Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz iendre #18827 üzenetére

    nekem magyarázhatott volna sebességet - bár az én opciómban adott a 150/50 Mbps -, mert nem azon van a hangsúly, hanem megmutattam volna a szolgáltatós 4g/lte és 3g lefedettségi térképet, amin egyértelműen látható, hogy már most is nagyon sok olyan helyen van 4g/lte az országban, ahol 3g nincs - nem is feltétlenül lesz már -, ráadásul az lte fejlesztések rohamosan folynak, az év végéig még komolyabb országos 4g/lte lefedettség lesz, aminek csak a töredéke marad a 3g, erre nem hiszem, hogy tudott volna okosat mondani... (3g kontra 4g/lte)
    végszükség esetén a 4g/lte hálózat jobb válaszidejét és komolyabb tartalékát is megemlítettem volna, már ha az mond valamit az ügyintézőnek.
    vannak/lehetnek problémás alkalmazások, de ha már a böngészők sem kapnak adatforgalmat - még a gyári sem -, akkor ott már más gond van.
    javaslom, hogy ha adatkapcsolati problémát tapasztalsz, akkor készíts mentést a *#0011# kódra kiírt képernyőről, persze nem az ügyfélszolgálatos részére, de egy hozzáértő műszakisnak jelent majd valamit, ha akar foglalkozni a problémával.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák