Új hozzászólás Aktív témák
-
Montanaxy
aktív tag
Nekem ez a Max Payne féle cutsceneket idézi, amik ilyen képregényszerű bevágások voltak. Hangulatos.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Nagyon szeretem az ilyen narratív játékokat, ezt is mindenképpen kipróbálom (főleg, hogy GP-s), de engem konkrétan taszít a játék vizuális stílusa. Önmagában a képregény-szerű megjelenítés, vagy a kicsit rajzoltabb stílus egyáltalán nem zavar (sőt, van játék, aminek jól áll), viszont ezek a képkockákra bontott darabos mozgások, amiket a trailerben láttam, azok rettenetesen.
Biztosan sok meló volt megcsinálni, de ezzel együtt valahogy nem tudom lerázni magamról azt az érzést, hogy ez a megjelenítési mód alibizés, színészekkel felvett jelenetek ide vagy oda."«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Nekem újdonság, hogy mobilon (xcloud) is működik a natív bevitel, azaz ha rátappintok mondjuk egy feliratra, aktív lesz.
Ez ennél a játéknál kifejezetten előnyös, nem kell kontroller, vagy képernyős gombok a kurzor mozgatásához. -
hombre[EU]
veterán
Egyetlen karaktert sem tudtam úgy istenigazából megkedvelni ... 2óra után én is így vagyok vele és szerintem be is fejeztem a Hollt apa megjelenése körül.
egy dolog motivált: hogy az a blöki maradjonkussbaéletben
Life, Uh, Finds A Way
-
EmThor
addikt
Engem érdekel a történet, hihetőnek tűnnek a motovációk és magyar felirattal kényelmesebb (van pár apró hiba de nem para, pl 30 yard 30 méterre lett fordítva de igazából jelentéktelen dolog).
Gaming is staying up until 3am to earn a trophy that isn't real....but is!
-
bLaCkDoGoNe
veterán
No, kicsit több, mint 7 óra alatt végigjátszottam a játékot, nagyjából minden stimmel, amit a tesztben olvashattunk. Egynek jó volt, de nem egy Life is Strange vagy Heavy Rain / Detroit. A technikai megvalósításról a véleményem nem változott, ha már színészek, akkor én sokkal jobban élveztem volna egy Until Dawn-szerű megjelenítést, bár ennek a "képregényes" formának tagadhatatlan előnye, hogy az ilyen narratív játékokban baromi gyorsan unalmassá váló mászkálást teljesen eliminálja.
A második rész (4-6. fejezetek) szerintem túlságosan felfújt lett, a vége cliffhanger pedig nagyon nem elegáns befejezése az egésznek. A döntések sokszor súlytalanok voltak, viszont az tetszett, hogy sok más narratív játékkal ellentétben itt elég sokszor kínáltak fel olyan választási lehetőséget, amivel tudtam azonosulni, és nem kellett fanyalogva döntenem olyan opciók közül, amik egyike sem olyan, amiről úgy gondolnám, hogy én olyat választanék vagy tennék egy ilyen helyzetben."«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
GodGamer5
addikt
válasz
bLaCkDoGoNe #6 üzenetére
Lehet, hogy a narratív játékokban unalmasak a mászkálós részek, de nem az Until Dawn-ban....😉
Az a játék egy etalon."It's not a Loop, it's a Spiral"
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Egyáltalán nem rossz játék az UD, kimondottan élveztem és tele volt jó ötletekkel, de nekem egyáltalán nem etalon, kiváltképp az irányítása nem. A mászkálás nehézkes és sokszor frusztráló az idétlen kameraszögek miatt, amit 1992-ben még minden további nélkül megemésztettem mondjuk az Alone in the Dark-ban, de huszonpár évvel később már nem tartottam elfogadhatónak.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
GodGamer5
addikt
válasz
bLaCkDoGoNe #8 üzenetére
Szerintem pont a mászkálós részek miatt volt több mint egy interaktív film. Igen a kameranézetek sokszor idegesítőek voltak, de pont emiatt hatásosak amikor véletlenül bekaptál egy szivatós csapdát. Ha lett volna harc is benne, akkor felért volna egy Silent Hill jellegű játékkal.🙂
Pont ez a baj a Quarry-vel, hogy szinte csak egy filmé degradálták..."It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Ez az animáció számomra megszokhatatlan.
Új hozzászólás Aktív témák
gp Mi baj történhet, ha egy Amerikát átszelő költözés közben egy apró arizonai motelben húzzuk meg magunkat? Mint most kiderül, lényegében minden!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Aliexpress tapasztalatok
- OpenWRT topic
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: ABT Hungária Tanácsadó Kft.
Város: Budapest