Új hozzászólás Aktív témák
-
Valaki hobbiból/jószándékból megcsinált egy anti lag modot, a fórum hozzászólások alapján játszhatóvá teszi a játékot nagy pingel is. DE! [link]
Egyetlen nagy problémája hogy emiatt a hit detection a kliens oldal kezeli ami szerintem egy oltári nagy baromság. Ez a fejlesztők is leírták neki [link], [link] , nem kéne COD meg Bf szintre süllyedni ilyen téren. Ugyanis bizonyított tény hogy a client side hit detection mennyire könnyen kijátszható és mennyire nem működik jól, elég csak megnézni a youtube-on lévő Cod multis videók nagy részét amiben olyan lövéseket "ad be" a játék amiket a RO-ban nem fogunk gyakran látni. Tudom nagyon jól hogy mikre képes egy jól megírt cfg+lag codban. (szinte örökéket és minden lövés fejes)
Tipikus szituáció a fal/fedezék mögött halok meg dolog. (ott se voltam és meghalok...)Szvsz Ideális megoldás optimalizálni ami most van és lecsökkenteni a lehető legkevesebbre a pinget!
Ha client side hit detection lenne a következő patch-ben akkor baromi erős lag filter kellene szerverekre hogy a nem kívánt hatások ne jelenjenek meg. (pl 100 feletti pingel x időn belül autokick)
Aztán még ott a PB, ami szintén ronthat a pingen csak ezt már nem a Tripwire-osoknak kell kijavítaniuk.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
cskamacska
addikt
válasz MasterDeeJay #551 üzenetére
Jó, csak a "nem működik", és a "talán működik" között azért érzed a különbséget.
A jóember megoldást keres egy olyan problémára, amire a fejlesztők nem tudtak még eddig, nyilván ha a problémát kipeccselik valamikor, akkor az erőfeszítései is feleslegessé válnak.
Ha a pinget és a szerver oldali terhelést jelentősen tudják csökkenteni, akkor tök fölösleges lesz a nyavíkolás és az ideológiai vita, hogy most szerver vagy kliens oldalon számolgassuk a találatot, és hogy szerver próbálja-e ellensúlyozni a hálózati késleltetést némi találgatással, mert tök feleslegessé válik az egész.A kérdés hogy erre képesek lesznek-e, mert ha nem, akkor ott leszünk ahol a part szakad, jelenleg szájkarate van, meg szép ígéretek..
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
válasz cskamacska #552 üzenetére
Nem "nem működik" és "talán működik". Hanem két féle mód amivel a hit detectiont lehet mássá tenni. (nem javítani)
A jelenlegi elméletben jobb megoldás, gyakorlatban a nagy ping és a szerver túlterhelés megöli.
A moddolt pedig elméletben rosszabb megoldás, gyakorlatban működhet mert nagy pingel és kissebb szerver terheléssel lesz játszható a játék, viszont durva mellékhatásai vannak. Járható út a client side detection de csak és kizárólag akkor ha eleve kicsi a ping és itt bukik meg az egész mert kis pingel a mostani rendszer is jól működik.
A fejlesztők meg akarják csinálni. "fixing the network hit detection issues is one of our highest priorities"
De nem a mod által elképzelt módon. A client side hit detection szinte mindegyik multi fps használja, viszont a RO2 játékmenete nem arra készült hogy kamulövésektől hajon meg valaki.eltalálni laggal úgy hogy a másik már egy fal mögött van VS. nem eltalálni a lag miatt amíg kinéz a fal mögül
Nehéz ügy.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
cskamacska
addikt
válasz MasterDeeJay #553 üzenetére
"a RO2 játékmenete nem arra készült hogy kamulövésektől hajon meg valaki"
Szóval már nem csak más FPS-ek játékmenete alacsonyabb rendű a Red Orchestra 2-höz képest, de az általuk használt technikai megoldások is?"eltalálni laggal úgy hogy a másik már egy fal mögött van"
Speaking of which: Red Orchestra 2 per pillanat"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
válasz cskamacska #554 üzenetére
A client side hit detection biztosan rosszabb megoldás mint a server side.
Hiszen a lagoló játékosokat részesíti előnyben. A RO-nál jóval kevesebb a kill mint egy átlag fps-nél, ezért nem mindegy hogy fal mögött halsz meg kamulövéstől úgy hogy előtte percekig meneteltél a célig. A jelenlegi rendszerrel meg mindenki szív ha nagy a ping, a modnál meg csak az akinek kicsi a pingje a lagolóval szemben.A videó a moddal készült vagy anélkül?
Mindkét játékosnak 250-es pingje van, az egyik éppen az aki a modot készítette.A jelen helyzetben csak akkor lehetne eltalálni a ruszkit ha elé megy a lövés. Elé kell lőni az biztos. A moddal meg pont oda ahol látod, de a másik szemszögéből valóban a fal mögött kell meghalnia.
Nem azt mondom hogy a jelen helyzet a jó, de érdekes módon én nem látom ennyire katasztrofálisan a helyzetet mint ahogyan a fórumban írják. Sikerült összeszednem 2600 killt a csipával úgy hogy nem éreztem azt hogy hátrányban lennék. Számomra totál természetes hogy elé lövök mindennek, az szvsz nekem könnyítés hogy oda menne a golyó ahova célzok.
Megoldhatják a moddal is de akkor a nagy pingű játékosokat dobálják ki a szerverekről. Codban működik az hogy nagy pingű játékosokat a pb kidobálja.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bali27
addikt
válasz cskamacska #554 üzenetére
Nem véletlen játszom csak ezzel az FPS-el.. Már az összeset láttam amit lehet kb.. De tényleg a legtöbb hülyegyerekeknek készült... vagy idegbetegeknek .... És szerintem.. (nekem) azok jóval alacsonyabb rendűek.. A technikai megoldásokrol meg nem tudok semmit irni mert nem értek hozzá
-
cskamacska
addikt
Óó ez kendőzetlen elitizmus.
Most mondjátok azt, hogy nem az axis oldalon szoktatok harcolni porosz nemesből lett náci tiszként.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
válasz cskamacska #557 üzenetére
Az véletlen egybeesés hogy pont mindig német oldalra kerülök.
(Nagypapám is pont véletlen Horthy vitéz volt és én meg sváb is vagyok, és az is véletlen hogy egy hatalmas német zászló van a sarokban, ápolni kell a hagyományokat. )Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bali27
addikt
válasz cskamacska #557 üzenetére
De--- Amikor csak tudok a németekhez állok
-
Bali27
addikt
Ezt ismeri valaki? Nem tünik rossza játéknak..
[link] -
cskamacska
addikt
A videó alapján sokat nem tudok mondani, grafikailag nincs szegény az élmezőnyben, nézett már így ki a Call of Duty is 2003-ban, Így hirtelen az átlag MMOFPS-ek jutottak eszembe róla.
Játékmenetet majd meglátjuk, de az mindenképp újdonság lesz, hogy a gaz elnyomó nyugati imperialisták ellen lehet végre harcolni egy játékban.más: Az anti lag mutator kezd népszerűbb lenni, ha whitelistre kerül végül(ha engedik ), akkor a perk fetisiszták(megmaradt játékosok többsége ) is végre megismerhetik áldásos hatását.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
fpeter07
veterán
Frusztrál a játék nem kis mértékben. Ha ez még így folytatódik szívfájdalom nélkül törölni fogom, úgy is ingyen "vettem".
-
fpeter07
veterán
válasz cskamacska #566 üzenetére
Ühüm. Abban biztos lehetsz. Ha úgy nézzük 2008 elején vettem (kaptam) egy Orange Boxot. A tf2-be azóta több mint ezer óra belement. 19 óra harc után már kezd nehéz lenni a kezemben a fegyver.
-
NFL#13
tag
válasz fpeter07 #565 üzenetére
Ha ingyen volt ,akkor nem mindegy?!
Egyébként épp ma került a birtokomba egy BF3, és azt kell mondjam nem ,hogy nincs benne bug ,hanem több van mint az RO2-ben. Komolyan felüdülés volt utána a Red Orchestrával játszani.
Ja és az MW3-at is sikerült kipróbálni , köszönhetően az ingyenes hétvégének. Szerintem mindenkinek jobb lesz ,ha nem mondok róla inkább semmit...
Ebből is látszik ,hogy félkész játék kiadása a trend, de meglepetésemre a RO2 nem is áll olyan rosszul hibák tekintetében ,mint azt hittem. -
NFL#13
tag
válasz fpeter07 #569 üzenetére
Szerintem próbáld ki! Én sírva röhögtem rajta. Gondoltam ,hogy szinte mw2 lesz, na de ennyire...áááááá
A legszebb az egészben ,hogy ezt a játék nem is akarja tagadja(csak az elvakult fanatikusok), sőt nyíltan vállalja. Szóval 10 perc játék után még a hülye is tudja, hogy ez csak egy mw2 kiegészítő, aki meg nem annak már úgy is mindegy...
A BF3 meg tiszta RO2 , jó lenne, csak ott van az a "de". Bár én elvagyok mindkettővel.Az (objektív) véleményem , hogy a 3 játék közül még mindig ebben(RO2) van a legkevesebb hiba, és ebben még fizetős tartalom sincs és nem is lesz...
-
Alkottam egy videót, spartanovkán ruszkiként kimentem a pálya szélére. Valamiért senkinek eszébe sem jutott oda nézni. [link]
Ezért poénból nekiálltam a nagant revolverrrel (konkrétan nincs hátsó irányzék!) távolra lövöldözni több kevesebb sikerrel.
(szándékosan nem a realisztikus módon játszottam, fraps fullHD fix 30fps)[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
fpeter07
veterán
Azt azért meg kell hagyni, hogy nem mindegyik játékban lehet multiplayerben singleplayert játszani. Ez igazán egyedi megoldás a RO2-nél. Amit bal felső sarokban ír 600+ playert, az vagy hazugság, vagy a fele csak a háttérben futtatja a játékot. Így betelik 5 64 fős szerver, a többin meg néhány játékos hadakozik a botok tömegével, mert nem jutottak fel arra az öt szerverre. Hab a tortán, hogy 5 szerverből 4 160+ pingű.
[befejeztem ] -
NFL#13
tag
válasz fpeter07 #572 üzenetére
Egy teljesen kiforrott és tökéletes RO2-vel sem játszanának soha annyian ,mint egy akármilyen másol/beilleszt, nulla fejlesztésű cod nevű ..-rral. Ezt el kell fogadni. Ez eleve egy réteg játék, így meg pláne alig vannak ,hogy még elégedetlenek is a játékosok.
Azért szerintem csúcsidőben azaz 1000-1200 játékos az reális, és nem csak 5 szerver van...
ez van ezt kell szeretni! De inkább játszom 3 emberrel , mint hogy mw3-al Nekiálljak 12 éves fogyatékosokat ölni. -
válasz fpeter07 #572 üzenetére
A valós játékosszámot nyomon lehet követni minden steamos játéknál itt: [link] (view all-nál)
A RO2 1000 körüli szokott lenni. Többen játsszák mint régebben a RO1-et.
Sokan azért nem játszanak mert várják hogy kész legyen a játék a beígért módon. Az első rész se lett egyből fullos.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
NFL#13
tag
válasz MasterDeeJay #574 üzenetére
Én is ott szoktam mindig nézni, bármilyen játékról is van szó. Bár kicsit eltolt adat mutat.
"Az épp most mennyien játszák", az inkább az egy órával korábbi állapot.
A régi RO-nál is lecsökkent egy bizonyos számra és ott több évig stagnált. Na ez Az RO2-nél a 1000-1100(900-1200).[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
Úgy érzem peches vagyok ebben a játékban. Remélem a 23. szinttel együtt a szerencse is az oldalamra áll, mert túl sok a véletlen.
Véletlen pont akkor ölni meg mögöttem valaki, mikor betoppan az ajtón egy fritz, amit végig néztem.[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
Rájöttem a játék lényegére. Mindig a védelmi pontoknál kell lenni és tartani a frontot. Nem is muszáj ellenfelet ölni, elég csak elfoglalni/megtartani az épületet. És mivel mindig van hová fedezékbe vonulnod, nem is halsz meg könnyen. Ez a recept FallenFightersen nem működik, oda még ki kell találni valamit. PavlovsHouse viszont meglehetősen tetszik.
szerk: Ja igen kétszer zsinórban első lettem a csapatomban. 2 killel 130 pontot hoztam.[ Szerkesztve ]
-
NFL#13
tag
válasz fpeter07 #577 üzenetére
Ha már a pontért játszol , meg a fejlődésért ,az már régen rossz... Ez ilyen codos hülyegyerek felfogás ,hogy stat meg score meg babámfa*za.
Bár az derék ,hogy tartod a frontot ,mert ez lenne a lényeg, de...
Én úgy képzelem, hogy van két csapat, te az egyiknek a tagja vagy. Szóval a te feladatot az ,hogy a csapat mindenáron nyerjen , ha ehhez az kell ,hogy meghalj,golyófogó legyél akkor ezt kell tenned. Ha épp rambózni kell akkor azt ,ha kempelni ,akkor meg megint csak azt.
A lényeg ,hogy minden más lényegtelen csak csapatod nyerjen ,nem számít pont, se stat, se lófa*z (amúgy sem számít az értelmesebbnek). Ez bármely csapa alapú játéknál így kéne működjön, mert ugye ez lenne a lényege. DE SOHA NEM FOG (főleg nem codban )
Aki játszott életében csapatsportot az tudja miről beszélek, nincs önös érdek. Persze mindig van olyan akit csak a saját dicsősége érdekli. A játékokban meg ez halmozottam előfordul.
Egyébként pont ezért ilyen a pontrendszer az RO2-ben ,hogy a sok frag vadász ne kóvályogjon el mindenfelé.(bár néha kell aki oldalról, hátúról puhítja a népet ) -
fpeter07
veterán
Próbálom azt csinálni, amit tudok. Például nem futok keresztül a csatamezőn egyhuzamban, mert azzal csak magammal (és a csapatommal is részben) csesznék ki. Ugyanúgy nem maradok egy helyben sem.
Kellemetlen, ha lelövök egy csapattársat (pl: sötétben hasonlít a ruhája az ellenfeléhez, vagy csak reflexből) és az még inkább, ha ő öl meg engem. Főleg akkor, miután spawnoltam. -
fpeter07
veterán
Nem lehet szavazást kezdeményezni, hogy pl: kickeljenek egy adott játékost?
-
Hit detection bugban hívőknek:
Alkottam egy videót, ivánokat lövöldözök ezerrel sniperrel úgy hogy megy feltöltés alatt majdnem egy terrányi torrent. [link]
Jól látszik hogy az ellenfél elé kell lőni, ha nem elé lövök akkor nem találom el. Egyetlen egy lövésem sem tűnik el a semmibe, csak az látszódik hogy késik a játék.
fpeter07
Játék közben nyomsz egy ESC-et és ott lesz hogy kick vote. Kijelölöd a játékost, középen megadot miért akarod kickelni és mehet a vote confirm.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
fpeter07
veterán
válasz MasterDeeJay #581 üzenetére
Még reális is lehetne így, ha nem 50 m-ről lőnéd le őket, hanem 2000-ről. Tényleg, egyébként miért lehet a puskát 2000m-ig állítani? 200 m-nél messzebb lévő játékosig már alig látok el. (kis túlzással)
-
válasz fpeter07 #582 üzenetére
Hát sajnos a lag és a ping különbségek miatt kis távon is félremegy a lövés. Az irányzékokat meg a valóságban így csinálták meg. Azaz szerintem a lövedék maximális hatótávja lehet legtöbbször a max érték. Kicsit furcsa de a C96 pisztoly 1000m-ig van skálázva a valóságban (játékban nem állítható ennél), maga a lövedék valószínű képes ekkora távot megtenni többméteres szórást produkálva.
Géppuskánál még oké, ott lehet igen nagy távolságokra lőni a nyomjelző lőszer miatt.Puskáknál 100-200m beállítás nekem elég szokott lenni
DP -nél alapból 50m-re van rakva ami szerintem pont kevés, ha azzal megyek akkor állítom is át 100-ra.
Mp40nél át szoktam rakni 200-ra ha nagy távokat lövök vele.
Puskánál egyáltalán nem állítgatom.
MG-nél csak akkor ha látom hogy nagyon alá megy.
Anti tanknál meg csak akkor ha emberre lövök nagy távokra.K98 sniper 1000yard távolságra (közel 1km)
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #583 üzenetére
Hmm.. MIket állítgattok ti? pl Mp40 nél? Régi RO-s vagyok de eddig nem jöttem rá hogy lehet állítgatni a fegyvereket...
-
Irányzékot lehet átállítani hogy nagyobb távolságra ne kelljen "feljebb" tartani a fegyvert. Lövedék röppályája ívelt, azaz nagy távokban esik a lövedék. Emiatt nem oda megy a lövés ahova az irányzék mutat hanem alá. Ha célzol akkor görgővel lehet állítani az irányzékot, amikor állítod látszik a beállítás, illetve ki is írja jobb alul hogy hány méterre van éppen állítva.
Ro1-ben nem volt ilyen lehetőség, ezért nehéz volt távolra lőni. PL:
Ro1 Sniperrel Baracskán egyik partról másikra lőni a pár pixel méretű embert úgy lehetett hogy a célkép teljesen eltakarta a célt. Na most ez RO2-ben már nem fordul elő, hiszen be lehet állítani nagyobb távra, a célkép így lejjebb kerül.
Ahogy kijönnek a nagyobb pályák, egyre nagyobb lesz a jelentősége.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #585 üzenetére
Értem.. Hát jó pár pálya nagyon hiányzik.. Hogy a szokásos Ut2004 Mod ot már ne is említsem.. az ottani térképek is simán beillenének ide..
No meg a Kaukázus...
Jó lenne ha Ro Modbol és a Ro1 böl vennének át pályákat.. Sztem többen is játszanának vele[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
De várom már az új fegyvereket, hátha találok valami nekem valót.
-
fpeter07
veterán
LMG-s kaszttal félelmetes miket lehet mészárolni, csak jó helyre kell tenni a fegyvert.
-
fpeter07
veterán
Szintlépésnél miért írja ki, hogy ha nem fogadom el akkor az aktuális szintemmel játszok tovább? Egyáltalán ki az, aki nem akarja elfogadni? Hogy ha nem nyomom semmit, mert elveszi a játék az ablakot, az minek számít? Nem tiszta ez a dolog nekem.
-
petymeg
addikt
sziasztok!
mostanában azt írja mikor indítanám, hogy "a játék nem elérhető próbáld újra máskor"
tudom, h van valami trükkje, valamilyen fájlt ki kell törölni, h működjön, de nem emlékszem pontosan. tud vki segíteni?Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Bali27
addikt
Sziasztok!
Az érdekelne hogy a servertől függhet az FPS-em? Mert a multkor más serveren voltam és ugyan azon a pályán átlag 40-50 FPS között volt, most meg 20-35 között... -
-
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #593 üzenetére
Értem.. köszi a gyors választ...
És lehet ellene tenni valamit? Mert azon a pályán sem a VGA, sem a Proci nem volt közel sem kihasználva.. -
Bali27
addikt
UNREAL 4 motor... MIlyen vas kell már majd ehhez Istenem...[link]
-
A videón unreal 3 motor szerepel, ezt tudja a jelenlegi is. RO2-ben messze nincs kihasználva.
Az egyik probléma a RO2.nél az hogy régi buildot használnak Unreal3 motorból. Dx11 előnyeit sem tudjuk így kihasználni. (szvsz proci dx11 alatt ki lenne használva, többszálú drawcalls miatt)[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Bali27
addikt
válasz MasterDeeJay #596 üzenetére
Lehet hülyeséget kérdezek, de a Ro2 majd megjelenö modjaiban változhat ez valamit? Vagy van egy alap és a többit meg arra írják meg? Mint láthatod nem értek hozzá.. Magyarul van -e remény?
-
Megvették az unreal 3 motort. (vagy ingyen kapták?) Ezzel együtt az összes frissítést használhatják. Amikor a játékot írták akkor még nem volt olyan build (kiadott verziószám) ami dx11-et támogatott volna, tehát valószínűleg belerakhatják utólag. Bár biztos nem ez a legfontosabb, sokkal inkább a hibajavítás. Dx10-11 a teljesítményen javítana, de csak olyan kártyákon amelyek ezt támogatják. Ezen kívül akár tesszelációt is használhatnának. Alig van kihasználva a motor, rengeteg mindent tud még. Elég csak megnézni nagyobb címeket amik unreal3 motorosak.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Újaindították a bétát, még párszor biztosan újra is fogják. Patch-et tesztelni.
Az alábbi újításokkal:
New Content
New to the beta is Mamayev Kurgen which is a map taking place on the famously contested hill overlooking Stalingrad. This work-in-progress map features long range combat not previously seen in other RO2 levels!
Gameplay
Improved lockdown system. Lockdown now starts if the attacking team has not initiated a capture in 5 minutes or has not captured any objective in 7 minutes. There are new sound and visual indications when Lockdown has been initiated.
Improved overtime system. Overtime has been added to territory maps. If the attackers are still actively capping an objective the round will no longer end.
Improved spawn protection. When entering spawn protection there is a more obvious warning as well as a countdown timer similar to leaving the map boundary.
(Work in progress) Refinements to spawn on squad leader. The UI has been improved to make it more obvious where you’ll be spawning. Additionally if you fail to spawn on your squad leader you will receive an error message, as will your squad leader.
In realism mode shooting players in the legs/feet will slow them down for a short time
The effects of bullet whizzes have been significantly magnified
Refined player damage model. Now in realism mode hitzones can always take damage no matter how much damage they have already taken (before non-lethal hit zones could become invulnerable and no longer take damage). In standard mode bandaging hit zones restores the health of the hitzone, but not the player’s overall health. In this way after bandaging players will take damage on the bandaged hitzone again (before they would never take damage on that hitzone again).
In realism mode bandaging now takes twice as longWeapons
Improved MG weapon collision detection when deployed on cover. This is most noticeable when deployed in windows.
The MG34 now has wider limits when deployed similar to the DP28
The radius that players will get bullet whizzes sounds and suppression has been significantly magnified. Additionally, the volume of bullet hit impacts and bullet whizzes has been greatly increased.UI
Split assault role in ‘Assault’ and ‘Elite Assault’ Only the elite assault role gets the MkB/AVT. The first time you play any existing assault xp will be copied/duplicated to elite assault.
Removed mini objective overview from the hud in realism mode
In the class select menu enemy weapon unlocks are now added to the bottom of the list instead of the top
Fixed the player damage hud not displaying damage resulting from bleeding. Also, fixed several hit zones not displaying any damage (lower left leg, left foot, groin)
Hitzone damage indicators now scale from Yellow (0-33% damaged), Orange (33-66% damaged), Red (Greater than 66% damaged)
A tooltip has been added to the team select menu to show what players are currently on that team.
Added North indicator to the minimap/compass.
Fixed a bug where certain types of hits weren’t counting toward the accuracy stats, giving inaccurate weapon accuracy stats.Other Changes
Optimizations to dynamic shadows
Fixed black skybox on older NVidia cards
Fixed camera floating above the player when killed from prone
(WIP) Native Voices added to the Audio Options menu. You will now hear most (but not all) friendly chatter in the native language
Changes have been made to TE-CommissarsHouse spawns to help balance the mapKnown Issues
Some veteran level weapon unlocks are unlocking at raw recruit.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
petymeg
addikt
válasz MasterDeeJay #599 üzenetére
ez a béta mi lenne? még sose indítottam el, csak a "sima" ro2-t. most tölt le vmi 3 gigát.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!