-
GAMEPOD.hu
Samsung Galaxy Note 4 Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szpisti
addikt
válasz iendre #17936 üzenetére
Én egy Samsung HM1900-ast használok, hibátlanul.
Volt Plantronics-em, (egy M165), igaz még a HTC One m7-emhez, de mindenki azt mondta, hogy rettentően rossz minőségben hallanak engem, sokszor nem is értenek. Egy rissz-rossz telóval kipróbáltam, a headset nem volt rossz. Ebből kiindulva egeszen biztos, hogy van olyan, hogy nem kompatibilis a headset a telóval...
-
válasz iendre #18123 üzenetére
Nálam meg még pár emberkénél hasonló a szitu. Egyelőre az oldotta meg, hogy az lte-t letiltom.
Bár néha így is megmered az adatkapcsolat.
Majd talán egy újabb szoftver megoldja.
pl. S5 legújabb frissítés óta álom jó lett ilyen téren, de valahogy a note hanyagolva van.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
kali
legenda
válasz iendre #18123 üzenetére
az lte hálón csak adatforgalom megy, hívás, sms és kapcsolódó kérelmek esetén átkapcsol 3g/2g módozatba, majd annak végeztével vissza.
az teljesen normális, ha ugrál a h+ és a 3g között, mert alapban 3g-n áll, de ha adatforgalmi kérés indul vagy érkezik, akkor a forgalmazás idejére felkapcsol h vagy ha elérhető, akkor h+ módba, majd ha megtörtént a szükséges adatok átvitele, akkor visszavált az alap 3g módba, de ettől még nem lehetne szakadás vagy kiesés, gyorsan történik a váltás.
más kérdés, hogy én nem feltétlenül/csak a telefonban keresném a hibát, ha több, eltérő típusú készülékkel is tapasztalnám a problémát.
melyik szolgáltatóról van szó?
amennyiben a helyet is leírod, úgy mások is írhatnak onnan tapasztalatot.
c-vagy f-es a telefon, illetve milyen firmware verzió van rajta?[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz iendre #18130 üzenetére
a térerős dolgot Spityu27-től kérdeztem, az utolsó hozzászólásában írtakkal kapcsolatban.
ahogy korábban írtam, a 3g -> h+ kapcsolgatás normális, de az nem, hogy nincs megdelelő adatforgalom, viszont azt többen is írták már, hogy 3g hálón (3g/h/h+) nem okés bizonyos helyeken a mobilinternet, és nem csak ezen telefon, hanem sok más típus/gyártó kapcsán is.
az viszont igaz, hogy a "nincs regisztrálva a hálózaton" hibát arányában több samsung tulajtól olvastam, mint más gyártós készülékkel kapcsolatban, bár elvétve volt azért sony, iphone, lg...stb is.
külön alkalmazás után nem néztem még emiatt - mert nem is volt még ilyen gondom -, a kényesebb cellákban a *#0011# kódra kiírt értékekről szoktam mentést nyomni, abban sok szükséges infó megtalálható. -
kali
legenda
válasz iendre #18137 üzenetére
azonos sim kártyával, tehát az és az előfizetés lte képes?
az internet.telekom apn van beállítva?ezek az lte feltételei;
- lte lefedett terület
- lte képes telefon (note 4 pipa)
- adott lte frekvenciát kezelő telefon (note 4 pipa, minden szükséges frekvenciát kezel az f és a c)
- lte képes előfizetés
- lte képes sim kártya
- megfelelő, lte képes hozzáférési pontbő 1.5 éve valóban voltak lte anomáliák, akkor még bizonyos funkciók sem működtek lte hálón, amik valamivel később, illetve azóta már igen.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz iendre #18270 üzenetére
amennyiben fut közben olyan külsős alkalmazás, amelyik folyamatos wifi kapcsolatra van beállítva (viber...stb.), úgy azokat egyesével eltávolítod majd újrahúzod, közben mindig ellenőrzöd a hibát, hátha megoldódik.
végszükség esetén gyári visszaállítás, ha csak csak adott készülékkel van gond a hálózaton és mással nem.
milyen wifi hálózatról van amúgy szó? szabvány, titkosítás...stb.?
a fülessel annyit tudsz tenni, hogy megkeresed a megfelelőt, mert a hang minősége ilyen tekintetben inkább azon műlik, mint a telefonon. -
kali
legenda
válasz iendre #18827 üzenetére
nekem magyarázhatott volna sebességet - bár az én opciómban adott a 150/50 Mbps -, mert nem azon van a hangsúly, hanem megmutattam volna a szolgáltatós 4g/lte és 3g lefedettségi térképet, amin egyértelműen látható, hogy már most is nagyon sok olyan helyen van 4g/lte az országban, ahol 3g nincs - nem is feltétlenül lesz már -, ráadásul az lte fejlesztések rohamosan folynak, az év végéig még komolyabb országos 4g/lte lefedettség lesz, aminek csak a töredéke marad a 3g, erre nem hiszem, hogy tudott volna okosat mondani... (3g kontra 4g/lte)
végszükség esetén a 4g/lte hálózat jobb válaszidejét és komolyabb tartalékát is megemlítettem volna, már ha az mond valamit az ügyintézőnek.
vannak/lehetnek problémás alkalmazások, de ha már a böngészők sem kapnak adatforgalmat - még a gyári sem -, akkor ott már más gond van.
javaslom, hogy ha adatkapcsolati problémát tapasztalsz, akkor készíts mentést a *#0011# kódra kiírt képernyőről, persze nem az ügyfélszolgálatos részére, de egy hozzáértő műszakisnak jelent majd valamit, ha akar foglalkozni a problémával.[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz iendre #19196 üzenetére
Menj be egy ügyfélszolgálatra, csapj az asztalra, és azonnali csere díjmentesen! Ne telefonon kommunikálj velük, így le tudnak rázni.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
kali
legenda
válasz iendre #19196 üzenetére
szia,
sim kártya cseréje, ha pedig az sem segít majd, akkor a hozzá tartozó profillal is kezdjenek valamit a szolgáltatónál, mert egyértelműen náluk a hiba adott előfizetés kapcsán, hiszen azzal több telefonban is gond van, amíg adott készülékekben másik sim kártyával, valamint az ahhoz tartozó előfizetéssel nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- TCL LCD és LED TV-k
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...