Új hozzászólás Aktív témák
-
gyula38
tag
Üdv! Nem működik a Viber out szolgáltatás, pedig novemberben feltöltöttem rá 309 Huf-t, azaz 0,99 Eurót. Nem érkezett meg a feltöltés, pedig a bankszámlámról levonták az összeget, ami nem ver földhöz, na de azért mégis... A Viber felé már többször jeleztem, szarnak rá. Ilyenkor mi van? Buktam a 309 kemény magyar forintot???. Ja, Google Wallet-en keresztül fizettem. Ha nincs normális válasz, legfeljebb törlöm a Vibert, gondolom, arra is nagy ívben szarnak... Ajánlom ViberMedia figyelmébe...
[ Szerkesztve ]
-
modd3r
őstag
Akinek barminemu gondja volt a Viber-rel, annak szolok,hogy van uj verzio a Play-en!
[ Szerkesztve ]
-
ViberMedia
tag
@sandró60 -
Unfortunately there is no way to delete a contact through the Desktop app.
We might add this feature in the future.We apologize for any inconvenience that was caused.
@lognboy -
The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/67/13/android-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users
@strains -
"Online" means that Viber is running in the foreground or background (the user is available for calls or messages).
When the phone has no internet connection, or the user manually used the "Exit" option inside Viber, then their status will change to "Last seen..."If you find problems ("last online" that does not make sense), then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".
Thanks in advance!
* please write the ticket in English
@gyula38 -
Viber uses the currency values provided by the phone's manufactorer (Apple, Google, etc.)
If you are experiencing problems or charge you received does not make sense, then please contact our support team at: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1* We kindly ask that you submit the ticket in English.
===========
@ sandró60 -
Sajnos nem lehet törölni a kapcsolatot az asztal kb.
Lehet hozzá ezt a funkciót a jövőben.Elnézést kérünk a kellemetlenségért , amit okozott .
@ lognboy -
A forrás ez a kérdés nagyban változhat . Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk , kiemelve néhány lehetséges megoldásokat , amely segít indítsa újra a szinkronizálás a névjegyzék : http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/67/13/android-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users
@ törzsek -
" Online " azt jelenti, hogy Viber fut az előtérben vagy a háttérben ( a felhasználó számára elérhető hívások vagy üzenetek) .
Amikor a telefon nincs internet -kapcsolat , vagy a felhasználó kézzel használta az " Exit" opciót belső Viber , akkor az állapotát átvált " Utoljára ... "Ha úgy találja, problémák ( "utolsó online" , hogy nincs értelme ), akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index . php ? / Tickets/Submit/RenderForm/1
Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .
Előre is köszönöm!
* Kérjük, írja be a jegyet angol
@ gyula38 -
Viber használja a valuta értéke , amelyet a telefon manufactorer (Apple , Google , stb )
Ha problémákat tapasztal , vagy díjat kapott nincs értelme , akkor kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal at : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1* Kérjük , hogy küldje el a jegyet angolul.
-
Petyka3
aktív tag
-
jozso1989
őstag
Tegnap jött egy frissítés megint Viberhez, azóta nem látom ki online, ki offline... Valaki ötlet?
Androidos verzió.
[ Szerkesztve ]
HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)
-
ViberMedia
tag
@jozso1989 -
Yes, we release a new update to PlayStore, with many bug fixes.
It could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic.
1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
TCP: 5242 + 4244
UDP: 5243 + 9785(if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer or your Internet Service Provider)
@lognboy -
I am not sure I understand your question, I apologize... could you please try to explain again?
Thank you in advance* note that the instructions in the link I gave you give you a few different ways to trigger the synchronization with our servers and re-check your contacts. One of those ways is to edit a contact's number, then edit it back.
==================
@ jozso1989 -
Igen, ki új frissítés PlayStore, sok hibajavítás.
Lehet, hogy a hálózat kapcsolódik blokkolja Viber forgalom.
1.. Először is, próbáld meg eltávolítani és újratelepíteni Viber csatlakoztatásakor néhány más WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrása). Mik az eredmények?
2.. Kérjük, ellenőrizze, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a routerek vagy tűzfalak:
TCP: 5242 + 4244
UDP: 5243 + 9785(ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni portokat, vegye fel a kapcsolatot az útválasztó gyártója vagy az Internet Service Provider)
@ lognboy -
Nem vagyok benne biztos, hogy értem a kérdést, elnézést kérek ... tudna próbáld elmagyarázni újra?
Előre is köszönöm* Vegye figyelembe, hogy az utasításokat a linket adtam neked adni egy pár különböző módon kiváltani a szinkronizálás a szerver és újra ellenőrizze a kapcsolatok. Az egyik ilyen módon, hogy módosítsa a partner számát, majd módosítsa vissza.
-
gyula38
tag
válasz ViberMedia #1655 üzenetére
Mint már említettem, többször is elküldtem a kért adatokat, válaszra sem méltattak. Azt hiszem, inkább lemondok erről a Viber Out hívásról, amúgy is vannak sokkal olcsóbb lehetőségek! Egyébként meg mindenkit ezúton figyelmeztetek, ne töltsön egy vasat sem erre a "szolgáltatásra"... Lenyúlják a pénzt, az ember meg süket fülekre talál, ahol mindig csak azt ismétlik, írjak az ügyfélszolgálatnak. Nem kérek választ, csak óvok mindenkit, főleg a nagyobb összegű bankkártyás fizetéstől a Viber felé...
-
joebacsi4
tag
sziasztok!
nem tudja valaki, hogy vibernel ha beallitok egy partnernek kulon hatterkepet miert tunik el a beallitott kep egy par nap utan? -
modd3r
őstag
A tegnapi frissítés óta (4.1.0.665) nagyon szívja az akkut, gyanítom az újonnan megjelenő és állandóan a háttérben futó szolgáltatás (InAppBillingService) miatt...
-
KamuMazsola
őstag
Én sokáig kényszerültem a 2.2.xx verzió használatára, mert az a fölötti verziókat nem támogatta a telefonom. A 4-es verziómegjelenésekor helyreállt a rend, viszont megtanultam, hogy nem kell mindíg frissíteni, pláne, ha jól működik. Ha tudod tedd vissza az előző verziót!
Üdv.: KamuMazsola
-
ViberMedia
tag
@gyula38 -
If you wrote to our Support Team and they haven't replied to you, or you are not satisfied with the response you received, then please give me your ticket ID and I will personally make sure they handle your problem.
About the rates:
Our prices are competitive with premium international providers like Skype. We try, but we cannot always compete with local carriers.
@modd3r -
Thanks for the information. We will look into it right now.
we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".
Thanks in advance!
====================
@ gyula38 -
Ha azt írta, hogy a Support Team és ők nem válaszoltak neked, vagy nem elégedett a kapott, akkor kérjük, adja meg a jegyet azonosítóját és én személyesen győződjön meg róla, kezelni a problémát.
Az árak:
Áraink versenyképesek prémium nemzetközi szolgáltatók, mint a Skype. Igyekszünk, de nem mindig a versenyt a helyi fuvarozók.
@ modd3r -
Köszönjük az információt. Mi meg fogja vizsgálni, hogy most.
nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum".
Előre is köszönöm!
-
gyula38
tag
válasz ViberMedia #1665 üzenetére
Itt vannak a megrendelés adatai a Google által küldött visszaigazoló email alapján: Megrendelés száma: 12999763169054705758.1351164838894113
€0.99 (Viber) 309 Ft
Adó: 0 Ft
Összesen: 309 Ft
Fizetési mód:
Google Wallet MasterCard-8185
Megrendelés dátuma: 2013.11.13. 18:39:46 CET[ Szerkesztve ]
-
ViberMedia
tag
@gyula38 -
Thank you for the details.
If you were charged for this amount but you never ordered it, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".
Thanks in advance!
* please write the ticket in English
** If you don't get a response from our representatives, please give me your ticket ID.==========
Köszönjük, hogy a részleteket.
Ha volt fizetnie ezt az összeget, de nem rendelte el, akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken: http://helpme.viber.com/index.php? / Tickets/Submit/RenderForm/1Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum".
Előre is köszönöm!
* Kérjük, írja be a jegyet angol
** Ha nem kap választ a képviselők, kérjük, adja meg a jegyet azonosító. -
gyula38
tag
válasz ViberMedia #1667 üzenetére
Köszönöm a választ. A megadott link nem található, nem akarok több időt erre fordítani, nem éri meg a fáradságot. Kibírom a Viber Out nélkül is, ha gondolja, utánanézhet a megadott adatok alapján, én nem kívánok többet ezzel foglalkozni! Üdvözlettel!
-
viralmind
aktív tag
válasz KamuMazsola #1670 üzenetére
Igen ez igaz , de most a vibermedia ide irogato supportja kerte ,hogy masolja be ide a ticket szamat,es o szemelyesen fogja megnezni ha nem kap valaszt.Amugy nyilvan nem az osszeg a lenyeg, hanem hogy fizetett valamiert amit nem kapott meg.Ha a hiba naluk van akkor pedig plane jol johet meg masnak is ,ha kideritik mi volt a fizetesnel a problem.
[ Szerkesztve ]
-
edk-
őstag
Szervusztok,
Akkor mit lehet tenni, ha telepítéskor nem jön meg az aktiváló susmus (helyette egy hanghívás jön, de rögtön bont is) és ha ezután azt választom, hívjon fel és mondja el a kódot, akkor meg nem történik semmi? Az előfizetés tés. Telenorosra ugyanabban a készülékben megjön.
"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://cutt.ly/edkelado
-
edk-
őstag
Újratelepítés megvolt, wifiről is próbáltam. Maga az app működni látszik, szerintem a té blokkolja a susmust. De második lehetőségként a hanghívás vajon miért nem történik meg?
"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://cutt.ly/edkelado
-
gyula38
tag
válasz viralmind #1671 üzenetére
Többet nem fogok fizetni nekik, az tuti. Gondoltam, kipróbálom a szolgáltatásukat, kíváncsi lettem volna a minőségre. A percdíjaik magasak, ennél lényegesen olcsóbb voip cégek vannak, inkább azokat használom, náluk még sosem volt probléma a 10 eurós feltöltéssel, ezek meg 0.99 euróval szarakodnak... Na mindegy, fogjuk fel ezt tanulópénznek!
-
Pedy1225
tag
Sziasztok! Huawei P6-om van, és viber nem fogadott hívásnál a viber kis ikonon nem látszik, hogy volt egy nem fogadott hívás, csak ha belemegyek a viberbe, akkor mutat az üzeneteknél egy 1-es számot. De kint a képernyőn az ikonon nem. Miért? Ha beállítom a push üzenetek értesítését az értesítési panelre, akkor az értesítési panelen megjelenik a nem fogadott hívás, belemegyek, de utána az értesítési panelen ott marad egy telefon rajzocska, és csinálhatok bármit, nem tűnik el onnan! Úgyhogy levettem az értesítést az értesítési panelről, de ez független attól, hogy a kis viber ikonon miért nem jelzi, hogy volt egy hívásom? Mint az üzenet ikonon, vagy a hívás ikonon, mindenhol jelzi, ha volt nem fogadott hívás, üzenet, stb. Valaki ötlet?
-
ViberMedia
tag
@gyula38 -
It seems like the link I posted was warped for some reason.
In the message viralmind wrote, he put the correct link.The reason we kindly ask you to submit this ticket is because we would like this information to be logged and documented, so we can refer to it easily and handle it in the most organized manner. We apologize if this seems like trouble to you.
As I mentioned, once you give me the ticket number, I will make sure that this issue is checked. Without a ticket number, i cannot assist you further unfortunately.
@EDL -
Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options). You may also try to register to Viber through a few different WiFi networks.
If the problem persists, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".
Thanks in advance!
===================
@ gyula38 -
Úgy tűnik, a kapcsolat én írt volt megvetemedett valamilyen okból.
Az üzenet viralmind írta , tette a megfelelő kapcsolatot .Az ok, kérjük , hogy küldje ezt a jegyet , mert szeretnénk ezt az információt be kell jelentkeznie és dokumentált , így lehet hivatkozni , hogy könnyen és kezelni a legtöbb szervezett módon . Elnézést kérünk , ha ez úgy tűnik, mint a baj , hogy te .
Mint már említettem, ha adsz nekem a jegy száma , teszek róla, hogy ez a kérdés van jelölve . Nélkül a jegy száma , nem tudok segíteni, tovább sajnos.
@ EDL -
Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber , várjon 24 órát , újra, és próbálja újra ( győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t , és az automatikus hívás opció ) . Ön is megpróbál regisztrálni a Viber segítségével néhány különböző WiFi hálózatokhoz.
Ha a probléma továbbra is fennáll , akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .
Előre is köszönöm!
-
havri1
félisten
Nekem is nagyon merül most készenléti állapotban is a telefon.
Most leszedem a vibert, megnezem az e.havri
-
ViberMedia
tag
@Pedy1225 -
Thank you for the report of the problem.
First, please make sure you have the latest version of Viber installed.
Also, please test this issue on a few different internet networks, and see if it occurs on all of them.If the problem persists, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".
Thanks in advance!
* Please write the ticket in English.
================
@ Pedy1225 -
Köszönjük, hogy a jelentés a probléma.
Először is, győződjön meg róla, hogy a legújabb verzióját Viber telepítve.
Kérjük, kipróbálni ezt a kérdést néhány más internet-hálózatok, és nézd meg, hogy előfordul mindet.Ha a probléma továbbra is fennáll, akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum".
Előre is köszönöm!
* Kérjük, írja be a jegyet angolul.
-
Pedy1225
tag
Magyar segítség nincs? Ezt az előbbit nem igazán értem
-
gyula38
tag
válasz ViberMedia #1679 üzenetére
Csak tudnám, milyen jegyszámot kérsz... Ami van adat, azt kiírtam ide! Semmilyen más visszaigazolást nem kaptam, sem a Google, sem a Viber részéről, bezzeg a pénzt azt le tudták vonni...
[ Szerkesztve ]
-
zseko
veterán
Miért lett fehér az ikonja? A lila jobb volt, színben is, méretileg is.
HR24.hu
-
ViberMedia
tag
@gyula38 -
You get a ticket ID as soon as you submit the ticket to our support team (you see the ticket ID immediately on your screen).
If for some reason you can't see it, then we would still like to assist you. Please write to this address and we will refer you to one of our support representatives. Here is the email: logs@viber.com
Thank you, and we apologize for the temporary inconvenience.
===========
Kapsz egy jegyet ID amint be a jegyet, hogy a támogató csoport (látod a jegyet ID azonnal a képernyőn).
Ha valamilyen okból nem látja meg, akkor azt is szeretném, hogy segítsek. Kérjük, írja meg erre a címre, és mi hivatkozni, hogy az egyik támogató képviselők. Itt az e-mail: logs@viber.com
Köszönöm, és elnézést kérünk az átmeneti kellemetlenségért.
-
havri1
félisten
Leszedtem 2 napja a vibert, azóta nem kellett toltenem a telefont :-D
havri
-
bozont
veterán
Na most hogy telefont cseréltem újabb android verzióval (Galaxy Ace + GB 2.3.6 -> Xperia SP + JB 4.1.2), helyrejött az a problémám, hogy nem tudtam az öcsémet hívni és a PC alkalmazásból meg írni sem. Sőt, most már mindenkit megjelenít aki vibert használ az ismerősök közül, eddig sokan hiányoztak a listáról.
mod.: Hm, akkor lehet nekem is azért merül viszonylag gyorsan, arról nem is beszélve hogy 90Mb ramot használ.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltzsolt
addikt
Nekem már egy ideje nem működik a hely küldése funkció, fixen csak az otthoni helyemet mutatja, bárhol vagyok. Alkalmazások menüben már megtörtént az ágyon törlése, de helyzet változatlan. Valakinek ötlete?
-
zsoltzsolt
addikt
Ágyon helyett adatok törlése :-)
[ Szerkesztve ]
-
roxan
senior tag
válasz zsoltzsolt #1691 üzenetére
nekem is nagyon gyakran beragad a hely
-
Siriusb
veterán
válasz zsoltzsolt #1693 üzenetére
Nem kell egész nap az ágyban feküdni.
-
jozso1989
őstag
KÖNYÖRGÖM! Csinálják már meg végre, hogy a Viber nem állítja meg a zenét, ha üzenetet kapok/írok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tönkreteszi az idegeim!!!!!
Sorry, in english: Please fix, that Viber stops the music for a second, that I listen to, when I recieve or send messages!!! It's goddamn annoying!!!!!!!!
[ Szerkesztve ]
HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)
-
ViberMedia
tag
@Zsolt and @Roxan -
If you have problems with the location feature on Viber, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".
Thanks in advance!
* please write the ticket in English
@jozso1989 -
Note that this behavior (reducing the music volume for a second when upon an incoming message) is not unique to Viber - it is common among many other messaging/communication apps.
Unfortunately we still don't have an option to disable this.
We invite you to enter our Feature Request page and post your suggestion there, or join an existing similar suggestion. Unfortunately it is not possible for us to integrate every suggested feature into Viber, but the more people join on a request, the faster it will become reality
You can find it here: http://viber.kayako.com/Knowledgebase/Article/View/43/0/have-an-idea-for-a-new-feature==============
@ Zsolt és @ Roxan -
Ha problémája van a helyet funkciót Viber , akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets / Submit/RenderForm/1
Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .
Előre is köszönöm!
* Kérjük, írja be a jegyet angol
@ jozso1989 -
Megjegyzendő, hogy ez a viselkedés ( csökkenti a zene hangerejét a második, amikor fel egy beérkező üzenet) nem egyedi Viber - ez gyakori a sok más üzenetküldő / kommunikációs alkalmazások.
Sajnos még mindig nincs lehetőség, hogy tiltsa le ezt .
Meghívjuk Önt, hogy adja meg a Feature Request oldalt , és írjon javaslat van , vagy csatlakozni egy meglévő hasonló javaslatot . Sajnos nincs lehetőség a számunkra, hogy integrálni minden javasolt funkciót a Viber , de minél több ember csatlakozik a kérésre , annál gyorsabban válik valósággá
Megtalálható itt : http://viber.kayako.com/Knowledgebase/Article/View/43/0/have-an-idea-for-a-new-feature -
edk-
őstag
válasz ViberMedia #1698 üzenetére
Any idea on my problem (No activation SMS or call to a T-Mobile SIM)?
"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://cutt.ly/edkelado
-
ViberMedia
tag
If you can't receive the code, please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options). You may also try to register to Viber through a few different WiFi networks.
=============
Ha nem kapja meg a kódot, kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra, és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t, és az automatikus hívás opció). Ön is megpróbál regisztrálni a Viber segítségével néhány különböző WiFi hálózatokhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xbox Series X|S
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Autós topik
- Motoros topic
- Modding és elektronikai kérdések
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Huawei Band 8, keveset használt, karcmentes kijelző
- 96GB (2x48GB) Crucial Pro DDR5 kit/ új, bontatlan/
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.04.03. Apple garancia
- GAMER PC - RTX 3070 - i5 12400F/13400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD -