Új hozzászólás Aktív témák

  • freeknight

    őstag

    válasz Donki Hóte #399 üzenetére

    2000 kilométer havonta.
    Ez azért rengeteg. Ez az a futásteljesítmény, amire már dízelt vesznek, kivéve, ha pl taxiról van szó, tehát a városban teszi meg.
    Nem igazán értem, hogy a napi összesen 6 kilométeres ovijárattal hogyan jön össze ez a hatalmas km szám. Ennyit még én se járok el a kocsival, pedig én alapból napi 70 km-t ingázok.
    Ezt a km mennyiséget csak taxiként tudom elképzelni. De megfigyelhető, hogy a taxisok nem nagyon járnak elektromossal, max csak hibriddel, ugyanis ilyen nagy km számnál már igen sokszor kell tölteni is, ami szintén idő.
    Szóval oké, így papíron a matekod kiadja, de valós körülmények között egyszerűen nem tudod így használni a villanyautót, mert egy ilyen i3 igencsak oapíron tudja a 200 km hatótávot, gyakorlatban inkább 120-160 km azva hatótáv, vagyis még kevesebb, mivel ugye nem akarnád sose 25% alá lemeríteni.
    Persze elméletben elképzelhető, hogy az 50km-re lévő munkahelyre ingázva, a céges parkolóban biztosan tudod tölteni az autót, meg otthon is, de ilyen tökéletes körülményei nem sok embernek vannak.
    Szóval papíron tudsz ilyen sokat spórolni, valóságban nem nagyon.

Új hozzászólás Aktív témák