Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rumos14

    nagyúr

    válasz Pompi #3302 üzenetére

    a brake assist lassító hatását érzem itt-ott, de azt elmondanátok, hogy a traction control mit, hol, hogyan lassít?

  • DigitXT

    félisten

    válasz Pompi #3302 üzenetére

    Isten ments, a manuális gáz kikészítene!:D Tudom, hogy gyorsabb lehet.* Ill. az
    oválon elég egy gázelvétel s meg is van fogva a megcsúszás, míg ráfékezve még
    nagyobb szaharába kerülhetsz, mint voltál - de ez van. Azért nem fogom magam
    kikészíteni, hogy picit gyorsabb legyek. A segítségek mind ki vannak kapcsolva,
    már a játék legeleje óta, hiszen rögtön éreztem, hogy nem kóser. Nem hagy úgy
    menni, ahogy én akarok. Ha pl. kőkeményen be akarok szúrni valaki mellé, hogy
    majd "rátartok" a kanyarban, azt akarom, nem hogy a "segítség" befékez nekem.

    *: gyakorlás kérdése. Viszont van egy lagja, ami miatt betanulni sem egyszerű...

    Amúgy az, hogy "segítségeket" (lassítókat:D) használtál, megmagyarázza, hogy
    hogyan autóztalak körbe a szalonállapotú RSR-rel. Neked fékezgetett, én meg a
    csúszáshatáron simán eltoltam neki (Suzuka). Amúgy a TC is csak akkor jó, ha
    éppenhogy besegít, ha nagy a baj, akkor képes teljesen elvenni a gázt, egészen
    a megállásig, pedig nélküle még esetleg (driftelve) megoldottad volna a helyzetet.

    Egyszer próbáltam (de ezt már írtam), segített stabilan jobb köröket menni, mert
    nem kellett attól félnem, hogy egy ráfékezés után teligázra rögtön megy a segge.

    Ezen persze segítene a manuális gáz... Illetve lehet olyan se fék, se gáz állapotot
    fenntartani a fék gyors nyomogatásával, amivel kb. egyenletes tempóban fordulsz:
    mivel a gáz és a fék, nem analóg, ezért gázadásnál is lehet, hogy ez segít? PWM

    l4ci: nekem is ott van ám a Clubsport pedál meg a DFGT az Asetto Corsához, de
    valahogy mindig a Real Racingnél kötök ki. Ez szórakoztat most. Majd ha ráunok,
    akkor persze jöhet az FFB megint, csak valahogy mostanában nem gépezek...:D
    Amúgy ez a helyes meglátás: így érzem az autót, a többi ezért fel sem merült.:B
    NFS-ekben is csak kényszerből ment az ember lökhárító/motorháztető nézetben.
    Ha már itt ilyen szépen kidolgozták*, érdemes (ki)használni. Szórakoztató! (Btw.
    amelyik NFS-ben volt belső nézet, akkor azt is kihasználtam.:D Pl. High Stakes,
    Porsche Unleashed. Utóbbi amúgy meglepően szimulátorosra sikerült darab volt,
    akkor vettem az első FFB-s kormányomat, még az analízis szigorlat előtt, LOL.)

    *: jó hát a GTR-nek lyukas a műszerfala, mint két csirkeláb, de ezt betudom a low
    grafikának. (Igen, low grafikán játszok, mert így nem szaggat úgy, mint alapból.:B)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák