Új hozzászólás Aktív témák

  • #19617792

    törölt tag

    válasz mikk2000 #13986 üzenetére

    ez az 50 van amikor több, mint 100 és ők már csapágyasra járatták szopórollert, hogy neked összesen kettő darab klikk legyen a játszás. :DDD

    "De az is kiderül hogy végülis mire is jók ezek a modpackok. Mivel az MC fejlesztői arra sem veszik a fáradságot hogy az ütközések elkerülés végett legalább egy szabványos név adatbázis csináljanak, ezt a modpackok készítői oldják meg."

    minek? nem a Mojang / MS feladata, hogy a modok számára kedvezőbbé tegyék a dolgokat. alap Minecraftba felesleges lenne, mert nincs olyan, hogy adott dologból többféle lenne benne.

    "Ne piszkáld fel a fantáziám hogy még arra is figyelni kéne :) Csak elszállás esetén nézegeted az ID ütközést?"

    Minecraft 1.7 előtt erre is kellett ügyelni, ha modokat lapátolgattál össze. modpackok esetén ezt is megcsinálták. btw elszállni bármitől eltud, de az a logban kiderül miért történt.

    "de az hogy lyukacsos lesz a föld és leesek, az már nem vicc, és elméletileg nem egy magas labda megoldani, tulajdonképp a regen ellentéte."

    nem feltétlen, mert levegő blokk marad utána, és hogy különböztessek meg egy levegő blokkot a másiktól? stone helyére egyszerű bármit írni, de ha a bármit kiveszem és marad helyette semmi, akkor hogy állapítsam meg mi volt ott azelőtt? ehhez snapshot kéne előtte-utána állapotról, különbség számolás és aszerinti módosítás, de még így is problémás lenne.

    a példaként hozott CoFHCore konfig a direwolf20 packból van, a többi konfigban is ugyanezen ore-ok szerepelnek, csak a srác szétszedte négyfelé, mert szórt/réteges oregenerálást szeretett volna saját packjában.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák