Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    @bbbr -

    Please note that Viber does not officially support your device yet, and that may be the reason for the problems you are experiencing. Here is the full list of officially supported devices: http://bit.ly/Hm5k9p
    We are continuously working to adapt Viber to more and more devices, and we hope to attend to the problems with your device soon. We apologize for the inconvenience.

    @kdava -

    Some mobile operators across the world block Viber on their 3G network. Usually this happens when users have a "simple" data plan (or a prepaid contract), meaning they didn't pay extra for using VoIP on their 3G network.

    In order to verify this, we recommend to:
    1. Test Viber on a few different WiFi networks, and see that it works fine.
    2. Contact your cell company and confirm this with them.

    @max1221 -

    What phone do you have?

    --------

    @ bbbr -

    Felhívjuk figyelmét, hogy a VIBER hivatalosan nem támogatja a készülék még, és ez lehet az oka a problémákat tapasztal. Itt a teljes lista a hivatalosan támogatott készülékek: http://bit.ly/Hm5k9p
    Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber, hogy egyre több és több eszközt, és reméljük, hogy vegyenek részt a problémák a készülék hamarosan. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.

    @ kdava -

    Egyes mobilszolgáltatók világszerte mondat Viber saját 3G hálózat. Általában ez történik, amikor a felhasználó egy "egyszerű" adat terv (vagy prepaid szerződés), ami azt jelenti, nem fizetnek extra használó VoIP saját 3G hálózat.

    Annak érdekében, hogy ennek ellenőrzésére, javasoljuk, hogy:
    1. Test Viber egy néhány különböző WiFi hálózatok, és nézd meg, hogy működik.
    2. Lépjen kapcsolatba a sejt cég és ezt velük.

    @ max1221 -

    Milyen telefon van?

Új hozzászólás Aktív témák