Új hozzászólás Aktív témák
-
danih
addikt
Szerintem itt valami driver probléma lesz. Nálam full részletesség mellett tökéletes egy 5750-essel, igaz 1440x900-on (ekkora a monitorom). Azt tényleg aláírom, hogy van mit csiszolni, de ezzel nem lesz gond a Tripwire esetében, pedig kis cégről van szó.
A hangulata engem mindenért kárpótol, nagyon más, mint a többi shooter. -
frame>24
addikt
Azért nagyon senki se áltassa magát:
manapság csak félkész játékok jönnek ki.
Nem lesz kivétel a BF3 sem. Ebben kb. olyan biztos vagyok, mint a halálban, 2 éve nem láttam normális állapotban kiadott game-et, akármely témában.
(Talán a Two Worlds II)
Amúgy, ez a Red Orchestra, az amolyan ArmA, csak 2. világháború, és csak a keleti front.
Nagyon óvatosan kell minden lépést megfontolni, szoros csapatmunka, figyelem. Egyébként 2 lépés után leszednek.[ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Serpiko
addikt
Nekem megy a gém Full HD-ban 1920*1080 felbontáson nem akad ezzel nincs semmi gondom. Néha kidob a fentebb leírt hibával, de ezen kívül mi9nden oké vele. Danih kollégának írj egy privátot, ha érdekel a játék. Remélem nem haragszol Danih.
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
A virágbolti szerintem még a béta volt, az nem csak ronda hanem lassú is a kiadotthoz képest. Az adatlapomon lévő gépel (955+16gb+ati6950 minden alapon) teljesen jól játszható HD-ban, configból kivettem az összes létező blurt és DOF-ot a FOV-ot meg átírtam 85-re. A menüben az ambinent occulsion vagy mit kapcsoltam ki mivel nem tetszett (talán még a bloomot is kikapcsoltam). Én olyan vagyok hogy ne csillogjon minden, egyik pillanatban kiég a szemem másikban meg totál sötét van.
A CF támogatás úgy tudom bugos.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Serpiko
addikt
Nem egy COD az biztos valakinek ez valakinek az jön be én valahol a kettő közt vagyok játszok mindenféle játékkal. Ebben ami bejön nem kell egy tár egy emberbe elég egy golyó és fekszik egészen realisztikus.
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
Én pontosan így kezdtem még 2006-ban a legelső részét a játéknak. Azaz a pálya végéig csak haltam. Ez a játék totál más mint akár milyen fps, én hiába éreztem magam Codban jó játékosnak itt ez semmit sem ért!
De neked szerintem csak a kevés fps okozza azt hogy ennyire nem megy a játék. CF-et ki kell kapcsolnod, árnyékokat vedd le közepesre, ambinent occusiont vagy mit kapcsoldki, motion blurt is és máris megvan fixen 60fps-ed. (nekem így megy teljesen jól 6950-essel) Ja és a legfontosabb hogy driverben NE erőltess semmit, legyen minden automatán vagy gyárin!!
Autómata fegyverekkel célzás nélkül valóban nem fogsz eltalálni semmit, a fegyver csövének iránya határozza meg hogy hova megy a lövedék, és a fegyver csöve 90% nem a képernyő közepére néz.
Sok órát játszottam már vele, csalókat én eddig nem láttam pedig csak pb nélküli szerverekre megyek. RO1-ben játszottam több évig és ott sem láttam semmi különöset, ettől persze ebben a második részben nem kizárt hogy van csalás.
A kempelésről annyit hogy csak akkor ad pontot a játék ha a foglalt vagy foglalandó területen ölsz meg valakit, tehát a pálya szélén kempelőktől nem fog nyerni a csapat.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Balika23hun
aktív tag
Felraktam a Fraps-et én is hogy meglássam mi mennyi.Én általában minden játéknál 1680-ban medium beállítással játszok ahogy itt is.50 alá nem ment az fps.Kipróbáltam 1680-ban ultran és 30 alá nem ment.De tény hogy ultrán voltak micro laggok.
Nekem is van hogy nem megy és csak halok és halok de van amikor egy csomó embert megölök simán.Nagyon rá kell érezni a játékra hogy jól menjen.Minden map és minden fegyver más stratégiát igényel, más megközelítést.Ez egy ilyen játék és ez a szép benne.Dragon MultiGaming Clan http://dmgc.hu/ - Battlefield 1 - Baliozus
-
frame>24
addikt
Azóta kiderítettem, hogy természetesen BUG!
Ebben a játékban 1000 kill annyi, mint 10.000 ölés bármely cod-ban...Az van, hogy a 100-at értem el valójában, és ugyanabban a pillanatban bug miatt az ezret is... (steam achievments lista - időt is jelzi)
ABBAN nagyon egyetértek, hogy ide eleve nem az instant aimbotos kissrácok jönnek, mert 2 respawn után uninstallálják, azt se tudják, mi merre... el kell jutni a frontra, nincs F betű, stb.
[ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Serpiko
addikt
Ha összedolgozik a csapat akkor nagyon jó a játék, ha csak mindenki kempel és 2-3 ember pórbál csinálni valamit úgy esélytelen. Én úgy szoktam mega többiekkel aztán majd lesz ahogy lesz. A kempereket nem értem mi a jó ebben néha kell, de nem mindig. engem nem érdekel, ha kilőnek csak nyerjen a csapatom ez a lényeg.
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
Serpiko
addikt
Neve mellett a Bartát listában a lefele nyilat lenyitod ott játékinfó megnézése és kimásolod nekem ide az ip címet. Csatizni úgy tudsz felette van csatlakozás a játékhoz. Vagy játékban a szerverkeresőnél a friends fül és ott is látod.
Feka: Ahogy néztem a singlit vagyis játszottam a multis pályákat gakoroltatja. Én így vettem észre.
[ Szerkesztve ]
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
Serpiko
addikt
-
danih
addikt
Itt vagyok, és a hiba még mindig (nagyrészt biztosan) az Ön készülékében van.
Én, meg még két cimbi teljesen jól megvagyunk vele (különböző platformokon).
Elégedett vagyok, nagyobb szerókon a középmezőnyben, annak az elején már ott szoktam lenni. Jól megy. Néha a kevés ramomat sínyli meg, de azt is csak a játék indítása utáni első pályánál, utána az is jó.
Imádom. -
danih
addikt
Mindig azok a leghangosabbak, akik köpködnek. Alig van olyan aki azért megy fel oda, hogy leírja, hogy minden ok
Hogy sokan lennének? Mennyi a sok? Mihez képest?
Vannak gondok a játékkal, ezt aláírom, de közel sem annyira rossz a helyzet, mint ahogy leírod. Te a gépeden így éled meg. De minden egyes köpködőre ott van ki tudja hány csendes játékos. -
danih
addikt
Elég gyorsan próbálsz meg konkúziókat levonni
- nem láttam itt warez-ellenes harcost, én nem kedvelem, az tény
- a warezos bugosabb, ez is tény, ezzel kár is vitába szállni (és senki sem mondta, hogy az eredeti tökéletes, én annyit mondtam, hogy ismerve a Tripwire-t, minden gond hamar meg lesz oldva, ez nem egy Codemasters-szerű szabadcsapat)
Azt, hogy az SG nagy része warezos pistike, már le sem írom
Nekem minden fillérét megérte.[ Szerkesztve ]
-
Balika23hun
aktív tag
Az exe hibás bug nálam is eljött tegnap 2x de ennyi.Mint ahogy ts-en is mondtam nálam 60 fps megvan.És igazából leszarom hogy hány fps-nek kéne lennie egy UT3-as játéknál mert hiába volt a crysis 2 beta-nál 100 fps-em ha a játék egy kalap szart sem ért.Ez egy kivételesen jó játék ami az elmúlt idő termését nézve (Cod6,MoH,Cod7,Homefront,Brink) nagy szó.Amikor megvettem a cod7-et 12k-ért két hét alatt játszottam kb 5 órát de nem azért mert nem értem rá hanem mert olyan hulladék állapotban volt (folyamatos lagg, állandó exe hiba, befagyás stb), na az félkész volt.Az RO2-nél a 10 nap alatt 15 órát játszottam de nem azért mert nincs kedvem hanem mert folyamatosan dolgozok.
Légy türelmes, folyamatosan javítják a játékot, hidd el megéri várni.
Amúgy is jövőhéten jön a BF3 beta addig félre teszed ezt és utána biztos jobban fog futni.ui:Az sg.hu-t inkább ne említsd, a legtöbbjük aki panaszkodik (tisztelet a kivételnek) cod-on nevelkedett pistike akiknek nem ment a játék és mivel ő nem lehet hibás ezért a bugokra fogja.
Dragon MultiGaming Clan http://dmgc.hu/ - Battlefield 1 - Baliozus
-
D.Orion
veterán
Neked még hányszor kell leírni, hogy a CF-et ki kell kapcsolni, mert vagy a játék vagy a CCC szar... Egyébként meg ha ilyen okos vagy, akkor az miért nem jut eszedbe, hogy ugyanazon látvány dx9-en sokkal több erőforrást emészt fel, mint dx11-en... Persze az RO2 bazi ronda a Crysis2-höz képest, de el kéne azon gondolkozni, hogy az egyik dx11-es a másik dx9-es és bazira más motort használnak. Ha már ennyire otthon vagy a graf motorokban, akkor lesd már meg, hogy az UT3 alapból mire van felkészítve... Továbbiakban én ezzel a kérdéssel nem kívánok foglalkozni, írj személyes levelet a Tripwire-nak ha ennyire nem tetszik a helyzet...
[ Szerkesztve ]
-
Serpiko
addikt
Korán keltél. Most meg jött egy 18.1 MB pöcs foglalkoznak velünk a srácok. Lehet kiadói nyomás miatt adták ki így félkészen a gémet.
A magyar szerot bekéne indítanunk keményen
[ Szerkesztve ]
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
Nem érzem úgy hogy érdemes lenne összehasonlítani a két játékot, annyira nagyon mások és másnak is készültek.
Ro2 sokkal kevesebb emberrel, kevesebb pénzből szinte már hobbiból összerakott játék a mai játékokhoz képest komplex rendszerrel, aminél nem azt nézték hogy vérpisti is játszhasson vele egygombos darálót mint nagyon sok mai fps-nél. (habár még így is sokkal könnyebb lett mint az első része!) Az első részt én még pár euróért vettem meg, ez a második a keményebb kezű kiadó miatt lett drágább. Még így is ilyen árkategóriában nagyon jó lett!
BF3 sok pénzért, sok emberrel minél több haszonért megírt játék. Nagy rétegnek árkádosan. Meg ugye a modern EA games... (amiről nekem leginkább csak az jut eszembe hogy megvesznek sok fejlesztő céget és rákényszerítik őket hogy szemetet csináljanak többszörös áron a már befutott játékaikból pl: C&C széria westwood után) Tehát ezzel nem azt mondom hogy rossz lenne a Bf széria akármelyik része, csak azt hogy teljesen más és nem érdemes összehasonlítani.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
danih
addikt
Teljes mértékben megértelek!
Nekem a RO2 egy dologban különbözik a BF3-tól, és az nem az optimalizáltság, hanem a HANGULAT.
BF3 nagyon szép, de megint ugyanaz az x+1. szilikonpisti-lövöldözős. Ez nem. Nekem ez sokat nyom a latba, és talán emiatt is elnézőbb vagyok az RO2-vel szemben. Vagy az a helyzet, hogy nekem semmi problémám vele és megjelenés óta teljesen jól futJön a pöccs már!
3,400 Mb! -
Én azt tapasztaltam hogy felmegyek egy szerverre aminek a legkisebb a pingje majd megnézem hogy tényleg annyi-e amennyi ki van írva mert gyakran csak akkor lagol a szerver ha nagy az eksön vagy totál tele van. K/D arányom nekem ha sqaudleaderrel megyek akkor csökken, de ha assaultozok akkor visszamegy 1 fölé.
150 feletti pingesen már nem szívesen játszom, gyakorlatilag 100 alatt már nekem már teljesen élvezhető. (nem a szerverkereső pingje szerint hanem a játékban kiírt ping szerint)
150-200 nál már furcsa dolgok történnek, 200 felett játszhatatlan. A legkisebb pingem 80-90 volt aminél már semmi hátrányt nem éreztem. Nagy pingnél olyan mintha akadna a játék. Szerverkerresőnél 100-as ping fölöttiekre nem szabad felmenni.
Ha lenne elég sávszélem akkor visszakapcsolnám a szerveremet (10-20mbit fel kell hozzá). Tényleg kellene egy magyar 64-es HC szerver.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Távolságra lövöldözni 100-150 ping se annyira vészes, közeli akcióknál viszont kritikus dolog hogy ki lő előbb. Mást nem tudsz tenni mint beállítod annyira a grafot hogy 30fps alá véletlenül se menjen a legnagyobb tűzharcban sem és csak a lehető legkisebb pingel rendelkező szerverekre mész. Amúgy a RO1-el még el lehetett játszani ennél nagyobb pingekkel, ott simán játszottam 200 körüli pingel mert nem lehetett érezni.
Megpróbálkoztam ruszkival menni, azaz totál kempelni kezdőn puskával. Ezen a pályán sajnos a 225m nem jött össze, nem tudtam hátrább menni.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
AA nálam már maxon van. Driverben mindent alapon kell hagyni, beleértve az AA módja is alapon (csak a játékon belül van max AA). Habár nálad az a felbontás is okozhatja a lassulást.
Amúgy a pixelméret számít ha távolra lősz, mert hiába nagy a felbontás ha a kicsi pixel miatt nem látod az ellent. Nekem is bele kell bújni a monitorba hogy meglássam azt a 3-4 pixelt aminek más színe van és mozog. Előző 22-es CRT-vel is hiába tudott 2048x1556-ot ha olyan picik voltak a pixelek hogy csak közelről lehet látni, a mostani felbontásom kisebb de élvezhetőbb (1920x1080). puskákkal viszonylag könnyű ilyen távra lőni, csak átállítod 200m-re az irányzékot és azt a pár pixelnyi ellenfelet rárakod a céltüske hegyére majd paff és heccsáát.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Az irányzékot minden fegyvernél úgy állítottad át hogy célzol majd egérgörgőt tekered és jobb alul írja hogy mennyire állítottad. Természetesen az irányzékon is látszik majd hogy állítottad.
Lehet hülyeségnek hangzik de próbáltad már kivenni fizikailag a második kártyát? Csak mert nekem is 6950-esem van és tényleg elég jól fut a játék.
RO2 kicsit más az általad említett játékokhoz képest. UT3 motor baromi jó, de a hatalmas tereket agyon effektezve már nem bírja, nem erre lett kitalálva. Itt teljesen mindegy hogy milyen kártyád van, a gond csak az hogy rosszul van kihasználva. Valószínűleg rakás fölösleges számolást végez. Van ennél jóval optimalizálatlanabb játék is, sőt ez még annyira nem is az. Úgy tudom az UT3 motort csakúgy mint a RO1nél a 2004-est ingyen kapták meg. Ehhez értenek igazán, nehéz lenne átállni valami másra.
De inkább legyen ilyen minthogy hozzányúljon valami nagyobb kiadó (pl amelyik imád elcseszni jó játékokat: EA) és tönkretegye az egészet.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Én csak nagy hc szerverekre megyek, ott előfordul az hogy mindenkinek hirtelen felmegy a pingje, de ez amiatt van mert gyenge a szerverhardver. Nem annyira vészes, 200-as ping fölött érzem hogy gáz van. De nyilván lassulás + lag az még rosszabb.
Az UT3 motor nagyon sokat nem tudott ami csak utólag került bele, AA-t se támogat csak valami alternatív módon, az árnyékokkal is sokszor volt baj nálam még Mass Effectbe. Prociból is egy magot volt képest kihasználni korábban.
Tripwire nem hiszem hogy könnyen megcsinálja az optimalizálást, hiszen a RO1-nek is eléggé nagy igényi voltak (ram terén leginkább) a korabeli játékokhoz képest.Vintage Story PH szervere újra fut!