Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz Lenry #16 üzenetére

    de mutassa már meg valaki, hogy milyen egy komoly harcrendszer

    Mit kell ezen bemutatni? Fogsz egy bármilyen másik játékot (na jó, ha egy mód van rá lehetőleg a közelmúltból legyen és AAA-s) amiben van közelharc és ott van. De hogy példát is mondjak, Witcher 2. És még ott sem volt százas, az irányítással tudtak gondok lenni.

    Ezt az "ész nélkül karddal csapkodás" típusú harcrendszert már pár éve lelépte a játékok világa. Persze ehhez nagy valószínűséggel le kéne mondani a közelharc közbeni FPS-nézetről, de nem értem miért ne működhetne az hogy barangolás közben szabadon választhatnál FPS/TPS nézet között (mint most), távolsági fegyverek esetén lenne az FPS nézet, közelharc esetén pedig a TPS. Ez sok játéknál egy nagyon jól bevált módszer, sokkal élvezetesebb közelharcok vannak bennük mint amit a TES-es FPS-nézetre kitalált "püfölős" szerencsétlenkedés nyújtani tud.

Új hozzászólás Aktív témák