- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Diablo 3
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PlayStation 5
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Path of Exile (ARPG)
- PlayStation 4
- EA Sports WRC '23
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandus99
őstag
Talaltam egy autoszerelot aki hajlando volt ranezni aknabol.
Szerencsemre csak kicsuszott a patent alol a muanyag, semmi nem tort semmi nem repedt. Szepen kiszedte a patentot helyretette a muanyagot patent vissza. Tobb ideig tartott aknara allni mint a muvelet. Kert 500ft-ot.
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
roberto211
őstag
Szervizkönyv alatt gondolom a kézikönyvet érted. Ez szerintem azert nem jo mert ugye akkor a főbb tipusoknak mind bekene linkelni a kézikönyvét amivel az a baj ,hogy nincs fent mindegyik a neten.
Műszaki paraméterek alatt mit értesz ? Az autók műszaki paramétereit típusokra bontva. ?Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
roberto211
őstag
Hát.... Minden gyártónál van kissé gyengén sikerült típusai
BMW nel ott az e36 compact. Az sem ér sokat meg annyiért mar lehet venni jobb kocsit milliószor ami gurulgat is (mert 316 abszolút nem gurulgat) de rajta van a bmw jel ezért viszik. Plane a fiatalok.
Akkor gondolom hasonló az a3 helyzete is csak az kicsivel újabb.
Amúgy en is ismerem német meg francia autók kuplungjait. Nem tudod kiszámítani hol van az a pont ahol elengedheted hol van az a pont ahol mar " stabil" közepén elkezd fogni es akkor mire felersz egyszer csak el tudsz indulni ( Ezert utolsók a lámpánál meg ezért valt sárgára a lámpa mielőtt elindulnanak ) Anyám volt renaultjan utaltam azt a kuplungot. Meg reges régen fater a vectrajan(de amit most vett 2es megane az se sokkal különb ) .
Ezért volt furcsa mikor tanultam sx4en. Ugye japanoknal abszolút nem olyan a kuplung mint nemet/ francia.
Engeded fel szinte mar majdnem koppig fent van utolsó pillanatban elkezd fogni es mar indulhatsz is. Hányszor fulladtam le ezmiatt az sx4en . Aztán rájöttem hogy ez a jo. Régi swiftnek a kuplungjat is szeretem. Könnyű és nagyon egyszerűen meg gyorsan lehet kezelni.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
En másodikat választanám szerintem.
Nekem nagyon bejön formája plane ezeknek a " facelifteseknek". Szerintem 3 ert elhozhato annyiért meg bőven megéri sztem egy uj autót venni. Ennyi mindennel.
Mondjuk nekem túl magas
Nekem az tetszik ha kinyitom az ajtót es a kezem mar a betonon van
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Hego
tag
Igazából csak az első linked új autó. 390ezerrel drágábban már van nagyobb, biztonságosabb és jobban felszerelt Vitara. Ja és még kevesebbet is fogyaszt és nincs kamiont kitakaró A-oszlopa..
Szerintem egyértelműen sokkal jobb választás a Vitara.
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Mercutio_
félisten
1-2 éve még több volt a viszonylag fiatal eladó kocsi, illetve a járműállomány is fiatalabb volt, így kisebb volt a kereslet. Most kezdenek elöregedni a válság előtt vett járgányok, de kicsi a választék a fiatalabb autókból.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
roti86
őstag
"Vagy kicsit drágábban nagy autó, de aránylag idős. Nagy rizikó." Na ja, találtam egy hirdetést a közelben, és filózgatok, hogy lecseréljem e a swiftet ugyanolyan életkorú (2003 évjárat) ocativa-ra (1.9 adagolós tdi). Jó is lenne meg nem is. Minden nap megnézem a hirdetést, de oda még nem jutottam, hogy felhívjam.
roberto: 2003 évjárat, tehát régi.
[ Szerkesztve ]
-
hentes555
senior tag
Pénzlehúzás alatt nem tudom mit értesz, ezt kifejthetnéd
Amúgy azt néztem most, hogy azon az oldalon, ahol letölhető az open source software [link] a cuccra, ott kétféle verzsön is van. Lehet, hogy az egyik a GLX Vitara, másik meg a GL+, és a GLX-ben tényleg alapból lenne navi?
Mert néztem egy vidit youtube-on, ott a csávó nyomkodja nagyban a GLX-ben a navit és szerintem nem rakott bele semmi sd-t.
Most azt akartam megnézni, hogy a mérete mekkora a 810 és 811-nek. Mert ha van a 811-ben navi alapból, akkor annak nagyobbnak kéne legyen legalább 40-50 megával.De hát a 811-esnél 404-es hibát ír ki. Meg is lepődtem volna, ha jutok valamireAmúgy ebből a softwareből valami hozzáértő nem tudja megállapítani, hogy milyen navit visz?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
roberto211
őstag
Ha végsebességet célzom meg pályán akkor en se váltok fel 4esnél magasabbra mert 5ösbe mar nem forog 5500at.
Ezért szoktam visszatenni neha neha 4be es ami kifér a csövön. . 162 volt eddig a vége nem rég.
De amúgy ritkán megyek ennyit. Általában 120-130 abszolút eleg.Szerintem literes swifhez kepest nem rossz abszolút.
Ez egy régebbi kép
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Amúgy igen . Én még a kis ezresemre se mondom azt ,hogy lomha mert abszolút nem az csak pörgetni kell.
Most nem rég "tisztitottam" töltöttem bele adalékot ,ami segít a kiegetesben meg egy hosszabb távra elmentem. Azóta kicsivel megnőtt a végsebesség.
Szoktak nézni belsoben mikor dízel skodakat meg ópőlöket villogom le 150 nél
Persze ez csak ritkán van.
Ugy volt tegnap elott h megnezek ma egy gti t. De rájöttem ,hogy meg élni akarok gti nel meg nem bírnám visszafogni magam.
Szerk: Abszolút. Ez a Hungaroringen volt ,es csak egy Skoda meg Opel volt rajta. Hogy képzeled h autopalyan megyek ennyit?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Rázás az sok mindentől lehet. Nekem régen 130nal elkezdett rázni mint állat. És kiderült tehermentesitok ami volt benne töröttek voltak. Mióta kicsereltem azóta semmi. Ha végsebességet akarod megcélozni akkor 4 a legoptimálisabb.
Sx4 az bírja. Nagy kasztni , lehet rajta nagy kerék is ,stabil futomu viszonylag akkor van súlya is. De ide mondjuk kell az 1.6 os ha igy akar menni az ember
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Bandus99
őstag
Új manuális sx4ben is csak ACgomb van.
Ha már szobakerult a klíma használata.
Van vmi elvaras mennyi a havi minimum idő amire be szabad kapcsolni? Pl télen paratlanitas
vagy akár nyáron menet közben, ha elég a hőmérséklet kikapcsolása az ember aztán mikor növekszik a hőmérséklet ismét bekapcsolni?Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
roberto211
őstag
Ez igaz amúgy meg igen Valóban meghálálja
Képességén felül teljesít nálam a stiftTboldi: Szép állapotban van. Meg olvasom ez mar a vvt motoros. Remelem űzöd neki.
Kornelka: Ha csak ez hátráltat 10-15 egy bőrözés (2aktussal. ). Amúgy viccen kívül tényleg ennyiért csinaljak a kormányt (is).
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tigi
őstag
A motor az egy dolog, de mivel nem vagyok versenyző így nem érdekel.
Ami a belsejét illeti, abban tévedsz, ugyanazok a minőségi anyagok vannak benne és ugyanott mint a magasabb felszereltségben, hidd el tudom, havernak Elegance felszereltség van és ugyanolyan az anyagok minősége.
A komfortról, a helyről és a csomagtartóról ne is beszéljünk.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tigi
őstag
Persze, hogy a hely nem a Swift hibája volt.
Mikor vettem akkor még Suzuki fan voltam, de az én példányom valszeg selejtes volt és sikerült elvennie a kedvem attól, hogy még egyszer újat vegyek Suziból.Az 1.4 100 lo az milyen Octi volt?
Tudtommal csak 75 és 80 lovas volt szívó motorból.
Tényleg fapad, (klíma azért van többek között ) de a ködlámpát és a gyári alufelnit leszámítva minden benne van ami a Swift-be volt.Egyébként Ő az.
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Star Trek
- Gitáros topic
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Formula-1
- Milyen TV-t vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Linux kezdőknek
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- További aktív témák...