Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Lirion #3199 üzenetére

    Abbahagyhatnád már, hogy lebaromságozod, amit írok, mert szimplán
    bunkóság. Vagy nem így gondolod? Talán legeltettünk együtt libát?:F

    minden versenyen futott gyors körön előnnyel indulsz a tt-hez képest
    Ha jobban jön ki a célrará akkor igen. De ki nem szarja le a versenyen futott
    köridődet, mikor mondjuk éppen megcsípted a füvet egy rázó után, ami TT-n
    bukta, versenyen meg mondjuk észre sem veszed? TT-n meg mondjuk nem
    mész annyira a szélére, mert ott van tétje, versenyen meg égvilágon semmi.
    Amúgy meg feltaláltad a spanyolviaszt: én is írtam már ezt korábban. Yeah!

    Vagy utalva a későbbi mondatodra: higgye el neked bárki bemondásra, hogy
    a versenyen futott csudaidő mindenféle vágás nélküli?:D Ott a TT. Ott tessék
    bemutatni. Egyrészt hitelesít. Másrészt jobbtól nem szégyen tanulni (ghost).
    Igen, a csalók idejeit a ghost is lebuktatja, azon kívül, hogy extrém jók, lol...

    Vagy neked fegyvert tartanak a fejedhez, hogy a tt-t feszült koncentrációval,
    határon autózva teljesítsd?

    Amennyiben az a célom, hogy a Top 100-ba bekerüljek, ott kell koncentrálni.
    Ha csak egy laza A/B csoportos kört akarok futni, akkor meg nem annyira...

    screenshot or it didn't happen
    Nem hiszem, hogy neked bármit bizonyítanom kéne.;] Gondolom amikor a
    "WR" időt megfutottam, azt sem hitted el. Jó, akkor volt új a levágás tiltása,
    szóval mindenkinek kitörölték a korábbi idejeit, így lehetett újra kezdeni...:K

    friends listben top100 vagy globálisan top100
    Nekem nincsenek a játékban több százan a kamubarátaim.:N Van egy IRL
    ismerősöm (aki már régen nem játszik, és ritka béna köröket tudott:O), és
    van egy fórumos ismerősöm (Pompi), aki meg egész jó köröket megy! Nos
    így talán kitalálhatod, hogy - fájdalom neked? - globális Top100-ról van szó.

    És azt egy szóval sem mondtam, hogy ODA nem kéne full tuning, mert egy
    jóval gyengébb autóval leverni az erősebbet nyilván úgy lehet, hogy azért az
    erősebből nem volt kihozva a maximum: lehet, hogy azért, mert az mondjuk
    nehezebben uralható, gyakorlást igényel. Vagy a játékosnak nem is fekszik.
    Lehet, hogy azért, mert akkor éppen nem éreztem annyira rá... Ki tudja...:U
    Mindenesetre lehetséges, akármennyire kapálózol ellene, hogy "baromság".
    (Oké, hogy árkád a játék, de azért magától még egy autó sem ment körbe.)

    ---

    Csak mondok egy életszerű példát! Be van lőve a TUTI fékezési pont, ahova
    mondjuk pont 230-cal szoktál beesni. Ráraksz egy motortuningot az autóra,
    és beesel a fékezési pontra 233-mal. Ki fog jönni a kanyar? NEM!!! Ha kijön,
    az azt jelenti, hogy azelőtt túl hamar fékeztél. De tegyük fel, hogy pontosan
    jókor fékeztél korábban. Ekkor vagy nagyobb fékerő is kell (fék tuning), vagy
    hamarabb kell fékezni. Okés, fékezel hamarabb. Mennyivel? Majd kitanulod!
    Tehát elsőre gyorsabb lettél? NEM!!! Vagy igen, de akkor nem "maxoltad ki"
    a gyengébb autód képességeit... Így lehet gyengébb autóval jobb időt menni.

    Pompi általában JÓ (A/B csoport) köröket megy, de volt többször, hogy laza
    10PR-nyi hátrányból is gyorsabb voltam: jobban feküdt az autó/pálya kombó
    ill. nyilván azzal a TT-vel nem sokat küzdött azelőtt. Csak lenyomta és kész.

    Az meg, hogy kinek mennyire megy elsőre lenyomva, kész: képességfüggő!
    Minden más gyakorlás kérdése. Még egy ilyen árkád játékban is. Ja és, aki
    hang nélkül játszik, azt nem is tudom megérteni, mert pont AZ mondja meg,
    hogy most már azért határon fordulsz, hogy elkezd - halkan - felsírni a gumi.
    Talán 2-3 alkalommal mentem hang nélkül, és borzasztó volt. Onnan láttam,
    hogy elcsesztem, hogy keresztbe állt az autó. Előjel nélkül. C'est la vie...:DDD

    axod: szerintem ezt buktad.:O Ezeknél az időkorlátos bajnokságoknál nem
    jó ötlet időt átállítgatni, már más is járt úgy, hogy emiatt nem kapott autót.:(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák