Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
Miért is?
Mint írtam ha annyira szükséged van a norma túllépésére, akkor kifizetheted, és lehet nagy autód.Ha ez a vágyad és van is rá pénzed akkor teljesülhet ez akár a xv. kerületben.Egyébként tényleg nem tudom, mit szeretnétek Eddig az volt az álláspont részetekről hogy pl egy Leaf mindenre is elég, most hirtelen nagy a felzúdulás, ne legyen korlátozás, nagyon kell a luxus suv.
Pont azok háborodnak fel, akik eddig csak az elektromos autót erőltették.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Ne haragudj de ez már inkább a Monty Python filmeket idézi.
Tulajdonképpen mi a mondanivalód értelme?[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
"A legnagyobb baj hogy azert is van aki nagyobb autot vesz mint ami kell neki mert nem gyartanak kisebbet": ez szerintem is baj. például a vectra utóda, az insignia, 21 centivel hosszabb elődjénél. teljesen értelmetlenül. a vectra is durván nagy, az insignia már akkora, hogy nem fér el mindenhol.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#16820480
törölt tag
2. Most jelent meg, egyelőre csak franciáknál kapható, arról szólt kb a videó, hogy most megy a market polling az angoloknál, hogy oda vihető lenne-e
3. Igen, jó kérdés, hogy itthon mehetne-e így vagy milyen kategóriába kerülne, ez majd eldől, ha hozzák, de itt nem messze tőlünk a kertvárosban van egy háznál néhány hasonló méretű és végsebességű miniautó, nem tudom azok milyen kategóriában vannak, de működnek és legálisak. A Szentendrei úton meg akkor is levillognak, ha 90-nel mész, mert ott mindig siet mindenki.
4. Szerintem hang átmegy rajta zárt állapotban is Amúgy meg kinyúlni simán lehet rajta, de ilyen méretű autóval amúgy is odaállhatsz 3 centire egy automata oszlophoz.
5. Igen, ez nem egy ideális megoldás, de azért azt hozzátenném, hogy mivel egy sima villásdugója van, így esőben amúgy sem lenne célszerű tölteni, mert nincs meg az a fajta kültéri rövidzár-védelem, mint ami a többi töltőn szokott lenni.Ha autóként kell egy hasonló, akkor ott a Fiat 500e, csak kb 3x annyi az ára. De legalább egy nagyon király kis autó.
-
#16820480
törölt tag
Ha megnézed, akkor ez egy full műanyag doboz, semmi gyűrődési zóna, kb egy biztonsági öv van benne és kész. Ez már 50-nel is életveszély lehet, 70-nel ütközni tuti halálos lenne. Ha meg már beleteszel plusz dolgokat, akkor megnő a súly, méret stb.
Az e-Smart jó lehetne amúgy, azt én is adnám kis városinak, de a benzines is marha drága, hát még egy elektromos mennyi lenne -
Elf
aktív tag
Oké. És ha 20%-al kisebbek az autók akkor már el férnének?
Sőt: Hogy ha több autó fér el az biztos jobb?
Szerintem az lenne hogy a felszabaduló helyet kitöltenék azok akik most nem férnek oda.Persze a kisebb jobb, de lecsupaszítva az annyi hogy:
Fogyasszunk kevesebbet! A praktikust vedd nem a csillogót!
Ami látjuk milyen szuperül működik. Na megyek is bevásárolok karácsonyra. Sokat, drágán -
Elf
aktív tag
"Es en nem hiszem, hogy annyira sokkal tobb ember engedhetne ettol meg maganak hogy autokazzon"
Nem arról van szó hogy több engedheti meg magának, hanem arról hogy azok az autótulajdonosok akik most hétköznap nem használják a járművüket mert nekik ez a zsúfoltság már nem komfortos azonnal elindulnak ha a zsúfoltság le csökken arra a szintre amit már el tudnak fogadni. A járművek 25-50% nem mozog nap mint nap (nyilván ez a szám függ attól hogy hol nézzük) ilyen-olyan okból.
A többivel nagyjából egyetértek. Ilyen kanyarodó sávos gondra pl. nem gondoltam és oké, értem.
Csak annyi hogy nem gondolom hogy az autók valahány százalékának a méretének 20%-os csökkentése megoldana bármit is. Pláne ha mindezt kényszerítő eszközökkel csináljuk. -
plömplöm
őstag
csepel, weiss manfréd. a külső sávban 2-3 kamion áll a pirosnál, a belsőben ugyanolyan hosszúságban személyautók. akinek nem csak b(elsősávos) jogsija van, a kamionok mögé áll be, mert azokkal át fog érni az adott zöldön és majd a többin is, ha véletlenül zöldhullám van a hátralévő részen, a belső sávban mire elindulgat a töketlen majmok sora, addigra az adott zöld huss. és ez addig nem fog megváltozni, amíg az autók nem lesznek önvezetőek. fel nem fogom, hogy miért kell már a másodiknak úgy elindulnia az első után, hogy két-három autónyi távolság keletkezik közöttük. és ennek semmi köze nincs a topikhoz, valóban
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Somatom
veterán
Nem tudja. Ha a mozgató beszarik, akkor az ülés úgy marad.
mjani1172:
Tökéletes autó nincs. Az azért megnyugtató, hogy bár szakadó esőben jöttünk haza németországból, mégsem szakadt le sem a lökhárító, sem a napfénytető. Ez már a megbízhatóság jele?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Az elektromos ülésnek akkor van előnye, ha több, különböző méretű ember vezeti az autót. Egy modern ülésben cirka 15 villanymotor van. Eléggé rontja az autó értékét, ha a vevő a próbaúthoz nem tudja beállítani magának az ülést. A javítása elég drága mulatság. Ehhez képest a manuális ülés egy faék egyszerűségű szerkezet. Nem szokott tönkremenni, de ha mégis, az sem katasztrófa. Olyan ez, mint a hátsó elektromos ablak. Van, aki használja, van aki nem. De, ha az elektronikája bedöglik, akkor nincs B megoldás, amivel használhatnád. Nekem tök fölösleges hátul elektromos ablak. De, van és persze a balos haldoklik.
Ha a kulcsnál csak a kényelem lenne oda, az nem zavarna. De, bele van építve egy inmobilizer is. Ha nem működik, akkor az autó nem indítható.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Ha a párod és közted lenne 20-30cm különbség, akkor állandóan állítgatnátok egymás után. Az elektromos ülések memóriások, több beállítást el tudnak tárolni. Tehát csak kiválasztod a letárolt profilod számát és az ülés automatikusan rááll.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#06658560
törölt tag
Elég sok állítás akkor éri meg, amikor az ember hosszú úton van és már öt órája ül az autóban. Más lesz fokozatosan kényelmes.
#1995 Somatom: A 15 motor az már eléggé luxus kategória, még elektromos ülésen belül is. Azonban egy sima hatutas ülés is lehet motoros teljesen.
#1998: Nem, nem igaz, vannak memóriafunkciós ülések, de nem általánosan.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
A közlekedés az üzemanyaggal(is) jól meg van adóztatva, ez vár a villanyosra is.
Esetleg havi üzemeltetési alapdíj, vagy akármi formájában, de hidd el, meglesz.
3,8M autó * 17e km/ év futás esetén számold ki a jövedéki adót. Több 100MRD-ot tesz ki, ez csak a személyautók.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
Somatom
veterán
Tök mindegy, hogy milyen szintű döntés. Ha városi, akkor meg a fővárosiak adójából van. Azokéból is, akik egyáltalán nem használnak autót, nem igényelnek parkolóhelyet. Ha pedig állami a támogatás, akkor abban a benzinből származó adó is benne van.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Ezen a villanyautók nem fognak változtatni. Van egy földszinti lakásom a Fiumein. Amíg ott laktam, a következők hallatszottak be:
-Alkeszek a sarki közért előtt.
-A villamos ahogy lassított a megállóhoz, úgy szólt, mint egy stuka bombázó.
- Állandó szirénázás, mert közel a tűzoltóság és a baleseti.
-Dudálás.
Mindegyik marad villanyautókkal is. Sztem hasonló a helyzet a Hungárián is.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Tök mindegy, hogy melyik forgalmas városi főútvonalat írod. A villamos kivételével amit írtam, az mindegyikre igaz. Pl. a VI. ker. bulinegyedben sem a nagy autóforgalom miatt megy a sírás. Viszont, éjjel, nappal tud autó nélkül közlekedni, mert van járat. Valamit, valamiért.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
forceberg
veterán
+(#2123) Hieronymus: :
Nyilván ez kisarkított, meg érdekesség, főleg mert nem fehérek a tetők, de valahol mégsem, mert a fekete hőelnyelő felület gyártása a hő légkörben tartását eredményezi. Próbáld ki, hogy kiteszel a napra egy fekete és egy fehér ládát, közben monitorozd a láda tetejének és belsejének a hőmérsékletét.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
tha_answer
őstag
ezeket az akksikat nem napokon keresztul fogjak tolteni, akinek ennyi penze van az nem fog szarakodni napokat. nagyobb teljesitmenyu toltokabalen atmeno aram. nyilvan egy dugattyus generator amit vontatsz a kocsi utan, az nem szamit, mert annyira extremen kicsi resz, felesleges vele foglalkozni.
vagy legyen az artisjus fele megoldas?
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Nem meglévő hálózat plusz terheléséről beszélünk, hanem napelemtelepítésről. Ennek csak úgy van értelme, hogy a töltéshez szükséges energia minden munkanapon rendelkezésre áll, máskülönben nem számolhatsz azzal, hogy munka közben tudod majd tölteni az autót. Ettől lesz költséges a project.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Rive
veterán
A hálózat üzemeltetésének egyik sarkalatos pontja a tartalék: fel is, le is. A tartalék pedig drága. Fizetnek érte. Sokat: ahogy 'zöldül' a dolog egyre többet.
Pénz/piaci rés lenne, a kivitelezés lehetséges, a téma asztalon van már ~ tíz+ éve, mégis csak odáig jutott el az egész zöldítés, hogy több szélkelep meg amikor az egész kezd összedőlni, akkor akku még a budiba is.Na.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Somatom
veterán
Figyelted a szálat? Onnan indult, hogy munka közben töltés napelemről. Tehát nincs átkapcsolás, nincs ipari áram. Napelem van és slussz. Ha belekevered a központi hálózatot, akkor keverd bele azt is, hogy magánbenzinkutat sem létesíthet egy cég "csak úgy". Márpedig, ha állambácsinak elkezd hiányozni a benzinből befolyó adótartalom, akkor pikkpakk drága és különengedélyes lesz az autótöltés árama.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Depression
veterán
Nem, ez a beszélgetés ott indult, ahol leírtam, hogy otthon baromira nehéz töltenek napelemről, miközben dolgozol. Erre a te válaszod az volt, hogy a cégek majd önköltségen nagyon szívesen kiépítenek töltési lehetőségeket a munkavállalóknak (off: akiket úgy megfizetnek, hogy gond nélkül vegyenek elektromos autót) Te milyen világban élsz?
Én diplomásan pontosan tudom, hogy soha nem tudnék jelenleg megvenni, és fenntartani egy elektromos autót itt Borsodban. És nem érdekelnek a hiú ábrándaid.
Nyugodtan legyen ilyen kocsid, és legyél rá büszke, meg vedd fel az állami támogatást az otthoni napelemre, csak ne várd el az átlag, és az átlag alattiaktól, hogy téged kövessenek![ Szerkesztve ]
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Somatom
veterán
Ha ez egy logikus gondolat, akkor a villanyautók terjedésével egyre többen gondolkodnak majd így. A szolgáltató már most sem lelkesedik a feleslegedért. Mi lesz akkor, ha tovább szaporodik a napközbeni felesleg? Éjjel termelj felesleget! Arra lesz igény.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Lássuk be, ebben a bízniszben a környezetvédelem nem a legmotiválóbb tényező! Minden az anyegin múlik. A villanyautók csak tömegesen tudnák befolyásolni a helyi szennyezést. Én arra lennék kíváncsi, hogy tömeges elterjedés esetén mi a terv a gázolaj/benzin literenkénti 120Ft -körüli jövedéki adóbevétel-kiesésének a kompenzálására.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Parfüm topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs