Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
"Én erős fenntartásokkal kezelem mások problémáit, először mindenki a saját hardverei/szoftverei közt nézzen szét. U. tána szidja a játékotAz meg, hogy Crysis2ben mennyi az fps és itt mennyi... Ki a francot érdekel és mi köze van a két játéknak egymáshoz.. UT3 motor hajtja az RO-t, tudni kell, hogy ez a motor mire és hogyan képes"
Gondolom az eddigi 1.5Gb patch méret 1 hét alatt nem téged igazol hanem engem.
De lehet csak azért frissítgetik mert minden jó úgy ahogy van, csak unatkoznak, és nincs jobb dolguk. Látom nem érted az összefüggéseket. Segítek, és elmagyarázom, bár nem terveztem ennyire szájbarágósan. Az UE3 motor DX9-et használ amiben bár vannak kivételek (Dead Space pl.) elég elavult motornak számít. A Crysis 2 CryEngine 3 motort használ, ami jelenleg a leggépigényesebb, és gépigényben felülmúlja az összes eddig megjelent motort. Az összefüggés ott van, bár a Crysis 2 sincs optimalizálva, mi több messze nem is a kedvenc játékom, ha egy gép gond nélkül futtatja, bőven a játszható fps-ek felett, akkor ott nem a gépben kell keresni a hibát, ha a RO2 gépigénye kerül szóba.
A 6950 CF-em 15-20% gyengébb a jelenlegi legerősebb 2 kártyás SLI rendszertől (GTX 580 SLI). Szerinted medium grafikán 1920-ban DX9-ben indokolt a 20 fps egy ilyen VGA rendszertől, amikor DX11-ben a legerősebb gépigényt igénylő játéknál 2,5x ennyi fps van? Azt majd kifelejtettem, hogy a Crysis 2 is NV kártyákon fut jobban, tehát nem AMD-s játék. Sajnálom hogy ezt nem tudtad kikövetkeztetni az előzőekből, pedig ott is éppen ennyire érthetően leírtam.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Jött még egy 18,1 Mb patch időközben.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Nagy változást nem vettem észre optimalizációban.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
D.Orion
veterán
Neked még hányszor kell leírni, hogy a CF-et ki kell kapcsolni, mert vagy a játék vagy a CCC szar... Egyébként meg ha ilyen okos vagy, akkor az miért nem jut eszedbe, hogy ugyanazon látvány dx9-en sokkal több erőforrást emészt fel, mint dx11-en... Persze az RO2 bazi ronda a Crysis2-höz képest, de el kéne azon gondolkozni, hogy az egyik dx11-es a másik dx9-es és bazira más motort használnak. Ha már ennyire otthon vagy a graf motorokban, akkor lesd már meg, hogy az UT3 alapból mire van felkészítve... Továbbiakban én ezzel a kérdéssel nem kívánok foglalkozni, írj személyes levelet a Tripwire-nak ha ennyire nem tetszik a helyzet...
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
"Neked még hányszor kell leírni, hogy a CF-et ki kell kapcsolni"
Annyiszor írod le, ahányszor akarod. Kipróbáltam így is. Így meg olyan gondok jöttek elő, hogy befagyott a játék pár másodpercre, majd egy kék, zöld, lila teli képernyő, majd vissza a játékba. De egyébként ezt már leírtam a (#118) hsz.-ben is.
Tudok róla, hogy jövő héten jön a 11.9 + CAP, és azt is tudom hogy elvileg benne lesz az RO2 is. A gond nem azért alakult ki, mert nincs CF támogatás. Egy pályán, ahol átlagban megvan az 50-60 fps, nem azért zuhan be 20 fps alá (volt már 17 is), mert nincs CF profil a játékhoz. Ha lesz, és a játék marad így, meggyőződésem, hogy az átlag feljebb fog kúszni akár a duplájára is, de a bezuhanások meg fognak maradni, mert ez a játék hibája.
1920-ban fullon el kellene vinnie 1db 6950-nek.
Egyébként senki nem mondta hogy foglalkozz a kérdésemmel, elsősorban azoknak írom az infókat, akik hezitálnak a vételén. Jelen állapotában célszerűbb a kivárás.
Nem fogok egyelőre senkinek sem olyan infókat csepegtetni, hogy vegye meg.
Majd ha egyszer eljutunk oda, hogy minden szép és jó lesz, akkor majd lehet örülni, hogy az egyik legjobb (hanem a legjobb) multi fps birtokosai vagyunk. Mert vannak pozitívumok, de ezeket minek írjam le 100x? Ha megoldják a jelenlegi nagyobb volumenű hibákat, hogy lehessen normálisan játszani, az apróságokon már senki sem fog rugózni.
Egyébként a stat oldalt sem javították, holott azt ígérték a köv. patch-ben orvosolva lesz. Nálam legalább is továbbra sem jó.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Serpiko
addikt
Korán keltél. Most meg jött egy 18.1 MB pöcs foglalkoznak velünk a srácok. Lehet kiadói nyomás miatt adták ki így félkészen a gémet.
A magyar szerot bekéne indítanunk keményen
[ Szerkesztve ]
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
Nekem így van beállítva:
Illetve az ini fileokban false-ra raktam mindent ami blur és DOF (DepthOfField=False). Valamint ami szerintem sokat számított az a roengine.ini-ben a max textúramemória:
[TextureStreaming]
PoolSize=1024Ez szerintem ugyan az mint ami a RO1-ben lehetett az [engine] résznél csak itt videóramra vonatkozik. (a videókártya ramjának felére ajánlatos beállítani)
Illetve mivel nekem problémáim vannak az alacsony FOV értékkekkel ezért:
PlayerFOV=85.000000
Ennél kisebb fov-nál olyan érzésem van mintha egy csövön át látnám a játékot és szédülök.
Ha akár mit is átírtok akkor előtte biztonsági mentés a fileokról és az átírt filet írásvédetté kell tenni, különben visszaállítja a játék. Az ini fileok helye Dokumentumok\My Games\RedOrchestra2\ROGame\Config. Csak azt szabad átírni amit biztosan tudtok micsoda mert itt akár BAN is lehet belőle. Mindenki saját felelősségére írogasson akármit is. Érdemes olvasni a hivatalos fórumot mert sok ilyen leírás van még.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
JSaN
addikt
válasz MasterDeeJay #160 üzenetére
A FOV 85 az biztos szabad? mert akkor en is at irom.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
Béta alatt menüben volt állítható 70-90 között. Cod4 nél gyakorlatilag több évig úgy játszottam eredeti szervereken hogy átírtam. Csak azért mert a konzolokon divat az alacsony FOV (valószínű távolabbról nézed és ott nem számít ennyire) itt még nem kellene teljesen átvenni. Korábban minden játékban 80-90 között volt a fov. Természetesen valamivel lassabb lesz a játék tőle mert többet jelenít meg. Én nem fogom azért elhányni magamat mert konzolt akarnak csinálni a pc-ből. A másik meg az hogy mi értelme a széles monitornak ha a fov-ot meg kisebbre veszik?
Cod széira mondjuk ilyen szempontból rossz példa, mert ott aztán mindent engedtek átírni. Ha akartam akkor világítottak az emberek a lesötétített pályán. Még akkoriban valami marha még videót is csinált hogy nem számít semmit a config átírása. A klánommal külön cfg szűrőt is írtunk ami bezzeg nem kellet senkinek. Nagyon remélem itt azért komolyabban veszik a dolgokat és tényleg nem engednek ennyire sokat.
Ha nem szabadna átírni akkor lekódolták volna az UT saját formátumában mint a többi file-t! Lehetőséget megadták tehát...
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
D.Orion
veterán
válasz MasterDeeJay #162 üzenetére
Én emlékszem még azokra az időkre mikor CoD1-ben 100-as FOV volt az alap. CoD-ban tényleg mindent át lehetett írni, nem hiába voltak 30-40kB-os cfg fájlok az alap 9-11kB helyett... Bevallom nekem is volt anno CB top10 idejében olyan 36kB-os cfg-m amivel futás közben negyed annyira se sem szórt úgy az stg44, mint alap cfg-vel. Álló helyzetben pedig sniper-é vált az stg44.
[ Szerkesztve ]
-
danih
addikt
Jöttem volna a szeróra de nem látom...
(#163) D.Orion: pfff ne is mondd, amikor a legtöbb parancs még kliensoldali volt, nekem is volt 50 kilós CS konfigom, menükkel, commandokkal, anyámkínjával...
Azért valahol jó, hogy ezek most nincsenek.[ Szerkesztve ]
-
Balika23hun
aktív tag
Kiadták a játékhoz a béta [SDK]-map-szerkesztőt.Sztem hamarosan jönnek a custom pályák.Kiváncsi vagyok rájuk.SG-n írta a srác hogy Kursk-on már dolgoznak is.
Dragon MultiGaming Clan http://dmgc.hu/ - Battlefield 1 - Baliozus
-
danih
addikt
válasz Balika23hun #165 üzenetére
Ja, van egy nagy topik a Steam fórumon, hogy a Kursk-i tankcsatát fel akarják dolgozni - érdekes lesz!
-
-
Padree
senior tag
válasz Kephamos #168 üzenetére
Szerintem nem VGA miatt akad a játék, tipikus VGA-barát helyzetekben (plafon- vagy padló nézés), is beszaggat nekem - mondjuk nincs is egy erőgépem de az eddigi Unreal3 motorosokkal nem volt gondom.
Ez meg is magyarázná Kephamos kérdését: a VGA dolgozik ha folytonos a kép (sok FPS), és van ideje "pihenni" ha az akadozáshoz kell számoljon képet.
Az pedig hogy a peccsel hogy lebutították a grafikát - szégyen , szvsz nem is az a baja ennek a játéknak. A képeken elég szépnek nézett ki megjelenés előtt, aztán most hogy kipróbáltam, azt hittem rosszul állítottam be valamit - de nem, az első RO jobban nézett ki."I don't give a penny - FCK twenty twenty..."
-
-
danih
addikt
válasz MasterDeeJay #170 üzenetére
Megpróbálok akkor én egyet csinálni. Mennyire bonyolult? L4D szerót csináltam már modokkal mondjuk.
-
Itt találsz sok leírást róla:
http://forums.tripwireinteractive.com/forumdisplay.php?f=80
Nem annyira vészes, csak egyszer kell összerakni és magától frissít ha jön ki update.
Ha jól tudom 10kb/slot a sávszéligénye az ut3 motoros cuccoknak, ha a fölösleges dolgokat kikapcsolod (voip, pályaletöltés...). Ramból nem zabál szinte semmit, 24 bot ölte egymást és 300-400mb ramot evett a cucc, proci és gyors háttértár is csak pályaváltásnál kell. Akár milyen duplamagos proci pár giga rammal elég rá.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
zack
nagyúr
Valamit optimalizáltak egyébként mert 2560 Ultra beállításokkal kicsit jobban fut mint eddig.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Kephamos
addikt
Ebben a pillanatban jött le egy újabb 17-18 megás pecs. Changelogot nem találtam még sehol.
-
Kephamos
addikt
válasz Kephamos #175 üzenetére
"közzétette: [TW]Yoshiro @ 12:13AM on September 27, 2011
We have made live a small patch that fixes an issue where servers could pop out of ranked mode by switching to Pavlov's House.As a heads up, our main focus this week are stats, sound loss, performance and crashes."
-
-
Sirandrish
legenda
Az imént néztem meg egy videótesztet a játékról és mocskosul lehúzták, itt viszont elég sokan dicsérik.
Akkor most hogy is van ez?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Padree
senior tag
A hanggal én is megszívtam tegnap, újra kellett indítsam, azzal pedig az a bajom, hogy 3-ból 2 esetben 7-8perc mire elindul a játék, a proci 100%-on jár de a vinyók nem dolgoznak. Először azt hittem hogy az állított grafikához készíti a textúrákat vagy mifenét szokott néhány játék, de ez akkor is csinálja ha előtte bele se nyúltam az opciókba.
Tegnap játszottam először online, mindjárt egy fejessel nyitottam (adtam, nem kaptam) - a kezdők szerencséje, de utána már gyengébben ment, valami 4/22 a statom jelenleg, az objektívre is kaptam pontot bár úgy rémlik ott sem voltam . Tanulni kell még a pályákat, a "Grain elevator"-ban írta hogy támadják a 2. szintet de nem tudtam melyik az, rohangáltam fel-alá, hallottam hogy megy az irtás, de egy ellent se találtam .
A grafikát sikerült beállítanom normális szintre, eddig nem találtam a 1280x1024-et (ami a monitorom natív felbontása), mire rájöttem hogy nem a 4:3 "aspect ratio"-ban van hanem az 5:4-ben.
"I don't give a penny - FCK twenty twenty..."
-
Kephamos
addikt
válasz Sirandrish #181 üzenetére
Maga a játékmechanika nagyon jó. Igencsak reális, azonban nincs az az ARMA érzésed. Nem kell fél órát menetelned, hogy odaérj a frontra, azonban a COD-os, BF-es érzésed sincs, nincs darálás, csípőből pontos lövés, nem egy ember irányít egy páncélos, melynek a valóságban 4-5 fős legénysége van, nem ugrik az arcodba Józsi akimbó glockkal, nem kell egy tár egy ellenfélbe, nem kell annyira felemelned a fegyvert a bulletdrop miatt, hogy nem is látod (állítható az irányzék), nincsenek Vér Istvánok, nem kis hülye gyerekeknek készült. Meglehetősen komoly alkotásról van szó.
Azonban! Feltehetőleg kiadói nyomásra hamarabb adták ki a játékot a klleténél, ígyaztán meglehetősen optimalizálatlan, van benne néhány idegesítő bug.
Cserébe! Dolgoznak rajta a srácok. Hetente jön ki 1-2-3 patch, egyre jobb lesz a program. -
Sirandrish
legenda
válasz Kephamos #183 üzenetére
A tesztben pont a realitást becsmérelték elsődlegesen.
Hogy túlságosan is realisztikus.De amúgy ittenvane
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Balika23hun
aktív tag
válasz Sirandrish #181 üzenetére
Már rég nem olvasok nézek ilyen teszteket mert a legtöbb sajna eléggé szubjektív.
Akinek bejön a 2. vh-s téma és a lassú játékmenet annak ez ideális játék.Persze kell hozzá türelem is mert még van a játékban hiba, de ennek ellenére is nagyon élvezetes.Dragon MultiGaming Clan http://dmgc.hu/ - Battlefield 1 - Baliozus
-
Kephamos
addikt
válasz Sirandrish #184 üzenetére
Pont ezaz! Mondtam, hogy nem Vér István játék. Nem gyerekeknek való!
-
frame>24
addikt
válasz Sirandrish #184 üzenetére
"túlságosan realisztikus" - háháá, ezen jót röhögtem.
A Don-kanyar, na az volt túlságosan realisztikus, a 2. magyar hadsereg kb. 200.000 fős legénységének, ott respawn sem volt...
Kephamos: az akimbo glock jó szöveg volt, attól hülyét kaptam anno.
[ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Sirandrish
legenda
válasz Balika23hun #185 üzenetére
Én bírom őket..némelyiken nagyon jókat tudok vidulni
frame>24 idéztem...ezt hozták fel negatívumként..mármint hogy nem túl szórakoztató ezen okból kifolyólag..
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
frame>24
addikt
válasz Sirandrish #188 üzenetére
Ne vedd magadra, tudom, hogy idéztél!
Amúgy az 1. rész még nehezebb volt, imho, emlékeim szerint többet kellett rohangálni a frontra▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Sirandrish
legenda
válasz frame>24 #189 üzenetére
Volt ezer éve egy olyan game ahol ugyan ilyen könnyen haltál..
TPS volt és ott is egy lövés után feküdtél..ha lábon lőttek akkor meg belassultál..sajna a címe nem jut eszembeNah, azzal is jól elszórakoztunk
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
zack
nagyúr
válasz Sirandrish #184 üzenetére
6k a játék jelenleg a CD Galaxisban. Melyik normális multi FPS-t kaptad meg az utóbbi időben ennyiért? Szerintem egyiket se, mert nincs is nagyon PC exkluzív multi FPS. Ami volt az utóbb időben FPS, MoH, CoD BO, Homefront mind mind drágábbak voltak, és cserébe nem kaptál többet a pénzedért. Tudom, mert a MoH és a Homefront-ot toltam elég sokat multiban. Van viszonyítási alapom bőven. A Homefront kerekítve 2x annyiba került, mint az RO2, és sok a hiba benne a mai napig, ill. olyan hibákkal van tele, amik a játék alapjaiban lettek elkúrva, holott multira kihegyezett fps az is. Fos a fedezékrendszer, iszonyat gyenge hitbox (terep tárgyak), a reaalisztikussághoz semmi köze, viszonylagosan hamar unható pályák, sok vér istván, cheat....Mindezt 10790.-ért.
Az hogy ez a tesztelő työtyőke mit tett fel a youtube-ra a magánügye, de sok valós dolgot nem állít a multi részével kapcsolatban. A single meg...Pleff, hogy ezzel foglalkozik a videó 90%-ban. Nekem az ARMA,ARMA2 túl sok realisztikusságban. Nem igazán való játéknak, mert engem inkább fáraszt, mint szórakoztat. Pont annyira realisztikus a RO2 ami még számomra szórakoztató.
Tény, hogy pont azokat a hibákat is kiemeli, amik nálam is problémát jelentenek (optimalizáció), de azért nagyon messze van ez a beszámoló a valóságtól.
A single részét még el sem indítottam. Ahogy a Homefront-nak se.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
Kijött a 11.9-es Catalyst.
Én nem látok utalást a leírásában, hogy beletették volna a RO2 CF támogatást.
Felteszem, aztán meglátjuk.
Nagyon morcos leszek, ha továbbra is húzódni fog a szívás.CAP-ból nem jött új, még mindig a 11.8 van kint. Gondolom, majd ebben lesz benne...Ha benne lesz.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Kephamos
addikt
Jön egy új javítás. 3 giga. Meglássuk!
mod.: mondjuk azt nem vágom, hogy miért nem lehet azonnal kirakni a changelogot...
mod.: 4,5 giga, nem három[ Szerkesztve ]
-
JSaN
addikt
válasz Kephamos #193 üzenetére
LOL 4,5gb? Le cserelik a jatek felet? Kivancsi leszek, mivel nalam mar rogton inditasnal problemak vannak. Hogy winben percekig kell varni mire tovabb megy, aztan utana meg kifagy. Igy egy kicsit pihentetem.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
zack
nagyúr
Nem "jött" hanem "jön".
Valószínűleg még nem ért ide. Ráférne a tökéleteshez közeli állapot a játékra, mert a BF3 beta nem hozta meg nálam az átütő sikert.
Ha összekapják a RO2-t, egy sokkal realisztikusabb, korhű, és jóval hangulatosabb játék lesz ott a BF3 mellett. Én már most is azt mondom, összehasonlítva a kettőt, ha jobban fog futni az RO2, szinte mindenben verni fogja nálam a BF3-mat.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Nem érzem úgy hogy érdemes lenne összehasonlítani a két játékot, annyira nagyon mások és másnak is készültek.
Ro2 sokkal kevesebb emberrel, kevesebb pénzből szinte már hobbiból összerakott játék a mai játékokhoz képest komplex rendszerrel, aminél nem azt nézték hogy vérpisti is játszhasson vele egygombos darálót mint nagyon sok mai fps-nél. (habár még így is sokkal könnyebb lett mint az első része!) Az első részt én még pár euróért vettem meg, ez a második a keményebb kezű kiadó miatt lett drágább. Még így is ilyen árkategóriában nagyon jó lett!
BF3 sok pénzért, sok emberrel minél több haszonért megírt játék. Nagy rétegnek árkádosan. Meg ugye a modern EA games... (amiről nekem leginkább csak az jut eszembe hogy megvesznek sok fejlesztő céget és rákényszerítik őket hogy szemetet csináljanak többszörös áron a már befutott játékaikból pl: C&C széria westwood után) Tehát ezzel nem azt mondom hogy rossz lenne a Bf széria akármelyik része, csak azt hogy teljesen más és nem érdemes összehasonlítani.Vintage Story PH szervere újra fut!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...