Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dezowave
csendes tag
válasz cheatergs #5309 üzenetére
A kordonban a híd után lévő anomália neve: no gravity. Ha olvasol 1 kis stalker történelmet ott rá fogsz találni. A lényege csak annyi, hogy ha bekerülsz nehéz kijutni, mert lebegsz és nem nagyon tudod kontrollálni a mozgásod. Pár helyen gödör szélére is raktam, hogy mókásabb legyen a szituáció Másik helyeken pl. Pripyat buszállomás lépcsője előtt pedig egész mutatós, mivel a hordók meg apró tárgyak is lebegnek benne, vagy az egyik laborban a plafonon levő lyuknál is van, így ami lehull ott lebeg (csontváz pl)
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
félisten
válasz cheatergs #5389 üzenetére
Én azt szerettem, hogy a fegyverek tuningolásával lehet felvenni a versenyt az ellenségekkel. Ugyanazzal a fegyverrel kb végig lehet vinni a játékot. Az elején találtam valami fasza kalasnyikovot amiben benne van az életérzés is, aztán csak fejlesztettem rá ezt azt, mert alapból jól sebez. A végén meg azért lehetett vele menni mert sok páncéltörő lövedék volt hozzá. Scope a tetejére és kész.
Nem is tudom már mi volt ez.. Complete mod is jó volt meg az Oblivion Lost nagy modpack. Legjobb kiegészítők.Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
félisten
-
capulet75
addikt
válasz cheatergs #6276 üzenetére
Nem tudom mennyire vagy tapasztalt Stalker, de a pályánkénti 2-3 sk mentés mindig is ajánlott volt. Ilyenkor vissza lehet tölteni azt ahol még nem volt elcseszve.
(#6277) Plazmacucci: Éééés megint. Kedves felebarátom, hagyd ezt a játékot, komolyan. Neked csak bosszúságot okoz, miért foglalkozol vele mégis? Akármilyen RPG meg Open world, ha kiirtod a cselekmény szempontjából fontos szereplőket, akkor nem lesz cselekmény. Ha ma fejbelövöm a péket, akkor holnap nem tudok kenyeret venni nála. Gondolom azért ez valahol logikus.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Habugi
addikt
válasz cheatergs #6279 üzenetére
Emlékeim szerint a történet annyi, hogy találkozol a Contactal, elmondja az irgum burgum tárgyát és hogy sietni kell mert jön egy kitörés, jön egy animáció a megvadult állatokkal (ők az erősítés.. ).
Utána ne várj a Contacttól semmit, mert elborult az agya és árkon bokron keresztül támadja meg a bázist, nem mellesleg invulnerability üzemmódban.
Amint a bevezető híd felét eléred, elindul egy timer, mennyi van vissza a kitörésből (kvázi ez a pillanat indítja h egyáltalán legyen). Nincs más dolga (és kb lehetősége sem..) az embernek, mint a HQ épületbe rohanjon eszeveszett módon.
A Contact is ott lesz, illetve a HQ vezetője is, és/vagy annak jól felszerelt hullája, őt kell lootolni az "ébredés" után, kész a küldetés. Korábban aligha tudod kinyírni, mivel a játék korábbi fázisaiban nincs itt jelen, legalábbis én így emlékszem csak mert hozzád hasonlóan magam is "beköszöntem" a srácokhoz.Idegesített hogy kaptam tőlük az ívet viszonylag nagy távolságból is, bázison kívül mászkálva, szóval martam rajtuk egy felebarátit, csak annyit hogy relatíve nyugi legyen, igaz nem írtottam ki mindet.
Aztán ha nálad mégse lenne ott nevezett épületben a HQ parancsnok, sem amikor befutsz, se ébredés után se a hullája.., élj a szerrel: [link]
Ez a mentés a híd elejétől indul, a Contact bossmodeban már belelé van félúton de a kitörés triggerét még nem léptem át/indítottam el (lootoltam ).
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
válasz cheatergs #6288 üzenetére
Az egészet rosszul értelmezed!
Ha követted a szoryt / annak szövegét, a bázis parancsnokát kell kinyírni, viszont a sztory szerint ezt elvégzi helyetted a Contact csóka. Ezért is tűnik el a kezdésnél olyan gyorsan, írtam hogy észnélkül berushol a bázisra. Neki is megvan a maga története hogy miért így jár el, miért nyirja ki a főmuftit.
Kvázi..:
Teljesen normális hogy a kitörés után a zöld célkereszt számodra egy hullát jelöl (amennyiben az épületben borultál össze, miután magadhoz térsz még 2-3másodpercig láthatod a haláltusáját miközben fetreng.). A contactal neked a világon semmi dolgod nincs onnantól hogy elkezdtek benyomulni.
