Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Raysen623 #19 üzenetére
Ácsi, azért az SW-nál egyáltalán nem a játékosok tehetnek róla. Olyan játékkal kellett volna előállni amiért megéri havidíjat fizetni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Wolverine
félisten
válasz Raysen623 #23 üzenetére
Ettől függetlenül azért lett ilyen hamar freemium a TOR, mert az előfizetők száma beesett a béka segge alá (az EA és a BioWare elvárásaihoz képest). És erről a fejlesztők tehetnek, ugyanis a játék egyáltalán nem régi MMO-s mércével mérve.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
alevan
őstag
válasz Raysen623 #23 üzenetére
Az alap mehanika ugyan az mint a WoW, Aion, stb: vannak DPS, Heal, Tank és Melee, Ranged. Odamész, vágod a bosst, a boss vág valakit.
Én elvártam volna viszont a jedik és sithek között valós kardpárbalyt. És minimum olyan minőségben (a mechanika) mint amilyen volt anno a X:X:X::X:X
A troopereknél pl. egy Battlefront féle FPSnézetet, és valódi célzás-lövést, nem "nyomodaz1est2est1est5ost3mast1est...." rotát.
Ez innováció lett volna. Erre haraptak volna a játékosok. Eleinte ki kelett volna forrnia magát, de jó lett volna. De nem. Képesek voltak az eredeti UI mellé egy "WoW"éra hasonló UIt is a játékba integrálni (chat, action barok elrendezése, stb).
A fennt leírtakat simán meg lehetett volna oldani, ami a világra nem lett volna kihatással (történetet amúgy is jó előre megírják, a grafikus team már hamarabb nekilát a világ megrajzolásának). Hogy egy kicsit később került volna ki a játék? Hogy több munka lett volna, kicsivel több programozót kelett volna felvenni? Ez nagy problémának tűnhetett....
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Wolverine
félisten
válasz Raysen623 #30 üzenetére
A TOR alapvetően nem volt több, hogy egy SW-skinnel ellátott WoW-klón, ha az UI kinézetét és a játékmechanikát nézzük - pont ezért okozott csalódást.
A #36-ban említett problémára meg az a megoldás, hogy guildet kell szervezni, vagy eleve barátokkal összefogva létrehozni egyet, és akkor nincs szükség a Dungeon Finderhez hasonló mechanizmusra a játékidődben. Ez utóbbi Magyarországon mondjuk jóval nehezebb a kevesebb játékos miatt...
#37: a dolog attól függ, hányan játszanak és milyen infrastruktúrát kell fenntartani. A D3 esetében pl. alultervezték azt, mivel 3M játékosra lőtték be a release-kor jelentkező tömeget, és 6M lett - csakhogy miután a tömeg eloszlott, már nem volt probléma a terheléssel. Szerintem a Titan esetében sem garantálható az 5 millió aktív játékos, de ez nem jelenti azt, hogy sikertelen lenne a játék mondjuk 2-3M aktívan játszó ember esetén (sőt, ezzel ma is az első 3-ban lenne a játék a nyugati MMO-k között). Az ehhez szükséges bevétel előteremthető ügyesen összerakott vanity és kozmetikai itemekből a Store-on keresztül. Plusz egy b2p freemium megoldásnál a dobozos eladások is garantálnak majd némi befolyó pénzt.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
-conrad-
addikt
válasz Raysen623 #36 üzenetére
Szidhatod a wow-ot de akkor is annak van 10x nagyobb előfizetői tábora. Wowoztam 6 évig, elég hardcore szinten, majd megvettem a swtor-t, és az a játék semmit nem nyújt. Szép, meg vannak benne jó ötletek, de nincs benne élet. Nem tudom máshogy megfogalmazni, de nagyon műanyag. Toltam vele 3-4 hónapot, raideltem is, aztán abbahagytam. A free része meg röhejes, 1x próbáltam meg, heti 3 pvp game, köszi...
A blizznél figyelnek erre nagyon, mmint, hogy legyen benne élet, azért is tudja eladni a 10 éves motorral a wowot, mert nem a csillogós fénykard a lényeg.
Reméljük ezt meg tudják valósítani majd a titan-ban is.
Most dota2-vel tolom, az ingyenes, de erre is szántam már csomó pénzt mert olyan dolgokat vehetsz meg pénzért ami a játékot nem befolyásolja de mégis nagyon fasza cuccok.[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
válasz Raysen623 #40 üzenetére
Igen, a Rift is egy WoW-klón, gyakorlatilag nulla történettel. Viszont mégis sikeresebb volt egész eddigi pályafutása alatt, mint a TOR. Ami azt jelenti, hogy valamit jobban eltalált a Trion, mint a BioWare...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
#57919488
törölt tag
válasz Raysen623 #44 üzenetére
A Rift elegge barati F2P. SWTOR meg elkergeti inkabb a jatekosokat mert pocsek a Free rendszere.
Igaz, hogy a Rift is egy WoW klon de legalabb a legjobbra sikerult a tobbi 10-20 klon mellett...(#45) WayneGace:
Pl. beleszolt dolgokba amiket jobb lett volna a Bioware embereire bizni inkabb. EA teljesen felvette a mostani fogyasztoi vilag ritmusat, a termeles a lenyeg es kesz.szerk:
A havidij amugy nem gond ha nem csak a jatekosok lehuzasa a lenyeg es szinte az osszes jatek ami F2P-re valtott erre ment. Fejlesztes semmi de az emberek fizzessenek csak szepen havi 10 Eurot.
A WoW legalabb a havidijak mellett nagyon sok valtozason ment at ami masik havidijas jateknak soha nem ment volna! ...[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
válasz Raysen623 #44 üzenetére
Az ötlettelenség nem az EA hibája, hanem a BioWare-é. És hiába idősebb játék a Rift, ettől még tény, hogy a f2p konverzió előtt és után is jobban teljesített, mint a TOR (akár a f2p, akár az előfizetős részét nézzük - természetesen a release-t nem érdemes összehasonlítani, akkor minden adat elszáll egy MMO-nál).
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz Raysen623 #52 üzenetére
Pontosan ezt teszem: játszom a WoW-val, a Rifttel, a Star Trekkel, a Neverwinterrel, a DCUO-nal, a Championsszal... mert azok jobban bejönnek. Pedig ezek közül nem mind mondható sikeresnek.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)