Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz PoeDameron #24637 üzenetére

    Nem egészen... régebben minden darabból kimodelleztek minden fázist 100, 75, 50, 25 és 0%-os hp esetére, és ezeket cserélgették, illetve ezek a darabok repültek le. Most talán csak két fő állapot van, de ugyanúgy lerepülnek, tehát ugyanúgy lyukas tud lenni a modell ahogy eddig, ha lerepül egy darab ami mondjuk a hajód rakterét érinti. Tehát nem lett kevesebb darab, ezek a darabok ugyanúgy lerepülnek, viszont a darabok sérülését sokkal inkább shaderből oldják meg, mintsem minden egyes darabot kimodellezzenek minden állapotában, mert így egy idrist egy év lenne megcsinálni szerintem.

    Szóval most részletesebbnek tűnik a sebesülés, annak ellenére hogy fizikai modellből kevesebb van, jobban ott van a sebzés ahova lőttek, sokkal több állapotot tudnak megcsinálni (a hőtől felhólyagzott festéstől egészen addig, hogy ha olyan helyen lövik meg a hajót amil az energia áramlott, az máshogy ég mint máshol, illetve a hajóra is nagyobb hatással van. 10x, 100x annyi részecskét tudnak generálni így gpu-ból mint prociból (több szikra, több füst, több kiáramló gáz).

    Azt eddig is lehetett tudni hogy nem lehet majd egy hajót bárhol meglékelni. Ez érthető is, elvégre minden hajónak vannak vastagabb és vékonyabb részei... egy idrist pont nem célszerű olyan helyen bolygatni, ahol 4-5x több fal van, köztük csövek meg vezetékek, mert mire átrágnád magad, kifogy a fegyóból az energia, ellenben a zsilipkapu résszel ami azért vékonyabb. Tehát minden lékelhető hajónak lesznek olyan részei, ami jobban vágható, itt így is készülnek majd a lerepülő darabokkal. Kisebb hajókat meg lékelni eleve problémás, mert kb kettérepülnek, szóval egy Aurora-n amúgysem lehetne akkora lyukat ütni, hogy attól ne repüljön szét az egész.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák