Új hozzászólás Aktív témák
-
bacika
csendes tag
Köszi, akkor még várunk egy picit
Bár nekem eddig se volt 1-2 kilépés kivételével bajom(kb 5-6 óránként), illetve 1-2 hibát nem számítva(le nem adható küldik, de egy régebbi mentés megoldja - ami kb 1 óra alatt megoldható lett volna), de azért megvárom a patchet és meglátjuk mi lesz
Még annyi, van-e valami beépített parancs amivel ki lehet írni az fps-t vagy maradjak a segédprogiknál?De az biztos, akárki akármennyire is szidja a bugok miatt, nekem alig volt, és nagyon élvezem a játékot, nagyon jól meg lett csinálva, akinek baja van a bugokkal csináljon jobbat
-
robogo81
aktív tag
-
CJ4567
veterán
Én úgy oldom meg Clear Skynál hogy feladatkezelőben 1 mag levesz, leokéz, majd egy mag visszarak, és úgy ahogy megy két maggal, igaz nem nagy az FPS növekedés, 30+ fpssel megy DX10.1 elég magas grafikán(Better Lighting, Depth of Field and FPS mod, módosított user.ltx több fpsért és jobb DOF-ért, erre raktam a 10.1-et)
No Sana No Life
-
Getoutofhere
csendes tag
Beszéltem a főnökkel, még körülbelüli időpontot sem tud mondani, pedig csak idei hónapra kérdeztem kb. rá. Ezt írta:
"Nem tudom mikor. Amint Összegyűlik annyi javítanivaló.
Meg amint lesz a programozóknak ideje hogy a komolyabb dolgokkal is foglalkozzanak."Még az idén sem biztos. Próbáltam a gyorsításra ötleteket adni, de úgy néz ki, tényleg nincs más lehetőség, minthogy szabadidejükben és kizárólag ők hegesszenek rajta,
-
Sensut
őstag
A leírás jól hangzik és van benne angol nyelv is. Ez nekem elég lenne, megpróbálom leszedni valahogy, de elég nehezen tudok rájuk csatlakozni az uTorrenttel. De ha a mester azzal biztat, hogy lesz további hivatalos javítás (üdv Neki a fórumon ), akkor én inkább arra esküszöm. Ám kipróbálnám ezt is, és ha netán sikerül belőni, majd jövök részletekkel.
-
Sensut
őstag
Új fegyverekkel még nem talákoztam, de Kordon nagyon megváltozott. Még nagyobb bozót lett és nincsenek utak sehol. Viszont rengeteg képződményt lehet találni, szerintem ez a verzió is f@sza. Viszont a magyarításban a plusz részek sajnos nem jelennek meg angolul sem. Mindjárt a startnál van egy új vezető, egy olyan mint a CS-ban és a COP-ban, aki gyorsutazással elvisz bizonyos helyekre, de se magyar, se angol szöveg nem jelenik meg a párbeszéd panelen a magyarításban, ezért a magyarítás nem ajánlott. Az angol viszont tökéletes. És még valami: az a fenti fegyverfrissítő mod se kompatibilis ezzel a verzióval, bizonyos helyeken, képződményeknél crashel. Eltávolítottam és egyelőre minden rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Egyelőre csak leírásokban, tárgyaknál, de mintha volt egy párbeszéd sor is, ami aztán angolul folytatódott. Valahol, már nem emlékszem hol.
Jah, pld. a stalker ruha leírások teljesen hiányoznak, csak a fájl neve jelenik meg a panelen./dl/upc/2014-11/02/17911_btf3203pighkk4z3_ss_sensut_11-01-14_10-19-30_la01_escape.jpg
/dl/upc/2014-11/02/17911_buegeklkk7dic9qx_ss_sensut_11-01-14_09-57-20_la01_escape.jpg
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Shogo_84
csendes tag
Fixen kell az újrakezdés.
Ezt már jelezték is korábban is, a4es changelogban is volt.
Eddig elérhető volt, ezt kellet figyelni:
http://www.dezowave.com/lost_alpha_patch_changelog_v1.3004.txtDe most perpill nem elérhető. Lehet készül konyhán valami végleges.
Decemberre volt jelezve utoljára. -
Sensut
őstag
Nos, ez az Enot SGM nem igazán jött be. A gyerek elég komolyan gondolta a valósághűséget, csakhogy nem igazán jött össze neki. Rád lőnek s már éhes is vagy, ez kicsit fura. Ennyit zabálni miközben lövöldözöl vagy épp marja az oldaladat a sugárzás, ez egyáltalán nem valósághű. Gyaloglás közben meg semmi gondod. Na meg alig mész 10 lépést és már nem bírod szusszal, ez egy kicsit túlzás. Minden cucc súlya szinte a duplájára van emelve, a zsák kapacitása meg jól megvágva. Fél óra kell míg átkutyagolsz Kordonon, a főúton... szóval én inkább szórakozni szeretnék mint szenvedni egy játékkal, ezért hamar feladtam és átváltottam az eredeti SGM 2.2-re, ami sokkal jobb. Küldözgetnek itt is pályákon keresztül, meg vissza, de legalább nem fáradsz annyira és a cuccok is könnyebbek. Sajnos ez a mod inkább gyilok, mint kaland, alig lehet eladni valamit, pedig rengeteg az új cucc, de élvezhető.
-
rétisün
veterán
köszi!
itt találtam hozzá torrentet is, a te linkedről sajna csak 20-al jön
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SaGa59
őstag
A mega-n van ilyen lehetőség, ha a fájl maga is meg van osztva, nem csak a könyvtár. Ha úgy osztják meg, akkor van olyan opció, hogy a saját mega drive-odra átmásolja.
Amúgy van egy otixo nevű cucc, ami meg arra képes, hogy az ilyen felhős tárhelyek között lehet úgy mozgatni fájlokat, hogy azon nem jönnek le a gépedre, hanem direktben a felhők között jönnek-mennek. Az ingenyes otixonak annyi a hátránya, hogy egyszerre csake gy fájlt lehet másolni egyik helyről a másikra, azaz komplet könyvtárat is csak fájlonként. A másik hátránya, hogy a mega-t nem lehet bekötni rá, viszont a yandexet, google-drive-ot, one-drive-ot, dropboxot meg még vagy 20 hasonlót igen.
http://otixo.com
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Alienhun79
tag
Ezt az orosz verziót letöltöttem s kipróbáltam, nem rossz egész jó benne minden, de Agropromnál mikor a kezdeti harc, stalker vs hadsereg átvezető videó után kidob, szóval kicsit bugos. Itt a hiba oka :
* MEMORY USAGE: 338993 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! item [encyclopedy_mutant_cat_general] not found!!
! ERROR: SV: can't find children [39700] of parent [366649416]
! ERROR: SV: can't find children [39701] of parent [366456456]
$ LA_DBG:[81899] xr_logic:pick_section_from_condlistbj=[agr_cutscene_trigger],func=[enable_save]~is_NOT_defined:file=[<nil>],func=[<nil>]:<Warning!>
$ LA_DBG:[81899] ABORT ~~> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[81899] [error]ABORT CALLED:
$ LA_DBG:[81899] [error]From: gamedata\scripts\xr_logic.script in function 'pick_section_from_condlist' (363)
$ LA_DBG:[81899] [error]Line: 453
$ LA_DBG:[81899] [error]Description: xr_logic:pick_section_from_condlistbj=[agr_cutscene_trigger]:function=[enable_save]~is_not_defined_in`xr_effects.script`
$ LA_DBG:[81899] ABORT:
stack traceback:
...k.e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\xr_logic.script:453: in function 'pick_section_from_condlist'
...k.e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\xr_logic.script:554: in function 'try_switch_to_another_section'
....r. - lost alpha\gamedata\scripts\sr_cutscene.script:62: in function '?'
...k.e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\xr_logic.script:344: in function 'issue_event'
...- lost alpha\gamedata\scripts\bind_restrictor.script:132: in function 'Update'
...- lost alpha\gamedata\scripts\bind_restrictor.script:28: in function <...- lost alpha\gamedata\scripts\bind_restrictor.script:22>
$ LA_DBG:[81899] ABORT ~~< ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[81899] ABORT ~~x ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Disconnect
- Destroying level
~ CClientSpawnManager is empty
* [ D3D ]: textures[391074 K]
DestroySingleton:efCounter: 0
DestroySingleton:efCounter: 0
DestroySingleton:efCounter: 0
Input: 1
Config-file [d:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 0
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: vs : 0
* RM_Dump: ps : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 0
* RM_Dump: tex_list : 0
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1tesztoszteronstalkerista
-
félisten
-
félisten
-
#67605760
törölt tag
A scope fixet próbáltam, de sajnos nem segít :/
A scope fix csak annyit csinál, hogy a gamedata\config\ui\wpn_scopes_16.xml fileban átírja a felbontásokat. Fegyverenkéntez így néz ki:
<wpn_crosshair_m1891_3 x="0" y="0" width="1024" height="768">
<auto_static x="0" y="0" width="1024" height="768" stretch="1">
<texture>wpn_crosshair_m1891_3</texture>
</auto_static>
</wpn_crosshair_m1891_3>Ez pl a nagant. Van a sima wpn_scopes.xml, ott is ugyan ez található, abban átírtam a felbontást, átírtam az x-y koordinátákat és sikerült a képernyő közepére varázsolnom a scope model-t, de még mindig 2-3 centi átmérőjű Vicc az egész. Ezen kívül nincs problémám.
-
PeL
addikt
Egyébként szerintem simán nekiállhattok. Az 1.0003-al már komolyabb fennakadás nélkül végigjátszható a játék, ez S.T.A.L.K.E.R.-hez méltóan úgysem az az egyszer végigjátszós mod. Aztán mire végeztek vele lehet itt lesz a kövi patch, lehet is majd újra nekiállni Én csak azért várom az új updatet, mert hátha javítanak benne pár - számomra nagy - hiányosságot.
[ Szerkesztve ]
-
shield
őstag
Ezen Orosz / Angol nyelv váltás lehetőség
Külön is meg van az orosz hang és felirat Lost Alpha русификатор
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Gumi és felni topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- YouTube
- Stellar Blade
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...