Új hozzászólás Aktív témák

  • envagyok

    veterán

    válasz quailstorm #59065 üzenetére

    Kivágtak a csalós topikból, mert láttam oda írtál?

    Egyébként a vevő lehet bosszúból csinál ilyesmit. Az aláírása: "A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ..."
    Aktívan gyakorolja.
    Szerintem kellene neki egy kis önismeret:
    Maximalista?
    Semmi gond , ugorjon ki a fotelből ballagjon el a boltba, vagy egy plázába a telefonoshoz, aztán tapogassa egy fél óráig, és ha "hibátlan", akkor vegye meg.
    Ne postán rendelgessen, szórakozzon más ember idejével, pénzével.
    A kijelzőkre pl a gyári új cuccoknál sincs teljes gari, pixelhibával simán elhajtanak, pedig az egy ilyen vevő szemében "hibás".

    Szerintem az iphone és egyéb luxustelefonokat használók nagy része azt se tudja mi az a beégés, és azt hogyan lehet megvizsgálni, ergó el sem várható tőle, hogy tudjon róla. (Ld plázacicák) Ilyenkor az "öntudatos" vevő dolga, hogy megnézze, átvizsgálja.
    Információkat kapott, volt kép a termékről, kért még extra képet, azt is megkapta, megnézte.
    Miért nem kért kék piros zöld szervizképet?
    Ez nem az eladó hibája.
    Ha orvostól veszek autót, én se feltételezem, hogy naponta alámászik a kocsijának, meg ráköti diagnosztikára és profin tudja mi van az autóval.
    Nekem kell átvizsgálni, és ha később kiderül egy rejtett hiba, bizonyítani, hogy megvolt már eladáskor, és a vevő tudatosan megtévesztett.
    Magánszemélyek közti adásvételnél ez a szabály.
    Vegyen mobilos cégtől, ott van lehetőség több jogorvoslatra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák