Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Jeanne d'Arc #6299 üzenetére
Ezen jót mosolygok ilyenkor. Senki se mondta konyhakéssel essen neki, mert ha szétbarmolod a csavart oké hogy észrevehető, de ha olyan csavarhúzót használsz amilyen kell hozzá attól a két kis csavar meghúzásától nem fog ugrani senkinek se a garanciája.
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Létezik olyan megbízható program amivel a telefonban felgyülemlett felesleges adatokat ki tudom anélkül törölni, hogy a programokat újra telepítgetném, illetve újra raknám a rendszert? JB mentes ha lehet.
Köszi
-
addikt
válasz B-L-A-C-K #6301 üzenetére
Próbálkozni lehet, csak utana ne sirjon senki hogy nincs garija. Vagy jarjon vegig egy olyan kálváriát mint a napokban az egyik tag? Nem jobb ha rááldoz fél órát bemegy és megcsináltatja? Bar nem az Apple-nél de vontak mar meg garanciat nekem olyan miatt amihez közöm nem volt. Nem jó móka szerintem.
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Jeanne d'Arc #6304 üzenetére
De most komolyan szerinted életszerű ha a megfelelő csavarral húzol rajta kettőt ugrik a garancia Szerinted ezt hogy tudnák ellenerőzni hogy húztál rajta egy kicsit Sehogy, szóval ezen felesleges lovagolni.
INGJOKE: link (tokról nem tudok nem él már az a link, de van egy halom persze nem mind eredeti, kérdezd meg a kollégát aki mutatta nemrég.)
[ Szerkesztve ]
-
Keni21
tag
Sziasztok! Ma megkaptam az új 6-osom, a kattogást így orvolsolta az iStyle.
"Könnyebb hazudni, mint szembenézni az igazsággal." PM
-
Keni21
tag
válasz kovacscsi #6309 üzenetére
Azt tanácsolom, hogy ha van szerviz a közeledbe akkor vidd be. Két nap alatt kicserélték egy újra a garancia meg onnantól számolva 1 év újra. Elsőre megpróbálták a csavar meghúzós trükkel de nem ért semmit... Neked lehet az segítene!
"Könnyebb hazudni, mint szembenézni az igazsággal." PM
-
-
Keni21
tag
Ez csak az én véleményem! Volt 4S-e 2 évig bírta fólia és tok nélkül párszor a gravitáció győzött de nem tört soha össze. Erre is vigyázok de tokba van és majd kerül rá fólia is. Sokaknak volt ez a bizonyos kattogás, de van akinek elő se jön. Biztos van valami összeszerelési probléma pár szériánál.
"Könnyebb hazudni, mint szembenézni az igazsággal." PM
-
veterán
Nekem a kamera elcsúszás van, de nem zavar... mielőtt lejárna a gari, vagy ha járok a nagy falúba akkor megcsináltatom. Szelfizni nem szoktam, de azért kipróbáltam nem ront semmit a képen.
-
Z0C!
őstag
Sziasztok!
Vízálló tokot keresek.
Ebay-en elég sokfélét találni. Tapasztalatokat várok e téren, hogy a legjobbat vegyem a telefonhoz.
Max 6-8.000-ért érdekelne.Előre is köszi!
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
hj.jani95
aktív tag
Ha estére be van kapcsolva a wi-fi és a helymeghatározás, mennyit szabadna merülnie a telefonnak?
Kis Pál vagyok, na hali!
-
#19708160
törölt tag
nekem egyet se mert egész éjjel töltöm 😀
Viccet féltetéve,letöltöttem a 8.4-et és jobban birja az akku,viszont a zenelejátszó baromira nem jön be,de összeségébe gyorsabbnak érzem a telefont,és nekem a gps gyorsaságával sincs gond,amit irtak valamelyik hozzászólásban,hogy nehezebben talál jelet.
[ Szerkesztve ]
-
esfrost
tag
válasz #19708160 #6329 üzenetére
Még mielőtt félreértenéd, nem akarok az ízléseddel vitatkozni.
Érdemes egy kicsit más szemszögből is megnézni ezt az új Music applikációt.
A zene lejátszót nem érdemes a régi verzióhoz hasonlítani. Leginkább azért nem, mert itt már nem csak egy sima zene lejátszóról beszélünk, hanem egy teljesen új alkalmazásról, aminek valóban az egyik fő funkciója a zene lejátszás, de nem kizárólag. Itt már egy komplett közösségi háló is bele van építve a dologba, rádióval, és egy iszonyatosan komoly, összetett szolgáltatással együtt. Ennek tükrében a program sokkal-sokkal komplexebb lett, és azt gondolom, hogy még ennek ellenére is nagyon jól kezelhető, és olyan egyszerű, amilyen egyszerű csak lehet egy ilyen összetett szolgáltatás. Szerintem érdemes egy teljesen új alkalmazásként kezelni, és nem úgy, mint a régi zene lejátszó egy frissített változatát. Érdemes vele időt eltölteni, használni, egy kicsit megszokni hogy mi hol van, mi mit csinál. Az Apple Music szolgáltatás az utóbbi jó néhány év legnagyobb és legpozitívabb húzása. Na nem azért, mert valami teljesen új dolgot hoztak létre, (Spotify, Deezer) hanem mert egészen fantasztikusan oldották meg. Az alkalmazás nagyon szépen az ember keze alá rak mindent. Az előadókat könnyű megtalálni, böngészni közöttük, és könnyű őket fogyasztani. Az offline hallgatás meg nekem egész egyszerűen megkoronázza ezt az egész szolgáltatást. Szerintem kifejezetten jól sikerült. Örömmel nyitom meg minden alkalommal, és keresek új hallgatni valót. Nekem nagyon megkönnyítette az egész zene hallgatási szokásomat, üdítő egy újítás szerintem. Kíváncsi vagyok rettentően, hogy az elkövetkezendő pár évben ez hova fog fejlődni.
-
maxim01
aktív tag
Sziasztok! A tárcsázó hangját ki lehet valahogy kapcsolni? Elég hangos amikor olyat kell hívnai aki nincs benne a kontaktok között. A billentyű hangot kikapcsoltam szöveg íráskor nincs is hang viszont a tárcsázó továbbra is szól..
Iphone 6, Samsung Galaxy S3, Google Nexus7
-
#19708160
törölt tag
válasz esfrost #6331 üzenetére
lehet hogy igazad van,és csak szokni kell,nekem egyenlőre förtelem az egész.Rádiót meg hallgatnék is,de sajnos el se indul,mert akkor regisztálnom kellene a music szolgáltatásra.A régebbi nekem átláthatóbb volt,ez a közösségi szellem,meg nem igazán érdekel,még facebook fiókom sincsen
B-L-A-C-K :Még nem jött meg sajna
[ Szerkesztve ]
-
swoody
senior tag
Meg lehet valahogy nézni a csak kimenő hívások időtartamát?
-
maxim01
aktív tag
Elég halott egy topik ez a galaxy s5 után...
Iphone 6, Samsung Galaxy S3, Google Nexus7
-
galaxys80
veterán
Ha esetleg valaki megválna fekete Apple szilikon tokjától emberi áron az kérem jelezze felém.
-
senior tag
kinek hogy szerepel a 8.4 ? akkuidő jobb vagy rosszabb ?
-
-
szabo.norbi
tag
Ezt örömmel hallom, kíváncsi vagyok rá, hogy nekem hogy fog a zenelejátszó viselkedni. 8.3-nál 1perc/1%-ot merült..
Az „érintett” és az „elkötelezett” közötti különbséget legjobban a sonkás tojásrántottával mutathatjuk be:a csirke „érintett”, a disznó viszont ”elkötelezett”! /// iPhone 6
-
senior tag
köszi mindenkinek ,frissítem akkor
-
bazsi125
csendes tag
Sziasztok!
Visszakaptam a telefonomat a telenortól, ott így adták nekem vissza: "Van egy rossz és egy jó hírünk, a telefont ők nem cserélik de az Apple igen!" na mondom az jó, és mikor hogyan? hát azt nekem kell elvinnem a szervizbe... el is vittem, az egyik helyen kinevettek, hogy mit képzelek hogy ilyen hibával én szervizeltetni szeretném a készüléket (Bécsi úti szerviz) az Andrássy úton teljesen normálisan álltak a dologhoz viszont az elbírálás megint az lett h a gyártó nem cseréli, mellé küldtek egy árajánlatot, amiben a készülék cseréje 0 FT!!!! ezért megörültem, hogy biztosan kicserélik csak ennek ez a módja vagy mi.. most elmentem hozzájuk, és a kolléga valamit elrontott és az nem nulla Ft hanem 122ezervalamennyi..
Szóval nem lesz kicserélve a telefonom, ők elirányítottak az Apple telefonos támogatásához, hogy ott tudok panaszt tenni, ahol viszont vissza a szervizhez ,hogy ők bírálnak ők döntenek, ebben segítséget csak a szervíz tud adni, vagy Fogyasztóvédelem.
Most már tényleg elegem van mindenből, mielőtt még valaki azt gondolná hogy a telefont én tettem tönkre, már előzőekben is leírtam, hogy tokban tartottam az alatt a két nap alatt, nem ejtettem le, nem ültem rá.. persze tudom, hogy ezt mondhatom akárkinek.. vagy elhiszi vagy nem, maximum azzal tudom bizonyítani, hogy a telefon karcmentes, sérülésmentes..
Fogyasztóvédelem nem marad ki, bár időm az semmi ilyesmire, de amint meg tudom ezt ejteni, azonnal megteszem, érdekelne a véleményetek, hogy érdemes e elindulni ezzel vagy sem.
Az egyik szál az a telenor lesz, akinek a kedves szolgáltatói szervize olyan elbírálást adott, hogy a telefon állapota karcos, mind a kijelző, mind a hátlap, ezért nem cserélhető (minden dokumentum megvan, ami ezt igazolja és azt, hogy én karcmentesen adtam mát a készüléket nekik), visszavételkor pedig, oké, hogy szóbeli, de kaptam egy kis biztatást, hogy nem lesz semmi baj az Apple kicseréli.. tessék az Apple kicserélte.. se..
A másik szál az Istyle szervize.. kiküldenek egy e-mailt, 0Ft-os árajánlattal, hogy annyiért cserélik... erre ott bent meg tagadják, hogy azt valaki elrontotta, vagy én vagyok ilyen szerencsétlen, ami így is van.. vagy a szervizeknek a munkája ennyire minősíthetetlen?...
Amikor az Istyle szervizbe leadtam a készülékem mögöttem ugyanezzel a problémával jött egy srác.. neki is elhajlott a telefonja, csak neki jobban.
Az is érdekes, hogy valakinek cserélik valakinek nem.. pl itt is az egyik tagnak: 06209976900 neked is kicserélték, oké, hogy neked anyaghibát állapítottak meg, engem nem érdekelne, hogy mit állapítanak meg, csak cseréljék ki, mivel egyáltalán nem érzem úgy, hogy ez az én figyelmetlenségemből adódott volna, szerintem ez nevetséges, hogy megveszek egy 200ezer ft-s telefont, két napig használom egy tokban, és abban elhajlik, úgy hogy semmi külső behatás nem éri, a zseb feszülésén kívül, úgy gondolom, egy telefonnak nem kellene ilyen rendeltetésszerű használat mellett így "viselkednie" és mivel itt elég sokan vagytok, rajtam kívül még egy taggal történt ez meg, neki ki is cserélték, az internet a megjelenéskor tele volt ezzel a problémával, tényleg úgy gondolom, hogy csak van némi köze ezekhez a problémákhoz a gyártónak.Szerintem, most visszamegyek a telefonomért, mivel náluk is hiába kapálózok, viszont ha sokáig marad a telefon, akkor azért fizetni kell, szóval úgy gondolom, marad a fogyasztóvédelem, ja és amint visszakaptam, lefotózom nektek, hogyan is néz ki a hajlás..
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Igen én is így tudom. Ha a telenornál vetted, neked oda kell visszavinned... ha fogyasztóvédelemhez akarsz fordulni, akkor szerintem kezd a telenorral, mert ők biztos hibáztak azzal, hogy elküldtek a szervizbe a telefonnal. Bár írtál valami olyasmit is, hogy szerintük karcos és ezért nem javítják/cserélik. Én ilyen helyre egy komoly telefont csak úgy adnék le, hogy levideózom és kérek egy jegyzőkönyvet róla, hogy a készüléken nincs semmi külsérelmi nyom. Én ezért nem vásárlok szolgáltatónál, mert vegyél hozzá ezt, vegyél hozzá azt meg biztosítást is, de amikor nem fizetni, hanem szolgáltatni kell már más a helyzet....
-
esfrost
tag
Mindegy, hogy hol vásárolod a Apple terméked, és mindegy, hogy szolgáltató függő vagy sem, a garanciális ügyintézést a régiódban található összes hivatalos Apple Certified szerviz köteles intézni. Én Telenornál vásároltam a készülékem, szolgáltató függő, és az iStyle, valamint az Almárium Pro is kérdés nélkül foglalkozott velem... és segítettek minden esetben. Még csak kérdés sem merült fel azzal kapcsolatban, hogy milyen szolgáltatófüggő a készülék. Most már a szolgáltató függő készülékekkel is a márka szervizek foglalkoznak. Nem szabad a szolgáltatóval ilyesmit intézni, ott a márkaszerviz, erre vannak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Már 70 millióan nézik a Netflix reklámos csomagját
- REpont és hulladékgazdálkodás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- PlayStation 5
- Philips LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
- IPhone 11 128GB gyári független ÚJ 12 hónap szavatosság!
- IPhone 13 Pro max 128GB gyári független hibátlan 12 hónap jótállás
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest