Új hozzászólás Aktív témák
-
trufa12
addikt
A blizzard olyan ráérős legalább valamit tudhatnánk már erről a game-ről .
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
[CsuCsu]
őstag
Viszont mostanában úgy érzem, elvesztették a fonalat nem tudják, hogyan kéne előre lépni (D3 tökéletes példa, nem kapkodtak, hanem évekig nem tudták, hogy mit kezdjenek vele).
Elég izzadságszagú erőlködés mehet a Titan körül emiatt, pontosan tudják, hogy ha középszerű lesz a hype ellenére, áshatják a sírukat. Pont ezért kussolnak róla, nem akarnak kiadni olyat, ami lehangolja az emebereket és átálljanak fikázóba:
-Ez készült ennyi ideig?
-Ez lenne az a nagy durranás?Legalább tisztában vannak a kockázatokkal.
-
fugu
tag
Viszont ha szivárogtatnának valamit "névtelen forrás" stb módszerrel és megnéznék hogy mit reagál rá a közösség, az segítené a munkájukat...
#5 Nézd meg a dota2-t az is mikrotranzakciós, és mégsem pay to win...
Ja és ~3 hónap alatt jött be egy akcióból (international compendium) 4+ millió dollár[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
egész egyszerűen túltelített a piac. ha kiadnak egy evolúciós wowot, az bebukik. a kiadóik szerint még idén megjelenik elvileg az eqnext és a teso is, túl nagy a konkurencia.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz TESCO-Zsömle #4 üzenetére
Nem csak házon belül tették magasra
(#1) trufa12: Nem ráérősebb mint a Valve!
Az én véleményem: Ennek én egyáltalán nem örülök, a havidíjas modellt preferálom, mert a WoW esetében is megéri fizetni a szolgáltatásért. Free2play-nél pedig sokkal többet rá lehet költeni ha valaki igazán "belelendül" mint a havidíjra.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
UnSkilleD
senior tag
mint ahogyan már előttem is leírták, meg lehet csinálni egy játékot normális free to playre, persze nagy a kísértés és könnyen bele esnek a fejlesztők a pay to win hibába
ami jó hír hogy a titanról a blizzard allstarsra tették át az embereket (a wow mellett) úgyhogy talán nemsokára láthatunk belőle valamit
[ Szerkesztve ]
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
-conrad-
addikt
Miért, ez a kártyás játék ami most meg fog jelenni (hearthstone) szerintem fog ugyanannyi pénzt hozni /fő mint a wow. Az pedig teljesen elfogadható játékmodell szerintem.
(ugye arról van szó, hogy hetente kaphasz kártyákat amennyiben jól játszol, de ha nem vagy annyira ügyes, vagy nem játszol annyit vagy csak nem akarsz várni a lapokra úgy vehetsz pénzért is boostert) -
Meridian
senior tag
Mi az a pay to win? Ez nem olyan, mint a free-to-win?
-
félisten
"- többek között a Blizzard All-Stars -"
Nincsenek még nagyon elkésve vele, csak vagy 5 éve.
Sok sikert betörni vele a piacra...(#12) Meridian: A P2W az amikor pénzért jelentős előnyöket tudsz venni PvP orientált játékban.
[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
pay2win: olyan játék, amelyet játszhatsz ingyen is, de csak akkor leszel sikeres, ha bizonyos dolgokat megveszel az item store-ból - gondolom, nem is kell említenem, mennyire általános utálat övezi ezeket
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Rexdemon
aktív tag
válasz Wolverine #15 üzenetére
Yepp, pl most próbáltam ki a TORt és ott lett vége, amikor a frissen kapott űrhajóval röpködve beleszaladtam abba, hogy nem tudom megcsinálni a küldiket, mert űrcsatából max heti 3at lehet f2p-ben játszani - ehhez a küldihez meg annyi nem elég, mert a sikertelen is annak számít, tehát ha sose' láttál ilyet és elbaxod az elsőt (mint én) akkor folyt köv. 1 hét múlva, addig kushadj vissza vmi bolygóra és ott vagánykodj.
A táskahelyek számáról, bizonyos tárgyak használatáról, sőt, a karid neve elé biggyesztett title használhatóságáról (ill hiányáról) nem is szóltam.
Egyre inkább úgy érzem,h a f2p valójában nem akkora buli, kb olyan érzés, mint anno éreztek az ismerősök, akik tört szerveren WOWoztak én pedig meséltem nekik,h a legálisban mennyi minden máshogy van. (pl a boss nem csak áll és üti azt aki előtte van, hanem spec képességeket is használ)Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
Archer
őstag
Mennyit tudnak ezek mindennel tökölni... Tudom, a jó munkához idő kell -meg a lassúhoz is- . Azt hiszem igen nehéz lesz megismételni a WoW sikerét a mai piacon.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Wolverine
félisten
Játéktól függ. Elég sok működőképes és sikeres freemium MMO van a piacon (Neverwinter, Star Trek Online, Rift, hogy csak olyanokat említsek, amelyekkel magam is játszom többé-kevésbé).
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Raysen623
addikt
Erre csak azt tudom nektek mondani: köszönhetitek magatoknak!!!! Kellett nektek szétkúrni az előfizetéses rendszert, most a gatyátok is rámegy az ingyenesség miatt!!!!
Egyébként én is preferred módban játszom most vele, és érezhető a különbség...mondjuk én nem is akarok mást csak felhúzni az altomat imp oldalon, arra meg bőven elegendő...bár nagyon hiányoznak a jó kis ops-ok a klánnal...szóval amint megengedhetem magamnak újból elő fogok fizetni az f2p-t kiabálók meg elmehetnek a búsba ezek után...ha nem ingyenes az a baj, ha meg az lesz akkor meg az a baj hogy miért nincs minden ingyen!!!! Seggeteket ne törölje ki valaki dolgotok végeztével???!!!!! Bocs de felment a pumpa....be is fejeztem!A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Raysen623
addikt
válasz Wolverine #18 üzenetére
Való igaz, ebben egyet értek. Az általad említetteket mind próbáltam, de egyik sem jött be.
A Neverwinter túl dungeonos lett és nagyon csővilágú, a Star Trek megvalósítása nekem nem tetszik (ettől még lehet jó más szemében), a Rift meg egy vicc nálam.
Ami eddig a legjobban kezelhető volt az az AION, bár bevallom ott veteran mivoltom miatt két szék közé estem. Ingyenes módban is jutok többlethez a szimpla f2p-sekhez képest (mivel anno előrendeltem a játékot és 2 évig előfizettem). Nagyon sok az új tartalom, de az újabba kasztok már nagyon le vannak egyszerűsítve....többet vártam.
Szóval marad az SWTOR a történet és világ miatt + a War Thunder ami egy újabb kedvenc repülős játék nálam...WOT-nál és repülős hasonmásánál sokkal jobb.....A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
válasz Raysen623 #19 üzenetére
Ácsi, azért az SW-nál egyáltalán nem a játékosok tehetnek róla. Olyan játékkal kellett volna előállni amiért megéri havidíjat fizetni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
hemaka
nagyúr
A WoW sikeret - nyilvan a rengeteg mas jatekok es maga az elod magas merceje miatt - nehez lesz tulszarnyalni. Maga a WoW meg ellesz a par millios (8?) felhasznaloi taboraval egy ideig, addig mokolhatjak a tobbit nyugodtan.
Kivancsian varom milyen lesz a Titan, a tobbi Blizz termek amugy sem erdekel.[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
Ácsi, nekem megérte havidíjat fizetni és még sokaknak megérte....tény, hogy van egy olyan játékos réteg az MMO világában, akik beszabadulnak minden újabb MMO-ba, majd utána elkezdenek trollkodni és szidják a játékot, ezzel elvéve más játékosok kedvét az egésztől....követelik az ingyenességet, majd mikor megkapják, akkor ismét szidják, hogy ez így nem jó, meg nem így gondolták, meg különben is adjanak oda x éves fejlesztést teljesen ingyen teljes egészében...hol élünk már??? Nem egy játéknál ezt láttam és úgy látszik nagyon jól működik...ráadásul közben megy a wow féle fanatizmus....én már ettől hányok...
Köszönöm szépen jó ez nekem így egyenlőre, egyébként én meg szoktam fizetni azt ami érdekel és nem uszítok mint egyesek...Egyébként az SW pont azzal jött ki ami nekem speciel nagyon tetszett...továbbmegyek, szerintem még sokaknak tetszett....DE az hogy valakik elvárják hogy rögtön egy 8 éves MMO tartalmával jöjjön ki egy új játék, az már a hozzánemértés csúcsa...majd ha ők ilyet képesek leprogramozni akkor mehet a fikázás....szerintem.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
[CsuCsu]
őstag
Pay-to-win-re is van értelmes megoldás. Mégpedig az, hogy a tényleges előnyt nem mikrotranzakciókkal adják, hanem egy WoW-féle havidíjjal.
Így nem az a legerősebb, aki a legtöbbet költi, elég csak befizetni a havi 3 ezret. És azt sokkal többen hajlandóak, mivel ha a teljes erőhöz tízezreket kell leszurkolni, akkor inkább 0 ft-ot költenek és csak egy csapatnyi kiskirály garázdálkodik a szervereken. Ha meg lejár az előfizu, visszatesz alfába addig amíg be nem fizeted újra.
Mikrotranzakciót pedig a cosmetic illetve kényelmi itemeknek (nagyobb tárhely, több xp stb.).Ja, amúgy most, hogy wow-ba is jön a mikrotranzakció és a fél közösség sír a nagyobb tárhelyért (rengeteg a gyűjtögetnivaló item), tuti, hogy pénzért kinyílik az a bank
-
Wolverine
félisten
válasz Raysen623 #23 üzenetére
Ettől függetlenül azért lett ilyen hamar freemium a TOR, mert az előfizetők száma beesett a béka segge alá (az EA és a BioWare elvárásaihoz képest). És erről a fejlesztők tehetnek, ugyanis a játék egyáltalán nem régi MMO-s mércével mérve.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
alevan
őstag
válasz Raysen623 #23 üzenetére
Az alap mehanika ugyan az mint a WoW, Aion, stb: vannak DPS, Heal, Tank és Melee, Ranged. Odamész, vágod a bosst, a boss vág valakit.
Én elvártam volna viszont a jedik és sithek között valós kardpárbalyt. És minimum olyan minőségben (a mechanika) mint amilyen volt anno a X:X:X::X:X
A troopereknél pl. egy Battlefront féle FPSnézetet, és valódi célzás-lövést, nem "nyomodaz1est2est1est5ost3mast1est...." rotát.
Ez innováció lett volna. Erre haraptak volna a játékosok. Eleinte ki kelett volna forrnia magát, de jó lett volna. De nem. Képesek voltak az eredeti UI mellé egy "WoW"éra hasonló UIt is a játékba integrálni (chat, action barok elrendezése, stb).
A fennt leírtakat simán meg lehetett volna oldani, ami a világra nem lett volna kihatással (történetet amúgy is jó előre megírják, a grafikus team már hamarabb nekilát a világ megrajzolásának). Hogy egy kicsit később került volna ki a játék? Hogy több munka lett volna, kicsivel több programozót kelett volna felvenni? Ez nagy problémának tűnhetett....
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
nagyúr
ja, van benne holy trinity. ami eszköz, és nem ördögtől való dolog. a battlefront nem innováció. a soft targetelés sem az. "valós" kardpárbaly egérrel-billentyűzettel? gondold ezt át.
a játék alapvető problémáinak már az engine kiválasztásával sikerült megágyazni. ezt követték a hibás döntések (nem kell open world pvp), majd ezek késői felülvizsgálatából kialakuló kapkodás (mégis kell). a játék kétségkívül nem érkezett olyan állapotban, amilyenben piacra érett lett volna. az ui-ra kifejezetten kevés idő jutott, ez különösen fájdalmas volt.
de kb. a teso is ugyanebben a cipőben jár, ott is a meglepetés erejével érte, vagy fogja érni őket, hogy a játékosoknak igenis kelleni fog a raid.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Raysen623
addikt
Nos a kardozás jelenlegi megoldása szerintem teljesen megfelelő MMO szinten, a célzás meg teljesen felesleges, ugyanis ha az tényleg olyan jó lenne akkor a TERA online nem bukott volna akkorát amekkorát sikerült neki sokkal rövidebb idő alatt...
A kardozást amúgy sem lehetne egy párbajszerű hadonászással megoldani egy MMO-ban a válaszidők miatt....itt nem npc-kel harcolsz...
"Ez innováció lett volna. Erre haraptak volna a játékosok. Eleinte ki kellett volna forrnia magát, de jó lett volna."
1. Haraptak volna a játékosok: szerinted...de hidd el hogy nem;
2. Ki kellett volna forrnia magát: nos kezdi szépen kiforrni magát...mindenhez idő kell, és sajnos a játékosok túlságosan bele akarnak szólni a fejlesztésbe...ami jó egyvalakinek, az nem jó másik 3-nak...ez már csak ilyen. A játékosok nagy része pedig baromi türelmetlen...ha meg nem megy valami akkor elkezdenek fikázni...A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Raysen623
addikt
+1 Egyetértek...
Még valami: attól mert hivatalosan kivették az open world pvp-t attól még az van...max nincs rá küldi...de menj be egy pvp szeróra, főleg most event alatt, simán szétszednek bárhol. Ennyi open w pvp nekem már bőven elegendő.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
alevan
őstag
Az innováció mindezt megoldani bill+egér kombóval, egy minőségi MMO szinten.
Mellékesen a legtöbb MMORPG-t lehetne átnevezni MMOAG-ra (MMO Action Game). A valós RPG már szinte nem létezik ezekben a játékokban.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
soundsonic
aktív tag
Több int fél évig SWTOR előfizető voltam, de meguntam a játékot. Alapvető funkciók, mint dungeon finder stb-k hiányoztak belőle amik ma már alapvető dolognak számítanak egy mmoban. De mindegy, nem is ez a lényeg, hanem hogy miután F2P modellre váltott semmiféle pluszt nem kaptam azért mert előtte subs-os voltam. A játékot a warhammer online egyes készítői fejleszették és akkor egy egész war-os klán és még többen is abban reménykedtek hogy lesznek jó kis pvp-k. Én kb 1 hónap után már meguntam a hutballt. Szinte csak az ment. Open wolrd pvp nem volt, most lehet van, de néztem a F2P modellt és hát köszönöm én abból már nem kérek. A Rift, NWO, STO ahogy Wolverine említette nagyon jó F2P modellel rendelkezik és megjegyzem hogy folyamatosan bővül a pléjerek száma. ÉN még ide sorolom A GW2-t is amit ugyan meg kell venni, de továbbá minden ingyenesen játszható mint az előbbi játékoknál. És, hogy mi a jövő? Az az ezekhez hasonló játékok üzleti modellje. Gondolj bele, a Warhammer 40k Eternal Crusade is GW2 modellü lesz, de a játékot sem kell megvenned és akkor sem leszel hátrányban csak nem indítasz minden kasztot. A Blizzard-nál is belátták ezt. A WoW játékos bázisából még tudják tartani magukat. Az olyan játék esetében mint a WAR már nem értem ezt meg, de már fejlesztések sem nagyon vannak ott sajna.. (A TESO üzleti modelljére leszek még kíváncsi.. ,de az már egy más tészta). Sajnos mivel WOW-on nőttem fel, sokszor vissza húz a szívem, de hamar megunom
-
IG-88
tag
Ma már nem kerül olyan sokba egy szerver park üzemeltetése mint az mmok-k megjelenésekor. A Guild Wars ezért is teheti meg, (és ezt el is mondták), hogy a folyamatos frissítések mellett free tud lenni a játék mert a box eladásából fedezni tudnak mindent.
-
nagyúr
válasz soundsonic #33 üzenetére
én nem szeretem a dungeon findert. amikor megjelent, megölte a communityt. addig ugyan az lfg/lfr tette ugyan ki a cset nagyobb részét, de onnantól fogva nemcsak ez a fajta "spam" tűnt el, hanem an block kiveszett a groupon/guilden kívüli kommunikációs hajlam a játékosok nagy részéből , és ezzel együtt eltűnt az élet a játékből.
@alevan: még single játékokban sem sikerült megoldani. az összes dark forces/jedi knight játékban ótvar a "vívás". azt hiszem, hogy a wii-nek van valamilyen giros kontrollere, azzal talán lehetne valamit mókolni, vagy a konzolokkal, de a pc ilyen szempontból felejtős.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Raysen623
addikt
Ismét neked sikerült jól megfogalmazni Ugyanezen bajokkal szembesültem én is wow alatt, ezért is rühelltem meg annyira...se köszönés se semmi, csak nekirontani a moboknak, ha meg kezdő vagy akkor kiraktak....éljen a wow áááá isszonyat
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
WayneGace
őstag
Hiszem, ha látom. Nem tudom mivel lehet pótolni 5-6 millió ember havi előfizetését.
BestSecret invitációt privátban adok.
-
Wolverine
félisten
válasz Raysen623 #30 üzenetére
A TOR alapvetően nem volt több, hogy egy SW-skinnel ellátott WoW-klón, ha az UI kinézetét és a játékmechanikát nézzük - pont ezért okozott csalódást.
A #36-ban említett problémára meg az a megoldás, hogy guildet kell szervezni, vagy eleve barátokkal összefogva létrehozni egyet, és akkor nincs szükség a Dungeon Finderhez hasonló mechanizmusra a játékidődben. Ez utóbbi Magyarországon mondjuk jóval nehezebb a kevesebb játékos miatt...
#37: a dolog attól függ, hányan játszanak és milyen infrastruktúrát kell fenntartani. A D3 esetében pl. alultervezték azt, mivel 3M játékosra lőtték be a release-kor jelentkező tömeget, és 6M lett - csakhogy miután a tömeg eloszlott, már nem volt probléma a terheléssel. Szerintem a Titan esetében sem garantálható az 5 millió aktív játékos, de ez nem jelenti azt, hogy sikertelen lenne a játék mondjuk 2-3M aktívan játszó ember esetén (sőt, ezzel ma is az első 3-ban lenne a játék a nyugati MMO-k között). Az ehhez szükséges bevétel előteremthető ügyesen összerakott vanity és kozmetikai itemekből a Store-on keresztül. Plusz egy b2p freemium megoldásnál a dobozos eladások is garantálnak majd némi befolyó pénzt.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
-conrad-
addikt
válasz Raysen623 #36 üzenetére
Szidhatod a wow-ot de akkor is annak van 10x nagyobb előfizetői tábora. Wowoztam 6 évig, elég hardcore szinten, majd megvettem a swtor-t, és az a játék semmit nem nyújt. Szép, meg vannak benne jó ötletek, de nincs benne élet. Nem tudom máshogy megfogalmazni, de nagyon műanyag. Toltam vele 3-4 hónapot, raideltem is, aztán abbahagytam. A free része meg röhejes, 1x próbáltam meg, heti 3 pvp game, köszi...
A blizznél figyelnek erre nagyon, mmint, hogy legyen benne élet, azért is tudja eladni a 10 éves motorral a wowot, mert nem a csillogós fénykard a lényeg.
Reméljük ezt meg tudják valósítani majd a titan-ban is.
Most dota2-vel tolom, az ingyenes, de erre is szántam már csomó pénzt mert olyan dolgokat vehetsz meg pénzért ami a játékot nem befolyásolja de mégis nagyon fasza cuccok.[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
válasz Wolverine #38 üzenetére
Imádom ezt a közhelyes választ, hogy wow klón....tudod mi volt klón? A rift az egy röhejes klón! Ha a játékmechanikát nézzük akkor rossz hírem van: az MMO-k 75%-a hasonló alapokra épül! Az SW skin-t meg felejtsd el, mert teljesen más. Az egyetlen ami mondhatni azonos az a talent megoldás...de láttuk ugyanezt már máshol is. Igazából mindenhol ugyanaz, ezért kár is ezen vitázni, viszon ezt kifogásnak felhozni már tényleg röhejes.
A #36 esetén egyetértek, az igazság valahol ott van eltemetve! Azonban itt jön a DE és a problémám a magyar játékosok hozzáállásával: gyakorlatilag minden haveri körnek saját klánja van. Kérdem én minek??? Van olyan játék ahol több magyar klán van amint lengyel....hát megb@ssza a jegesmedve az egészet!!! Mi értelme ennek? Azért mert egyesek képtelenek megvitatni a problémáikat raid közben? Nevetséges....
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
KisDre
senior tag
Az hogy nem havidíjas lesz az nem azt jelenti hogy ingyenes, avagy f2p
[ Szerkesztve ]
KisDre.artstation.com
-
Raysen623
addikt
Mielőtt jössz nekem az "élet2 nevű indokoddal, közlöm veled, hogy én is elég korán kezdtem el a játékot, de már akkor kihalt volt a világ fele!!!! Az egyetlen hely a mai napig ahol ténylegesen sokan vannak, azok a nagyvárosok és annyi....
A TOR-ban jelenleg nincs olyan bolygó ahol ne lennénk elegen megcsinálni a HC küldiket! Tovább az éppen látható létszám sem mond eleget, mert ha megnézi valaki a map ablakot és látja hogy több instance van, akkor legalább 2x, 3x annyian vannak mint a keresőben....szóval nyugodtan ülj le pihenni...
Az előfizetői tábora nagyobb ez csak természetes, mivel jobban be van járatva a játék....egyébként részemről a leggagyibb MMO amivel valaha találkoztam...ízlések és pofonok...A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Wolverine
félisten
válasz Raysen623 #40 üzenetére
Igen, a Rift is egy WoW-klón, gyakorlatilag nulla történettel. Viszont mégis sikeresebb volt egész eddigi pályafutása alatt, mint a TOR. Ami azt jelenti, hogy valamit jobban eltalált a Trion, mint a BioWare...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Raysen623
addikt
válasz Wolverine #43 üzenetére
Mivel jóval idősebb játék nem csodálom....de ez engem nem igazán izgat...mint írtam ízlések és pofonok....ha neked az tetszik jobban akkor játssz azzal...ilyen egyszerű...ami pedig a fejlesztést illeti, nem a BW-vel volt baj hanem a köcsög EA-val...
Egyébként a Rift is f2p már egy ideje, innentől kezdve teljesen mindegy. Jelenleg ilyen időket élünk, idővel majd változik.A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
#57919488
törölt tag
válasz Raysen623 #44 üzenetére
A Rift elegge barati F2P. SWTOR meg elkergeti inkabb a jatekosokat mert pocsek a Free rendszere.
Igaz, hogy a Rift is egy WoW klon de legalabb a legjobbra sikerult a tobbi 10-20 klon mellett...(#45) WayneGace:
Pl. beleszolt dolgokba amiket jobb lett volna a Bioware embereire bizni inkabb. EA teljesen felvette a mostani fogyasztoi vilag ritmusat, a termeles a lenyeg es kesz.szerk:
A havidij amugy nem gond ha nem csak a jatekosok lehuzasa a lenyeg es szinte az osszes jatek ami F2P-re valtott erre ment. Fejlesztes semmi de az emberek fizzessenek csak szepen havi 10 Eurot.
A WoW legalabb a havidijak mellett nagyon sok valtozason ment at ami masik havidijas jateknak soha nem ment volna! ...[ Szerkesztve ]
-
WayneGace
őstag
válasz #57919488 #46 üzenetére
Beleszólt dolgokba? Ez nem valami konkrét. Mennyi pénzt öltek bele a fejlesztésbe? Mintha 100 millió dollárról írtak volna. Század ekkora költségvetésű játékoknál is "beleszól" a kiadó. Az a dolga.
Komolyan kíváncsi vagyok van-e valami konkrét dolog, vagy csak ez is mocskos kiadó, szegény fejlesztő megközelítése a témának.BestSecret invitációt privátban adok.
-
Raysen623
addikt
válasz #57919488 #46 üzenetére
"A Rift elegge barati F2P " - kívánom légy vele boldog...én egyébként nem akarok hosszútávon f2p módba játszani.
#45 - ebben egyet értek, én is erre gondoltam. De ez a viselkedés egy tipikus EA baromság...ezért van mostanság az összes játék szét DLC-zve.
"A WoW legalabb a havidijak mellett nagyon sok valtozason ment at ami masik havidijas jateknak soha nem ment volna!" - erre csak 8 évet kellett várni..hurrá! Nyugodjál meg más játék is sokat fejlődött kiadás óta. Ennyire azért ne legyél elfogult.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Wolverine
félisten
válasz Raysen623 #44 üzenetére
Az ötlettelenség nem az EA hibája, hanem a BioWare-é. És hiába idősebb játék a Rift, ettől még tény, hogy a f2p konverzió előtt és után is jobban teljesített, mint a TOR (akár a f2p, akár az előfizetős részét nézzük - természetesen a release-t nem érdemes összehasonlítani, akkor minden adat elszáll egy MMO-nál).
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
alevan
őstag
válasz #32839680 #50 üzenetére
Én is ezért vagyok óvatos. 11.ben megszívtuk haverokkal, amikor WoWozni mentünk az egyik internetávézóba, közben peddig félévi dolgozatot iratott a tanár 1 nappal korábban, mert családi gondok miatt el kelett utaznia hoszabb időre (és a többiek készségesen beleegyeztek, mivel puska mindenkinek már megvolt).
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Raysen623
addikt
válasz Wolverine #49 üzenetére
Te ötlettelennek nevezed én meg korrektnek...az a ti bajotok hogy tipikus magyarként folyton-folyvást a messiást kergetitek...ha nem tetszik játssz mással, de fikázni ilyen szinten bármit is már tényleg arcpirító...Ezek után erősen kétlem, hogy valaha is játszottál volna vele...
Egyébként én nem azért játszom bármivel is mert jobban teljesít bárminél is...vigyázz nehogy egyszer a nőd mondja ezt neked mikor elhagy...az élet nagy pofonláda tud lenni...Te egyszemélyes Rift funclub...A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
#57919488
törölt tag
válasz WayneGace #47 üzenetére
Az EA regen baromi jo jatekokat csinalt. Csak idovel esett a szinvonal es az eves kiadasok lettek a lenyegek minden cimbol pl. Sims, Fifa, NFS stb.
Egy MMO felepitesere egy ilyen ceg nem alkalmas aki csak profit orientalt es sz.rik a vevokre.
Ha surgetnek egy felkesz jatekot kiadni akkor arrol csak egy valaki tehet... a kiado.(#48) Raysen623:
Nem vagyok elfogult es nem is fizet(t)em most a MOP-ot mert ez a kinai tema nem az en mufajom de de vak sem vagyok mert lathato, hogy azert a Blizz csinal is valamit.
Feldolgoztak a WarCraft 3 story-t. A Cata-val teljesen atszabtak az egesz vilagot amit sokaig ismertek a jatekosok (es ez mind csak diohejban). MOP-al is sok erdekesseget hoztak es barmennyire is nem jon be a kinai dolog lehet ujra befizetek mert barmoi jo dolgokat latok a PvP-s fejlodesben amit csinalnak.Hany masik MMO-ban ertek el ekkora sikereket (tartalmas sikerek!!!) a havidijak fizetese mellett? Warhammer? Lotro? Aion? AoC? Lineage2? Tera? The Secret World? SWTOR?
Vagy megis milyen mas (regebbi) havidijas jatekra gondoltal? Mert az, hogy fejlodott kiadas ota vagy ameddig penzt kertek a havidijert es kozben fejlodott az nem ugyanaz.Nekem legalabbis nagyon bejottek a regi dolgok+ az ottani PvP es ezt a szintet eddig csak a GW2 erte el nalam a sok MMO kozul amit kiprobaltam.
[ Szerkesztve ]
-
IG-88
tag
Az EA többrk közt a Warhammer online-t is leszálló ágra tette. Másrészt nem olyan rég kijelentette, hogy a játékosok igénylék a mikrótranzakciót oly annyira, hogy a battlefiled 4-be már be akarják építeni... igen, ők tudják mi nekünk mi a jó.. A Rift szerintem nem wow klón, csak vannak hasonló elemek, de melyik mmo-t ne tudnánk hozzá hasonlítani. A legjobb mmorpg ami pvp (rvr) játék meg szerintem a WArhammer. De most "fanboyoskodhatunk" erre, -arra mert mindez szubjektív. Mindegyik játék lopkod véleményem szerint. A nextgen játékok meg már nem csak grafikailag fogják túlszárnyalni a mostani mmokat, viszont egyre nehezebb egyedi ötletekkel előállni..
Egyébként érezhetően csökken a népesség wow-ban, alli oldalon legalábbis. Most lesz ez az új item shop, de majd mindjárt utánaolvasok. Ezzel kapcsolatban aszért megint vannak egy subs játéknál fenntartásaim.
-
alevan
őstag
Ha a Destiny jó lessz, és lessz miről másolni, el fognak terjedni konzolokon is az MMO-k. A legnagyobb gond a kommunikáció hiánya (nincs ingame chat). De szerintem ha akadna hasonló kialakítású kontroller nextgenhez, betörhetnének az MMOk is.
[ Szerkesztve ]
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Xelloss
aktív tag
Az eredeti gárdából sokan elmentek már... ne feledjük..
"Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas
-
Wolverine
félisten
válasz Raysen623 #52 üzenetére
Pontosan ezt teszem: játszom a WoW-val, a Rifttel, a Star Trekkel, a Neverwinterrel, a DCUO-nal, a Championsszal... mert azok jobban bejönnek. Pedig ezek közül nem mind mondható sikeresnek.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
trufa12
addikt
válasz TESCO-Zsömle #62 üzenetére
a WoW-osok ?
most nem majmolás de technikai megvalósítás terén nincs másik ilyen, én ha lenne türelmem meg társaság akkor azzal tolnám, így viszont nem tolom 1ikel sem .
grafikailag meg mind1 , bár ha jóval szebbe lenne még jobb lenne .
mondjuk azok az mmok sem tetszenek amiben a karakter ilyen vödör takonnyal le öntött hatást kelt .[ Szerkesztve ]
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
válasz TESCO-Zsömle #62 üzenetére
WoW esetében, egy kezdő játékos számára minimum kell fél év, de inkább egy év ahhoz, hogy teljesen átlássa a játékot. És mikor már tisztában van a dolgokkal onnan kezdődik csak igazán a móka.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
OgreImre
senior tag
válasz soundsonic #33 üzenetére
"Sajnos mivel WOW-on nőttem fel, sokszor vissza húz a szívem, de hamar megunom "
Szintén zenész."And you think you're so clever and classless and free, But you're still fucking peasants as far as I can see" / “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Arthur C. Clarke
-
SylverR
senior tag
EA-val kapcsolatban:
Jelenlegi játékoknál, én személy szerint nem tudom hol szól bele... És teszi ezt rosszul.
De tessék megnézni a Trespasser nevű alkotást. A játék félkészen, sőt, 30%-os állapotban került kiadásra, csak mert az EA úgy döntött, hogy 3 hónap múlva legyen a játék a boltok polcain, és kész.
Egy hatalmas blockbustertől, - ami revolucionális játékmenetet, real-time fizikát, real-time ballisztikát, stb igért (hozott is, csak tele volt bugokkal) - sajnálták a pénzt, közbe az NFS-ekre meg évente többmilliót áldoznak, csak hogy a kocsi orrán ott legyen a Ferrari-logó.@Rexdemon:
Ez user-hiba. Én is most jutottam el odáig, hogy felrakjam a TOR-t, és kipróbáljam. És imádom! Nincs olyan jó, mint a KOTOR1-2 volt, de nagyon is jó játék. 3 űrcsata? És? Én is megijedtem eleinte, de elárulom, hogy első alkalomra mind a 3 űrcsatát sikeresen megcsináltam, úgy, hogy mindháromnak legalább 5ször futottam neki... Úgyhogy nem tudom miről beszélsz.
Egyáltalán nem Pay2Win, ahogy sokan irják. Bizonyára aki előfizet, gyorsabban level-up-ol, stb. De ettől még én nem érzem magam hátrányban. Heroic questet, ahol 2-4 fővel kéne nyomulni, simán megoldottam egy magam, többször is, anélkül, hogy 10 szinttel feljebb legyek. Simán megoldható. Ami meg nem, oda segitséget kell kérni a többiektől. Én már most benne vagyok egy guildben, igaz, nem magyar. De nem izgat.
Elismerem, rengetegszer haltam már meg. De nem azért mert a játék szemét, hanem azért mert bénán fejlesztettem a karakterem.[ Szerkesztve ]
Nem!
-
Wolverine
félisten
válasz #32839680 #60 üzenetére
Kinek mi az értelmes. Én azért játszom, hogy jól szórakozzak. Nem raidelek, és nem érdekel a legerősebb raidtierből kiszedhető gear sem. Nincs is meg egyik MMO-ban sem a top cucc.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Fűnyíró topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Melyik tápegységet vegyem?
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Napelem
- További aktív témák...