Új hozzászólás Aktív témák
-
ViberMedia
tag
@viralmind -
(Sorry for translation. I'm using a translator)
Viber's "exit" capability is relatively unique in the messaging space. Our statistics indicate that the vast majority of Viber users (well over 95%) never use this feature. In discussions with users about this feature we learned two things:
1. Those who wanted exit were typically "power users"
2. Overwhelmingly, the reason they wanted "exit" was not to become inaccessible but rather to make sure Viber does not consume any resources. Still, they expected Viber to be accessible even if they exit the app (via C2DM).We believe the number of users that want to an exit feature that will turn off Viber completely represents an extremely small number of users - maybe 1 in 10,000 overall. As such, we do not believe adding an "exit and turn off notifications" feature is needed. It would merely serve to unnecessarily complicate the application. We are sorry if this is not the answer you were looking for, but we need to make sure that adding features that would make some happy would not hurt other users.
@modd3r -
Thank you, we will look into it.
===========
@ viralmind -
(Bocs a fordítás . Én használ a fordító )
VIBER " exit " képesség viszonylag egyedülálló az üzenetküldő térben. A statisztikák azt mutatják, hogy a túlnyomó többsége a Viber felhasználók ( több mint 95%) soha nem használja ezt a funkciót . A megbeszélések a felhasználókat ez a funkció két dolgot tudtuk meg :
1. . Azok, akik akartak exit jellemzően " Kiemelt felhasználók "
2. . Mindenekelőtt , az oka, hogy szeretett volna " exit" nem az volt, elérhetetlenné válnak , hanem inkább az, hogy megbizonyosodjon arról, Viber nem fogyaszt forrásokat. Mégis várhatóan Viber is elérhető akkor is, ha kilép az app (via C2DM ) .Hisszük, hogy a felhasználók száma , hogy szeretne egy kilépési funkció, amely kikapcsolja a Viber teljesen képviseli rendkívül kis számú felhasználó - talán 1 10000 teljes . Mint ilyen , nem hiszem, hozzá egy "exit , és kapcsolja ki értesítések " funkció van szükség. Ez csupán arra szolgálnak, hogy feleslegesen bonyolítja az alkalmazást. Sajnáljuk , ha ez nem az a válasz, amit keresett , de meg kell , hogy megbizonyosodjon arról , hogy ha jellemzőket is, hogy néhány boldog , nem árt más felhasználók számára.
@ modd3r -
Köszönöm , nézzük bele.
-
viralmind
aktív tag
válasz ViberMedia #1551 üzenetére
@ViberMedia
thank you for your quick answer, but of course i do not use the exit button.
i meaning under " exit " to switching another application , or press home button.
so the problem is following: when i take out the checkmark in the " show all contact " option,and i leave the viber application,not exit just leave,then re-entry in application it shows all phone book contact again.Im sorry if i was misunderstood.[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
válasz ViberMedia #1551 üzenetére
Hi ViberMedia,
However I'm not a poweruser it seems I'm the 1 in 10,000 and happy to have an Exit button. I just want to confirm that I like this feature and please don't get rid of it.
Thanks. -
ViberMedia
tag
@viralmind -
I apologize for the confusion
As modd3r said, we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".
Thanks in advance!
* Please write the ticket in English.
@Siriusb -
I am very sorry, but I'm not sure I understood the question.
Would you mind explaining again please?Thank you!
=================
@ viralmind -
Elnézést kérek a zavart
Mint modd3r mondta, üdvözölné, ha lehetne egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum".
Előre is köszönöm!
* Kérjük, írja be a jegyet angolul.
@ Siriusb -
Nagyon sajnálom, de nem vagyok benne biztos, hogy megértette a kérdést.
Megtenné, hogy elmagyarázza, újra kérem?Köszönjük!
-
Siriusb
veterán
válasz ViberMedia #1556 üzenetére
You wrote: We believe the number of users that want to an exit feature that will turn off Viber completely represents an extremely small number of users - maybe 1 in 10,000 overall. As such, we do not believe adding an "exit and turn off notifications" feature is needed.
I just wanted you to know (as a feedback) that for one I use this Exit feature and I hope it won't be removed due to the small number of the users who need it and use it. -
modd3r
őstag
Akit esetleg érdekel, megjelent egy új verzió a Viber asztali klienséből!
[ Szerkesztve ]
-
jozso1989
őstag
válasz jozso1989 #1559 üzenetére
Nagyon jó a PC-s Viber, sokkal szebb a hangminőség, mint Skype-on. Meg is lepődtünk picit. Elvégre a Viber azért mégis csak telefonra volt optimalizálva, Skype meg PC-s évek óta... na mindegy.
Ajánlom mindenkinek PC-re is! Erőforrás igénye pedig egyenlő a nullával!
HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)
-
ViberMedia
tag
Thank you for the feedback, everyone.
We ar glad to hear you are enjoying our new Desktop updateWe are working on addition updates. When we have news, we will let you know.
==========
Köszönjük a visszajelzést, mindenkinek.
Mi ar örömmel hallom, hogy élvezi az új Desktop frissítéstDolgozunk továbbá frissítéseket. Ha van hír, akkor tudd.
-
BMBB
újonc
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. A telefonomra(htc wildfire s,vodafone) sikeresen telepítettem a viber-t,de nem kapok kódot. Írja,hogy ,ha nem kapok akkor a híváshoz lépjek tovább,ott ezt írja: The phone number you entered could not be associated with a viber account. Utána megint írja,hogy töltse le a legújabb verziót,adja meg a tel.számát és küldünk sms-ben egy kódot.(a legújabb verziót töltöttem) A segítséget és a válaszotokat előre is köszönöm!
-
jozso1989
őstag
válasz ViberMedia #1563 üzenetére
You should implement an option to 100% mute Viber on desktop, like we can in Skype. When I listen to music and someone calls me, I am always scared, because its loud as hell. I like these programs muted.
HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)
-
ViberMedia
tag
@BMBB -
Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options). You may also try to register to Viber through a few different WiFi networks.
If it still doesn't work, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".
Thanks in advance!
* please write the ticket in English
===========
Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra, és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja mind az SMS-és az automatikus vételi opció). Ön is megpróbál regisztrálni a VIBER útján néhány különböző WiFi hálózatokhoz.
Ha még mindig nem működik, akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/ RenderForm / 1
Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum".
Előre is köszönöm!
* Kérjük, írja be a jegyet angolul
-
modd3r
őstag
válasz Winner_hun #1569 üzenetére
Sőt, 3G-n is érezhető a javulás.
-
Ba.G
aktív tag
Épp most nézem a krónikus laggolás miatt a memóriahasználatot, a Viber 192 MB.
Motorola Defy, Viber 3.1.1, asszem visszahőköltem a legutóbbi frissítéstől a Playen látva az értékeléseket... Első felindulásból rögtön unistallálni akartam, aztán keveredtem ide. (A dologban az a szép, hogy még életemben nem használtam, bár van vagy 3 tucat user, akit elérhetnék általa, de elég kedvező díjcsomagban vagyok.) A telefont viszonylag sűrűn újraindítom, még gyakrabban használom a task killert.Meglepve látom, hogy "helyben" van korrekt support, ez pedig a fentiektől függetlenül meghat. Komolyan.
[ Szerkesztve ]
-
togabi
újonc
Sziasztok,
az a problémám, hogy "állítólag" küldenek nekem üzenetet, de némelyiket nem kapom meg viberen. Vagyis például kérdezek valamit, én jól berágok hogy nincs válasz, erre másnap kiderül, hogy elvileg küldtek választ, de nem kaptam meg... egy csomót megkapok, aztán egyszercsak egyet-egyet nem. Elvileg nem jelez a másiknál, hogy nem kaptam meg, bár pont olyanok mondták, akiknél ki van kapcsolva a LÁTTA és az elérhető státusz. Nemtom, szokott valakinél ilyen előfordulni? Gyanús, hogy többször is történt ilyen már velem és így totál ciki... amúgy androidos vagyok, frissítettem is persze. szerintetek van ilyen?
köszi szépen! -
togabi
újonc
még az előzőhöz kapcsolódva: ha tényleg küldenek nekem, tőlük el is jön az üzenet, de én nem kapom meg, akkor ki kapja meg?? valaki máshoz megy? mert az elég nagy gáz lenne... :S
-
jozso1989
őstag
Nekem a PC-s verziónál fordul elő néha, hogy nem kapja meg az üzenetem a delikvens. De szokta jelezni piros színnel, hogy hiba történt és újra el lehet küldeni.
[ Szerkesztve ]
HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)
-
Nabuk
csendes tag
Sziasztok!
Kedves telefonos szolgáltatom tiltja a voip használatot, ezért megoldást keresek a rendszer kijátszására. Viber es Skypot szeretnék használni, csak szöveges módban. Android 4.4 kitkat fut a telefonomon. Aki tud, kérem segítsen.
Előre is köszönöm a segítséget.
-
Bferibörs
addikt
Tapasztalta valaki a rendszeres kifagyást ? Rendszeresen azt az üzenetet kapom,hogy sajnos a VIBER leállt.Eddig nem volt ilyen gondom, gy. vissza állitást is csináltam ez miatt,nem oldódott meg sajnos.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
lsebestyen
addikt
Hi, tegnap óta a viber azzal szivat, h nem találja meg a viberes ismerősim, így nem tudok nekik írni, azt írja mindig, h viber outtal próbálkozzak...Most újraraktam de nem jó most sem...
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #1588 üzenetére
Visszaraktam egy korábbi verziót, most jó...
-
ViberMedia
tag
@togabi -
I hope I understood your problem correctly:
The "Seen" status appears on messages when the destination user opened the specific conversation of both of you. It will not appear as "Seen" if the user simple opened Viber.
Note that both sides need to have the "Seen" option enabled in their settings in order for this feature to work.@jozso1989 -
This is a known issue, and we're hoping to fix it in our upcoming update. We apologize for the temporary inconvenience, and we'd appreciate if you could get back to us after installing our next update and report whether or not the problem has been fixed
Thank you!
@Bferibörs -
Thanks for the report of the problem.
we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".
Thanks in advance!
* please write the ticket in English
==================
@ Togabi -
Remélem, megértettem a problémát helyesen :
A " tó" szöveg jelenik meg az üzenetek Ha a címzett felhasználó megnyitja a speciális beszélgetés Mindketten. Akkor nem jelenik meg a " tó" , ha a felhasználó megnyitotta Viber egyszerű.
Note volt bothsides kell, hogy a " tó" opcióval a beállításaikat ahhoz, hogy ez a funkció működjön.@ Jozso1989 -
Ez egy ismert probléma , és reméljük , hogy rögzítse a következő frissítést. Elnézést kérünk az átmeneti kellemetlenségért , és örülnék , ha lehetne még vissza hozzánk telepítése után a következő frissítés és beszámol arról, hogy a hiba javításra került
Köszönjük!
@ Bferibörs -
Köszönöm, hogy a jelentés a baj .
nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through whichChannel kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .
Előre is köszönöm!
* Kérjük, írja be a jegyet angol
-
Bferibörs
addikt
válasz ViberMedia #1591 üzenetére
Köszönöm szépen a választ.Sajnos nem tudok angolul,így nem tudom leírni a hibát.
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
jozso1989
őstag
A Viber ma nagyon nincs ott a topon... Rengetegszer nem küldi el az üzenetet. Ha meg el is küldi, jó sokáig "elküldött" állapotban van, és csak később lesz "kézbesítve".
HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)
-
snoopycica
csendes tag
Sziasztok!
Egyik napról a másikra eltűnt a teljes névjegyzékem.... Újratelepítettem az alkalmazást, és még mindig nincs meg.... Pls Help!!!!
-
lsebestyen
addikt
válasz snoopycica #1595 üzenetére
Szia, nekem is ez volt a problémám, visszaraktam egy korábbi verziót, innen letöltheted.
-
snoopycica
csendes tag
válasz lsebestyen #1596 üzenetére
Szia!
Lumiám van, de akkor azt javaslod, hogy egy korábbi verzió segít????? -
lsebestyen
addikt
válasz snoopycica #1597 üzenetére
Egy próbát megér, bár h lumiára h varázsolsz korábbi verziót azt nem tudom.
-
Metal213
tag
Hellóka!
Olyan problémám lenne a PC-s változattal, hogy pár napja egyszerűen nem enged üzenetet küldeni. Inactive a szöveg mező. Barátnőmmel telefonon folyamatosan beszélgetek de PC-n inactive a mező
Aztán a contact menüből eltűntek a viberrel rendelkező kapcsolataim... Persze a beállításokban ki/be kapcsoltam, hogy csak azokat lássam akiknek van viberje, ennek ellenére nem változott a helyzet.
Please help
archaic.bandcamp.com
-
ViberMedia
tag
@jozso1989 and @Metal213 -
We have received similar reports from some other users, and we are trying to find the source of the problem.
Try connecting your PC to a few different internetwork (if it's possible). Does this issue occur in all of them?
Please see if the problem remains in the next few days. If it does, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".
Thanks in advance!
* please write the ticket in English
@snoopycica -
The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://helpme.viber.com/Knowledgebase/Article/View/173/29/windows-phone-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users
==============
@ jozso1989 és @ Metal213 -
Kaptunk hasonló jelentéseket egy másik felhasználó , és megpróbáljuk megtalálni a probléma forrását .
Próbálja meg csatlakoztatni a számítógéphez , hogy néhány különböző internetwork ( ha ez lehetséges). Ez a kérdés fordul elő mindet ?
Kérjük, olvassa el , ha a probléma marad a következő napokban. Ha igen , akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .
Előre is köszönöm!
* Kérjük, írja be a jegyet angol
@ snoopycica -
A forrás ez a kérdés nagyban változhat . Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk , kiemelve néhány lehetséges megoldásokat , amely segít indítsa újra a szinkronizálás a névjegyzék : http://helpme.viber.com/Knowledgebase/Article/View/173/29/windows-phone-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Yettel topik
- PlayStation 1 / 2
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- További aktív témák...