Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Hát vazze, te tényleg nem érted: oké, szóval TE vagy az ász és a FULL tuning!
---
Kezdjük azzal, hogy milyen Suzukáról beszélsz? Nyilván nem többszázszor
ugrottál neki a TT-nek, nem igaz? Gondolom előhoztad példának a farmfutamot:
kérdem én, a futam mióta TT? Mióta mész egy futamon olyan szinten határon*,
hogy bármikor eldobd az egészet? Soha, mert NEM szükséges. TT-ben meg
igazán jó idők mindig úgy születnek, hogy leheletnyin múlik, hogy befordultál-e!
Ha úgy érzed, hogy "kényelmesen megvolt az összes kanyar, nulla kockázat!",
akkor egyszerűen lassú vagy. A játék úgy szokta jelezni, hogy B/C+ csoport.*: továbbá a futamon 22. helyről kell előreverekedned magad. Ha csak egy pici
kocc is becsúszik, már romlik az autó! Szóval a futamon futott köridő: bakfitty!
(Igen, lehet TT időnél jobbat futni futamon is, mert mondjuk egy pici levágás ott
belefér, vagy akár NAGY is, vérmérséklettől, és a futam helyzetétől függően.)Megjegyzem, a farmfutamon a referenciaidő 1:40. (5 körre vetítve a 8:20 időt...)
Na, ezt az első körben nem nagyon lehet elérni, utána mondjuk igen, sőt. Még
NEM is full tuningos kocsival is... Nekem most 3 fejlesztés nincs még rajta, de
hát minek rakjam fel, hogy ha a "TSM nélküli" AI kilométereket kap? A TSM AI
meg mondjuk 6-700 métert?! Pompival szoktam az első helyért csatázni jókat,
két-három körön keresztül, de a végére mindig visszaveti a program őt is sajna.Végül: A futamon nem vagy rákényszerítve a folyamatos határon autózásra, de
célszerű a futamot befejezni. Szóval simán lehet, hogy nem is konstans időket
mész. Nekem volt 1:39-es + 1:45-ös köröm is ugyanazon a futamon: így jött ki.ugyanaz az ember, ugyanazzal a rutinnal mindig, azonnal gyorsabb köröket
fog menni, ha felrak akár csak egy fejlesztést is
Nem, nem, és nem! Csak ha megtanulta a jobb autót. Értsd már meg! És a TT
korlátos (Drive) + kevesen futnak neki aranyért sokszor. Ismét Pompit tudom
felhozni referenciának, mikor egy TT-n megvert. Majdnem visszavágtam Neki
a JÓVAL GYENGÉBB autómmal, végül csak annyi lett, hogy megközelítettem.
Ezután felraktam a tuningokat, éééés... igen! Lassabb lettem, ugyanis az autó
egészen másként viselkedett, mint előtte. És elfogyott a Drive. Ez persze nem
jelenti azt, hogy később, több próbálkozás után nem szoktam meg a másképp
viselkedő autót, nem adtam végül választ a kihívásra! De nem rögtön, basszus!
Ergo gyakorlás kell. És én végig ezt állítottam. Ennyi erővel összevethetnénk a
TT időnket valamely begyakorolt pályán, úgy, hogy nekem gyengébb az autóm,
neked meg full tuning: ha megverlek talán belátod, hogy nem sínen mennek az
autók, és körbe kell velük érni, halihó. Van rajta kormány, meg fék... És még
ha az automata gázról is lemond valaki (írtad, hogy úgy mész, mert gyorsabb!),
akkor... Én meg megyek automata gázzal, mert kényelmesebb, és érdekes, de
így is sikerült többször beférnem Top100-ba: biztos másnak nem volt full tuning,
csak nekem, és csak ezért sikerült. Véletlen sem a sok gyakorlás miatt.[SARCASM]
Csak magyarázná el nekem valaki, hogy kik vannak pl. D csoporttól lefelé?! Ha
a full tuning farmolva mindenkinek elérhető/a játékos képessége nem számít.És az hogy a 'csába lehet, hogy a szalonból kihozott Porsche RSR-rel rögtön a
tuningosabb autóval induló - egyenesben elgyorsult, szóval - ellenfelet elvertem?
[/SARCASM]https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen