Új hozzászólás Aktív témák
-
bbbr
csendes tag
Hello.
Feltettem a programot, de amikor Location kiegészítéssel kapok üzenetet, nem látom a pozicióját a küldőnek, ha rákattintok a kis ikonra az üzenet mellett, csak feketére vált a képernyő, a telefonszám, és az látszik, hogy töltene. És nem mutat semmit, és nem nem fejezi be.
Mi lehet a baj?
Hogy javítsam meg?
Próbáltam bekapcsolni a saját gps-em, de az sem segített rajta.
Köszi, ha valaki megmondaná![ Szerkesztve ]
-
ViberMedia
tag
@bitpork -
Thank you for the details.
We kindly ask that you take a minute and report the details of the problem to our support team using this direct link: http://bit.ly/ukGVJ0 (when you submit the ticket, please make sure to add the URL of our conversation). With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.
*Make sure to write the ticket in English
Thanks in advance
@bbbr -
Does this problem happen with all of your Viber contacts, or only a specific one?
Also, please specify what phone and what operating system you use.-----------
@bitpork -
Köszönöm a részleteket.
Kérjük, hogy veszel egy perc, és számoljon be a probléma, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://bit.ly/ukGVJ0 (ha benyújtja a jegyet, győződjön meg róla, hogy adjunk az URL-címet a beszélgetésünk ). Ezzel az információval, a fejlesztő csapat remélhetőleg képes lesz megtalálni az a probléma forrását, és végső soron megoldását.
* Győződjön meg arról, hogy írjon a jegyet angolul
Előre is köszönöm
@bbbr -
Vajon ez a probléma történhet összes Viber kapcsolatok, vagy csak egy adott egyet?
Továbbá kérjük, nevezze meg a telefon és milyen operációs rendszert használ. -
válasz ViberMedia #752 üzenetére
The report is done. Thx for the pre-support
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bbbr
csendes tag
válasz ViberMedia #752 üzenetére
Köszönöm a választ,
Az összes kontaktnál így van, sajnos többeket kértem, de senki location-ját nem látom. Csak mintha töltene.
A telefonom alcatel one touch 993D, és Android 4.0 Icecream a rendszer hozzá.
A program felment, de ezt a funkciót nem tudom használni.
Tudtok segíteni?
Nem merem letörölni, és újra feltenni a programot, mert elég nehezen ment fel. Azóta jól működik, ezt kivéve.
Köszi, ha válszoltok. -
jamborj
csendes tag
Sziasztok!
Két barátomnak is jelentkezett ez a probléma:
Egy ideig működik rendesen, aztán újra kéri a regisztrációs kódot...kódot nem kapnak smsben...
De ha kapnak, akkor is csak rövid időre oldja meg a gondot, aztán előjön újból...
Van erre valami megoldás?
Találkoztatok ilyesmivel?
Köszi a válaszokat! -
ViberMedia
tag
@bitpork -
Our pleasure to help
@bbbr and @Maximum1 -
Please note that Viber does not officially support your device yet, and that may be the reason for the problems you are experiencing. Here is the full list of officially supported devices: http://bit.ly/Hm5k9p
We are continuously working to adapt Viber to more and more devices, and we hope to attend to the problems with your device soon. We apologize for the inconvenience.@jamborj -
Usually this problem happens when trying to install Viber on two different devices, with the same number. When installing Viber on a second device with the same number, Viber is automatically deactivated on the first device.
Please ask them if this is the case.--------
@ bitpork -
Mi öröm, hogy segítsen
@ bbbr és @ Maximum1 -
Felhívjuk figyelmét, hogy a VIBER hivatalosan nem támogatja a készülék még, és ez lehet az oka a problémákat tapasztal. Itt a teljes lista a hivatalosan támogatott készülékek: http://bit.ly/Hm5k9p
Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber, hogy egyre több és több eszközt, és reméljük, hogy vegyenek részt a problémák a készülék hamarosan. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.@ jamborj -
Általában ez a probléma történik, amikor megpróbálja telepíteni Viber két különböző eszközökön, és ugyanazt a számot. Telepítésekor Viber egy második készülék ugyanazt a számot, Viber automatikusan kikapcsol az első készüléken.
Kérem, kérje meg őket, ha ez a helyzet. -
Maximum1
őstag
válasz ViberMedia #759 üzenetére
Köszönöm a válaszodat, várjuk a frissítést.
-
darthdani101
csendes tag
Üdv
lenne egy olyan problémám hogy wifin keresztül minden megy tökéletesen, de ahogy bekapcsolom a mobil netet semmi reakció a vibertől. (net van mert netezni tudok rajta), de az alkalmazás mintha nem látná a mobilhálozatot :/
Samsung galaxy s2 android 4.0.3 -
havri1
félisten
válasz darthdani101 #761 üzenetére
Helló!
Valószínű le van tiltva a mobilszolgáltatódnál a viber.
havri
-
havri1
félisten
válasz darthdani101 #763 üzenetére
Hát, akkor nincs net . Lesd meg a beállításokat, sim ki be, és 1220 végül vagy mi a telenor száma
havri
-
ViberMedia
tag
@darthdani101 -
There could be two reasons for this problem.
First - there could be a general problem with the configuration of your cellular internet (3G). You should check it with your mobile company.
Another option - some mobile operators (like Vodafone, in many countries) across the world block Viber on their 3G network. Usually this happens when users have a "simple" data plan (or a prepaid contract), meaning they didn't pay extra for using VoIP on their 3G network.
In order to verify this, we recommend to contact your cell company and confirm this with them.
============
Lehetne két okból erre a problémára.
First - lehetne egy általános probléma a konfiguráció a mobil internet (3G). Ellenőrizni kell, hogy a mobil cég.
Egy másik lehetőség - egyes mobilszolgáltatók (mint a Vodafone, számos országban) szerte a világon mondat Viber saját 3G hálózat. Általában ez történik, amikor a felhasználó egy "egyszerű" adat terv (vagy prepaid szerződés), ami azt jelenti, nem fizetnek extra használó VoIP saját 3G hálózat.
Annak érdekében, hogy ennek ellenőrzésére, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot sejt társaság, és erősítse meg őket.
-
Djandreas
csendes tag
Szia!
Egy kérdésem lenne, mivel nem tudom aktiválni sehogy sem a Vibert a Samsung Galaxy S2-es telefonomra, ami használtan vettem. A telefonon 4.1.2 jb android van, Vodafone-s mobil nettel.
A probléma a következő:
1. Feltelepítem a Play-ről a Vibert, majd első indítás után nem történik semmi, csak tölt a végtelenségi.2. Ha kikapcsolom a mobil netet akkor Be tudom írni a telefonszámom az (+36) Hungary ország megjelöléssel, beírom a telefonszámom, majd visszakapcsolom a netet, de nem jön aktiváló SMS!
Mi lehet a probléma? A segítséget előre is köszönöm.
Üdv.
-
ViberMedia
tag
@Djandreas -
Please try to delete Viber, restart your phone, then connect to a WiFi network (not 3G), install Viber and try to register.
If this doesn't work, wait 24 hours and repeat the same process.
Does it work now?
=================
Kérjük, próbálja meg törölni Viber, indítsa újra a telefont, majd csatlakoztassa a WiFi hálózathoz (nem 3G), telepítse Viber és próbálja regisztráljon.
Ha ez nem működik, várjon 24 órát, és ismételjük meg a folyamatot.
Működni fog most?
-
havri1
félisten
válasz Djandreas #766 üzenetére
Szia!
Pont most írta le a megoldást a support, és én is ebben a cipőben járok.
A HU Vodafone csak a 2 legnagyobb adatcsomagban engedélyezi a vibert, többiben nem. Se flottás se semmiben.
Ez azt eredményezi, hogy aktiválni mobilnetről nem tudod, csak wifiről, de használni már lehet mobilnetről.
Tehát wifi be, aktivál, majd 3g, és műxikhavri
-
ViberMedia
tag
@havri1 -
Good news!
So Viber works fine with both 3G and WiFi now?==
Jó hír!
Szóval Viber működik mind 3G és WiFi most? -
havri1
félisten
válasz ViberMedia #771 üzenetére
Yes, but only activate the wifi network works. (vodafone HU )
[ Szerkesztve ]
havri
-
libus
őstag
Tegnap frissítette magát a Viber a 2.3.3.139-re, s azóta meg sem nyílik (Samsung Galaxy S)!
Ps5 Digital Edition, LG Oled55C9, LG Oled48C1, Hyper X Cloud II, Poco X4 Pro 5G
-
-
KamuMazsola
őstag
Akkor nem is érdemes frissíteni?
Üdv.: KamuMazsola
-
Breki
veterán
válasz KamuMazsola #776 üzenetére
Dehogynem
Nálam hibátlanul megy Sony-n, de már javították is
Újdonságok
A verzió jellemzői:
What's in this version:
Sony Xperia issue has been resolved
Improved sound quality
And all the great features from Version 2.3:
- Share stickers with friends, making messaging fun
- Include emoticons in text messages
- Send any locations as messages
- Enhanced messaging experience with new interface and sounds
- Connect with your friends in group conversations of up to 40 participants
- Option to use your device’s sounds instead of Viber’sItalodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
válasz KamuMazsola #781 üzenetére
Nekem nem javult sajnos. A Viber supportnál van az ügy. iPhone 4 mellesleg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ViberMedia
tag
@Libus -
We released a fixed version to PlayStore (2.3.4) yesterday night.
Please install it and see if the problem is resolved.@bitpork -
What exactly is the problem? Please explain in details.
========
@ Libus -
Mi kiadott egy fix verzió PlayStore (2.3.4) tegnap este.
Kérjük, telepítse, és látni, hogy a probléma megoldódott-e.@ bitpork -
Mi is pontosan a probléma? Kérjük, fejtse ki részletesen.
-
válasz ViberMedia #783 üzenetére
Still what i already reported on the link You gave me upon Your suggestion. Maybe one more interesting thing: when i using the Viber textnig function and i trying to use the Call button in the upper-right corner, it simple drops me to the IOS desktop. But i already adopted: simply i don't want to use that
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
libus
őstag
válasz ViberMedia #783 üzenetére
Üdv ViberMedia!
Most már működik! Köszönöm!
Ps5 Digital Edition, LG Oled55C9, LG Oled48C1, Hyper X Cloud II, Poco X4 Pro 5G
-
KamuMazsola
őstag
A viber használatát a Telenor sem minden tarifacsomagban támogatja! Figyeljetek oda előfizetéses tarifák váltásakor! Én most akartam régebbi csomagról váltani, de még jó, hogy előtte elolvastam az apróbetűt! Marad a régebbi csomagom, abban nincs korlátozva az internetalapú hívások használata.
"A Smarttarifa 1, 2, 3, 4, 5, 6 és a Smarttarifa Extra 1, 2 és 3 tarifacsomag igénybe vétele esetén internet alapú hanghívások nem kezdeményezhetők."
Üdv.: KamuMazsola
-
havri1
félisten
válasz KamuMazsola #786 üzenetére
És a telenor hogy korlátoz? Belassítja a vibert, vagy egyáltalán nem működik mobilnetről? A vodafone egyelőre még jó, csak aktiválni nem lehet, használni (szöveges- hangot még nem próbáltam) még igen..
[ Szerkesztve ]
havri
-
KamuMazsola
őstag
A fent jelzett tarifacsomagokkal nem lehet a viberrel beszélgetést kezdeményezni, sem viber hívást fogadni, csak szöveges üzenet küldése és fogadása lehetséges. Nem csak a vibert korlátozza, a skype-ot is a gtalk-ot is, az a lényeg, hogy internetalapú hagnghívást nem enged!
[ Szerkesztve ]
Üdv.: KamuMazsola
-
havri1
félisten
válasz KamuMazsola #788 üzenetére
No comment. Bekaphatja az összes mobilszolgáltató azért itthon..
Vicc amit a net körül rendeznek. ELkérnek 2-3-4e ftot/hó 0.5-2gb adatforgalomért, és még korlátoznak is keményen.havri
-
-
KamuMazsola
őstag
Nekem itthon wifivel megy, csak meló közben használom a mobilnetet, párom szintén. Így kb 2-4 órát tudunk egy hónapban beszélni viberrel, 90 MB-os keretünk terhére + email és némi böngészés. A smarttarifa 1 párszázzal olcsóbb és 500 MB lett volna a keret, de mint írtam nem engedi az internetalapú hanghívást, szóval marad a 90 mega és tényleg k@pják be!
[ Szerkesztve ]
Üdv.: KamuMazsola
-
havri1
félisten
válasz KamuMazsola #791 üzenetére
Csak egy ötlet, mobilon nem lehet vpn-t használni? Azzal meg is oldódna egyből ez a probléma..
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
TiMoN
senior tag
válasz KamuMazsola #788 üzenetére
Akkor szerencse, hogy okos180ba vagyok és a skype is viber is megy mobilneten!
Nem fogok váltani egy darabig.-TiMoN-
-
KamuMazsola
őstag
havri1:
Az a baj, hogy lehet! Ha valakinek a fentebb említett csomagja van, kipróbálja és meg is osztja velünk a tapasztalatait, azt megköszönjük! A virtuális privát hálózatokkal nekem még nincs tapasztalatom, eddig nem volt rá szükségem.TiMoN:
A hasonló árú smarttarifák kevesebb lebeszélhető időt biztosítanak és valamivel drágább a percdíj is.[ Szerkesztve ]
Üdv.: KamuMazsola
-
buanka
csendes tag
Bocsika, nekem az alábbit írja ki: No connectivity
An internet connection is required to comlete this action. Check your connection an tray agenMit kell tennem az internet kapcsolattal?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mozilla Thunderbird
- iPhone topik
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000