Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Abbahagyhatnád már, hogy lebaromságozod, amit írok, mert szimplán
bunkóság. Vagy nem így gondolod? Talán legeltettünk együtt libát?minden versenyen futott gyors körön előnnyel indulsz a tt-hez képest
Ha jobban jön ki a célrará akkor igen. De ki nem szarja le a versenyen futott
köridődet, mikor mondjuk éppen megcsípted a füvet egy rázó után, ami TT-n
bukta, versenyen meg mondjuk észre sem veszed? TT-n meg mondjuk nem
mész annyira a szélére, mert ott van tétje, versenyen meg égvilágon semmi.
Amúgy meg feltaláltad a spanyolviaszt: én is írtam már ezt korábban. Yeah!Vagy utalva a későbbi mondatodra: higgye el neked bárki bemondásra, hogy
a versenyen futott csudaidő mindenféle vágás nélküli?Ott a TT. Ott tessék
bemutatni. Egyrészt hitelesít. Másrészt jobbtól nem szégyen tanulni (ghost).
Igen, a csalók idejeit a ghost is lebuktatja, azon kívül, hogy extrém jók, lol...Vagy neked fegyvert tartanak a fejedhez, hogy a tt-t feszült koncentrációval,
határon autózva teljesítsd?
Amennyiben az a célom, hogy a Top 100-ba bekerüljek, ott kell koncentrálni.
Ha csak egy laza A/B csoportos kört akarok futni, akkor meg nem annyira...screenshot or it didn't happen
Nem hiszem, hogy neked bármit bizonyítanom kéne.Gondolom amikor a
"WR" időt megfutottam, azt sem hitted el. Jó, akkor volt új a levágás tiltása,
szóval mindenkinek kitörölték a korábbi idejeit, így lehetett újra kezdeni...friends listben top100 vagy globálisan top100
Nekem nincsenek a játékban több százan a kamubarátaim.Van egy IRL
ismerősöm (aki már régen nem játszik, és ritka béna köröket tudott), és
van egy fórumos ismerősöm (Pompi), aki meg egész jó köröket megy! Nos
így talán kitalálhatod, hogy - fájdalom neked? - globális Top100-ról van szó.És azt egy szóval sem mondtam, hogy ODA nem kéne full tuning, mert egy
jóval gyengébb autóval leverni az erősebbet nyilván úgy lehet, hogy azért az
erősebből nem volt kihozva a maximum: lehet, hogy azért, mert az mondjuk
nehezebben uralható, gyakorlást igényel. Vagy a játékosnak nem is fekszik.
Lehet, hogy azért, mert akkor éppen nem éreztem annyira rá... Ki tudja...
Mindenesetre lehetséges, akármennyire kapálózol ellene, hogy "baromság".
(Oké, hogy árkád a játék, de azért magától még egy autó sem ment körbe.)---
Csak mondok egy életszerű példát! Be van lőve a TUTI fékezési pont, ahova
mondjuk pont 230-cal szoktál beesni. Ráraksz egy motortuningot az autóra,
és beesel a fékezési pontra 233-mal. Ki fog jönni a kanyar? NEM!!! Ha kijön,
az azt jelenti, hogy azelőtt túl hamar fékeztél. De tegyük fel, hogy pontosan
jókor fékeztél korábban. Ekkor vagy nagyobb fékerő is kell (fék tuning), vagy
hamarabb kell fékezni. Okés, fékezel hamarabb. Mennyivel? Majd kitanulod!
Tehát elsőre gyorsabb lettél? NEM!!! Vagy igen, de akkor nem "maxoltad ki"
a gyengébb autód képességeit... Így lehet gyengébb autóval jobb időt menni.Pompi általában JÓ (A/B csoport) köröket megy, de volt többször, hogy laza
10PR-nyi hátrányból is gyorsabb voltam: jobban feküdt az autó/pálya kombó
ill. nyilván azzal a TT-vel nem sokat küzdött azelőtt. Csak lenyomta és kész.Az meg, hogy kinek mennyire megy elsőre lenyomva, kész: képességfüggő!
Minden más gyakorlás kérdése. Még egy ilyen árkád játékban is. Ja és, aki
hang nélkül játszik, azt nem is tudom megérteni, mert pont AZ mondja meg,
hogy most már azért határon fordulsz, hogy elkezd - halkan - felsírni a gumi.
Talán 2-3 alkalommal mentem hang nélkül, és borzasztó volt. Onnan láttam,
hogy elcsesztem, hogy keresztbe állt az autó. Előjel nélkül. C'est la vie...axod: szerintem ezt buktad.
Ezeknél az időkorlátos bajnokságoknál nem
jó ötlet időt átállítgatni, már más is járt úgy, hogy emiatt nem kapott autót.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
lo Életképes-e a Freemium koncepció egy ilyen játékban? Sokak szerint nem.