Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
Az normális, hogy a monolitos pátriárka már halott, mire odaérek? Már előzőleg jártam arra, s miközben Nomad cuccát kerestem fent a sarokban, jött egy kitörés és a balf@sz monolitosok nem bújtak el és mind kinyírta a környéken. Kifosztottam a hullákat és visszavittem a cuccot Nomadnak, majd ekkor jött a hírnök hogy menjek vissza a pátriárkához. Odaérek és halott ő is persze, de a feladattal sem történik semmi Ez később kihat-e a játékmenetre, mint az elején a Szürkével történő random bug, hogy aztán a feladat áramlás teljesen befagy?
Amúgy abszolúte f@sza ez a mod, teljesen elvette az eszemet . Még az eredetinél is jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Köszi. Nem törődtem vele, mentem a laborig és ott "nem teljesültként" eltűnt a listáról a pátriárka feladat. Na de az emitterek kikapcsolása után nem tudok kijutni az X-10 laborból. Ahogy olvasom ez egy újabb random bug. Az ajtó zárva, ami, ha jól tudom nyitva kellene legyen (legalábbis egy videó szerint a Youtube-on). De itt zárva van és annyi, nem tudok tovább menni ...
-
Sensut
őstag
Visszavonom, ki lehet jönni, csak ki kell nyírni azt a tüzes kísértetet és az ajtó kinyílik Hülye cheaterek után megyek én is.
-
Sensut
őstag
Ugyanez volt a bajom, Szellem nem jött hogy kinyissa az ajtót (valahol elakadt a fák közt). De aztán elindultam a bázistól a drótkertek (határ) felé, a generátorokkal ellenkező irányba, és egyszer csak megjelent a bázis kapujánál a sárga pötty a térképen. Onnan minden rendben ment tovább, kinyitotta az ajtót és viszlát.
-
Sensut
őstag
válasz DEARevil #5039 üzenetére
Engem inkább az a sok keresgélés idegesített a végén a laborban, na meg az összes laborban. Volt legalább 10 elemem a fejlámpába, de mire mindent megtaláltam, alig maradt egy fél töltet. Ez tényleg fárasztó volt, de amúgy mindent összevetve tetszett ez a verzió is. Leginkább az eredetiből hiányzó pályák, és a végén az erőmű teljes bejárható területe fogott meg. Három jelentősebb hibába futottam bele, amit mindenképp javítani kellene: a Szürkével, majd Vakonddal való találkozáskor, még az elején, a feladatok beragadása; egyszer bent maradtam egy bejátszás közepén, ami megállt egy ponton és a szereplők mind körülöttem ragadtak; és a végén Szellem nem nagyon igyekezet kinyitni a labor ajtaját. A többi hiba átvészelhető. Kicsit több lőszer élvezetesebbé tenné a játékot, az összes zombit élve kellett hagynom mert spórolnom kellett a lőszerrel. Még elkelne néhány kereskedő és javító is, mivel a távolságok hatalmasak, amit be kell járni. Szóval még mindig nagyon kéri a patchet
-
Sensut
őstag
Igen, a lőszerrel spóroltam, mert nem tudtam előre, hogy mi következik éppen. Háború-e vagy csak galopp. Sajnos legtöbbször csak galopp, de egyszer biza megszívtam, hogy az erdőben késsel maradtam a háromféle lőfegyver mellett, mert mindent ellövöldöztem patkányokra meg ebekre, és akkor jöttek a komolyabb teremtmények . Akkor elkezdtem spórolni a lőszerrel. Nem is maradt a végére csak néhány töltény, pedig minden halottat kiraboltam, meg vásároltam is ha volt rá alkalom. Természetesen sokat lőttem mellé is .
-
Sensut
őstag
Én így jártam az Erdőben, annak is a légközepén, ahonnan félnapnyira van a legközelebbi kijárat is. Na, ott rontottak rám mindenféle elit mutánsok és volt nálam csak kés. A teleportról még nem is tudtam. De most, hogy már befejeztem a küldetéseket, visszamegyek oda egy utolsó mentéstől egy nagy rakás lőszerrel és mindenkit kinyírok .
---Már sok szörnyet kiirtottam, sok játék során, sok kriptában és más helyeken, de még soha nem sokkolt egy hely annyira, [mint ez itt] . Ez a hely egyszerűen hátborzongatóan félelmetes még így nappal is, mert hogy valós .
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Valahol menet közben felszedtem ezeket a tárgyakat: "Condensors", "Basic toolkit" és "Calibration toolkit". Elég régen volt, a játékot befejeztem azóta, de ezek nem kellettek sehova. Bizonyára egy mellékküldetés kellékei, vagy mi A baj az, hogy elég súlyosak, csak foglalják a helyet és nem tudom se eladni, se lerakni, se eldobni őket. Valaki tudja hol használhatom fel ezeket?
-
Sensut
őstag
Igazából egy komoly akadályba ütköztem (nem csak én), ami egyáltalán nem engedett tovább: a Szürkével való találkozás. Ott az volt a gondom, hogy amint szóba elegyedtem vele, nem egyből a lényegre tértem, hanem munkát kértem tőle. Ő zombivadászatot ajánlott fel, de én nem fogadtam el, majd csak ez után tértem a lényegre. Ez lehetett a baj. Ekkor a feladat, hogy találkozzak vele, a listán ragadt és miután Vakondot megmentettem (a következő feladat), az is ott ragadt, és innen már nem tudtam tovább menni. A lényeg az, hogy sokat kell menteni, hogy az ilyen esetekben vissza tudjál lépni. Ebben az esetben én visszatöltöttem egy állást amikor megkapom a feladatot hogy találkozzak Szürkével, és másodjára minden ment rendben. Szerintem érdemes belevágni, mert a játék nagyon hosszú és érdekes. Nekem sokkal tartalmasabbnak tűnt az eredetinél, már csak a sok plusz pálya miatt is. Nem volt egyetlen fagyás vagy bármi technikai hiba, ami például már nekem elég ahhoz, hogy bármibe belefogjak
-
Sensut
őstag
96 manual + quick save, ennyi mentésem volt az egész játék alatt, de visszatölteni alig négyszer kellett egy korábbi, manual mentést valami bug miatt. Én nem bírnám kivárni az újabb javítást, tudva, hogy mit rejteget ez a mod. Most másodjára vágok bele egy magasabb fokozaton, és inkább választom ezt a modot, mint az eredeti SOC-t, ami ugye szintén páratlan. De azért ráfér még egy alapos javítás, az kétségtelen.
-
Sensut
őstag
Ez érdemes megnézni: [link] Elég nyomasztó darab, első kézből. Ma is tisztán emlékszem a katasztrófa keltette pánikra, hetedikes voltam.
Sajnos magyar verziót sehol se találtam. -
Sensut
őstag
válasz hamzamark #5143 üzenetére
Igen, a végével én is így vagyok, vagyis az erőműnél a küldetés túl szegényes. Néhány mutáns, majd elfoglaltuk a katonákkal a magaslatot ugye, viszont az erőmű másik oldala tele van monolitosokkal. Nem értettem miért nem támadtuk meg azokat is. Egyedül próbáltam, de elég nehéz, mert sokan vannak. Szerintem sincs kihasználva ez a különben nagyszerű és látványos pálya. Még rengeteg feladatnak kellene ott lenni mielőtt a generátorokhoz engedne a játék. És ugyanez például az Erdőben is. Elég hosszú és unalmas az a céltalan séta, de szerencsére kikerülhető.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz George0424 #5169 üzenetére
Ez egyáltalán nem biztos, de lehet, hogy nem a Program Files (x86) -ba kellett volna telepíteni, mivel ez a könyvtár általában korlátozott a rendszer által. Egy másik játéknál ez volt a baj, amint újratelepítettem egy másik partícióra, minden OK lett.
-
Sensut
őstag
Végigvittem újra az eredeti 3 részt (már elég rég játszottam őket), de ez után is a LA a kedvencem. Az eredeti 3 együtt nincs olyan hosszú, mint a LA! Nem is értem mért vágták meg annyira a SOC-t Ha a lényeges hibákat végre sikerülne kijavítani, a LA lehetne a legjobb játék a kategóriában, az nem is vitás. Persze ahhoz még nem kevés munka kellene, és most, hogy közzé tették a fejlesztői csomagot is, azt sugallja, hogy nem igazán igyekeznek vele.
-
Sensut
őstag
Igen, emlékszem anno a sok ígérgetésre, aztán mikor már csak szívatásnak hittem az egészet, egyszer csak ott volt: STALKER. Akkor meg kiderült, hogy nem elég jó a konfigom hozza, de lowon úgyis repesztettem
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Van néhány dolog a LA-ban, amiket szerintem nem ártana átállítani az eredeti részek mintájára, mert egy idő után vagy fárasztók, vagy egyszerűen fölöslegesek. Például fölösleges az a sokféle tabletta, meg italok, meg konzervek, mivel második végigjátszás után se találtam egyiküket se életbevágóan szükségesnek. Viszont elég zavaróak a leltárban, ezért mindig eladom őket. Vagy néhány haszontalan megoldás:
- lőszert külön kitenni az övre;
- a hálózsák jelentős súlya, ami az összsúlyba beleszámít (én beleszámolnám a hátizsákba);
- a használatuk után nem letehető/eldobható tárgyak;
- a túlméretezett "részegségi állapot";
- a bankjegyek egyenkénti átvétele;
- mentés betöltése után a hullák eltűnnek (ez utóbbi technikai megoldás, tudom, de lehetne úgy is, hogy csak az átkutatott hullák tűnjenek el).
Gondolom a hiányos útbaigazítások meg tárgyleírások a félkész állapotnak tulajdoníthatók. Viszont nem jó ötlet a legjobb detektor folyton csipogó hangja az anomáliák közelében. Ez egyenesen idegesítő. És egy dolog, ami az összes STALKER-re jellemző: áll a stalker a hulla mellett, én kifosztom a hullát és eladom a cuccot a stalkernek. Ő szó nélkül kifizeti, holott ő is kifoszthatta volna. Ennél butább már csak az a lehetőség, amikor a bárban a polgár elől elveszem a saját kajáját és eladom neki, ő meg szó nélkül ki is fizeti. Nem tudom ezt hogy lehetne kiküszöbölni, de ez valóban egy "anomália" a sorozatban, habár a COP-ban találkoztam már hullát fosztó vadászokkal.
De vannak jó megoldások is a LA-ban, mint például a hálózsák (bármikor alhatunk egyet); a teleport (ami elég kezdetleges, ám hasznos); vagy a saját helyjelzők a térképen. Ez utóbbit sokat használtam főleg a javítók és kereskedők megjelölésére.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz op.erik #5209 üzenetére
Sokkal jobb, köszi a linket!
-----------------------------------------
Furcsa dolog történt a Bárral kapcsolatban. Én minden cuccomat a Bárban levő ládában tartottam, mert közel volt a kereskedő és a javító is. Az első végigjátszás alkalmával, miután balhé volt a Bárnál és Csaposék elmenekültek a külvárosba, a Bár külső ajtaját csukva és zárva találtam. Nem tudtam kinyitni és bemenni a cuccomért, minden cucc, ami a ládában volt, az odaveszett. Elég sok lőszer és fegyverek is. Beletörődtem hogy ez így van megírva, és ez egy jó nagy szívatás. Azonban most, a második végigjátszás alatt a Bár ajtaja nyitva van, csak a társaság hiányzik belőle, a láda is elérhető, ami üres, mert a cuccot most máshol tartom. Most melyik a helyes és melyik a hibás változat? Valami mulasztás miatt záródhattak be az ajtók előzőleg, vagy épp a miatt maradtak nyitva ezúttal?
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Értem. Kétszer is visszajártam később, de zárva volt, aztán nem foglalkoztam vele. Viszont most, másodjára, startból nyitva maradt az ajtó. Miután a tudós megjavította a PDA-mat egyenesen a bárhoz mentem (ez alatt történt a bunyó ott), még Petrenko-val se beszéltem előtte. Aztán Petrenko elmesélte a sztorit, meg hogy újra ki fogják nyitni, de már nyitva van, viszont üres.
-
Sensut
őstag
Másodjára már én is okosabban álltam a dolgokhoz. Az első pályákat (Kordon, Szeméttelep, Sötétvölgy, Borongás), maximálisan kihasználtam, mindenféle szir-szar feladatot elvállaltam, minden ellenséget kinyírtam és az utolsó pisztolyt is leszállítottam Szidorovicsnak. Még a Kordon határán levő katonai bázist is felszámoltam még az elején egy lefűrészelt dupla csövűvel. Az alagútnál levő mesterlövésztől zsákmányolt távcsöves AK-t megtartottam és nyomban felfejlesztettem, még mindig azzal vagyok. Úgyhogy addig nem mentem a veszélyesebb pályákra a bár felé, amíg nem volt legalább 200000 RU zsebpénzem, egy kiváló AK-m maximális lőszerrel és egy feltuningolt sztalker ruhám. Így már könnyebb ha az ember minden pályát türelmesen átkutat mielőtt tovább megy, és nem öli folyton a kíváncsiság, hogy mi következik éppen és mi lesz a vége.
-
Sensut
őstag
A leírás jól hangzik és van benne angol nyelv is. Ez nekem elég lenne, megpróbálom leszedni valahogy, de elég nehezen tudok rájuk csatlakozni az uTorrenttel. De ha a mester azzal biztat, hogy lesz további hivatalos javítás (üdv Neki a fórumon ), akkor én inkább arra esküszöm. Ám kipróbálnám ezt is, és ha netán sikerül belőni, majd jövök részletekkel.
-
Sensut
őstag
Nos, ERRŐL annyit tudok egyelőre, hogy lényegében a LA 1.3003 "repack" verziója (ettől a telepítés eltart vagy negyed óráig), és a jelzett módosításokat / javításokat mod-ként kell külön kiválasztani, illetve bejelölni telepítéskor! Három mod választható textúra és játékmenet javításokhoz, fegyver és védelem javításhoz, illetve egy a töltényöv kapacitásának megduplázásához is (ez nem is olyan rossz ötlet!). Hogy mennyire működnek ezek a javítások, azt majd később meglátom, egyelőre azt tudom töltényöv valóban elég nagy lett. A magyarítás simán működik ezzel a verzióval is, de bizonyára lesznek hiányosságok a fordításban a plusz részeknél, ha valóban lesznek olyanok. Szándékomban áll végigvinni és majd még jelzek ha haladtam a kijátszással. Így elsőre érdemes letölteni, mert eleve patchelve van a játék, és ígéretes javításokra / módosításokra van remény.
-
Sensut
őstag
Új fegyverekkel még nem talákoztam, de Kordon nagyon megváltozott. Még nagyobb bozót lett és nincsenek utak sehol. Viszont rengeteg képződményt lehet találni, szerintem ez a verzió is f@sza. Viszont a magyarításban a plusz részek sajnos nem jelennek meg angolul sem. Mindjárt a startnál van egy új vezető, egy olyan mint a CS-ban és a COP-ban, aki gyorsutazással elvisz bizonyos helyekre, de se magyar, se angol szöveg nem jelenik meg a párbeszéd panelen a magyarításban, ezért a magyarítás nem ajánlott. Az angol viszont tökéletes. És még valami: az a fenti fegyverfrissítő mod se kompatibilis ezzel a verzióval, bizonyos helyeken, képződményeknél crashel. Eltávolítottam és egyelőre minden rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
A két első pálya kijátszása után a tuningolt LA-ról lassan kialakult egy majdnem teljes kép. Vannak pozitívumai, de negatívumai is ennek a verziónak. Az angol szöveg sem tökéletes sajnos, mert később jelentkeztek a hiányosságok és a beragadt orosz szövegek, ezért aki nem ismeri eléggé már a játékot és nem tud oroszul, az bajba kerülhet e miatt. Remélem a plusz feladatok később fordításra kerültek, mert egy szót nem értek oroszul . Továbbá jelen vannak a játékra jellemző AI bugok is, olyan helyzetekkel találkoztam, amilyenekkel az előző két végigjátszás során, az eredeti verzióban nem. A leszakadt hídnál, Kordonban a katonák tejesen leblokkoltak amint elkezdtem lőni rájuk, abszolúte nem reagáltak úgy szedtem le őket egyenként. Aztán, ez úttal Szürkét kinyírták mire odaértem a hangárba, de átkutatva a holttestét megkaptam a további feladatot, egyelőre. Na meg mintha több képhiba lenne ebben a verzióban, gondolok itt az üveg felületek, szekrényajtók furcsa villózására, az árnyékok rossz megjelenésére, meg a távoli objektumok, ablakok textúrahiányaira. Nem életbevágóan, de eléggé intenzíven jelen vannak néha főleg a szeméttelepen.
Pozitívumai pedig a megnövelt töltényöv, a tárgyak lecsökkentett súlya, könnyebb pénzszerzési lehetőség az első pályán, az anomáliák szebbek és a tábortüzek nem zabálják a FPS-t. Szerintem ez a verzió csak oroszul tudóknak való és jó ötletforrás az eredeti verzió további javításához. Ennyi. Én most már tovább megyek benne, de igényeseknek nem igazán ajánlom a szöveghibák miatt. Két kép az itteni Kordonról: -
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
Egyelőre csak leírásokban, tárgyaknál, de mintha volt egy párbeszéd sor is, ami aztán angolul folytatódott. Valahol, már nem emlékszem hol.
Jah, pld. a stalker ruha leírások teljesen hiányoznak, csak a fájl neve jelenik meg a panelen./dl/upc/2014-11/02/17911_btf3203pighkk4z3_ss_sensut_11-01-14_10-19-30_la01_escape.jpg
/dl/upc/2014-11/02/17911_buegeklkk7dic9qx_ss_sensut_11-01-14_09-57-20_la01_escape.jpg
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Eljutottam a Bárig, kivégeztem az Agropom pályát, de semmiféle más változást nem tapasztaltam, kivéve a rossz képminőséget, ami most már minden épületen ott van. Elfelejtettem, hogy statikus fény beállításokkal van ez a gond. Megpróbáltam az eredeti verziót és az rendben van. Itt muszáj volt átváltanom dinamikus fényekre, viszont így a játék már nem olyan szép és a FPS is eléggé leesett. De még így is tűrhetőbb, mint azokkal a villódzó kék és zöld ablakokkal, melyek mögül nem egyszer leszedtek már, és azt se láttam honnan.
Ja igen, eltűntek azok a hasznos sugárzás elleni injekciók. Nem találom sehol őket, még kereskedőknél sem, és helyettük sincs semmi új Szerintem ez hiba, és a sok vodka meg sör is kezd megártani .
Mondtam, hogy vannak vezetők. Nos, teljesen fölöslegesek mivel ott a teleport, ami nem tökéletes, de legalább ingyenes. Elég drágán, 3000-ért visznek el bárhova és nem találtam módját az alkudozásnak. Egyszer visszavitettem magam Kordonba a Szeméttelepről, és amikor tovább akartam vitetni magam Kordonból, mielőtt szóba állhattam volna a vezetővel, a játék automatikusan visszateleportált a Szeméttelep egyik kijáratához. De ez legalább ingyen volt, még ha nem is oda akartam menni. Szóval ennyit az újított vezető szisztémáról. Most kíváncsi leszek az autózásra, mert állítólag ezen is módosítottak. -
Sensut
őstag
Nem tudom, mit mondjak, de én kétszer vittem végig az eredeti 1.3003-as LA-t, plusz most ezt a tuningoltat folytatom, de fagyás, az egyszer sem volt! Próbáltam dinamikus fényekkel, statikus fényekkel, de stabil volt mindig. Kétszer DOBOTT ki a játék ugyanazon a helyen (pontosabban, ahol kiszabadulsz a börtönből, na ott egy rossz párbeszéd kezdeményezés miatt dobott ki mindig), de volt mentésem és folytathattam. A "fagyás" az már hardver probléma, nem a játéké. Mellesleg ez a játék sosem lesz tökéletes, ezt mindenki tudja. Játszható, ez a lényeg. Ki kell próbálni, mert veszteni való nincs, hisz ingyenes.
-
A tuningolt verzióra visszatérve: az autózás semmit sem javult, pattogunk, mint a gyufásdoboz. Viszont egyre több az AI reakció hiba. Sötét völgyben a banditák, a monolitok, mind befuccsoltak amikor ellenük szegültem. Ez még rosszabb mint az eredeti, ahol, csak a banditákkal voltak gondok. Egyetlen új fegyvert találtam eddig, egy gyorstüzelő, uzi-szerű 9x18-ast, amit el is adtam, mert jó pénzt ígértek érte. Haszontalan pisztoly. Ez a "javítás" inkább egy butítás, hiszen nincsenek kitörések, sugárzások. Jeleztem, hogy a sugárzás elleni fecskendők eltűntek. Na, de el a potenciálisan sugárveszélyes helyek is. Szerintem ezt abba is hagyhatnám, de folytatom... -
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
Nekifogtam az Autumn Aurora 2.1 -et kivégezni... hú ember, ez nagyon ott van . Először taktikáztam egy igazit hangtompítóssal katonák ellen úgy, hogy az teles siker lett. Elgondoltam, milyen is lenne a LA ebben a bőrben, ebben a lepusztult őszi, ködös környezetben, ahol szinte minden tökéletesen működik. Az volna ám az isten!
-
Sensut
őstag
válasz Kaszas1990 #5287 üzenetére
A cheat nem old meg semmit, mert többször is vissza kell menned oda. Én nem rég játszottam végig a COP-ot és emlékszem, hogy először engem se engedtek be, mivel rosszkor mentem oda. Ha jól emlékszem, hamarabb a kelleténél, vagy ilyesmi. Talán előtte valamit még meg kell tenned a zombiirtáson kívül Kérdezz rá a COP topikban.
-
Sensut
őstag
Amúgy itt van a hivatalos STALKER UNPACKER.
----------------
OT @ DEARevil: nincs magyarítva az AA, és az eredetihez készített sem kompatibilis vele.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz nubreed #5347 üzenetére
Engem miután szökés közben kidobott, mindig indítottam újra és az utolsó mentéstől nem volt gond. Csakhogy az nem egy fontos feladat miatt volt, csupán csak el akartam adni neki néhány fegyvert, amit inkább kikerültem. Valószínű, hogy a széf hibát valami előzmény generálja. Próbálj meg egy jóval korábbi mentést visszatölteni. Ez segített rajtam is az első végigjátszás alkalmával, amikor végzetesen beragadtak a Szürkével és Vakonddal való találkozás feladatai. Nem kellett új játékot kezdenem, csupán betöltöttem egy olyan korábbi állást, ahol még nem volt semmi előzménye ennek a feladatnak a PDA-mon.
-
Sensut
őstag
Szerintem a Clear Sky a legjobb rész az akciót tekintve. Ott folyton van valami, valaki mindig bajban van a frakciók közül és kiváló a csapatmunka. Ezt kellene valahogy beépíteni a Lost Alphaba is, ami ugye nem kis munka, de megérné, mivel a játékban rengeteg a lehetőség és a helyszín ehhez. Például az Erdő hatalmas ugyan, de teljesen üres. Másodjára már oda se mentem, aztán harmadjára sem. Meg is feledkeztem róla .
-
-
Sensut
őstag
Próbálom megfejteni, hogy mi lehet ezekben a STALKER játékokban az, ami ennyire megfogja az embert. Én például kezdem s végzem őket ki tudja már hányadára, egymás után, és nem unom meg. Mi több, minden alkalommal mintha új játékkal lenne dolgom, az az érzésem. Mert itt van a Far Cry 4 ugye, ezt semmi perc alatt halálra untam, és felénél már alig vártam, hogy a fő sztorinak vége legyen és letudjam a játékot végre. Isten tudja mikor fogom még egyszer elővenni. Na de ezek a STAKEREK, ezek nélkül már el se indul a gépem. Talán az "amerikai szirup" hiánya, ami lassan a COD-ból is szappanóperát csinál, ez lehet a dolog nyitja? A valós helyszínek? De hát egy csomó WWII játékban voltak valós helyszínek, de azokat hamar meg lehetett unni hacsak nem multiztál velük. A sztori se lehet a kulcs, mert azt egyszeri végigjátszás után már meg lehet tanulni. A fejlesztési lehetőségek sokat nyomnak a lantba, de az szerintem még nem elég. Mellesleg mindegyik rész tartalmaz bugokat, ami más esetekben végzetesen betesz egy-egy játéknak, de itt szó sincs erről. Még a bugok is szentek ebben a sorozatban. Ha atomról hallok, Csernobil jut az eszembe és ha óriáskereket látok, akkor Pripjáty főtere. Kedvenc fegyverem az AK és legszívesebben örökre a Zónába költöznék. Ne erre varj gombot .
-
Sensut
őstag
Én kombinálom a vizet az energiaitallal, mert azt könnyű cipelni és két legyet egy csapásra. A vizet mindig eladom. Szerintem a sok lehetőség késztet arra, hogy újra meg újra nekifogjak. Vagyis pld. az Agropon-nál ha minél több sztalkert megmentesz a csatában, annál több fegyvert meg cuccot tudsz eladni nekik a halottaktól, mert a vásárosok itt már elég messze vannak és a teleport sem 100%-os. Az elején itt a sztalkerekre bíztam a gyilkolást és alig marad életben vagy kettő, az üzlet meg oda. Két egyforma végigjátszás nem hogy nincs, de nem is lehetséges, ami már egy ösztönzés az újrajátszásra.
-
Sensut
őstag
válasz Plazmacucci #5390 üzenetére
Dettó. Az egyik complete modban össze is gyűjtöttem minden fegyverből egyet, tuningolva meg minden. Egész szép kis arzenál lett és biza meg van köztük a különbség, nem csak kinézetre mások mint egy-egy játékban.
A végtelen szabadság, azt hiszem ez a dolgok kulcsa. Te is csak egy áldozat vagy egy olyan világban, ahol mindenki az és mindenki csak túl akar élni. Nincsenek törvények a túléléshez, nem mondja meg senki, hogy mit csinálj és hogy csináld. Útbaigazítanak és annyi. Ha van kajád eszel, ha nincs veszel vagy elveszel mástól. A Zónában a fő ellenség nem egy milliárdos gengszter vagy egy szuperhatalom akit ki lehet és ki kell nyírni, de még csak nem is egy földönkívüli baromság, hanem az elemek maguk, melyek előtt mindenki egyenlő. Szerintem ettől annyira irtózatos és f@sza ez a játék. -
Sensut
őstag
Aha, méghozzá jó sokat kell gyalogolni miatta. Apropó, ott van egy hiba. Először ugye elveszi a felszerelésedet és egy gyíklesővel elküld vissza a banditákhoz. A felszerelést egy ládába teszi ott a szekrényen, ami gondolom nyithatatlan kellene legyen. De nem az, nyomban vissza is vehetsz mindent onnan.
-
Sensut
őstag
Nos, ez az Enot SGM nem igazán jött be. A gyerek elég komolyan gondolta a valósághűséget, csakhogy nem igazán jött össze neki. Rád lőnek s már éhes is vagy, ez kicsit fura. Ennyit zabálni miközben lövöldözöl vagy épp marja az oldaladat a sugárzás, ez egyáltalán nem valósághű. Gyaloglás közben meg semmi gondod. Na meg alig mész 10 lépést és már nem bírod szusszal, ez egy kicsit túlzás. Minden cucc súlya szinte a duplájára van emelve, a zsák kapacitása meg jól megvágva. Fél óra kell míg átkutyagolsz Kordonon, a főúton... szóval én inkább szórakozni szeretnék mint szenvedni egy játékkal, ezért hamar feladtam és átváltottam az eredeti SGM 2.2-re, ami sokkal jobb. Küldözgetnek itt is pályákon keresztül, meg vissza, de legalább nem fáradsz annyira és a cuccok is könnyebbek. Sajnos ez a mod inkább gyilok, mint kaland, alig lehet eladni valamit, pedig rengeteg az új cucc, de élvezhető.
-
Sensut
őstag
Ez mind OK, de mért van az, hogy belém lőnek, kell a kötszer, de nyomban megéhezem, teszem a kötszert, eszem a kaját, vérzem, kötözöm, éhezem újra, eszem, és közben ugye a puskám használhatatlan és nem tudok elfutni sem - megöltek . A zsákom tele van mindenféle kajákkal meg gyógyszerekkel, amiről azt se tudom mi micsoda, és nincs hely már se lőszernek, de legalább 2 fegyvernek se. Aztán meg kell ennem az egész kaját egy ilyen balhé alatt és mehetek újra kaját vadászni. A Kordon pályát még így kicsináltam, de itt jött egy hatalmas bug, ami nem engedett tovább. Fel kellett volna robbantanom a bunker ajtaját (Szidorovics bunkere), de hiába használtam a robbanószert, ez nem jött össze. Ugyanis a játék már startból nem adta be a "Szerezz robbanószert" feladatot - nem tudtam tovább menni. A sima SGM már jó volt.
-
Sensut
őstag
Nekem megjelent egy második feladat sor az után, hogy nyírjam ki a menekülő fosztogatókat, de nem volt szöveg, csak valami 'task_not_specified", vagy hasonló. Miután kinyírtam a menekülőket, átváltott az első feladat arra, hogy keressem meg a hullát, de a második ott maradt. Nem tudom mi lehetett a második, mert e tájt egyszerre 2 feladat nincs az eredeti SGM-be .
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Dell XPS 13 9315 Gyári dobozában, gyári töltőjével i5-1230u(8mag)/16RAM/512SSD/magyar bill.
- Üzletből, garanciával, Lenovo X1 Carbon ,i7-8665U/16GBRAM/512GBSSD FULLHD IPS matt/magyarított bill
- HP ProBook 650 G5 Ezüst i5 8365U/8GB/256GB SSD/Windows 11/HUN BILL - 10% Most Csak 110.150 Forint
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással