Új hozzászólás Aktív témák

  • Petester

    senior tag

    válasz Parci #12467 üzenetére

    Váltóhoz kevesen értenek. Szűk réteg foglalkozik vele. Én egyszer voltam a Hace-ben, de olyan érzésem volt, mint a tipikus márkaszerviz esetében. Elméletben értik, gyakorlatban nem javítják. Ami szar, cserélni kell és kész. Ez a játék itt meg drága móka.

    Nyírőt lehet szapulni, de ő nem csak érti, hanem javítja is a problémákat. Annó megszívtam velük, de meg is oldották a problémát, azóta is jó minden. Nyírőnek megvan a technikai háttér támogatása is, partneri kapcsolatban van egy váltó javításra specializálódott céggel, ha gond van a váltóval, nem Nyírőék orvosolják, hanem a külsős cég. Ők jöttek rá, hogy mi volt a gond az én esetemben, ami egy 700 Ft-os gumi tömítés volt. Vagy szét vagy összerakáskor megsérült, egy 1 mm-es darabka hiányzott belőle, ami miatt nem épült fel rendesen a nyomás és dobálta a hibaüzeneteket.
    Én nem írnám le a Seibikot teljesen, a mostani fordulatszám mérő "nemmérő" problémáját is ők fejtették meg.
    Vidd el hozzájuk egy állapot felmérésre, abból baj úgysem lehet. Aztán hasonlítsd össze azzal, amit a Hári vagy más mondott.

    Szerk: Amúgy tuti a váltód szar? Nem lehet, hogy a gázpedál körül vannak a gondok? Nem olvastam vissza, bocs, ha már írtad, de régen voltam, baromi sokat írtatok mostanában. :B

    [ Szerkesztve ]

    (ó\_!_/ó)

Új hozzászólás Aktív témák