk.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43672 üzenetére
Amikor hoztam el a Swiftet a szalonban külön kihangsúlyozták, hogy ha lemerül az aksi, eszembe se jusson bikázni, mert a Hybrid rendszer látja kárát.
Mondjuk azt nem tudom az autó miből veszi észre hogy a saját aksiról indítják, vagy másik autórólA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43678 üzenetére
az
Tudtommal minden autót úgy kell bikázni, hogy az indító autónak alapjáraton megy a motorja. Csak az a kérdés, hogy akkor az eladó miért nyomatékosította, hogy ne bikázzam. Ha lemerül, új aksit rakjak bele. Mondta hozták már be hozzájuk olyan hybridet, ami bikázás után szinte a teljes elektromos rendszerét hazavágta. De szerintem kell egy jóminőségű, túláramtól védő bikakábel és nem lehet gond.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- OLED TV topic
- Ford topik
- Filmvilág
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...