Új hozzászólás Aktív témák
-
Sajnos valamiért az unlockok nem működnek még mindig, pedig már jó lenne a 64-es tár az mp40-hez. Hiába fejlesztem mindig visszaugrik 12-re.
Így ha már a global stat totál bugos akkor gyűjtögetem a távol lövési rekordjaimat. Eddig:
Mg34 225m
Mp40 145m (na ez már nem éppen realisztikus)
K98 204m (bár ez nem nagy szám)
G41 Sniper 188m (használhatatlan a távcsöve, de majd unlockolható a nagy távcső rá)
AVT40 182m
Nem is a célzás a gond, hanem az hogy 200m felett már nem is látni rendesen a célt. A német tankelhárítóval is lehet szépeket lőni 150-200m között. Normális sniperekkel ez a táv könnyen megvan. Puskákkal se nehéz, de automatával vagy félautóval már nehezebb.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
A virágbolti szerintem még a béta volt, az nem csak ronda hanem lassú is a kiadotthoz képest. Az adatlapomon lévő gépel (955+16gb+ati6950 minden alapon) teljesen jól játszható HD-ban, configból kivettem az összes létező blurt és DOF-ot a FOV-ot meg átírtam 85-re. A menüben az ambinent occulsion vagy mit kapcsoltam ki mivel nem tetszett (talán még a bloomot is kikapcsoltam). Én olyan vagyok hogy ne csillogjon minden, egyik pillanatban kiég a szemem másikban meg totál sötét van.
A CF támogatás úgy tudom bugos.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Én pontosan így kezdtem még 2006-ban a legelső részét a játéknak. Azaz a pálya végéig csak haltam. Ez a játék totál más mint akár milyen fps, én hiába éreztem magam Codban jó játékosnak itt ez semmit sem ért!
De neked szerintem csak a kevés fps okozza azt hogy ennyire nem megy a játék. CF-et ki kell kapcsolnod, árnyékokat vedd le közepesre, ambinent occusiont vagy mit kapcsoldki, motion blurt is és máris megvan fixen 60fps-ed. (nekem így megy teljesen jól 6950-essel) Ja és a legfontosabb hogy driverben NE erőltess semmit, legyen minden automatán vagy gyárin!!
Autómata fegyverekkel célzás nélkül valóban nem fogsz eltalálni semmit, a fegyver csövének iránya határozza meg hogy hova megy a lövedék, és a fegyver csöve 90% nem a képernyő közepére néz.
Sok órát játszottam már vele, csalókat én eddig nem láttam pedig csak pb nélküli szerverekre megyek. RO1-ben játszottam több évig és ott sem láttam semmi különöset, ettől persze ebben a második részben nem kizárt hogy van csalás.
A kempelésről annyit hogy csak akkor ad pontot a játék ha a foglalt vagy foglalandó területen ölsz meg valakit, tehát a pálya szélén kempelőktől nem fog nyerni a csapat.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Magyar szerver ügyben ha érdekel valakit akkor teszt jelleggel egy 24 slotos szervert indítottam egy fix pályával. Most így távolról nem tudom kiment-e a routeren.
Konzolba beírni:open mcph.dyndns.info:7777
VAGY
open 178.48.199.130:7777
Tehát:
24 slot, Apartmens 3 körös 24/7, botok is vannak. UNRANKED, tehát nem ment statot azaz itt szabadon lehet gyakorolni kezdő játékosoknak büntetlenül!! TK is ki van kapcsolva.
Ha nem lenne elérhető akkor sorry. (nem tudtam kipróbálni)Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
Az a MCPH szerver tehát megjeleníti a szerverkereső.
Valamiért nem engedi felvenni a routerem a 27015-ös portot. Azt írja port conflict whit other service. Hiába állítottam le a szervert, akkor is írja. Pedig nem fut azon a porton semmi. (netstat -b nem ír ilyen portot)
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
Na akkor sikerült megcsinálnom, az UPNP kikapcsolásakor felszabadult az a port ami kell a játékhoz.
Tehát teszt jellegel magyar RO2 szerver 24-es szerver botokkal (max ai), nem HC mód, TK nincs, kezdőknek vagy azoknak akik gyakorolni akarnak valamilyen fegyverrel.
A szerverkeresőbe az unranked szervereknél megtalálható MCPH néven, ha esetleg gyorsabban akarsz csatlakozni akkor:Konzolba ("Ö"-betü) beírni:
open mcph.dyndns.info
(ctrl+c, ctrl+v működik)
Ha a szerver stabilan és biztonságosan megy akkor lesz több pálya amikről lehet majd a játékban szavazni (map vote), és később átállhat ranked szerverre is.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Nekem így van beállítva:
Illetve az ini fileokban false-ra raktam mindent ami blur és DOF (DepthOfField=False). Valamint ami szerintem sokat számított az a roengine.ini-ben a max textúramemória:
[TextureStreaming]
PoolSize=1024Ez szerintem ugyan az mint ami a RO1-ben lehetett az [engine] résznél csak itt videóramra vonatkozik. (a videókártya ramjának felére ajánlatos beállítani)
Illetve mivel nekem problémáim vannak az alacsony FOV értékkekkel ezért:
PlayerFOV=85.000000
Ennél kisebb fov-nál olyan érzésem van mintha egy csövön át látnám a játékot és szédülök.
Ha akár mit is átírtok akkor előtte biztonsági mentés a fileokról és az átírt filet írásvédetté kell tenni, különben visszaállítja a játék. Az ini fileok helye Dokumentumok\My Games\RedOrchestra2\ROGame\Config. Csak azt szabad átírni amit biztosan tudtok micsoda mert itt akár BAN is lehet belőle. Mindenki saját felelősségére írogasson akármit is. Érdemes olvasni a hivatalos fórumot mert sok ilyen leírás van még.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Béta alatt menüben volt állítható 70-90 között. Cod4 nél gyakorlatilag több évig úgy játszottam eredeti szervereken hogy átírtam. Csak azért mert a konzolokon divat az alacsony FOV (valószínű távolabbról nézed és ott nem számít ennyire) itt még nem kellene teljesen átvenni. Korábban minden játékban 80-90 között volt a fov. Természetesen valamivel lassabb lesz a játék tőle mert többet jelenít meg. Én nem fogom azért elhányni magamat mert konzolt akarnak csinálni a pc-ből. A másik meg az hogy mi értelme a széles monitornak ha a fov-ot meg kisebbre veszik?
Cod széira mondjuk ilyen szempontból rossz példa, mert ott aztán mindent engedtek átírni. Ha akartam akkor világítottak az emberek a lesötétített pályán. Még akkoriban valami marha még videót is csinált hogy nem számít semmit a config átírása. A klánommal külön cfg szűrőt is írtunk ami bezzeg nem kellet senkinek. Nagyon remélem itt azért komolyabban veszik a dolgokat és tényleg nem engednek ennyire sokat.
Ha nem szabadna átírni akkor lekódolták volna az UT saját formátumában mint a többi file-t! Lehetőséget megadták tehát...
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
Itt találsz sok leírást róla:
http://forums.tripwireinteractive.com/forumdisplay.php?f=80
Nem annyira vészes, csak egyszer kell összerakni és magától frissít ha jön ki update.
Ha jól tudom 10kb/slot a sávszéligénye az ut3 motoros cuccoknak, ha a fölösleges dolgokat kikapcsolod (voip, pályaletöltés...). Ramból nem zabál szinte semmit, 24 bot ölte egymást és 300-400mb ramot evett a cucc, proci és gyors háttértár is csak pályaváltásnál kell. Akár milyen duplamagos proci pár giga rammal elég rá.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Nem érzem úgy hogy érdemes lenne összehasonlítani a két játékot, annyira nagyon mások és másnak is készültek.
Ro2 sokkal kevesebb emberrel, kevesebb pénzből szinte már hobbiból összerakott játék a mai játékokhoz képest komplex rendszerrel, aminél nem azt nézték hogy vérpisti is játszhasson vele egygombos darálót mint nagyon sok mai fps-nél. (habár még így is sokkal könnyebb lett mint az első része!) Az első részt én még pár euróért vettem meg, ez a második a keményebb kezű kiadó miatt lett drágább. Még így is ilyen árkategóriában nagyon jó lett!
BF3 sok pénzért, sok emberrel minél több haszonért megírt játék. Nagy rétegnek árkádosan. Meg ugye a modern EA games... (amiről nekem leginkább csak az jut eszembe hogy megvesznek sok fejlesztő céget és rákényszerítik őket hogy szemetet csináljanak többszörös áron a már befutott játékaikból pl: C&C széria westwood után) Tehát ezzel nem azt mondom hogy rossz lenne a Bf széria akármelyik része, csak azt hogy teljesen más és nem érdemes összehasonlítani.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Már merek menni squadleader-rel, de nem minden pályán. Nagyon kell ismerni a pályákat, nem mindegy hova dobom a füstöt. Commandert még nem mertem.
Feloldódott a duplatáras mp40 (mp40/II). Baromi jó, ha kifogy az egyik tár akkor átkapcsolja a másikra, és külön gombbal lehet cserélni egy-egy tárat. Brutális szerkezet.
Sokat megyek enginerrel is, berusholni az ellenfél spawnjáig majd sokkilós tölteteket eldobálni alájuk. Tankelháritó gránát bugos mert nem ragad rá a tankra hanem egyből robban, és az ember is csak úgy eldobja pedig rá kellene rakni a tankra.Patch-ekel egész jól haladnak, már működik szinte hibátlanul a szerverkereső. A legutolsó patch óta nem lépett ki egyszer sem a játék, PB-s szerveren se kékhalálozok. Újratöltés bug is nagyon ritka és leginkább csak kimarad néha egy egy animáció, de nem vészes. Van egy bug ami visszatérő dolog: a fegyver néha nem lő, leginkább akkor van ha úgy haltam meg hogy nyomtam a gombot, ilyenkor a kör elején kattintok egyet (levegőbe lövök) és utána már nem csinálja. FPS gond nincs, tükör folyamatos a játék, grafikai bugok nincsenek. Szóval csinálják ezt folyamatosan, szerintem egy hónap alatt már szinte bugmentes lesz a játék. Újra beindították a bétát hogy teszteljenek, a hibás statok és archivmentek miatt.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Úgy néz ki most normálisan megy a stat fejlődés, leszámítva egy dolgot amit nem értek. Hogyan oldódnak fel azok a cuccok amiknél lakat van?
Namármost én úgy értelmezem hogy a Frontline Soldier unlocks az azt jelenti hogy feloldódik ha azt a rangot meglépem, ez meg is történt és mégsem kapok pisztolyt spawnkor. Fejlődtem tovább és akkor sem kaptam meg, aztán fejlesztettem más kasztot és ott sem kaptam meg. Pedig jó jött volna néha egy pisztoly. Egyetlen esélyem még hogy veteránig fejlesztem a squadleadert ami nem kis idő, aztán hátha megadja visszamenőleg. (squadleaderként nekem alapból unlockolva van a G41 a delux edition miatt amivel tudok is menni de itt valamiért lakat van rajta)Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
Én azt tapasztaltam hogy felmegyek egy szerverre aminek a legkisebb a pingje majd megnézem hogy tényleg annyi-e amennyi ki van írva mert gyakran csak akkor lagol a szerver ha nagy az eksön vagy totál tele van. K/D arányom nekem ha sqaudleaderrel megyek akkor csökken, de ha assaultozok akkor visszamegy 1 fölé.
150 feletti pingesen már nem szívesen játszom, gyakorlatilag 100 alatt már nekem már teljesen élvezhető. (nem a szerverkereső pingje szerint hanem a játékban kiírt ping szerint)
150-200 nál már furcsa dolgok történnek, 200 felett játszhatatlan. A legkisebb pingem 80-90 volt aminél már semmi hátrányt nem éreztem. Nagy pingnél olyan mintha akadna a játék. Szerverkerresőnél 100-as ping fölöttiekre nem szabad felmenni.
Ha lenne elég sávszélem akkor visszakapcsolnám a szerveremet (10-20mbit fel kell hozzá). Tényleg kellene egy magyar 64-es HC szerver.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Távolságra lövöldözni 100-150 ping se annyira vészes, közeli akcióknál viszont kritikus dolog hogy ki lő előbb. Mást nem tudsz tenni mint beállítod annyira a grafot hogy 30fps alá véletlenül se menjen a legnagyobb tűzharcban sem és csak a lehető legkisebb pingel rendelkező szerverekre mész. Amúgy a RO1-el még el lehetett játszani ennél nagyobb pingekkel, ott simán játszottam 200 körüli pingel mert nem lehetett érezni.
Megpróbálkoztam ruszkival menni, azaz totál kempelni kezdőn puskával. Ezen a pályán sajnos a 225m nem jött össze, nem tudtam hátrább menni.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
AA nálam már maxon van. Driverben mindent alapon kell hagyni, beleértve az AA módja is alapon (csak a játékon belül van max AA). Habár nálad az a felbontás is okozhatja a lassulást.
Amúgy a pixelméret számít ha távolra lősz, mert hiába nagy a felbontás ha a kicsi pixel miatt nem látod az ellent. Nekem is bele kell bújni a monitorba hogy meglássam azt a 3-4 pixelt aminek más színe van és mozog. Előző 22-es CRT-vel is hiába tudott 2048x1556-ot ha olyan picik voltak a pixelek hogy csak közelről lehet látni, a mostani felbontásom kisebb de élvezhetőbb (1920x1080). puskákkal viszonylag könnyű ilyen távra lőni, csak átállítod 200m-re az irányzékot és azt a pár pixelnyi ellenfelet rárakod a céltüske hegyére majd paff és heccsáát.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Az irányzékot minden fegyvernél úgy állítottad át hogy célzol majd egérgörgőt tekered és jobb alul írja hogy mennyire állítottad. Természetesen az irányzékon is látszik majd hogy állítottad.
Lehet hülyeségnek hangzik de próbáltad már kivenni fizikailag a második kártyát? Csak mert nekem is 6950-esem van és tényleg elég jól fut a játék.
RO2 kicsit más az általad említett játékokhoz képest. UT3 motor baromi jó, de a hatalmas tereket agyon effektezve már nem bírja, nem erre lett kitalálva. Itt teljesen mindegy hogy milyen kártyád van, a gond csak az hogy rosszul van kihasználva. Valószínűleg rakás fölösleges számolást végez. Van ennél jóval optimalizálatlanabb játék is, sőt ez még annyira nem is az. Úgy tudom az UT3 motort csakúgy mint a RO1nél a 2004-est ingyen kapták meg. Ehhez értenek igazán, nehéz lenne átállni valami másra.
De inkább legyen ilyen minthogy hozzányúljon valami nagyobb kiadó (pl amelyik imád elcseszni jó játékokat: EA) és tönkretegye az egészet.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Én csak nagy hc szerverekre megyek, ott előfordul az hogy mindenkinek hirtelen felmegy a pingje, de ez amiatt van mert gyenge a szerverhardver. Nem annyira vészes, 200-as ping fölött érzem hogy gáz van. De nyilván lassulás + lag az még rosszabb.
Az UT3 motor nagyon sokat nem tudott ami csak utólag került bele, AA-t se támogat csak valami alternatív módon, az árnyékokkal is sokszor volt baj nálam még Mass Effectbe. Prociból is egy magot volt képest kihasználni korábban.
Tripwire nem hiszem hogy könnyen megcsinálja az optimalizálást, hiszen a RO1-nek is eléggé nagy igényi voltak (ram terén leginkább) a korabeli játékokhoz képest.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
Leginkább csak némettel megyek, ott csinálom rendesen amit kell. Azaz sqadleaderrel kempelni a védendő vagy támadó részen anélkül hogy kinyírnának. Orosszal csak ezen az egy pályán megyek hogy a puskát vagy snipert fejlesszem. Távolra lövésnél különösen fontos hogy ki legyen támasztva a fegyver, meg ugye az irányzék. Szoktam azt csinálni hogy mp40nél átállítom 200m-re az irányzékot még akkor is ha 100m-en belül lövök, ilyenkor az ember alak közepére célzok (sztem arra a legkönyebb) és pont felsőtestre vagy fejre megy a lövés.
Területfoglalással kapcsolatban, nekem sokszor előfordul hogy kevés killel vagyok a statábla legfelső részén, volt hogy nekem 6 kill volt előttem meg mögöttem 20-30 körül. Tényleg azt jutalmazza a játék aki a feladatot csinálja. Ja meg rengeteg az assistom.Kephamos
Grat!Azzal az ágyúval asszem csak 160m körülire lőttem el, de leginkább azért mert nem találok nagyobb távot. Pavlov-on is csak 227m ami összejött puskával.
G41 sniper valóban nehéz, de valahogy fel akarom szenvedni 25-ig.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Kephamos #292 üzenetére
Ott leginkább német kezdőről (oldalsó ház aminél van a lőszerdoboz a tank mellett, asszem univermag néven) szoktam a fix mg-vel lőni a ruszki kezdő fele az ablakokat de az is csak 220-230m. Túl nagy a köd. Azt megpróbálom hogy a két legtávolabbi ponton hátha összejön.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
Fel kell oldani, úgy tudom lvl25 szint kell a fegyónál hogy rámenjen egy extra.
Én majdnem ezer killel tartok lvl12 nél mp40-el (dupla tárra hajtok), tehát eléggé sok kell hozzá. Stg44 (helyett MKB42) lévő távcső sajnos inkább zavaró mint előnyős, hasonlóan a G41 snipernél lévő gyári kicsi távcső is használhatatlan.A játékot én még 9eFtért vettem meg (deluxot steamen azaz bajonettek és pár fegyó alapból feloldva). Haveromnak sikerült 3.5e ért is szerezni a simát.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Én csak HC (koponya ikon) szerveren játszom, ott nem éppen egyszerű eldönteni távolról ki kivel van de közelről se mindíg. (64-es szervereken) Gyakorlásnak inkább sima szervert keress legkevesebb ping-el és 24-32 playerrel.
Sötétebb pályákon a sisakokat figyeld (oroszoknál legtöbbnek ködvágó van és csak kevésnek van fémsisakja), illetve azt hogy a németek egy kézzel fogják a puskát ha futnak, az oroszok meg kettővel. Illetve a ruhájuk színe meg a világosabb pályákon segít. Ha megtanulod a fegyverek hangját akkor nagy előny hogy ki hol mivel lő. Térkép használata és a pályák ismerete majd sokat fog segíteni.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?p=964901#post964901
November 8th Update Changelist
-Initial implementation of demorecording to support clan play and server admins
-Fixed a server crash in garbage collection that would sometimes happen when changing maps
-Fixed an animation bug causing gun sights to become misaligned
-Fixed main menu movie corruption (random green squares) when going to/from fullscreen when the startup movies are playing
-Fixed dynamic shadows for fixed MG's not being visible when deployed
-Drastically reduced occurrences of the "double ironsights" issue
-Fixed exploit where players could hide window curtains, etc. by changing their world texture group lod bias
-Fixed bullet decals being completely black in low texture settings
-Fixed black scope textures on Panzer IV
-Fixed interaction icon showing during transitions to a seat inside a tank
-Fixed object and object material popping when you start or stop sprinting
-Added showing the name of the player you are spectating on the hud
-Testing a new fix for the bug where sound would cut out on map changeVintage Story PH szervere újra fut!
-
-
November 21st Update Notes
Map Balance
Reduced Elite Riflemen and Assault roles on all maps.
Fixed various spawn camping issues on all maps.
Apartments - Added additional allied spawn after capturing the first set of objectives
Barracks - Fixed an exploit that allowed you to get into a wall
Fallen Fighters - Added missing spawn on squad leader spawns to sewers and trenches
Grain Elevator - Added a spawn for the Allies that is on the 4th floor. This for when the allies are defending the Foothold
Spartanovka - Fixed an issue with spawn protection incorrectly showing up when one of the objectives was captured in the 16 player version. Also fixed an Allied spawn not working correctly on the 16 player version.Performance/Stability
Reduced the fps hitch during first spawn
Improved the framerate smoothing video setting to give more stable FPS
Improved physics performance (resolved another cause of hitching)
Fixed memory spike when changing teams in the role selection menu
Fixed an alt-tabbing crashMisc
Fixed a wall exploit while leaning
Satchel objectives can now be 'captured' by destroying the target
Fixed getting kicked for idling if the server has set MaxIdleTime when reinforcements have run out, or when dead in countdown mode.
Fixed momentary green scope texture when taking over a bot with a sniper scope.
Fixed a bug where tank crew members would be invisible the first time they unhatch from the driver seat
Tank geometry should no longer disappear after being killed as a tank crewman
Several problems with the hero rank have been addressed (Enemy loadout weapons not showing up, losing hero status after death, UI refinements, etc...)
Launching the game the first time will add a setting, HUDTipsLevel, to ROGame.ini. Changing this will reduce the amount of text tips that appear on the HUD (0 - All Tips, 1 - Moderate Tips, 2 - Few Tips). Looking for feedback and later on we may add it as a menu option.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz cskamacska #377 üzenetére
Sokan a létező kijavítatlan bugok miatt nem játszanak. Az első részt is nagyon sokáig támogatták, rengeteg patchel és pályával lett kiegészítve. Csak kell egy év, valamint néhány steamos ingyen hétvége aztán lesz még bőven játékos. Még az elején vagyunk, érezhető hogy nagyon befejezetlen a játék, kb olyan szinten van mint a minecraft 1.0. (értsd hiába adták ki, sok feature még nem használható)
Lesz itt még többféle tank, még több fegyver, nagyobb és több pálya...Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Próbáld meg hátha segít. [link]
Röviden töröld a ClientRegistry.blob file-t a steam könyvtárából. (pl: C:\Program Files\Steam)
Ha nem segít akkor van egy integritás ellenőrzése gomb a játék tulajdonságainál, ha ez sem jön be akkor uninstaláld a játékot majd a steam letölti újra. (esetleg a játék könyvtárát is töröld ki)
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Steam lényege az hogy akár mikor felrakod a steamet akár milyen gépre akkor játszhatsz a játékaiddal. Az acountodhoz van kötve a játék, ha bejelentkezel akár hol akkor a már megvett játékaidat látod. Én több gépről is használom a steamet így. Tehát megjelenik a játék steamben és jobb gomb install.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
RO2-höz Tweaker progi: (még kezdetleges állapotú)
A graphics részt nem használtam benne. (amit akartam azt kézzel írtam át) Ha jól látom nincs benne semmi olyan ami csalásnak minősülne.
A General-nál van lehetőség hogy a játékban ne angolul beszéljenek a csapatásaid hanem a natív nyelvükön ahogyan a RO1-ben is volt. (baromi kiábrándító ruszkinál hogy: Die Fritz die!!) Ez számomra rengeteget adott a játékélményhez.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
A fegyók unlockjait kill pontokkal lehet. A kasztok unlockjait meg XP-vel.
Csak ranked szerveren megy az unlock. Nem kötelező hogy PB-s legyen. A szerverkeresőnél alapból csak rankedet hoz fel.
Annyi feltétel van hogy végig kell játszani a köröket és pályaváltáskor adja meg a pontokat, tehát pályaváltás előtt lépsz ki akkor nem számolja.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
December 8. Patch:
General
New achievement Fighting The War on Christmas - Participate in a successful territory capture on Commissars House
Improved CPU performance for all players
Spectators will now respect the server's roaming restrictions if the viewed player is killed
Fixed occasional crash when changing teams in the role selection menu
Weapon upgrades that have been unlocked no longer have a lock icon next to them in the profile menuCountdown
There is now a 5 second timeout after using a reinforcement wave in countdown. This addresses problems where several waves get used up at once.
If the last player alive is still bleeding out they will now be able to live out their last few seconds before the round endsTerritory
Fixed the round end screen not displaying if the spawn select menu is open
Server
Servers that become unranked will now attempt to become ranked again after the map changes. We are still working on fully solving the issue with some servers going unranked, but this will help improve the issue.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Én pont úgy érzem hogy jóval könnyebb lett (szokni viszont kell!). A zoomolást nem kellet volna belerakatni, aki lőtt már fegyverrel az tudja hogy nem így működik az emberi szem.
A felületek átlövése nekem tetszik, nagyrészt félautómata sniperrel (G41 már 19-es szinten) vagy mp40-el (lvl26) megyek és sokat számít ha szétdarálom a fedezékeket már csak amiatt is mert addig az ellenfél sokkba van és nem tud pontosan célozni.
Tanelhárító meg baromi jó emberek ellen ha nincs tank akkor is szoktam használni.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz fpeter07 #403 üzenetére
Tankot nem igazán kilőni kell, hanem harcképtelenné kell tenni.
A tornyot úgy tudod tönkretenni hogy a torony és a kasztni közötti kis résbe lősz bele, ekkor a tank nem képes a tornyot forgatni. Ez talán a legnehezebb feladat de az egyik leghatásosabb.
A toronyban lévő embert is ki tudod nyírni ha a torony közepét lövöd.
A lánctalpat úgy lehet kilőni hogy a belső részére célzol, azaz csak szemből vagy hátulról a lánctalp belső felét lövöd, ekkor csak körbe körbe tud a tank forogni.
A tank leggyengébb pontja pedig a lőszertároló rész, oldalról nézve az alsó rész közepén van, illetve a motort is aránylag könnyű kinyírni.
Lehetőleg ne az elülső páncélt lődd mert az a legvastagabb, a gyenge pontokra koncentrálj. Ha gyenge pontot lősz akkor látod majd hogy füst száll fel, esetleg a tank ki is gyullad.Képek a gyenge pontokról:
A lényeg hogy ne az legyen a cél hogy kinyírd a tankot, hanem az hogy ártalmatlanítsd hiszen egy sérült tank többet ér mivel a döglött tank respawnol!
Aztán ott van még a tankelhárító gránát, csak rá kell dobni kettőt és kampó. A robbanóanyagos táskából egy is elég de ahhoz közelebb kell menni és nehezebb a tankra dobni. Sima hagyományos fegyverekkel csak a tankból kinézegető embert tudod kiszedni.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Érdemes átírni pár dolgot az ini-kben, amitől szebb is lesz ráadásul a játék!
AllowRadialBlur=False
MotionBlur=False
DepthOfField=False
Illetve egy fontos dolog még:
[TextureStreaming]
PoolSize=xx helyére beírni a videókártyád ramjának a felét!
Az ini fileok helye Dokumentumok\My Games\RedOrchestra2\ROGame\Config
De ha nem akarsz INI-kel bajlódni akkor van külön tweaker progi is! [link]
A FOV-ot bátran átírhatod, én béta óta 90-essel játszom PB-s szervereken. Előfordul hogy a játék visszaírja az értékeket, ilyenkor rakd írásvédetté az ini fileokat.
Ami a legfontosabb, ha kijön egy új patch akkor TÖRÖLD AZ ÁTÍRT INI-ket és a játék csinál ujjakat majd azokat írd át neked megfelelőre!! (erre azért van szükség mert más verzióhoz gyakran kell más beállítás is.)
A beállításokkal nyugodtan kísérletezhetsz de ha túl sok mindent kapcsolsz ki ami előnyhöz juttat (pb shoton látszik hogy könnyebben látod meg az ellent, pl nincs fű, füst, köd...) akkor kiolthatatlanak!Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Blurt kapcsold ki mindenképpen, nekem sokat számított. Depthoffield kikapcsolásától meg csak szebb lesz. A tweakert én csak arra használtam hogy a natív hangokat átállítottam. (németek németül, oroszok oroszul beszéljenek) Kísérletezni kell, van olyan beállítás ami egyik gépen sok fpst hoz másikon meg semmit.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
Sokat DH-ztam, leginkább a pályák tetszettek. Illetve hogy amcsiknak hiába volt félautó puskájuk, egyszerűen nem jelentett előnyt a játék kimenetelében. Ja meg a jó kis Fg42.
Vietcong tényleg nagyon jó volt, szebb graffal mai játékok között is aratna.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
válasz McCartman #435 üzenetére
Van pár 64-es szerver ami szinte mindig tele van. (HC módban, 100-as körüli pingel.) Az orosz szervereken is sokan szoktak lenni de ott csatlakozáskor egyből letekerem a voip.et mert semmit sem értek belőlük.
A botok azért kellenek hogy játsszon rajta egyáltalán valaki ha üres a szerver, azaz ha csak egy játékos van akkor se unja el magát amíg várja hogy a többiek csatlakozzanak.fpeter07
90-es ping már nekem elegendő, a RO1-et 100-as ping alatt nem is játszottam. Annyi a titok hogy mindig mindenki elé kell lőni szinte soha sem a célra, aki megszokja annak ez természetes. (jó jó persze nem normális dolog) Olyan mint betárcsázós nettel quakezni.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Szerintem semmi baj nincs a játékosszámmal, még többször annyian játsszák mint az első részt. Már most sikeresebb mint a sima. A nagyobb elvárások miatt tűnik úgy hogy nem lett sikeres (inkább mert még mindig nincs kész a fele amit beígértek!). Idővel kinövi a bugjait, csak türelem kell hozzá. Ja és a fórumokon már a RO1 pályáit portolják át. Azért voltak nagyon jó pályák amik itt is szerintem aratni fognak:
Zhitomir1941 - a végén németként orosz kezdőt lőni templom felöl
Leningrad - szintén németként az elején szenvedni, majd a végén a hídért harcolni
Arad - orosz tankelhárítóval kempelni a háztetőn, vagy kocsival tankok között dobálni a tatyót
Debrecen - az is egy brutál tank map volt
Königsplatz - sztem a leghangulatosabb pálya, és nagyrészt kúszva kellet közlekedniSzóval csak egy rakás hatalmas nagy pálya kell és máris több embernek fog tetszeni a játék. A gyári RO2 pályák gyufásdoboz méretűek a régi RO1-hez képest. Gyors játéknak meg a régi Danzig nekem jobban bejött mint az új apartmants vagy mi a tököm nevű.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz fpeter07 #442 üzenetére
Úgy akarták a játékot hogy megmarad a realisztikusság, nos ez az előzőhöz képest nem sikerült.
Beígérték hogy unlockoknál a karaktert lehet majd átformálni (sisak, ruha, rangjelzés...) erre kaptunk egy teljesen igazságtalan unlock rendszert azt is totál idiótán és nem realisztikusan:
PPSH41 szekrénytárral? Mp42? MP40/II ? bayonett sniperre?
Aztán ami horror hogy nem HC módbban kaptunk egy KILLCAM-ot, amikor megláttam egyből nyomtam a disconnectet. Csak HC-n játszok!
A karakterek célzását nem befolyásolja a fáradság! Futok 4 emeletet lassulás nélkül és van erőm még pontosan szinte kiszögelt célzással lőni.
Értem én hogy ezzel nagyobb a célközönség, de nem ezt vártam tőlük. A régi RO-ban nem az volt a cél hogy minél többen megvegyék!Szóval azt ígérték hogy realisztikus lesz, jobb lesz mint a RO1. Erre kaptunk egy félkész játékot ami kevéssé realisztikus. Ja és van két tank összesen ami ráadásul bughalmaz.
Nem azt akarom mondani hogy szar lett, dehogy! Jó játék lett csak realisztikusságban nem üti meg a RO1 szintjét. (béta óta játszom, elsőként vettem meg)
Egyetlen reményem hogy halgatnak még a fórumjukban az emberekreVintage Story PH szervere újra fut!
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- OTP Bank topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Futás, futópályák
- Robogó, kismotor
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...