Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Petya25
addikt
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #3140 üzenetére
Mondjuk azért, mert már csak pár nap választ el attól, hogy 100%-ra befejezzem az összes szériát. De ez nem jelenti azt, hogy minden autót feltuningoltam olyan szintre, amivel akár TT-n esélyem lenne jobb eredményt elérni. A 2.1-ben korlátlan aranyat tudok farmolni a 100% tuninghoz, és nem lesz unalmas, mert ahogy számolgattam nem nagyon kell majd farmolgatni, ha kihasználom a duplázó és javító managereket.
Egy új kihívás: minél hamarabb végigtolni az egészet. Én tavaly karácsony után kezdtem el, és max jövő héten minden széria 100%-ra kész lehet. Az új módszerekkel a 2.1 szerintem pár hónap és maxra kipörgetem, utána egy kis aranyfarmolás, upgrade és jöhetnek a frissített autók+szériák. -
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3167 üzenetére
De nem a fejlesztés hozza a tizedeket, hanem az autó és a pálya ismerete.
Ez ebben a játékban nettó hülyeség. Nem is értem, ennyi játék után hogy tudsz ilyet leírni...Több száz suzukát mentem az m3 gt2 alms-sel és 3-4 mp-et (nem tizedet) hozott az, hogy full r$-ről full goldra tuningoltam (2 tuning összesen), pedig hangyafasznyi változásokat adott. 322-ről 325-re nőtt a max sebesség és 2.78-ról 2.7-re a gyorsulás. Ennyi változás 2-3%-kal javította a köridőmet.
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3179 üzenetére
Elképzelhetetlennek tartod, hogy egy ügyesebb játékos gyengébb tuning autóval jobbat megy nálad?
Igen.
Amúgy tök jó, mert most ennek a beszélgetésnek köszönhetően megtaláltam az 1.12-es verzióbeli 100%-os mentésemet. Teszem is fel a 2.1-re, pedig már kb. 30%-ot újra megcsináltam. De azért így mindjárt jobb lesz a helyzet.
Direkt írtam, hogy bizonyos autó/pálya kombinációnál nagyon sokat számít!
Mint ahogy azt is világosan leírtad, hogy nem a fejlesztés hozza a tizedeket, ami hülyeség. Az autó és pálya ismerete jelenthet egy bizonyos szintig javulást, de ugyanaz az ember, ugyanazzal a rutinnal mindig, azonnal gyorsabb köröket fog menni, ha felrak akár csak egy fejlesztést is. Ha nem így lenne, fölösleges lenne a tuning..
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3182 üzenetére
kérdem én, a futam mióta TT
Amíg nem volt külön tt, addig csak a futamokon lehetett gyors köröket futni, úgy mérték össze forumokon a köridőket. Nem brahiból írja a verseny végén, hogy a leggyorsabb kör mennyi volt.
Mióta mész egy futamon olyan szinten határon*, hogy bármikor eldobd az egészet?
Bármikor, ha az a cél, hogy megdöntsem a köridőmet. Nem csak a tt-n lehet ezért küzdeni.
Ha csak egy pici kocc is becsúszik, már romlik az autó!
Nem feltétlenül, rengeteg pici koccot meg lehet úszni sérülés nélkül. Ha a játék végén megnézed a clean race bonust, akkor láthatod, hogy sokszor ad collision penaltyt, viszont nincs semmi egyéb sérülés.
Másrészt meg több száz verseny után már a legtöbb pályán kitapasztalhatod, hogy az ai-t mikor hogy érdemes előzni, hogy ne sérüljön az autó.(Igen, lehet TT időnél jobbat futni futamon is, mert mondjuk egy pici levágás ott belefér, vagy akár NAGY is, vérmérséklettől, és a futam helyzetétől függően
Ez szimplán megint baromság. Nem csak úgy lehet jobb időt futni futamon, hogy levágod a kanyarokat. Eleve futamon nagyobb sebességgel indulsz a gyors körön, mint a tt-n, mivel a célegyenesre ráfordulást is már te irányítod, nem az AI, következésképpen minden versenyen futott gyors körön előnnyel indulsz a tt-hez képest.
A futamon nem vagy rákényszerítve a folyamatos határon autózásra, de célszerű a futamot befejezni.
Egy 5 körös versenyen mindenképpen nullára amortizálódik az autó, teljesen mindegy, hogy kíméled-e vagy sem (kivéve Melbourne, ott egy 6 körös verseny után is zöldben maradsz ).
Másrészt pedig a tt-n sem vagy rákényszerítve a folyamatos határon autózásra, a legtöbben azt is csak egyszer letolják, óvatosan, nehogy kicsússzanak és kész. Vagy neked fegyvert tartanak a fejedhez, hogy a tt-t feszült koncentrációval, határon autózva teljesítsd?így is sikerült többször beférnem Top100-ba
Van erre egy remek mondás: screenshot or it didn't happen.
Mondjuk, hogy bemondásra elhiszem, már csak az a kérdés, hogy a friends listben top100 vagy globálisan top100. Mert ugye az se mindegy. -
bencsikgab
tag
válasz DigitXT #3209 üzenetére
"valódi tranzakciók és bármiféle ,,hackelés" nélkül."
Guest fiókkal kezdtem el játszani,majd csatoltam hozzá FB,G+ fiókot,azonban a kreditek változatlanul irreálisan magasan maradtak. Több mint egy éve játszom a játékkal, úgy,hogy ezek az irreálisan magas értékek szerepelnek,azonban eddig nem okozott semmi problémát.
Több delikvensről olvastam,akinek a mentés törlése sem oldotta meg a problémát, egy hét után ugyanúgy bant kaptak..
[ Szerkesztve ]
-
bencsikgab
tag
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz DigitXT #3246 üzenetére
Most látom, hogy közben már futottál is egy elég jó időt.
Én meg benéztem a heti versenyt, csak az elsőn lehet menni a Ford Focus-al.
Na, kiváncsi vagyok, hogy be tudok-e menni 47 alá?!Rumos:
Mentés visszaálításnál, nem jutsz plusz előnyhöz, hiába az is időugrás.[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
válasz DigitXT #3245 üzenetére
összegezve: én a 600 trillió aranyosokat az EA helyében kib.. penderíteném. azokat is, akik 45 mp-es időket tolnak Le Mans-ban - bár ezek mintha már eltűntek volna.
én az idő "csalással" nem teszek semmit a többi játékos ellen, az aranycsaló az irreális fejlesztéseivel viszont igen.más: egy időben összegyűjtöttem több száz kamu barátot a friends bonus-ok miatt, de aztán töröltem ezeket FB-ból. de innen pár emberkét szívesen hozzáadnék a listához. van valami kezdeményezés arra, hogy itt topikon belül "összebarátkozzunk"?
[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #3267 üzenetére
Bocsánat, annyi kell még ehhez a "távoli ismerős" dologhoz, hogy a Beállítások - Adatvédelem oldalon, a Ki láthatja a jövőbeni bejegyzéseidet? résznél, az ismerősök, kivéve távoli ismerősök lehetőséget kell kiválasztani ha nem az van alapból. Bár amikor ezt a távoli ismerős dolgot bevezették, ez mintha alapból ilyenre állt volna át, de annyi a kavarás ezekkel a facebookon és én se vagyok annyira expert benne.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #3272 üzenetére
Nem számoltam bele az akciókat, írtam is, hogy mindez akciók nélküli ár, mert ugye meg lehet nyerni jónéhány autót az akciós event-ekkel (LeMans: Porsche 919, Speedrush: Audi R8 V10 Spyder, Marquis: Maserati, stb), de ezek akkor is csak 3650 aranyat tesznek ki (upgrade nélkül). A legtöbb autó amúgy megvásárolható 20% discount-tal, ha jó helyen oldod fel (egy autót általában több helyen is lehet unlock-olni, a myrealracing.com oldalon van egy elég részletes lista, ha regisztálsz), igaz ez az R$ és aranyos autókra is, tehát ezt le lehet vonni belőle, de még akkor is brutálisan nagy összegről beszélünk. Pontosan nem tudom most így, hogy mennyi aranyat farmoltam össze a 100%-hoz, de biztos, hogy nincs 12 000, ami ugye az autók összérték aranyban, és azért költöttem upgrade-ekre is rendesen (két autóra 1000-nél is többet).
Este posztolok screenshotokat, most nincs nálam a tablet...[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #3277 üzenetére
Dehogy akarunk lelombozni, én tök jól elvoltam fél évig túl sok farmolás nélkül, kb 6-7 hónapig eljutottam olyan 80%-ig, és onnan volt még kb fél év, mire sikerült végigtolni, igaz hogy rengeteg új autó és event jött azóta, már leglább 3x befejezhettem volna, ha ez nincs. Nekem így kb 1 év és 2 két hét kellett sok-sok farmolással. Ezért akarom visszatenni a 2.1-et és megnézni, hogy mire jutok azzal nulláról...
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #3277 üzenetére
Én tartom magam ahhoz, hogy nem csaltam. 2013. áprilisában kezdtem játszani telefonon, igaz, akkor nem sokáig tartott a lelkesedés, de aztán 2013. októberében, mikor tablet tulajdonos lettem folytattam és azóta játszok vele rendszeresen. 389 óra van benne, lvl155-ön vagyok, 76% completed, 71.920.128 dollárt és 4447 goldot szedtem eddig össze, 93 autóm van, total garage value 104.985.995 dollár és 1566 upgrade van az autókon.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #3300 üzenetére
A real racing az lenne, ha rendes székben ülve, kormánnyal, pedállal, előttem 55" LED TV-vel felszerelve tolnám a versenyt. Meg persze egy pneumatikus rendszer rázná alattam a széket...
Na majd akkor kipróbálom ezt a belső nézetes verziót is, hátha így jobban érzem az autót...[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #3300 üzenetére
DigitXT te manuális fék és gáz adással játszol?
Tudom-tudom noob vagyok , én eddig tök kényelmesen haladtam a steering: low, brake: low, tc: off beállításaimmal, persze tudtam, hogy igazán jó TT idők így nem lesznek, de egy közepes B idő azért meg volt így is.
Most a háziverseny miatt kénytelen leszek erre rágyúrni a segítségek (tudom-tudom lassítások) elhagyására. De a manuális gáz és fék adás még nagyon percerz gondolat egyelőre (oválon játszottam eddig így).[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #3312 üzenetére
Az kb. olyan, mintha sínen húznák az autót, nem véletlen, hogy a fánkozást csak kikapcsolt assistokkal lehetett megcsinálni, mert nem tudsz megfordulni, ha be van kapcsolva a kormányrásegítés. Nekem mondjuk a LOW-nál kisebb (kikapcsolt) steering assist egyelőre még túl érzékeny, de meg kell szokni ezt is...
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #3344 üzenetére
Engem nem zavar a töltőkábel, mert a tablet bal alsó sarkában van, és így még ágyban fekve is tudok játszani a 10 colos méret miatt...
Az már más kérdés, hogy játék közben szinte semmit sem tölt, hanem inkább csak "szinten tart", ha sokat játszom, akkor pedig nagyon lassan, de merül tovább, így aztán 15-16% alá nem szoktam már menni...
Apropó, te milyen és mekkora telefonnal játszol? -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3354 üzenetére
Mondjuk rájöttem, hogy félreértettem a kérdést. Passzolom, hogy melyik a jobb
kocsi adott PR szinten, és melyikkel könnyebb a farmolós futamot megnyerni...De ahogy elnézem, mindjárt kettő is van: lehet, mindkettőt érdemes felhúzni.
Mivel Le Mans elég gyors pálya, viszonylag kevés kanyarral, nem hagynám le a
végsebesség tuningokat. De én általában meg szeretem a gumit+felfüggesztést
feltuningolni elsőre, mert a kanyarokban (más pályákon) sokat számít. Passz... -
Kronok
aktív tag
válasz DigitXT #3354 üzenetére
az a baj a listával, h nem minden autónál pontos, többször vettem észre, h 1-2 arannyal vagy több vagy kevesebb ami az oldalon szerepel a játékban lévő valós arany árakhoz képest, és még a PR szintet is tévesen írták be némely esetben
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #3361 üzenetére
Valóban, akkor lehetséges, hogy elírták néhol, viszont én is emlékszem olyanra, hogy a full Tier1 tuningok PR értékét egyesével összeadva adtam az autó PR értékéhez, de a tuning után 2-3 tizeddel magasabb volt a PR mint előzetesen számoltam. De ilyenre nem adok, ahogy nézem mindkettőnél az utolsó, drága motor tuning nélkül érhető el az 58-as PR ami kell farmolós futamhoz. De ha tévedek, és pl. F40-nél elérhető még egy tuning kihagyásával is szóljatok, azzal már nem 2, hanem akár 12 goldot is spórolhatnék, annyit meg megér nekem, hogy 400ezerrel több pénzt fizessek érte.
szerk.:
Képed amúgy pont fordított dolgot mutat mint amit sejtünk: wiki-s táblázatban kéne kevesebb PR-t mutatnia, mint amennyit valójában adnak, mivel az F50-nél írt 59,5 kijön amit ír is wiki, de az egyes tuningok mellé írt PR értékek összege 0,4-el kevesebb mint kéne. Lehet nem kéne bonyolítani, de akkor is hibádzik valami.Nem néztem leírt táblázatod, akkor mindegy.[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #3367 üzenetére
Igen, számít a sorrend! Többször volt már, hogy kiszámoltam, hogy melyik autóra mennyi upgrade kell, és sokszor volt, hogy nem úgy jött ki a PR rating az egyes lépéseknél, ahogy írták. Van olyan, hogy 0.1 le vagy fel eltér, de az eredmény a végén ugyanaz lesz (ha fullra tuningolod), egyéb esetben viszont eltérhet... Nem tudom miért kellett ezzel is trükközni, miért nem lehetett fix PR az egyes upgrade-eknél...
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #3405 üzenetére
Nálam már csak az utolsó 3 kategória hiányos.
Master_: 21/21 99%, a kis fakormányosból hiányzik 200 arany és ezért 3 futam
Elite___: 24/28 95%, a Berlinettára most jött össze a rakás arany, beletolom, kijátszom 100-ra a bajnokságait (3-ban is van szerencsére) az vissza is hoz majd valamit, alig marad ami nem lesz kész a 3 maradék goldos miatt
Legend_: 19/31 58%, a goldos nagyágyúk hiányoznak, a LeMans-t tolom éppen a felénél vagyokAntonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
F-ECT$
titán
válasz DigitXT #3412 üzenetére
A % szerintem mindig a listán szereplő játékosokból számolódik. Tehát ha 100.000-en futottak már legalább egy értékelhető időt az adott TT-n, akkor a Top 1%-ba kerüléshez az 1.000-ik vagy annál jobb helyen kell lenned. Egy másik TT-n, ahol 200.000 embernek van ideje meg már elég a 2.000-ik hely.
Dive ever, work never.
-
szmar
csendes tag
válasz DigitXT #3412 üzenetére
Tényleg elég nagy szemétség hogy a különálló eseményeken az 1% az A kategória, de azon kívül, hogy nyilván tízszer annyi embernek kéne adott esetben arany nyereményt adni, simán benne van hogy valakinek nincs mind a négy pályán elért eredménye. Így tulajdonképpen a heti nyereményért kevesebben vannak versenyben (ugye lejönnek azok akiknek nincs mindenhol eredményük), szóval ezen a vonalon haladva talán meg lehetne indokolni, hogy kevesebb versenyző->kisebb részük legyen az A kategória, de az arányok ettől még ugyanúgy nem jönnének ki.(plusz ugye nyilván nem azok nem futnak mind a 4 eseményen A időt, akik csak mennek 1-1 kört a héten, hanem akik komolyan akarnak játszani, és nyilván ők mondjuk nagyobb eséllyel teljesítik mind a 4 időmérőt)
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #3412 üzenetére
Én arra gondolok, hogy az overal állást a lemaradás idejéből számolja ki. Csak ilyenkor bekavarnak a csalók rendesen, mint írtam most is volt 49 másodperces silverstoni idő. Amikor a normál elérhető idők 1:28-nál kezdődnek. Így kapsz a nyakadba rögtön egy 38 másodperces lemaradást csak ezen a pályán. Szóval hiába voltam A mindegyik pályán, az össz lemaradásom valami 60 másodperc körül volt, és azt írta, hogy 17 másodpercet kellene még javítanom az A-ba kerüléshez - ez gyakorlatilag a lehetetlen kategória lett volna.
Feel Good Inc.
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #3454 üzenetére
Üzenet jött eddig is, de jelzést sose láttam az esményeknél.
Én a szériák TT-ire általában egy totál leharcolt géppel megyek és csak azért , hogy meglegyen. Nem szokott zavarni, ha valaki megüt.A LeMans 12 napos szériáját tolom éppen, ha vége van, akkor jön alá egy rendesen végigtolható széria is?
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3459 üzenetére
TT alapján vannak elég gyors emberkék a listán, TSM-ben meg mindenki hót gyenge, szóval nagyjából ennyit ér a TSM: olyan medium AI szint...
A TSM ellenfeleknek a valós eredményekhez annyi köze van, mint a zászlós botoknak.
Ha ellenfélnek a friends listből tölti be a játékosokat, akkor arra lehet mondani, hogy hard AI, mivel annál keményebb ellenfeleket soha nem fogsz kapni. De elég sokféle osztályba lehetne sorolni a botokat, mert a friends ellenfelek között is van, akiket csak az arany kupa megszerzése után ad be, másokat meg első neki futásra is. Ha nem vagy közösségi hálóba belépve, akkor is ad TSM ellenfeleket, de azok minden esetben gyengébbek bármelyik "barátnál". Ezt követi a rattlesnack-auralpod vezette zászlós bot csapat és innen lefele még legalább 2 féle nehézséget meg lehetne különböztetni. Amikor már ilyen tiescha francionet meg aaron doyle-t látsz a listában, akkor biztos lehetsz, hogy a leggagyibb botokat kapod már. -
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3474 üzenetére
Én akkor kaptam ezeket a neveket, amikor tuning nélküli verdákkal csináltam a szériákat és nem akartam a javítással se pöcsölni, úgyhogy bevágtam valahogy az élre és onnan kezdve elkezdtem feltartani a sort. Arra jöttem akkor rá, hogy az ellenfél erőssége nem a helyezéstől függ, hanem a teljesítménytől (köridők, speed snapnél sebesség, távolság endurance és hunter módban, stb...). Az összes versenyt elsőre megnyertem, de mindenhol gyök2-vel mentem és mégse lettek erősebbek a botok.
Pl. Endurance: én el tudom képzelni, hogy valós távolságok.
Igen, az enduranceben valós távolságok vannak, mint ahogy a hunterben is, vagy az autocrossban valós idők. Lényegében mindenhol valós eredményekkel találkozhatsz, ahol nincs másik versenyző a pályán.
Btw. szorgosan lövöm a shotokat a köridőkről. Összevethető a valóssal.
Nekem van több fb accom a játékhoz, mindegyik egymás barátja, úgyhogy én valós időben látom, hogy a saját botjaim milyen időket mennek. Messze le vannak mindig maradva köridőket tekintve.
Új hozzászólás Aktív témák
- 2es gép - Lenovo ThinkPad T14 G3 (Gen3, Gen 3) - i5-1250P / 24GB / 256GB SSD / TOUCH / 3 év garancia
- 1es gép - Lenovo ThinkPad T14 G3 (Gen3, Gen 3) - i5-1250P / 24GB / 256GB SSD / TOUCH / 3 év garancia
- Kiváló ár! Fujitsu S751 laptop (i5/4GB/160GB) - 1 év garancia
- DDR5 GAMER: RYZEN 7 7700X / 32GB 6000MHz RGB DDR5 kit / SSD / akár VGA is! GAR+SZÁMLA (a Te nevedre)
- Gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen