Új hozzászólás Aktív témák

  • iendre

    csendes tag

    válasz kali #18732 üzenetére

    Na az én esetemben a Telekom mint szolgáltató rögtön a Samuhoz küldött volna, mert szerintük a készülék a hibás. Hiába mondtam, hogy kipróbáltam másik Simmel és azzal tökéletesen működik.
    Azután a drága ügyfélszolgálatos meg akart dumálni hogy nekem annyira nem is hiányzik az LTE mert ott is csak 30 Mbit a letöltési sebesség. Alig több mint a Hspa-n.

    Mondtam hogy nem is a 30 Mbit hiányzik hanem az hogy egyáltalán szeretnék netezni. A következő hiba szerinte az appokban van. Hiába mondtam hogy különféle appoknál is előfordul hogy megáll a net.

    Most felvették hibajegyre amire közölték hogy 72 óra a kivizsgálási határidő.

    Ja igen, az sms már megjött hogy értékeljem az ügyfélszolgálatot. Azt a választ nem fogadták el hogy erre majd akkor válaszolok ha letelt a 72 óra :-)

Új hozzászólás Aktív témák