Új hozzászólás Aktív témák

  • kissandris

    csendes tag

    Sziasztok!

    Van tippetek, mi lehet a megoldás?
    Van egy samsung galaxy ace-em a legkisebb vodafone csomaggal + 100 MB-os zsebnettel. Eddig ment a viber, de pár hete be nem érkezik üzenet, a küldötteket pedig sent-ként, majd pár perc után nem elküldhetőnek jelzi, pedig a másik megkapja az üzenetet. Egy irányba működik tehát, olyan, mintha a viber szervertől nem jönne be üzenet a telefonra, se a másoktól kapott, se a küldött üzenet kézbesítési visszaigazolása. (Telefonálni nem próbáltam viberrel, csak az üzenetküldés funkció érdekel). Frissítettem a legújabb verzióra, de nem segített. Wifivel sajnos nem tudtam még kipróbálni, de megteszem, amint olyan helyen járok.
    Mióta a probléma miatt elkezdtem utána olvasgatni, belefutottam abba az infoba, hogy a voda korlátozza a vibert, viszont fura, hogy korábban ment ugyanezzel a csomaggal, ráadásul küldeni még mindig tudok üzenetet, még ha úgy is látom, mintha nem ment volna el. Emiatt vagyok bizonytalan, hogy alkalmazás hiba vagy szolgáltatói korlát-e az ok.
    Ami mindenképp gyanús, hogy az üzenet history-t visszanézve számla fordulónap után kezdett el szarakodni. Elképzelhetőnek tartjátok, hogy a vodafone egyik hónapról a másikra korlátozza le a voip programokat? (mert mondjuk feltűnik neki, hogy pár hónapig milyen sok sms-t küldtem, nyár óta meg alig, és nem lépem túl az előfizetésben foglalt keretet..)
    Ha wifivel megy majd, és így gyanúsan a voda korlátozás az ok, amiért nem megy az üzenet küldés, valami VPN kliens segíthet, hogy tudjam használni?

    Köszi :R
    Andris

Új hozzászólás Aktív témák