Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djculture

    félisten

    válasz FoxiestFox #42 üzenetére

    Cs mondjuk igaz, Arma megvan de ott is csak az üres szervereket láttam 1 éve azóta nem néztem...

    [ Szerkesztve ]

  • Silenzio

    addikt

    válasz FoxiestFox #91 üzenetére

    1. Az Arma rétegjáték. 10 éve nagyon mentek ezek a csapatalapú, szimulátoros lövöldék. Ma már nem nagyon vannak fókuszban. A Crysis konzum cím, ergo nem lesz olyan vértizzadósan nehéz, realista, magát komolyan vevő, mint egy Arma. Ld. a Rainbow 6-ből meg a Ghost Reconból is mit csináltak: szart. Inkább azokat pécézted volna ki magadnak, jobban jártunk volna mindketten.

    2. Egyetlen szóba kötöttél bele: "taktikus". A Diablóra is lehet mondani, hogy taktikus, mégis, egy jobb érzésű RPG fan, aki játszott akár a Betrayal at Krondorral anno, akár valamelyik Ultimával, sírva menekül a közeléből, ha képtelen felfogni a kis specialista agyával, hogy más a célja, másfajta kikapcsolódást szolgál. Nem butított rpg, hanem egyszerűen könnyedebb műfaj.

    És igen, taktikus, amennyire egy ilyen konzumer felfogású játék lehet, mert fegyverenként kb. 15-20 modot lehet kapcsolgatni a játékban a játékstílustól és szituációtól függően. (amit pl. a nagy bölcsen idecitált Arma nem tud - ahogy a valóság sem, de itt kérem ki van nyalva a segge a játékosnak, mert ez egy sikerorientált banda), Nem lehet mind aktív, választanod kell, milyen tulajdonságokra apellálsz, és a perkekből sem - nem izmozás van, mint a Heroes-játékokban vagy szarabb Diablo-klónokban, hanem rá vagy kényszerítve, hogy a szitutól függően legyél mondjuk tank erős páncéllal, vagy lazább, fürgébb (és most nem a maximum speedről meg az armor módról beszélek, ezek ki-be kapcsolható pörköltök). A játékstílusaidnak megfelelően állíthatsz be magadnak 3 féle szettet, és ezeket a számbillentyűkkel kapcsolgathatod, akár anno a Diablóban a skilleket.

    Ha tehát ezekkel mind tisztában voltál és esetleg kipróbáltad ezt a játékot legnehezebb fokozaton, akkor beszélhetünk erről a továbbiakban, viszont két gameplay videó meg egy pároldalas tesz mély tanulmányozásával művelted ki magad, asszem igazat szólok, ha aszondom: a kellő mennyiségű információ hiányában hülyeséget beszélsz.

    És ezzel nem az általad felhozott címeket akarom ócsárolni. A sakk is lehet taktikus, még egy autóverseny is (ha nem NFS). Csak mert nem valós fegyverek, valós konfliktusok és kínos műgonddal felépített harci szimulációs fizikai modellezés van egy játékban, még lehet taktikus. Mellesleg annyi lehetőség épp van a taktikázásra, mint a Splinter Cellekben, sőt még több is tán. Ott se használtam ki soha a felét se. Itt se. Kábé épp annyira fajsúlyos és komoly az egész, mint a Splinter Cell, csak többet enged a usernek. Lehet vérpistin is nyomni, meg valóságos Predátorként. Jómagam mindig Hitman-párti voltam amúgy. Az, hogy mindez konzumerista felfogásban került prezentálásra, nem kisebbíti a játék érdemeit. Ez egy "mindent lehet" játék. És innentől az AI-val sincs gond: vagy egy másik játékot játszom, vagy a legtöbben túl puhapöcsök és easy-n próbálkoznak.

    A fanboy-ságról meg annyit, hogy 20 évi videojátékozás után nehéz lenne bármibe is beleszerelmesednem, utoljára tán a Resident Evil-sorozatnak lettem fanja, míg el nem cseszték az 5-tel meg a 6-tal. Szeretem a Crysist, mert tudom milyen, ellentétben veled. És utáltam a 2-t, mert az nem olyan volt, épp az a konzumidióta megközelítés vette el tőle a kedvemet, amit burkolt lehülyézéseidben nekem tulajdonítasz.. Köszönöm szépen, nagyon hízelgő. A 2 mellesleg a Halo és a Half-Life nyomdokait követte, elveszítve a saját hangját. És Half-Life sajnos megint van, méghozzá pofátlanul egyértelmű nyúlással, de itt visszatértek az első rész jól bevált reflexei finomítva, tökéletesítve, és bár már marhára nem köt le, azért értékelem azt a "keveset" amiben erős.

    Szerintem amúgy nem jó a játék. Túl rövid, túl tartalmatlan, mindent kb. csak egyszer lehet benne megcsinálni és mire megkedvelnéd, véget is ér - ellentétben a játékok 99%-ával, mert általában az első két órában ellövik a puskaporukat, és ugyanazokat a játékelemeket dobálják a játékos elé nehezebb, bonyolultabb kivitelben. A Crysis 3 tökre változatos, viszont olyan, mintha dacból készült volna. Minden játékeleme jól ki van találva, de csak jelzés értékű, mintha csak megmutatná a Crytek, mire lett volna képes, ha megszavazzuk nekik a bizalmat. De nem tettük, a 2 nem lett egyértelmű siker. Ez van. Nekem csak egy üde színfolt a nanoruha meg a grafika miatt, de nem lesz a toplistám tagja. Még az első rész sem, pedig sokszor végigtoltam.

    +1: Mivel az egész hozzászólásomból egyetlen egy szóba kötöttél bele, kár volt a gőzért. Még a kioktató hangnem és az automatikus bunkózás közt is van ám különbség, és ez így ebben a formában eléggé rangon aluli volt. Hogy szemtelen lennék? Mondtam olyat, amivel megsértettem az önérzeted, vagy szerinted bárkiét a fórumozók közt? Ha igen, nem állt szándékomban. Azaz most már igen. ;] Ajánlom magamat.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák