Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    "de a széria rajongói, így is szeretni fogják" Ide nem kell vessző.
    A grafika miért csak 9? Egytől kilencig pontoztok? :D

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz Indy69 #10 üzenetére

    Majd a második pályán lemegy 25-re. ;] Kivéve, ha nem full HD-ben nyomod.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz gyáliSanyi #19 üzenetére

    A tanárbácsi elvből nem ad 5-öst, azzal deklarálná, hogy más is lehet olyan jó, mint ő. De NEM LEHET. :D

    (#20) Drizzt: először azt akartam írni, hogy beteg vagy, de jó nagy barom lennék, ha nem tartanám tiszteletben más véleményét. Szerintem a 2. rész egy vicc volt, csakis hosszban és változatosságban ver rá erre. Már ahhoz is mod kell, hogy élvezhetően nézzen ki és egyúttal élvezhetően fusson. A pályák mérete, a játékmenet és a sztori is ciki volt, a multira meg 72 óra alatt untam rá a változatosság hiánya meg a sok csíter miatt. Megérdemelne a Crysis világa egy BF szintű multit.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    Közben a cikket végig is olvastam.

    "A zenék szintén jók lettek, bár azért lehet érezni, hogy befejező részben már nem Hans Zimmer szolgáltatta a muzsikát. Nem mintha gond lenne a zenékkel, de ilyen téren a 2. rész nekem jobban tetszett."

    Egyrészt szubjektíve nem értek egyet, a Crysis 3 zenéje sokkal jobb, mint a heroikus dajdaj, ami a 2-ben volt. Másrészt nem igaz, Hans Zimmer csak a főtémát írta, a játék zenéje nem az ő munkája. Kiigazítást kérek. :P

    A soundtracket a 2-ben egy bizonyos Borislav Slavov és egy Tilman Sillescu követték el. A 3-ban nem tudom kik voltak, valami arab írta a menu theme-et.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz DaemonX #47 üzenetére

    "Mellesleg aki végigvitte a PC-gyilkos első részt, akkor a játék végén kellemes meglepetésben lesz majd része..."

    Megnyitható extra az első rész ezzel a motorral? :) Mert az valóban kellemes meglepetés lenne.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz ricshard444 #51 üzenetére

    "grafika közelsem olyan durva mint amennyire hypeolták ( a 2höz képest )"
    Ja, csak ez rendesen meg van csinálva, az meg egy rakás szar volt. Pasztellszínű apokalipszis rajzfilmszerű figurákkal - én eléggé ledöbbentem tőle az első Crysishoz szokott szememmel és agyammal. A mai napig élek a gyanúval, hogy egy oltás akart lenni: "nesze bazmeg, olyan hülyék vagytok, hogy még ezt a szart is bekajáljátok" alapon. Itt ilyen érzésem nincs, minden olyan amilyennek lennie kell - csak a kampány hossza nem.
    Persze a grafika nem minden, a többivel akár még egyet is érthetnék, de nem értek egyet. Nyilván nincs RPG-hez vagy Stalkerhez mérhető szabadságélmény, de a 4. pálya környékén azért rendesen lehet már csatangolni, és jó sok a felfedezni való. Ez nekem nagyon fekszik, mert nyílt harcba ritkán bocsájtkozom Crysis játékban. Legutóbb az 1-et is úgy toltam végig, hogy a 4. pálya végéig egyszer sem sütöttem el a fegyvert.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz ricshard444 #53 üzenetére

    Én is sokat vártam, de úgy érzem kellemes nosztalgikus élmény az első részhez szokott pofámnak. A 2-nél jobban tetszett, és igazából ennek csak örülni tudok. :)

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz oriic #75 üzenetére

    Ezen nem fogunk összeveszni, de maradjunk a tényeknél: a Crysis 2 stáblisáján az van, main theme Hans Zimmer, Music blablabla. Ezt a kollaborációt azért írták, hogy menőbbnek tüntessék fel a produktumukat. Bele se szagolt a Zimmer a játékba.

    A teszttel nincs baj. kicsit felszínes, kicsit kutyafutta, de olvasmányos, informatív, és minden benne van, ami kell. A fejlődés részhez beírtam volna a helyedben, hogy a perkek kimaxolhatók, de ehhez achievementeket kell teljesíteni, pl. 100 másodpercig ácsorogni ellenfél közvetlen közelében, hogy fejlődjön a cloak képesség. Zseniális ötlet, rengeteg játék átvehetné, nem csak fps-ek, rpg-k is. Nincs is rosszabb a pontosztogatós, mechanikus fejlődésnél - tudom, Diablo a király, de én nagyon komálom az Oblivion-féle megvalósítást. A kettő ötvözete meg még jobb. :D (Ha már volt ilyen játék, akkor bocs.)

    (#77) Drizzt: ez jogos, viszont ezt a játékot szerintem nemigen lehet CoD-féle mentalitással tolni. Itt lopakodni kell, becserkészni, elhúzni a csíkot, ha kell. Sokkal izgalmasabb, sokkal hosszabb így a játék. Normal fokozaton meg hülyeség nekiállni, a nanoruha akkora mocskos nagy előny, hogy csakis a legnehezebb fokozaton, óvatos, taktikus játékmenettel van értelme a Crysisnak. Aki az elsőre azt mondta, techdemó, egyrészt seggfej, másrészt sosem vette a fáradtságot, hogy kiderítse, mit is nyújt fifikás játékstílussal játszva. Ez nem CoD.

    (#80) HANDO88:ez egy interaktív film-típusú játék. Elég lineáris, elég rövid, de a látványon, a hangulaton és sztorin a hangsúly, többek közt ezért is érdemes taktikusan játszani. Egy akciófilmbe se férne bele egy többszáz katonát lemészároló akcióhős - nem túl életszerű.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz FoxiestFox #91 üzenetére

    1. Az Arma rétegjáték. 10 éve nagyon mentek ezek a csapatalapú, szimulátoros lövöldék. Ma már nem nagyon vannak fókuszban. A Crysis konzum cím, ergo nem lesz olyan vértizzadósan nehéz, realista, magát komolyan vevő, mint egy Arma. Ld. a Rainbow 6-ből meg a Ghost Reconból is mit csináltak: szart. Inkább azokat pécézted volna ki magadnak, jobban jártunk volna mindketten.

    2. Egyetlen szóba kötöttél bele: "taktikus". A Diablóra is lehet mondani, hogy taktikus, mégis, egy jobb érzésű RPG fan, aki játszott akár a Betrayal at Krondorral anno, akár valamelyik Ultimával, sírva menekül a közeléből, ha képtelen felfogni a kis specialista agyával, hogy más a célja, másfajta kikapcsolódást szolgál. Nem butított rpg, hanem egyszerűen könnyedebb műfaj.

    És igen, taktikus, amennyire egy ilyen konzumer felfogású játék lehet, mert fegyverenként kb. 15-20 modot lehet kapcsolgatni a játékban a játékstílustól és szituációtól függően. (amit pl. a nagy bölcsen idecitált Arma nem tud - ahogy a valóság sem, de itt kérem ki van nyalva a segge a játékosnak, mert ez egy sikerorientált banda), Nem lehet mind aktív, választanod kell, milyen tulajdonságokra apellálsz, és a perkekből sem - nem izmozás van, mint a Heroes-játékokban vagy szarabb Diablo-klónokban, hanem rá vagy kényszerítve, hogy a szitutól függően legyél mondjuk tank erős páncéllal, vagy lazább, fürgébb (és most nem a maximum speedről meg az armor módról beszélek, ezek ki-be kapcsolható pörköltök). A játékstílusaidnak megfelelően állíthatsz be magadnak 3 féle szettet, és ezeket a számbillentyűkkel kapcsolgathatod, akár anno a Diablóban a skilleket.

    Ha tehát ezekkel mind tisztában voltál és esetleg kipróbáltad ezt a játékot legnehezebb fokozaton, akkor beszélhetünk erről a továbbiakban, viszont két gameplay videó meg egy pároldalas tesz mély tanulmányozásával művelted ki magad, asszem igazat szólok, ha aszondom: a kellő mennyiségű információ hiányában hülyeséget beszélsz.

    És ezzel nem az általad felhozott címeket akarom ócsárolni. A sakk is lehet taktikus, még egy autóverseny is (ha nem NFS). Csak mert nem valós fegyverek, valós konfliktusok és kínos műgonddal felépített harci szimulációs fizikai modellezés van egy játékban, még lehet taktikus. Mellesleg annyi lehetőség épp van a taktikázásra, mint a Splinter Cellekben, sőt még több is tán. Ott se használtam ki soha a felét se. Itt se. Kábé épp annyira fajsúlyos és komoly az egész, mint a Splinter Cell, csak többet enged a usernek. Lehet vérpistin is nyomni, meg valóságos Predátorként. Jómagam mindig Hitman-párti voltam amúgy. Az, hogy mindez konzumerista felfogásban került prezentálásra, nem kisebbíti a játék érdemeit. Ez egy "mindent lehet" játék. És innentől az AI-val sincs gond: vagy egy másik játékot játszom, vagy a legtöbben túl puhapöcsök és easy-n próbálkoznak.

    A fanboy-ságról meg annyit, hogy 20 évi videojátékozás után nehéz lenne bármibe is beleszerelmesednem, utoljára tán a Resident Evil-sorozatnak lettem fanja, míg el nem cseszték az 5-tel meg a 6-tal. Szeretem a Crysist, mert tudom milyen, ellentétben veled. És utáltam a 2-t, mert az nem olyan volt, épp az a konzumidióta megközelítés vette el tőle a kedvemet, amit burkolt lehülyézéseidben nekem tulajdonítasz.. Köszönöm szépen, nagyon hízelgő. A 2 mellesleg a Halo és a Half-Life nyomdokait követte, elveszítve a saját hangját. És Half-Life sajnos megint van, méghozzá pofátlanul egyértelmű nyúlással, de itt visszatértek az első rész jól bevált reflexei finomítva, tökéletesítve, és bár már marhára nem köt le, azért értékelem azt a "keveset" amiben erős.

    Szerintem amúgy nem jó a játék. Túl rövid, túl tartalmatlan, mindent kb. csak egyszer lehet benne megcsinálni és mire megkedvelnéd, véget is ér - ellentétben a játékok 99%-ával, mert általában az első két órában ellövik a puskaporukat, és ugyanazokat a játékelemeket dobálják a játékos elé nehezebb, bonyolultabb kivitelben. A Crysis 3 tökre változatos, viszont olyan, mintha dacból készült volna. Minden játékeleme jól ki van találva, de csak jelzés értékű, mintha csak megmutatná a Crytek, mire lett volna képes, ha megszavazzuk nekik a bizalmat. De nem tettük, a 2 nem lett egyértelmű siker. Ez van. Nekem csak egy üde színfolt a nanoruha meg a grafika miatt, de nem lesz a toplistám tagja. Még az első rész sem, pedig sokszor végigtoltam.

    +1: Mivel az egész hozzászólásomból egyetlen egy szóba kötöttél bele, kár volt a gőzért. Még a kioktató hangnem és az automatikus bunkózás közt is van ám különbség, és ez így ebben a formában eléggé rangon aluli volt. Hogy szemtelen lennék? Mondtam olyat, amivel megsértettem az önérzeted, vagy szerinted bárkiét a fórumozók közt? Ha igen, nem állt szándékomban. Azaz most már igen. ;] Ajánlom magamat.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák