Új hozzászólás Aktív témák
-
ntglaci
tag
Hát ez az! Az a bizonyos első pár kör! Na ott szokott mindig bibi lenni! Az előzésekkel nincs gond, csak ezekkel az apró gonosz lökdösődéssel, kicsúszàsokkal, helyezkedéssel. Meg a brutális ütközésekkel, ahol nèha négy kerékkel e levegőben becsapódik valaki a palànkba, visszapattanva meg visz mindenkit! Ha màr higul a mezőny akkor már nyerő a dolog!
-
rumos14
nagyúr
a 6. nap úgy tűnik, hogy kifog rajtam.
1. a fánkos versenynél biztos nem az elején kell fánkolni, mert nagyon szűk a célegyenes. láttam egy videót a rr3 wikián, ahol utólérte a csákó a Silviat és felkente egy útakadály mögé, ott beragadt, így végtelen ideje maradt fánkolni. nekem persze nem sikerült
2. esélyem sincs utolérni 42 autót és mindegyiket megelőzni. úgy látom, butítani nem lehet.
3. head to head, itt sem érem utol az ellent. -
oz82
senior tag
válasz rumos14 #7404 üzenetére
6/1 skipp volt.
6/2 max 11 helyig jutottam. 4 óra és lejárnak a fejlesztések és megütöm a pr.t akkor vélhetően sikerül.Korábban egy speed snapnél volt hogy nem tudtam butitani mindig 190 kmh felett volt a cél. Toltam bele pr föle fejlesztést akkor meg hirtelen 183 kmh lett a cél. :-)
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
ntglaci
tag
23/29 az autóm és simán meglett! Ennyi upgrade úgyis kelleni fog majd! 6/1: a célegyenes után kicsit befordulsz a jobbos kanyarba és ott elèg a hely a 2 donut-hoz! (Nálam elég volt függőlegesre állítani a mobilt, azt utána tőgázon a célig). 6/2: hibàtlan 0. kör után 3 laza kör, tiszta előzések koccanàs nèlkúlül és 500 méter előnnyel meglett. (csak 100m, mert soha sem engedem a 100m-nél nagyobb nyerèst. Nem vagyok saját magam ellensége!). Most szervíz, mert elfelejtettem a szervizes csávónak adni goldot!
-
Rohjinwook
csendes újonc
-
Fez69
csendes tag
10/29 tuninggal elég esélytelen a 6. nap. Butítani nem lehet, aranyat meg nem tolok ebbe az autóba. Úgy tűnik itt a vége. Legalább a 3.0 CSL megvan : )
-
Mezcal
addikt
válasz Ianbond #7403 üzenetére
Még mindig elsütitek ezt a lemaradt a gold szöveget, amikor felrakok egy ilyen képet. Számtalanszor raktam fel úgy, hogy ott volt, el is mondtam, hogy mennyi van, de nem az a lényeg, azért marad már le. Azoknak rakom fel, akik tudni szeretnék, hogy mit tud full tuninggal.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Sordoran
addikt
Jól rám ijesztettetek a 6. nappal, mielőtt nekimentem rögtön rádobtam a Tier3-as goldos tuningot az Engine-re és a Body-ra, és elindítottam a 2 napos pénzes fejlesztést is. Így a 6/1 elsőre, a 6/2 pedig másodikra is meglett, most szerviz 20/26 tuninggal. Igazából tetszik az autó, de azért kicsit húzom a szám, hogy ennyi goldot beleöltem már, remélem nem bánom meg.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Ianbond
tag
válasz Rohjinwook #7407 üzenetére
hát de sestonal is ugyan így rakta be a képet... érdekes más kirakja hogy van 10K goldjad 1 szót nem szólok csak ez basz fel hogy minek azt levágni....
és akkor miért álltál át arra hogy levágod ?
[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
szintén. sajnálom persze a sok zsét amit beleraktam, most megint alig vagyok 2 misi felett, a Venom-ra sem lesz elég. (a pénzes tuningokra).
arany most 2800 felett van, gondolkodom is, hogy megvegyem vmelyik LeMans autót, mert a 2015-ös szórásból csak a Nissan-ra volt anno időm. melyik ajánlott, a Porsche vagy az Audi? -
485
aktív tag
Tényleg szuper a 6. nap, első 3 skip.
-
Aladdin
senior tag
Egyébként nagyon érdekes dologra lettem figyelmes. A 6. napot úgy kezdtem, h a pénzes fejlesztések voltak az autón. Két fánk és 170 méterrel kellett nyernem. Esélyem sem volt. Rátoltam egy arany tuningot és hopp, a távolság lement 150 m-re. Azzal is próbálkoztam, kevés voltam még úgy is, rátoltam még egy aranyat és csökkent 120 méterre, de asszem 14 m volt a csúcs, amit ki tudtam nyögni. Skip, anyáztam, sokba kerül ez így. Majd a második futam, ugye 3 kör, behozni a körelőnyt, hát sehol nem voltam. Ezen a pontom mondtam, h hagyom a faszba az egészet...
Aztán mégis rádobtam két arany fejlesztést, gyorsultam is körönként 2-3 mp-et, de a botok látványosan lassabbak lettek. De így már sikerült győzni.
És nem most veszem észre először, h arany beáldozásával bizony gyengülnek. -
-
Petya25
addikt
Simán végigtolható volt a nap ha az ajánlott szintet beletoltad.
A saját szériája úgyis PR66-tal végződik, amit nem tudsz megkerülni.Amúgy nem tom miért csak ilyen sokszáz goldos új gépek jönnek, hol egy hétköznapi GTI, OPC, Civic???? Ezeket pár golddal meg lehetne oldani és lehetne ugyanúgy játszani. Az uccsó pár upgrade rendesen vitte a R$-t, az se normális, hogy a mostani bömösbe is két feljesztés 1 misibe kerül.
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #7421 üzenetére
Simán végigtolható volt a nap ha az ajánlott szintet beletoltad.
Jah, "simán". Én inkább úgy fogalmaznék, hogy nettó szívatás.
(Megcsináltam, nem arról van szó. De rengeteget anyáztam...)Talán a lekörözős volt móka, meg a VFTS Lada ellen csapatni:
az összes többi csak a szívató. Meg nem adott fánk, leszorító
ellenfelek, miközben tiltott az offroad stb. Tényleg sima volt...Ui: és majdnem fullos a kocsi (de nincs még 1 misim jelenleg).
-
l4ci
senior tag
Mint minden új autónál és küldetésnél, itt is arra mennek, hogy minél több aranyat költsél. Csak halkan megsúgom, a hetedik nap se lesz könnyebb, én a 7/2-nél akadtam ki először: Dubai 1 kör, koccolj le óvatosan minden autót, de ne törd össze őket. Igaz, hogy csak 5 kocsit kell "megsimogatni", de elég cinkes, jó párszor rápróbáltam... A következő szivatás a 7/5 lesz, 1 kör LeMans, kövesd az előtted haladó Hommage-et, miközben ő előzgeti a többi lassú BMW-t, de ne maradj le 36m-nél jobban! Biztos ezt is sokan skippelik majd, mert nem tudom elképzelni, hogy milyen lehet kevesebb tuninggal, de így is volt, hogy majdnem elhúzott a haver az egyenesben, mikor több kocsit előzött. Szóval sok sikert és kitartás, az utolsó feladat már könnyű: csak 42 lassú BMW-t kell megelőzni LeMansban két kör alatt. A csíterezők kedvéért közlöm, hogy még mindig 25000 felett van a Gold Stock, amit összehekkeltem. (Azért játszottam érte több, mint 900 órát, de sebaj...)
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
A 6. nap könnyedén elsőre meglett minden verseny. De a 7. napi beharangozótok alapján lehet hogy nálam is lesz skip!
-
rumos14
nagyúr
azt kijelenthetjük, hogy a butítás nem működik többé?
mert akkor a 7/3-at is skippelem... PR60-as autóval esélyem sincs elsőnek lenni.
eddig 3 skip volt, drága lesz ez az autó, és igazából nem is értem, miért erőltetem, de most már nyilván sajnálom az eddig beletömött pénzt/aranyat. őszintén szólva az nem igazán érdekel, ha nem tudom a szériát 100%-ra befejezni, ezért nem fogom tovább tuningolni. -
rumos14
nagyúr
PR60-nal a "maradj 36m-en belül" már az első pár másodpercben failed, lemaradok.
ez azért kemény. recommended helyett lassan már required lesz a megadott PR. -
l4ci
senior tag
válasz rumos14 #7428 üzenetére
Na igen, ez nem a Gauntlet, ahol a recommended bármit is jelenthet, ha itt az ellenfél gyorsabb, akkor elhúz. Fejleszteni kell, nincs mese, nem adnak már ingyen egy autót se. Ennél a feladatnál többször az volt a bajom, hogy féktávon becsúsztam a BMW elé, mert olyan hamar elkezdett fékezni, ahol én még bőven nyomtam a gázt. Egyszer ki is csúszott, ott meg kellett várnom a pályán, hogy visszataláljon, de azt még megadta.
A saját szériájában úgy is PR 66 kell az utolsó versenyhez, de még az utolsó előtti is 65-ös, azt se lehet elérni már kocsival...Amúgy meg sikerült megvernem a Venomokat az Agerával a Daytona Road Course Cup-on. Tökéletes köröket kell menni, akkor le lehet őket nyomni, de az egyenesben, meg az oválon elhúznak, viszont a féktávot ők is nagyon hosszúra hagyják, itt lehet hozni rajtuk. Viszont a Speed Snaphez meg a Speed Recordhoz már kell a Venom, mással nem lehet teljesíteni, max 30-40 elrontott versennyel, butítással...
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #7423 üzenetére
Fánkból tényleg nem volt elég a 2 amit kért, de úgy is hozható volt.
Az utolsó szivatott engem is saját pályaelhagyások miatt, de az se volt vész.A 7/1-4 pár perc alatt megvolt.
Az 5. az neccesebb mert összevissza fékez és gyorsít a majom ellenfél, nehéz pontosan mögötte maradni, meg a botok is kiforgatnak ha úgy jön össze. Kell még pár próbálkozás rá.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #7430 üzenetére
Amit az a BMW-s majom bemutat, az nem versenyzés, hanem egy vicc:
nem előz, amikor lehetne, aztán előz egyet, majd visszasorol* a lassabb
autó mögé. Persze, ha kigyorson elnyúlik, az bukta. Megelőzöm? Bukta!*: igen, szépen befékez a hosszú egyenes közepén és visszasorol...
-
nexus6
aktív tag
nekem akkor is tökre furcsák az ilyen versenyek. sokszor én is nekiállok, aztán amikor annyira bedurvul akkor abbahagyom. azt már jelezhetnék az elején hogy mennyi arany és pénz kell a verseny teljesítéséhez. ugyanígy jártam párszor a másik típusú versenyen. főleg hogy nem mindig jut 7 napon keresztül az ember a játékhoz. miért nem fix 50 órásra teszik, aztán amikor tudod megcsinálod?
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
l4ci
senior tag
Annyi hülyeséget kitaláltak már, hogy nem nagyon tudnak már újat behozni a játékba. Maximum akkor, ha ezeket variálják. Lehetne mondjuk egy ilyen legközelebb: csinálj két fánkot, majd koccolj le minden autót, de ne törd össze őket, majd fordulj meg és érj előbb célba pályaelhagyás nélkül.
Amúgy a fánkos nem volt annyira nehéz, max elkezdeni a pörgést, mert szűk volt a célegyenes, de utána már sima ügy.
-
rumos14
nagyúr
viszont ha a Venom GT-t is ilyen feltételekkel lehet megszerezni, az szívás lesz a köbön. egy igazi aranytemető a fejlesztése, pénzzel 8/26-ra lehet felhozni.
asszem nyomok egy felhő mentést a második eszközömre az event előtt -
NNME
tag
válasz DigitXT #7431 üzenetére
Nekem ez elég simán sikerült, első próbálkozásnál a legelején nem nyomtam oda neki, ezért maradtam le egy pillanat alatt, de másodikra tapadtam a seggébe minden alkalommal. A kör végén, a Porsche kanyarok előtt féltem mert ahogy kijöttünk a második derékszögű kanyarból, ő az út bal felén ment, középen a lassú bmw-k, jobb felén pedig én és így előztünk le 4-5 autót. Végül valahol 10-11. helyen értünk be.
Én nagyon szeretek a botok mögött menni, sokszor próbáltam már ilyet, hogy az első után beállok (mert általában neki van olyan gyorsasága mint nekem) és vele megyek pár kört. Szerintem ez egy jó feladat volt. -
l4ci
senior tag
válasz rumos14 #7434 üzenetére
Viszont "csak" 995 arany a fejlesztése. Igazán jó húzás volt a majmoktól, hogy limitálták az aranyos fejlesztések árát, az 1600-2000 gold-os upgrade már tényleg túlzás volt...
Én van, hogy minden verseny előtt tolok felhő mentést, hogy ha elrontom, ne kelljen órákat szervízeltetni... -
ntglaci
tag
Jobbra húzó kormánnyal, Melbourne-ben, 43 autó részvételével!
Meg lett a Hommage R, és csak egyszer kellett skippelni, sokadik próbálkozásra feladtam a 36m-es követéses versenyt. Irreálisan viselkedett a célautó, fékezett előzés közben, emiatt többször túlcsúsztam, a lassú autók lekoccoltak, így kigyorsításnál lemaradtam, stb.
A legszebb amikor egy lekörözendő autók a kanyarban nem ideális íven fordulnak, hanem átmennek a kanyar külső ívre, és úgy fordulnak be, mint egy csuklós busz, vagy mint egy kamion dupla póttal.
Inkább skip 35 goldért, 20-at úgyis kaptam a győzelemért, meg volt egy szintlépés 38 gold, így plusszosan jöttem ki.
De 28/29 fejlesztés kell a German Grand Tour teljesítéséhez. Na ez elgondolkodtató ennyi aranyat rászórni! -
Fez69
csendes tag
Ez volt az első olyan széria, amit nem tudtam csak pénzes, vagy legfeljebb 1-2 aranyos tuninggal teljesíteni. Nem lehetett egyáltalán lassítani a botokat.
-
Ianbond
tag
Mai nap nekem letöltött pluszba pár megát a játék és utána működött a butítás
UI: az 5. goal már nagyon felidegesített 62,9 pr-es kocsival egyszerűen a hosszú egyenesben a 2. sikán után nem sorolt vissza a kocsik mögé és ott mindig lehagyott, holott kanyarokba úgy előztem volna meg ahogy akarom a 6. goal tulajdonképpen meg már ezek után nevetve megvolt
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
Készen van a Nascar, 100%. A közeljövőbe nem akarok Nascar verdával versenyezni!
-
DigitXT
félisten
Ja, tök jó feladat volt. Nyilván valami gyengébb botot kaptál,
vagy több tuning van az autódon, vagy csak jobban vezetsz,
de nálam amikor hirtelen előzni kezdett és mégsem lassított
be a következő lassú autó mögé, nos, az én majdnem fullos
autóm lemaradt, mint a borravaló. Bukta. Máskor ráestem
féktávon (túlságosan), és ha megelőzöd ugye az is bukta.Egyedül a jobbról-balról előzés tetszett, olyat én is csináltam,
de a végén mindig közbejött vmi, kiforgató lassú bot pl.: skip!Ui: még a legjobban akkor ment, amikor vasig lebontottam a
hátsó lökősét, ugyanis többször is rávettem, hogy hamarabb
előzzön picit, mikor még mindketten elférünk, ne csak akkor,
amikor már nem, de sose tartott ki a kör végéig a lendület.Ez a feladat akkor lett volna jó, ha nem gyökér AI az ellenfél.
-
DigitXT
félisten
Ti az eljén pörögtetek? Én inkább a végén, lendületből elkezdve.
A gáz csak az volt, hogy ha nem adta meg az elsőt, nem volt idő
még 72 métert ráverni a Nissanra. Mindenesetre az még sikerült.Asszem ez a 36 méteres fasság (ami akár jó is lehetett VOLNA!)
volt az első skipem, úgy felidegesített, annyiszor szívatott meg... -
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #7444 üzenetére
Én rögtön az elején, mikor még piros volt lámpa már 90 fokkal elfordítottam telefont, és hagytam 3 teljes fordulatot, így meglett a 2 fánk, elég volt a pálya szélesség nálam, és aztán simán körbeértem (valami 70 méter kellett nekem is, de jóval több lett, mert célegyenes előtti kanyarba kilöket a Nissan-t ).
Most 7/3-nál vagyok, de alszok rá egyet, holnap délben lejár még 2 pénzes tuning, hátha azzal megy majd, este 9ig van időm kb. 4. helyig jutok, de tovább nem nagyon, első körben feljövök 7. helyre, utána körönként kettőt előzök meg, élboj nagyon elhúz.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7444 üzenetére
Jobban szeretem az elején letudni a fánkot, még ha szűk is a hely, ha háromból se ad meg kettőt, akkor újrakezdem. A 36 méterest én is háromszor kezdtem újra, kétszer elfékeztem és véletlenül megelőztem, egyszer meg elhúzott az egyenesben, de a fullos kocsival végül sikerült. Kellett hozzá a tuning, mert nagyon el tud gyorsulni az egyenesben, amikor nem akar visszasorolni. Tapadni kellett a seggére és összejött. Érdekes feladat volt, kíváncsi vagyok a Venom versenyeire, az jóval gyorsabb autó, jobban lehet szivatni a népet...
-
Pompi
MODERÁTOR
Na ez lesz az első event ami kifog rajtam. Momentán a 6. nap 2. versenyénél járok, egy 14/29-re (58.5) PR-re húzott kocsival. Idő már nincs a pénzes fejlesztésekre, talán reklámnézéssel mondjuk rövidíthető lenne, de pénzem sincs. Arany van mondjuk. Mivel sajnálom az eddig ráköltött pénzt és aranyat, lehet, hogy végig fogom skippelni az eventeket, azt számoltam, hogy akkor is jobban járok, mert amúgy 550 arany lesz majd az autó.
Aztán lassan neki kell állnom LeMans farmolni, csak hát idő-idő-idő-unalom.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
rumos14
nagyúr
itt az a kérdés, hogy muszáj-e megszerezned ezt az autót. persze ha már ott tartasz, ahol, akkor nyilván sajnálod a már beleölt pénzt és aranyat - én is csak emiatt szenvedtem végig, volt összesen asszem 5 skip, gondolni sem akarok rá.
amúgy abszolút nem must have az autó, nem is szerettem meg olyan nagyon és csak 1 bonus szériában szerepel, egyáltalán nem megkerülhetetlen.amúgy nem is értem magam, miért szenvedtem végig. a Huracan és az Aston N430 event-et is hagytam, LeMans-okra sem volt akkor időm. sajnos a Vantage GTE event-et is hanyagoltam, de azt utólag megvettem féláron. a Nascarokat a nettó aranyteremtő képességük miatt toltam végig,perse azalatt az idő alatt többet lehetett volna farmolni is, d az nekem dögunalmas/nincs ilyenre időm.
-
.Habi
csendes tag
Ha a pénzes fejlesztések utáni aranyakat rátolod (PR 60,2), akkor a 6.4 és a 7.5 skippelésével befejezhető, legalábbis nekem sikerült. A PR miatt amúgy is kell majd fejleszteni a szériájában. A 6.4 is megcsinálható elvileg ennyi fejlesztéssel, csak nem akartam már több időt próbálkozni. A 7.5-nél pedig a zöld lámpánál már jön a piros csík.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...