Új hozzászólás Aktív témák
-
dodopek
addikt
Lokációt mikor lehet várni? Nem sürgetni akarom, csak kíváncsiság...
Jobb lenne úgy játszani, hogy értem is...
Dezo!!
-
dodopek
addikt
Sziasztok! Amikor kijött a LA, megbeszéltem Dezoval, hogy csinálok egy ugyanolyan unofficial oldalt, mint a másik kettő (WiP, AMK Devolution 2.0). Mivel kinn van a magyarítás, lassan elkezdem. Full HD képeket örömmel veszek, és segítséget is sokat fogok kérni.
Üdv!
Dodopek -
dodopek
addikt
Szevasztok!
Csinálna nekem valaki egy képet, hogy hol találom Lövész flash meghajtóját? Egy órája bolyongok, de nem találom a cuccot...Köszi!
Megvan...
[ Szerkesztve ]
-
dodopek
addikt
Szevasztok!
Elkezdeném a LA-t az új konfiggal, de moddb-ről a szokásos hiba üzenet, és pillanatnyilag Dezo oldalán sem elérhető az 1.0003 patch. Van valakinek felhőben, ahonnan letölthetném?Megindult....
A mostani telepítésem 1.0002-vel van patch-elve. Simán rátolhatom az újabbat, vagy telepítsem újra az egészet? Mentések nem számítanak.[ Szerkesztve ]
-
dodopek
addikt
+1 fraps
-
dodopek
addikt
válasz janinitez45 #5891 üzenetére
Sötétvölgy. Mutatja a nyíl is, hogy merre menj.
-
dodopek
addikt
válasz janinitez45 #5894 üzenetére
Régi mentés?
-
dodopek
addikt
Az AA (anti-aliasing) az élsimítás, ami elhomályosítja az éleket azaz eltűnteti a recéket. Minél nagyobb mintavételezésre állítjuk be (2x, 4x, 8x) annál jobb lesz a képminőség, de romlik a teljesítmény, több videomemóriát is igényel. Több féle élsimítási eljárás létezik egyik legelterjedtebb az MSAA (Multisample anti-aliasing). Az FXAA egy post process (utófeldolgozási) élsimítási eljárás (hasonlóan a Radeonokonál az MLAA-hoz), ami nem olyan jó minőségű, de kevésbé erőforrás igényes, hiszen már az elkészült képkockán futtat le egy algoritmust.
Az AF (anisotropic filtering) egy textúraszűrési technológia, ami szintén emeli a kép minőségét. Olyan textúrák melyekre szögben tekintünk és messzire elnyúlnak (páldául a lábunk alatti út) egyre homályosabbá válik a távolban. Az AF szűréssel a távoli részek is élessé változnak. Ez az eljárás nem annyira erőforrás igényes.
Az AO (ambient acclusion) egy árnyékolási eljárás. Nem valódi, dinamikusan számított árnyék, inkább csak a fix tereptárgyakra alkalmazzák, kiemeli a sarkokat, éleket. Szerintem annyira nem látványos, de viszonylag erőforrás igényes. A gyártók kidolgozták a saját AO eljárásukat, azaz a HDAO inkább Radeon, míg a HBAO inkább Geforce kártyákhoz optimalizált megoldás.
-
dodopek
addikt
Komolyan mondom, megint ugyanazért fogom abbahagyni, mint legutóbb. Egyszerűen agyfaszt kapok, hogy nem bírok kikeveredni a 100 rad bárból a szeméttelep felé. CSAK NEKEM VAN ILYEN LABIRINTUS ÉRZÉSEM???
-
dodopek
addikt
válasz hubai1979 #6029 üzenetére
Ez jó trükk, bár én ha lehet, kerülöm a cheatet. És ez az én olvasatomban vastagon annak számít. Nem írok az semmit, így játsszanék.
Logikailag is így gondolnám, hogy a Stalkerek nem mászkálnak fél órát egy sörért
Simán kirobbantanák a kerítést a könnyebb áthaladás kedvéért.
Persze csak ha a Szolgálat másképp nem rendelkezik...
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ldave: New Game Blitz - 2024
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- PlayStation 5
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Apple notebookok
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...