Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz z0l1ka #45062 üzenetére
Nekem a Rönóban volt hasonló gond, akkor valami alapjárati vákuumcső volt elrepedve meg valami szívócső nyomásérzékelő volt rossz.
(#45074) blakey Nálam teljesen rendben van a fény, épp múlt szombaton vezettem éjjel, és azt néztem hogy a padkától számítva még kb 3 méterrel az árok felé is olyan fénye van, hogy olvasni lehetne
(#45075) ncc1701 Az öreg rönómban a hagyományos H4 lámpák vannak, látom a két autó fénye között a különbséget. Főleg sötét aszfalton esőben, na akkor denevér üzemmódban hajtok Üvegbúrás, szóval nincs bemattulva és tavaly ősszel cseréltem ki mindkét komplett lámpatestet. Nem mondom hogy nem lett jobb, sokkal jobb lett, csináltam képeket és videót is róla, de sajnos messze elmarad így is a ledtől.
Az általad prognosztizált 8 éves élettartamra reagálva, ha ezen idő alatt csak egyszer elbaszol egy gyalogost, vagy futsz bele egy akkora kátyúba hogy letépi az alváz felét, már megérte a felárat. Ez a leghasznosabb extra, ami az életed megmenti, nem az ülésfűtés, meg a radaros tempomat(#45076) 2ozzmexy Ha utólagos led, akkor szerintem [innen] érdemes választani. Vannak már tökéletes vetített képpel, élhető áron. Ha tudok szerezni normális menetfényt a rönóra, rögtön veszek én is bele innen valamit.
(#45078) csaba1203 Én decemberben vittem be a szervizbe a 2 hónapos swiftet, mert lehetett hallani ezt a sustorgást lassú fékezéskor. Manus kipróbálta és azt mondta nincs semmi gond, városi használatban nem tisztul ki a fékpor belőle rendesen. Néha nem árt kicsit meghajtani és úgy fékezni párat, sőt, szerinte a legjobb ha hátramenetben fékezek, mert abba az irányba tud a legkönnyebben kihullani a fékpor. Ő azt mondta ezek a a fékbetétek nagyon tartósak, a benne lévő csillogó szemcsék miatt az alig fognak kopni.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Én nagyon nem értelek, ahogy sok más embert sem. Eddig ment itt a rinya, hogy nem lehet külön extrákat venni a suzukinál, mert hogy már az alap modell is milyen jó, csak kéne még bele tempomat meg ledes lámpa, de csak ezekért nem fizetne senki glx árát. Nem tudom eddig miket tartalmazott az gl vitara, de a cikk szerint most már a GL felszereltségű Vitarában is az alapfelszereltség részét képezi a LED-es fényszóró, az automata ablaktörlő, a sávelhagyás-figyelő és radaros vészfékasszisztens, a táblafelismerő, valamint az adaptív tempomat is.
Ha ezek, plusz ez a már komolyabb hibrid nem ér meg 500 ezret, akkor el kell engedni a suzukit, keresni másik autót.
Szerintem jó ajánlat ez.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Kikérem magamnak Rönőm is van, 24 éves, nem hiba nélküli, de a bőven használható kategória. Volt egy subaru is a családban fél évig, na ott tényleg az volt, hogy minden nap vártam mikor nyújt valami drága számlát be a kocsi. Ennél az öregnél el is felejtem hogy van autóm, csak beülök és megyek, és szerintem ez a természetes. Egyenlőre a suzukinál is ez van, 2 jó autó, boldogság
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Napfénysüti #45141 üzenetére
Még jó hogy nekem GLX van, annak szép a kereke
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz blakey #45180 üzenetére
Csak halkan jegyzem meg, hogy egy használt tesztet szívesen olvasnék mondjuk 2 éves négyévszakos gumikról. Mert hogy új állapotban sokszor elég közel teljesítenek a szezonális gumikhoz az oké, de hogy viselkednek amikor már van bennük 20000 km nyári 50 fokos aszfalton futás? Utána nagyon kíváncsi lennék mit tud akár nyáron, akár télen a már említett hasonló életkorú szezonális abroncsokkal szemben?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #45183 üzenetére
Dehogyis almát a körtével hasonlat. Szezonálisat és a négyévszakosat is közlekedésre használod, mindkét típusnak megvannak azok a mérhető, összevethető paraméterei, amikre egy tesztnél szükség van. Pont ezért érdekes összehasonlítani, mert attól hogy valaki azt mondja hogy pl. neki bőven elég a négyévszakos mert keveset megy, de azért arra kíváncsi lennék hogy ha egy nyáron szétjárt négyévszakos télen eltűnő tapadása miatt megtöri az autót, akkor is úgy gondolja-e, hogy vállalható kompromisszum volt, mert hát spórolt vele addig is pár tízezret.
Én se megyek sokat, egy évben >10000km, de nem gondolnám hogy pénzben ki tudnám fejezni a saját, vagy az utasaim testi épségének az értéket.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Lehet ezt a végtelenségig egyszerűsíteni, hogy pl régen kezet se mostak az orvosok boncolás és szülés levezetése között, mégse halt meg minden újszülött, vagy hogy nagyapád az árvák könnyét is megitta, elszívott 2 db taplas cigit naponta, ennek ellenére ha részegen nem tapossa agyon a szomszéd lova trágyahordáskor, még a mai nap is élne és 120 évet töltené be, stb stb.
Nem véletlenül vannak a közlekedésben különböző fejlesztések, azok nem csak arról szólnak hogy a gyártók jól lehúzzanak, hanem igenis a baleset megelőzése és az abban szerzett sérülések minimalizálása a cél. Én azt elfogadom ha valakinek pár tízezret nem ér meg a biztonsága, leszarom, dögöljön meg. De ha az a spórolás miatt jön belém, okoz nekem kárt, testi sérülést, akkor azt hogy fogadjam? Nem volt kötelező a téligumi, és hát megcsúszott az a 3 éves négyévszakos, hát van ilyen, na bumm.
Gondolom hasonló helyzetben te is csak vonnál egyet a válladon és dobnál egy szál virágot a gyereked koporsójára, ugye?[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz spirit007 #45230 üzenetére
Összekapcsolta, ahogy a hibrid és startstop rendszerek is együtt adják ki azt a fajta fogyasztáscsökkenést, amire a gyártó hivatkozik. Amúgy nekem swift hibridem van ami papíron csak negyede a vitarának, de én se veszek semmi plusz erőt észre akkor se ha fullon van a kis aksi és besegít.Sőt, pár napja egy fórumtárs saját tesztútjának tapasztalatait osztotta itt meg, amikor az 1,4 turbóshoz hasonlítva erőtlennek írta le az új vitarát. Szóval érzésre nem hozzáad plusz lóerőket, hanem az elvetteket akarja pótolni, amit vagy tud, vagy nem. 16km/h sebességig ad hozzá 13 lovat? Na ez rossz hír, mert addig egy komolyabb széllökés is felgyorsítja az autót, míg az elveszett 10 lóerő később, nagyobb sebességnél is rendelkezésre állt volna.
Amikor hoztam el az autót, volt téma ez a leállítósdi is a kereskedővel, aki szerint roppant jó és okos dolog, és csak akkor állítja le, amikor a rendszer már be van melegedve, és nem kell sehová a motor termelte energia stb, stb. Hát a nagy büdös francokat. Januári hideg reggel, szerintem kicsivel 0 fok alatt volt, beültem, parkolóból kimentem a főúti bekötőig, kb fél perc és 300 méter, megállok hogy adjam az elsőbbséget, fényszóró világít, fűtés megy, zene szól, motor leáll. Nem foglalkozott az semmivel, spórolni akart. Előtte is minden alkalommal offoltam egyből ezt a ficsört és azóta is, de akkor valahogy kimaradt. De még jó is, mert így saját magam tapasztaltam meg, hogy semmiféle körülményre nincs ez figyelemmel. Pár nap és beszerzek egy kiiktató modult és többé nem lesz gondom se rá.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz spirit007 #45236 üzenetére
Nem rásegít, nem besegít, hanem megpróbálja pótolni a hiányzó, a lenyirbált motorerőt
Nulláról tizenhatra mennyi idő alatt megy, két tizedmásodperc? Az alatt aztán lehet jó sokat spórolni, de tényleg[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz gcsikos #45247 üzenetére
Egyik előző kocsim turbóját kellett javíttatnom. Nemcsak drága, nemcsak szívás mert addig az autót se tudod használni, de keresnem kellett egy szerelőt, aki a leszedés, pestre felküldés, javítás, pestről vissza vidékre, visszarakás ideje alatt a tárolást is vállalta. Egy hét volt az egész művelet, a márkaszervizben 80 ezret kértek volna a le és visszaszerelésre, plusz még a tárolás ami nem is kérdeztem mennyi. És még a javítás 140K. Márkaszerviz megmondta ők nem javítják, vegyek újat és akkor kicserélik.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #45263 üzenetére
Egész biztos hogy benne van. Sőt, szerintem kikapcsolható mint az ESP is.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz SirKero #45266 üzenetére
Swift könyvében azt írják az ESP tartalmazza a kipörgésgátlót, a menetstabilizátort és a blokkolásgátlót. Tehát ott van az, csak más néven, sőt, kikapcsolható ha játszós kedvében van a versenyző
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Szerintem a legtöbb autó csak a járó motor által keringetett olajjal keni/hűti a turbót. Elég tartós szerkezetek ezek, de persze nem örök életűek. És az autógyártó is pénzből él, fontos hogy a turbó is csak néhány év után dögöljön be akkor is, ha a vezető szarik arra hogy kicsit hűtse nagy menet után. Nekünk volt egy turbós subaru, mi voltunk a harmadik tulaj, 8 éves volt az autó. Az első tulaj olyan 4,5 éves korában eladta, a második tulaj alatt beállt a jó kis boxer dizel motor, persze garancia idő lejárta után. Gyakorlatilag gazdasági totálkáros volt az autó, de a faszi megcsináltatta, kapott a járgány új fűzött blokkot. Mi megkaptuk, használtuk kb 3 hónapig, majd egyszer csak kilehelte a turbó a lelkét. Nem hiszem hogy túl sok odafigyelést kapott a turbó élete során, de így is jó sokat kibírt.
Szóval sok sikert azoknak akik majd a normál garancia lejárta utáni években próbálják a turbóra érvényesíteni a 10 éves garanciát Biztos meglesz a suzuki válasza arra, miért nem cseréli garanciában.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
válasz Montesantos #45379 üzenetére
Csak követik az árak a bérfejlesztéseket, a jobban teljesítő gazdaságnak köszönhetően
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
válasz #40993792 #45383 üzenetére
Gazdasági ok mondjuk az infláció és a munkanélküliség aránya is. Ha sokan dolgoznak, emelkednek az árak és vele együtt az infláció is, ha nő a munkanélküliség, csökkenek az árak. Egyszerű ez És most idehaza elég sok betöltetlen állás van, vagyis kevés a munkaerőfelesleg, lehet növelni az árakat.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #45390 üzenetére
Van még egy megoldás, a nem használt kerekekből egyet be pótkeréknek. Anyagilag jobb, mint még egy kereket venni, vagy a javító spray után kidobni a szelepet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Én is normál kereket tarok a swiftben. Kicsit bénán áll benne a csomagtértálca, de nem érdekel. Inkább a normális, biztonságos közlekedés, mint a rendezett, szép csomagtér.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
válasz M_AND_Ms #45462 üzenetére
Dehogynem olvastam. 25 éve vezetek, eddig összesen egyszer volt egy lassú defektem, már több mint 20 évvel ezelőtt. Mégis, amint megvettem novemberben a swiftet és hozzá a téli gumi+felni szettet, egy kereket egyből raktam is be a seggébe, nem érdekelt hogy ezzel még tovább csökkentettem az amúgy se tágas csomagtartót. Ha akár csak egyszer is használni fogom, már megérte és nem azon fogok anyázni hogy a ragacsot hiába fújom a gumiba
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
szerk.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Így van, lesznek egyfelől a dráguló autók, másik oldalról pedig a nagyon lecsökkent fizetőképes kereslet. Nem nagyon lesznek eladások.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Hogy van ez a dolog a start-stop kikapcsolással? Korábban azt írtátok, hogy ha be van kapcsolva a ventillátor és a szélvédőre van irányítva a befújás, akkor nem áll le. Ezt milyen típuson tapasztaljátok?
Nekem GLX Swift-ben nem lehet csak és kizárólag a szélvédőre irányítani, csak úgy hogy lábtér+szélvédő. És ebben az állásban vidáman leállítja a motortA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz PeterPH #45631 üzenetére
Párátlanítás alatt a szélvédő fűtést érted, amit a képen pirossal jelölt kapcsolóval lehet kapcsolni?
Brogyi jól mondja, ez a gomb bekapcsolja a tükörfűtést is. Ha tényleg ez kell hozzá, nem tudom mennyire tesz jót neki, ha órákon keresztül bekapcsolva tartom egy hosszú útonA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz blakey #45634 üzenetére
Most nézem, a kép meg lemaradt
Szóval a képen ami pirossal bekarikáztam, ott kell a front opciót választani?
Végre volt időm utánaolvasni és azt írja a könyv, a külső tükrök a hátsó szélvédővel együtt működnek, szóval nem a front állás kapcsolja be, juhhé
A bekapcsolt front állás az fixen megmarad az autó leállítása után is és a következő indításkor abban az állásban megy tovább? Vagy ezt is mindig újra be kell kapcsolni?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Hali!
Faterék 2004-es wagonrjén 10 évesek a téli gumik és kéne valami új 165/60 R14-ben. Persze olcsó is legyen meg jó is Hankook W452-t találtam 16 ezerért. Ez milyen, van jobb áron, vagy ennyiért jobb vétel?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
dethroner
veterán
Szerintetek miért van a gépkönyv szerint különbség az izraeli 2017-es swift fogyasztásában és tömegében, a normál verziókhoz képest? Fogyasztás pár decivel több, a menetkész tömeg 10kg-al több? Tettek bele némi páncélzatot?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #45911 üzenetére
Ez logikusan hangzik. De nem kéne a hűtőrendszert bemutató fejezetnél ugyanúgy kiemelni, hogy az izraeli más? Meg elég meleg lehet Cipruson, Spanyolország és Olaszország déli részén, Portugáliában is. De ezekhez nem jelzik a kivételt.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Hali!
Van a nekünk egy 2019-es swift. Szombaton felraktam a nyári kereket. Ma elment vele a csajom melóba és azt mondja nyikorog az autó. Beültem én is, mentünk, próbálgattuk és igen, tényleg nyikorog. Nem fék, mert leginkább akkor hallani, ha jobbra kanyarodik szar úton, és nem túl lassan, tehát fékhez hozzá sem ér. Vagy ha elég tempósan ér be a körforgalomba és megy ki belőle, ezeknél szintén jobbra kell ugye tekerni a kormányt. És a legérdekesebb, hogy hátulról hallom a hangot. Mint egy szekér, nagyon durva. A gyalogosok odakapják a fejüket a hangra.
Hallott már valaki erről? Esetleg okozhatja hogy felraktam a gyári nyári kereket?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #45955 üzenetére
Hát így este én már neki nem állok cserélgetni Azt gondoltam van aki tapasztalt mát ilyet és tudja mire tippeljek. Több mint 4000 km már benne van, ki tudja mi számít bejáratósnak. A nyomatékkulcs és a rutin a karomban van, 15 év mindig magamnak cserélgetem a kerekeket, idén szerencsére már két autón Guminyomást meg beállítottam amikor kész volt a csere. De annak nem hinném hogy köze lehetne a fémes csikorgó szekérhanghoz.
(#45956) tboldi Azért a gumislag dolog elég nagy kokány dolog ó, főleg fél éves autót tekintve.
(#45957) ncc1701 Neked hogy nyöszörög, fémesen, vagy inkább gumihang? Szerviz nem foglalkozott vele? De miért, hogy? Nem produkálta a hibát, vagy nem vettek tudomást róla? Én is el akarom holnap vinni, tuti nem hagynám hogy lerázzanak. Ez a garancia lényege. Sabaton most épp azt hiszem nincs a pendrive-on, de van pl Amon Amarth[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz a_tesz #45962 üzenetére
Az kizárt dolog, mert nem tudom Mi az a porvédő lemez? És mi van ha megnyomtam, tönkremegy, újat kell venni? Eddig csak olyan autón cseréltem kereket, amin hátul dobfék volt, szóval nem tudom mi az amire gondolsz. De akkor elől is van a tárcsaféknek porvédő lemeze? Minden autón? Mert akkor eddig sose sikerült megnyomnom.
De a bedőlést imitálva próbáltam rángatni fel és le az autó hátulját, beültem és ugráltam a nyitott csomagtartóban, 10 cm-t mozgott fel és le az autó segge, de semmi hangja nem volt.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Tegnap napos, száraz idő volt, a nyikorgás akkor jól lehetett hallani. Ma viszont nyálkás, esős az idő, és sehogy se tudom produkálni azt a hangot. Ennek ellenére elvittem a szervizbe, ők is mentek vele, semmi hang. Bevitték a műhelybe, emelőn se láttak semmi rendelleneset. Azt javasolták használjam és ha ismét előjön a hang, vigyem újra.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #45970 üzenetére
Tudsz egy ilyen szilent hangot mutatni? Mert túrom a youtube-ot hogy össze tudjam hasonlítani az enyémmel, de nem találok silent hangot.
Találtam két olyan hangot, ami nagyon hasonló az enyémhez. Nekem csak menet közben, csak tempósabb kanyarban és főleg szar úton csinálja és én megesküdnék hogy hátulról jön. De az álló autót hiába rángatom, mozgatnám a kereket, nem volt hangja tegnap se, csak menet közben. Szóval ilyesmi [link] [link]A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #45971 üzenetére
Azt se tudom hol van a szilent hogy mit kéne lefújni Ezzel a gyári felnivel vettem az autót ami most került fel, ez 16-os. Télen a 15-ös volt, amivel nem volt hangja.
És én ha felrakok egy kereket, azt legközelebb fél év múlva érinti a keresztkulcs, soha nem húzok utána. Az utánhúzás a b.ziknak valóA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #45974 üzenetére
Talán inkább a nyikorgás címűre hasonlít jobban. Holnap ha száraz lesz az idő, majd megkérdezem a csajomat hogy hallja vagy nem hallja. Ha ismét jelentkezik, akkor folytatom a kutakodást.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #45975 üzenetére
Ha rajtam múlik, ezeket többé légkulccsal nem piszkálják. A régi autóm mindig magamnak cseréltem, de ősszel nem voltam túl jól, gondoltam kifizetem és csinálják meg. Most alig bírtam leszedni a keresztkulccsal, szidtam az összes anyját a baromállatnak.
A swiften egy másik gumis cserélte a kereket decemberben, most amikor szedtem le nem volt durván ráhúzva, de olyan vinnyogás közepette lazult meg az összes csavar, tőlem volt hangos az egész parkoló.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Óra topik
- Netfone
- További aktív témák...