Új hozzászólás Aktív témák
-
dezowave
csendes tag
én is üdvözlök mindenkit \o/
ezt a fórumot is betettem a fejlécbe a www.dezowave.com -on, a másik 2 fórum mellé. (rá kell vinni az egeret a "forums hu" gombra, és lenyílik az almenü, ahonnan lehet válogatni). az álmunk persze az lenne, ha az érdeklődők a mi oldalunkon levő fórumot használnák, de most hiába nyitnék ott is 1 magyar nyelvű részleget, nem nagyon jár oda senki, talán majd release után
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
van több kép is, pontosan 6db + a naptár, csak a moddb oldalunkra el kell látogatni Emellett most 1 héten át minden nap 1 extra képet rejtünk el a moddbs galéria képei között. Good hunting, Stalker!
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
Mire hazaértem ünneplésből egy hatalmas meglepetés fogadott, megnyertük a MOTY 2012 Most Anticipated mod of 2012 díját, 18200 modból elsők lettünk \o/
http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/features/moty-players-choice-upcoming-2012
Nagyon jó érzés, és most készülünk is 1 kis videóval, nem naggyal, mivel az majd jön januárban, ahogy minden évben szokott lenni...
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz Physicist03 #304 üzenetére
hírek mindig vannak, bár nem egetrengetőek, viszont nekünk nincs most sok időnk fórumokra postolgatni, érdemes a moddb-s oldalunkat figyelni, tömérdek kép és infó található ott, ami innen a fórumról lemaradt.
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
Amúgy rég jártam erre, boldog új évet kívánok mindenkinek!
A nívea szerelmeseinek ajánlom figyelmébe:
[link]nívea tesztEgyik modellezőnk készítette, még tesztelés alatt, majd extraként lesz elérhető a játékban.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
készült egy interjú a pcgurun velünk, itt olvashatjátok:
lost alpha pcguru interjú[link][ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
A videóhoz postoltam imént:
http://gamepod.hu/tema/re_s_t_a_l_k_e_r_lost_alpha_trailer/hsz_47-47.html
PeL, bocs, nem vettem észre, amikor kérdeztél a fordítással kapcsolatban, de most arra is reagáltam, a 46-os postban!
üdv mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz M@trixfan #347 üzenetére
M@trixfan, attól még hogy nálunk 30 pálya van, nem azt jelenti hogy a régi stalkerben is annyi volt. Szedj le egy 1935öt, abban sincs több 16nál. Tessék már elfogadni azt is, ha valaki netalántán nem csak kopíroz, hanem újakat is készít. Olyan nehéz? Tudom, tudom, a stalker modok zöme nem erről szól, de na!
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
-
dezowave
csendes tag
Üdv. kicsit rendet kell tenni úgy látom. Ami a híreket jelenti, azt hittem eddig, hogy felesleges elmondani, a játék 90%át már kiveséztük, minden infó publikus, 2009 óta folyamatosan mennek fel a hírek róla, már tud mindenki mindent, bármi újdonság van, mindig jelezzük a moddb oldalunkon. Ott van minden hír 2008 december óta. Már elmondtuk miről fog szólni, tudja mindenki hány pálya lesz benne, a gameplay-jel kapcsolatos infók is ott vannak feketén fehéren q&a formátumban, már ami publikus belőle, de így is jóval többet mondtunk már róla, mint ez játékoknál megszokott. A legutolsó hír is most jelent meg 2 hete, és elég sok infó van benne, bár egy része csak emlékeztető jellegű, mivel már egyszer ki lett tárgyalva. Ezen felül ott van a havi screenshot áradat + naptár, plusz amikor csak tudunk fenn vagyunk ott, és válaszolunk a kérdésekre. Sajnálom, de ennél többet nem tudunk nyújtani, az meg hogy nem nézitek a moddb oldalunkat nem a mi hibánk ...ha nem beszéltek angolul az sem a mi hibánk, nem mondom, hogy a ti hibátok, de ezt legyetek szívesek ne a mi kontókra írni. Remélem nincs harag, én sem haragszom senkire, de az a kijelentés, hogy mi nem mondunk semmit a játékról kicsit bosszantó.
Ha valaki ráér fordítgatni, és akar is segíteni, akkor jelezze nekem, és megbeszélem vele a dolgokat.
ps: ja és van facebook, twitter, és g+ oldalunk is ott is mindig van valami kint.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz RobberBaron #680 üzenetére
Köszi a felajánlást, modellezni esetleg nem tudsz? A pályák már rég kész vannak, alife, sztori, küldetések, minden fenn van, és játszható is, végig is lehet vinni, max rejtekhelyeket rakunk fel még, hogy több gyűjthető cucc legyen a mapokon. Viszont van pár npc modell ami még nincs kész, és helyette 1 temp fájl van, vagy némelyik animáció béna, darabos, meg ilyenek. vagy ha modellezni nem, c? c++? sok engine bug is van még...
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz RobberBaron #684 üzenetére
Fordításban jó lenne ha tudnál segíteni, meg legalább te nem esel pánikba ha xml-be van a cucc. a legtöbb fordítónk bajos, mert mindent ki kell másolni xls-be vagy txt-be, és utána meg vissza az xml-be, szal sok meló van vele, meg nagyobb a hibalehetőség is. Az email címed meg van még szerintem, mivel párszor már beszéltünk level editor ügyben 1-2éve. Amint mehet a dolog rádírok ott! Remélem most már nem hónapok, csak hetek kérdése, azt indulhat a fordítás.
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz RobberBaron #692 üzenetére
Persze megvan, régen váltottunk pár emailt (azért ránézek egyezik -e)
edit: ja, egyezik
------------------------------------------------------------------------
Mindenkinek:Tegnap is (szept 22), és pár napja is (szept 13) jelent meg pár kép a moddb oldalunkon születésnapok alkalmából ( a fejlesztő brigádban megszokottá vált egymás felköszöntése )
érdemes bookmarkolni: http://www.moddb.com/mods/lost-alpha
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz Plazmacucci #699 üzenetére
2008 december 27.-én lett bejelentve, tehát idén karácsonykor lesz 5 éves a project.
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
Egy különálló játék, nem igazán hívnám modnak mivel minden szegmensében más mint az eredeti, a mod meg inkább az, ha 1 játék bizonyos részeit átvariálod, módosítod, és továbbra is szükséges az alapjáték a mod futtatásához.
Annyiban változott a helyzet, hogy nem hivatalos kiegészítő lesz, hanem ingyenes.
----------kicsit más----------
Sokan nem értik mi a probléma a kiszivárgással, és példákkal dobálóznak. kicsit rendet szeretnék tenni (nem ezen a fórumon olvastam, de ti is láthatjátok itt-ott). Többen említették a HL2-t, vagy DeusEx-et, vagy Risen2-t, de van még csomó. Ezen felsorolt játékok nem teljes verzióban szivárogtak ki (risen 2-ben az első fejezet, deus ex human revolutionban is csak pár pálya, a halflife 2 meg egy halom pálya, csomó kacattal, de semmi konkrét). Továbbá a kiszivárgott játékokhoz a rendes hivatalos megjelenés előtt még nem volt publikus sdk, modkit, vagy bármi, amivel lehetne a kiszivárgott dolgokat módosítani, szétszedni, új dolgokat belétenni, és esetleg teljes produktként árulni. A mi esetünkben a teljes játék került ki, fejlesztői kódokkal végigjátszható, minden benne van szinte, csak még nem befejezett állapotban és mivel nem megjelenésre szánt, így minőségileg sem olyan. Továbbá stalkerhez van már sdk, és csomó modkit lassan 7 éve, itt hetek, esetleg hónapok kérdése, és bizonyos modderek szénné lopják az egészet. Nem igazán szeretném modpackokban viszont látni több éves munkánkat, főleg nem hivatalos megjelenés előtt, egy kilopott verzióból trancsérozva. Ezt megelőzve döntöttünk úgy,hogy nem húzzuk az időt tovább, és megjelentetjük saját magunk a játékot. Így persze nem hivatalos, de nincs is annyi kötöttség benne, aki meg akar így is tud támogatni. Cserébe mi sem lépünk le a megjelenés után, hanem frissítgetjük majd szépen a játékot.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
No végre kinn van. Most már bontok 1 sört. Kb alig aludtam este, mivel hajnal 3kor kiderült, hogy pár privát fájl is benne maradt a játékban. Muszáj volt törölni a torrentet és a többi már futó feltöltést. Kb 2.5-3óra a játék újracsomagolása, installer, ez-az. Utána persze teszt, hogy megy-e, és csak aztán jöhet az újratöltés. Reggelre a netem is lement, így bementem 1ik haverhoz aki épp melózott és onnan töltöttük fel előbb ftp-re, majd a moddb 1ik segítőkész adminjával közösen 'nagysokára' összehoztuk a dolgot. Röviden ennyi a sztori. Jó játékot
Letölthető innen:
[link]illetve innen*:
http://dl.oblivionlost.pl/lostalpha/és persze legális torrentről is:
[link] (kb 400 seeder jelenleg, de növekszik)*ol.pl kicsit le van terhelve most, de a többi stabil
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz op.erik #5218 üzenetére
lesz, a moddb oldalunkon nézd meg a legújabb képet a galériában. a jobb felső leírás részben pedig lesz 1 link ami az 1.3004-es patch changes-log-jára mutat.
röviden:
http://www.dezowave.com/lost_alpha_patch_changelog_v1.3004.txtérdemes néha ránézni, mert frissül, ha van valami új.
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz cheatergs #5309 üzenetére
A kordonban a híd után lévő anomália neve: no gravity. Ha olvasol 1 kis stalker történelmet ott rá fogsz találni. A lényege csak annyi, hogy ha bekerülsz nehéz kijutni, mert lebegsz és nem nagyon tudod kontrollálni a mozgásod. Pár helyen gödör szélére is raktam, hogy mókásabb legyen a szituáció Másik helyeken pl. Pripyat buszállomás lépcsője előtt pedig egész mutatós, mivel a hordók meg apró tárgyak is lebegnek benne, vagy az egyik laborban a plafonon levő lyuknál is van, így ami lehull ott lebeg (csontváz pl)
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz capulet75 #5777 üzenetére
Remélem nem valami agyonhekkelt ruszki f*st szedtél le. Ott van a hivatalos torrent link a moddb oldalunkon (http://gameupdates.org/details.php?id=5770), annál tuti nem lesz gondod mivel eredeti release, de még fenn van direktbe az oblivionlost.pl ftpjén is: http://dl.oblivionlost.pl/lostalpha/
+ hogy értsétek miért eszik ennyit a játék, pár tipp amivel lehet teljesítményt javítani minőségi romlás nélkül:
- a fűárnyék kikapcsolással 20-30%-al javulhat a teljesítmény, mivel a fű textúrák magas felbontásúak, ezáltal az árnyékuk is élesebb, mondani sem kell, hogy az alap fű-sűrűséggel (grass density) és a 100méteres távval irdatlan mennyiségű dinamikus árnyékot kell számolnia az enginenek, ezért is nincs benne egyik stalkerben sem ez a grafikai beállítás.
- a sunshaft-ok melletti csúszka az nem a minőségét állítja, hanem az erejét, médiumon bőven elég, és highon nem lesz szebb, csak több (ami kb 10%-al csökkenti is a teljesítményt)
- a shadowmap high-on kicsit túlzás volt részünkről, egyik játékban se tudod 8k-ra állítani az árnyékok felbontását, médiumon is 4k még, tehát azzal a csúszkával is tessék óvatosan bánni. (soc-ban és a többi stalker játékban is 1k-s az árnyék felbontás)[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
nincs a legelső 1.0-ban volt, de az első patch ami kiadás után kb 3nappal kijött ki is vette. Kapcsolgathatod, de nincs hatással semmire, mert az engine-ben kitörölték... valami miatt. Mindenesetre még ha lenne is, akkor sem változtat a tényen, hogy 1024x1024-es árnyékot tud max, a LA pedig 8192x8192 max, a lassulás ebből ered, továbbá a tűéles dinamikus árnyékok is. Akinek elég volt a soc féle pixeles árnyék, az nyugodtan tolhatja low shadowmappal, bár még akkor is a duplája lesz a soc-énak.
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz DannyL81 #6381 üzenetére
Szia,
sajnos kevés neki a 32bit -es oprendszer és a 4gb ram. Az a pálya magában akkora mint majdnem az egész SoC pályái egyben. (közel 10 km2). Ajánlatos lenne 64-bit-re váltani, illetve még 1 kis memóriát rakni bele, de lehet már a 64bit magában is segítene a dolgon. Azokat a patchereket nem tudod a LA-hoz feltenni, mivel a miénkhez nem készítettek, csak az alapjátékhoz, ami nem egyezik meg a LA engine-jével. Mivel mi kompiláljuk a forráskódot, már alapból benne van.
üdv,
ZoliS.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz Dhampir #6472 üzenetére
célszerű ládákba rakni a cuccaid, vagy hátizsákba, vagy egyéb használható helyekre. (mint a soc-ban is, csővégek, egyéb fura tárolók). azért kell, mivel ha npc jár arra, simán felszedi ami neki kellhet, és ha nem te nyírod ki, hanem egy mutáns, akkor 10-15perc múlva a hullája el is tűnik a játékból a cuccaiddal együtt.
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz Dhampir #6492 üzenetére
A legtöbb játékos ennél is többet akar, valakinek bőven elég, valaki meg az akció-dúsabb dolgokat szereti. Nehéz megtalálni az arany-középutat Azért amikor valaki hozzám vágja, hogy a zóna teljesen kihalt, kicsit szoktam mérgelődni magamban
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
Szia,
Ha valamiért kilép a játék (de akár normál esetben is), akkor a játék mappájában az appdata\logs mappában keletkezik egy "log" és egy "mdmp" kiterjesztésű fájl általában xray_felhasználóneved.log és ugyanaz mdmp véggel. Érdemes időrendi sorrendbe rakni, és a legfrissebbet elküldeni nekünk az info@dezowave.com -ra aztán rálesünk. Kiléphet kevés memória miatt is, vagy ha 32bites az operációs rendszer, vagy ha nem a hivatalos verziót tolod, hanem valami repack, és társait. Mindenesetre, amiben tudunk, segítünk.
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz marked one94 #2950 üzenetére
A developer's cut verzióban ez már módosítva van... sűrűbben adja a stash infót.
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz milkabrams #7127 üzenetére
Hali, azt csak akkor nem engedi, ha előtte nem állítod át a render módot dx8-ról 10-re a külső menüben. Újraindítás szükséges, mielőtt az advanced-be tudsz módosítgatni.
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz Plazmacucci #7458 üzenetére
Te miről beszélsz? Az csak 1 oltás volt részemről, mert 1 arc sírt, hogy nem tudja megcsinálni a lopakodós küldetést, és emiatt le is törli a LA-t, nem fog vele játszani. Én meg - kívülállóként - rápirítottam, úgy se tudják sokan, hogy ki vagyok fb-n. Nem bántunk meg semmit, az, hogy pár embernél nem úgy megy a játék és telesírják a fórumot, az belefér. Minden játék bugos, még ha nem is az, tuti nem fog menni hibátlanul mindenkinél... ahány pc, annyiféle kacat.
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
Kérlek szépen, nem a játékkal van a gond, hanem a gépeddel. A játék új sound engine-je (a régi is OpenAL-ra épült, az új pedig újabbra) nem minden hangkártyával működik. TE is véletlen azon kevés felhasználók közé tartozol, akiknél nem megy. Mint ahogy írtad, az 1.3 még ment. Igen, ott még default SoC sound engine volt. Tehát az egyetlen jó lépés ilyenkor, ha az alapjáték telepítésekor keletkező openal32.dll-t kimented a bins mappából, és a 1.4002 telepítése után visszamásolod azt, felülírva az újabb dll-t. Ez le volt írva a hivatalos letöltési oldalon.
edit: bár gondolom már későn szólok, mert úgy is letörölted már. Az emberek 99.9%-a nem olvas (tény), csak bepróbál, aztán ha valami nem megy, inkább háborogva törli az egészet a pics*ba.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
válasz Antonius1978 #7570 üzenetére
Inkább valami script bug lesz, az szokott ilyet művelni. Meg kéne nézned az oldalukat, hogy van-e javítás hozzá...
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
-
dezowave
csendes tag
-
dezowave
csendes tag
válasz -szabi- #7669 üzenetére
Én nem emlékszem rá, hogy minden pályára tettünk volna javítót. A hivatalos GSC játékokban, a Shadow of Chenobyl kivételével (mert ott még nem lehetett javítani, csak modokkal, de az nem hivatalos) a másik 2-ben volt sok, de azért nem minden pályán
A Lost Alphában viszont Cordonban, Great Metal Factory (Bar-Rostok), Chernobyl (outskirts), Construction Site pályákon vannak. Sőt, a DC óta Deadcity-ben is van az egyik város széli panelben (ha jól emlékszem, de lehet csak tréder). Mindenesetre nem olyan nagy a játék, hogy kelljen minden pályára 1.Ez sem olyan rossz arány azért.
szerk.: Az új patch rak még be 1-et az biztos.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5