Odamész a hullához (nem a Contactéhoz, akár látod/megtalálod akár nem..), elveszed tőle a Crystal artifactot és csókolom, kalap-kabát, kész a küldetés, mehetsz tovább.
Erre írtam korábban, hogy magam is beköszöntem már hozzájuk de a későbbi missön kulcsembere, a katonai bázis parancsnoka akkor még nincs ott, ergo agyonlőni sem tudod, szabotálva ezzel a későbbi játékmenetet.
Senkivel nem kell beszélgetni/dialógust folytatni, egy petyhüdt tetemet kell megfosztanod egy jóvágású artifacttól. Amint nálad van inventoryban dingel a folytatás..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
válasz cheatergs #6290 üzenetére
Ez így ebben a formában elég gyász, esély sincs a debugra, korábbi mentés betöltése pedig gondolom nem játszik mert ha játszana már megtetted volna. Az enyém nem kell mert nem önerős, szóval nincs más hátra mint előre, megvárod a következőt vagy újrakezded.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
M@trixfan
addikt
válasz cheatergs #6292 üzenetére
Jó kis paráztatás, engem is kirázott a hideg pár helyen, de laborok nélkül nem is lenne S.T.A.L.K.E.R a játék! Nekem eddig csak az alapjátékok voltak meg, LA még mindig várat magára az új gép vétele miatt. Kifejezetten örülök, hogy vannak laborok szép számmal, bár tényleg a hideg futkos a hátamon minden alkalommal
[ Szerkesztve ]
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
félisten
-
félisten
válasz cheatergs #6503 üzenetére
A leszakadt vasúti hídnál amikor kijöttem, bizony valamitől elhunytak a derék őrök, és rengeteg cuccuk volt, alig győztem elhordani a teherautóhoz.
Simán átlehet menni közvetlenül a híd alatt is, amikor lőnek, csak meglepetésszerűen kell megjelenni és gyorsan kell futni, lentről tüzelnek rád, amikor észrevesznek. Persze a legegyszerűbb kicsit távolabb átkelni a vagonoknál.
A többit nem tudom, mert nem jöttem vissza a Szeméttelepről (csak kölcsöngépen játszottam pár héttel ezelőtt), és Rosztovba sem tudtam átmenni, mert folytonosan kidobált a játék.
Egyébként lövöldözés helyett sokkal egyszerűbb elszelelni, ahol csak lehetséges. Némi tűzharcot követően Agropromnál a megszerzett irattokkal így rohantam vissza a föld alá. Az akció előtt a távolból kilőttem a hangszórót és az egyik őrtornyost, habár ezzel elszabadítottam a poklot, mert kívül elkezdtek vadászni rám.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz cheatergs #6506 üzenetére
Ha van bőven lőszered, akkor érthető, kevés lőszerrel inkább a spórolás hangsúlyos. Súlylimit emelése nélkül a zsákmányolás inkább gyötrelem, ezért szóba jöhet az időnkénti futás. Persze hullák nélkül rejtekhely információk sincsenek. Viszont nem sok mindent lehet elcipelni úgy, hogy tíz méterenként kifullad a figura. Nálam rengeteg holmi gyűlt össze így is, nem győztem vinni, pedig nagy részét Kordonban hagytam a híd utáni teherautóban. A hosszú sétákat untam meg, amikor leszórtam a cuccaim nagy részét a padlóra Sztrelok búvóhelyén (aminek ajtaját később valaki kinyitotta és elcsente az otthagyott holmit).
-
félisten
válasz cheatergs #6564 üzenetére
Csak amiatt találtam furcsának, mert a múltkor már kegyetlen sok rejtekhelyet mutatott ehhez képest. Például a Szeméttelepen az alagútban lévő hátizsákot is, most pedig eddig semmit.
Sajnálom, hogy nincs sok időd játszani, de az jó dolog is lehet (például sok munka, jó fizuval), én több hónapig nem játszottam, mert saját számítógépem nem volt, körülbelül november közepe óta. A múltkor járt nálam egy belépő szintű játékra is fogható gépecske, no akkor azon próbálhattam ki a Lost Alphát úgy, hogy a Szeméttelep és Agroprom küldetésekig eljutottam. Ezért tűnt fel, hogy az akkori rövid játékidő során még adott ki rejtekhelyeket.
Vajon a rejtekhely infóknak bekavarhatott, hogy a Soopytwist patchből Kaszas1990 fórumtárs módszere alapján ezeket a módosításokat hajtottam végre a pár állomány átmásolásával?
(#6565) Mans20
Értem, köszi.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz cheatergs #6680 üzenetére
Grindelni? (darálni?)
Nyelvújító vagy.Az ide-oda szaladgálás megtörtént, ám engem nem zavart a sok séta, csak a bánya felé vezető rész volt unalmas. Borongáson kitapasztaltam, hogy hol kell átmenni a másik oldalra mikor tudok a szikla tövében elfutni, vagy kikerülni az anomáliákat, így bár lőttek rám, de megúsztam harc nélkül. Tehát a bányában elszedett felszerelés nélkül is túl lehet élni, csak a banditákkal való kényszerű megütközés jelentett kínszenvedést.
Egészében annyira nem jött be a játék, de vannak benne nagy ötletek, és ezek a részek tetszettek:
- részeg bandita
- a baráti izlom, akit megsajnáltam magányosan ácsorgásában
- az X-laborok világa
- a professzor rádiójában (és még valakinél hallottam) sugárzott adás (az orosz kiadással játszottam, nem tudom, hogy nálatok is ugyanez volt az alapjátékban?) -
félisten
válasz cheatergs #6682 üzenetére
Én is magyar felirattal játszottam, habár voltak hiányosságai.
Pont az a gond, hogy kicsit gyűjtögetésre is helyeztem a hangsúlyt, és rengeteg holmit találtam.
Például Sötétvölgyben a monolit harcolt helyetted is, amíg bent keresgélted az árulót. Ott is rengeteg cucc volt felszedhető.
A banditák raktáráról nem is beszélve, temérdek kötszer stb. terülj-terülj asztalkám, el sem bírod vinni, alig bírtam visszavergődni Borongásra, közben még rejtekhelyek is akadtak...
A harc amúgy is kikerülhetetlen bizonyos helyeken.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz cheatergs #6684 üzenetére
Igen, amíg besétálsz, elveszed ami kell, közben valamikor támadás éri a monolitit, amibe nem kell közbeavatkoznod, ezután a hullarablás szavatolva.
A banditák raktára Sötétvölgyben található a bázisuk földszinti részén (onnan nem messzire tudsz lejutni a fogva tartott szolgálatoshoz). Egy kapucnis őr ácsorog előtte, de amíg szabadon járhatsz-kelhetsz közöttük, addig előzékenyen engedi, hogy kinyisd a rácsos ajtót, és összeszedegesd amire szükséged van.
-
félisten
-
Balathruin
veterán
válasz cheatergs #7008 üzenetére
Akkor a Bethesda játékait nem szeretnéd, ott többször ekkorák a mentések.
Amúgy nem hinném hogy a LA van olyan hosszú hogy túllépd az 1GB-t mentésekkel. Amit még nem értek, hogy ha nagyon sokat mentesz akkor miért probléma ha helyet foglal? Szerintem még mindig kicsi a mérete darabonként -
PeL
addikt
válasz cheatergs #7065 üzenetére
Én is 1080p-ben játszottam, hasonló configon mint ami neked van (feljebb írtam milyen volt). Maxon nálam is szaggatott. De ez max a motor ósdiságának köszönhető. Hiába írták át itt ott dez-ék, az alapja ugyanaz a közel tíz éves motor ami kijött a SHoC-al és már akkor is léteztek az X-Ray -nél sokkal jobb engine-k
[ Szerkesztve ]
-
-
SaGa59
őstag
válasz cheatergs #7086 üzenetére
Ez a sebzésrendszer teljes félreértelmezése. A Stalkerekben a játékos pont ugyanolyan sebzést szenved el egy találattól, mint az emberi ellenfelek. Ha eltalálod a fejét, akkor ugyanúgy meghal, mint a karaktered egy tiszta fejlövéstől. Már csak emiatt is marhaság, amikor valaki azon agyal, hogy fel kell tunningolni a fegyvereket, mert akkor jobbak az esélyei. Nem, pont, hogy rosszabbak. Persze ha egy modban sokszoros mennyiségű a mutánstámadás (mint pl a secret trailsben), előnyös lehet a felhúzott fegyver stat, addig, míg szembe nem jön valaki egy ugyanolyan stukkerrel. Akkor viszont sanyi… Abban a modban pont az a lényeg, hogy bár rengeteg a mutáns, a valódi ellenség mindig az ember. A mutánstömeg arra szolgál, hogy kopjon a cuccod, de nem ellenfelek, ha észnél vagy. Egy bandita, monolitos, zsoldos már más kérdés… A nagyon erős fegyverek (az alapjátékhoz képest 4-5-szörös) miatt nagyon könnyű lenyomni valakit vagy valamit, de épp olyan könnyű elesni egy tűzharcban és számtalan olyan tűzharc van benne, amikor erősen esélytelenül indulsz (a szellem zsoldosok a kiképzés alatt, a monolitos brigád, amikor visszatérsz az erőműbe egy szál bicskával, stb…)
Sokan hiszik azt, hogy az ellen túléli a fejlövést. Nem, ha túléli, az azt jelenti, hogy egyszerűen nem találtad el. A fegyvereknek van szórása, ami a karakter szintjének növekedésével csökken. Az ellenfélnél is attól függ, a lövész milyen szintű. Ennyi.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
félisten
válasz cheatergs #7104 üzenetére
A szabad gondolkodás jegyében, szerintem mégis.
A realisztikussághoz kapcsolódóan írtam. Ez egy realisztikus környezetben játszódó mese. Csupán gondolkodtam róla, lehet, hogy más összefüggés sült ki belőle.
Más:
Lassan nem fogok ideírni semmit, mert valaki vagy beleköt, vagy félreérti amit írok. Sajnos változnak az idők, de ami pozitívum: tiétek a pálya, fiatalok, éljetek véle, amint tudtok.További jó játékot mindenkinek!
"Merkantilizmus, haver"
-
félisten
válasz cheatergs #7106 üzenetére
Áh, ez csak játék. Már eleve a ruházatok golyóállóságának és egyéb fejleszthető tulajdonságainak lehetősége amolyan kreatív technológiai utópia, vagy mi a csuda, de már belegabalyodtam.
Vannak olyan (általam csak videókon látott) Stalker-modok is (Misery, Legendary), ahol egyből, illetve könnyen kinyiffantják a sztókört.(#7107) awacs
Pirulok.
Nem sok beleszólásom van a szakértő felhasználók tudásmagjába, maximum hangulatilag rontom itt a légkört néha, de időnként belenyúlok a csinálmányomba, ez van.
-
Sensut
őstag
válasz cheatergs #7228 üzenetére
Hát, ez van Viszont elég egyszer beírni és tovább úgy marad. Ekkor eltűnik a játékos modellje és helyette az önárnyék jelenik meg és helyreállnak a hangok.
Az autót Sötét Völgyben elég jól helyre szedték, most már lehet vele száguldani. Nem tökéletes, de jól irányítható és használható teherhordóként is. Az összes fegyvert belepakoltam amit a banditáktól és a monolitosoktól zsákmányoltam és leszállítottam vele Sidorovichnak. Annyi lóvém lett belőle, hogy mindent felfejleszthettem végre Azonban Veles ládájából még mindig idő előtt vissza lehet venni az elkobzott cuccokat a bányában. Ezt már annak idején kiszúrtam volt és azóta se javították még. -
sheep
addikt
válasz cheatergs #7253 üzenetére
Sajnos lopakodni nem lehet a játékban, ezért én lelőttem ott mindenkit. Persze legkönnyebb fokozaton, de úgy is megizzadtam. Megpróbálhatsz sötétben visszamenni de ugyanúgy észrevesznek bármit csinálsz.
Vagy hagyhatod is az egész dolgot, a történet szempontjából nincs jelentősége.@ericdrawen74
nálam be van kapcsolva mindegyik, de nem tudom mi a jelentősége.[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
sheep
addikt
válasz cheatergs #7277 üzenetére
Ja értem, akkor én azért nem találkoztam ezzel az opcióval mert csak néhány fegyvernél elérhető.
Én a Thundert meg egyéb fegyvereket szoktam tuningolni, az AK eddig kimaradt. Általában 2 különböző kaliberű fegyver van nálam meg egy pisztoly, így azért mindig marad lőszer valamelyikhez.
(lekopogom de eddig sosem volt lőszer gondom, bár ehhez az is kellett hogy felnyissák a szemem itt a fórumban hogy ki kell tárazni az eldobott fegyvereket)MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
sheep
addikt
válasz cheatergs #7283 üzenetére
Skillpontokat az elvégzett küldetésekért kapsz majd, és a pda fülön alul lesz egy player skills opció. Ott mutatja az elérhető skilleket, rányomsz mellette a + jelre és ennyi. Pl. a cipelhető mennyiséget tudod növelni, ilyesmik. Elég ritkán ad pontokat amúgy.
Viszont honnan van usb-d? Nálam nem volt az új verzióban és nincsenek is skilljeim.MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- PlayStation 3
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Ukrajnai háború
- Nők, nőügyek (18+)
- PlayStation 5
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Baseus Bowie M2s TWS Aktív Zajszűrős Fülhallgató, Headset, fehér, bontatlan
- GARNACIÁS Apple Airpods Pro 2 USB-C 1év GARANCIA 2025.05.08! + Ajándék védőtok
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 1 - i5-10310U vPro , 16GB DDR4, 512GB SSD
- Hibátlan, karcmentes Huawei Watch GT Classic fekete okosóra - 1 hét próbagaranciával! -
- Lenovo V330-15IKB laptop újszerű állapotban
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen