Új hozzászólás Aktív témák
-
GodGamer5
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #6 üzenetére
Lehet, hogy a narratív játékokban unalmasak a mászkálós részek, de nem az Until Dawn-ban....😉
Az a játék egy etalon."Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #8 üzenetére
Szerintem pont a mászkálós részek miatt volt több mint egy interaktív film. Igen a kameranézetek sokszor idegesítőek voltak, de pont emiatt hatásosak amikor véletlenül bekaptál egy szivatós csapdát. Ha lett volna harc is benne, akkor felért volna egy Silent Hill jellegű játékkal.🙂
Pont ez a baj a Quarry-vel, hogy szinte csak egy filmé degradálták..."Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"