- EA Sports WRC '23
- Bestbuy játékok
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Xbox Series X|S
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az akkor jelent előnyt, ha PC-re ugyanazokat a shadereket rakják be. De ma HLSL 5.1 egy rakás függvényt fel sem ismerne a konzolra írt shaderekből. Ugyanez igaz a SPIR-V-re is.
Vannak már kiterjesztései az AMD-nek, amelyekre át lehet rakni a konzolra írt shadert, de ezeket többen csak kevés shaderre használják. Viszont van ellenpélda is lásd a Doom esetében, ahol ID tulajdonképpen a PS4 PSSL shadereit konvertálja majd fordítja SPIR-V-re, és az így kapott nem szabványos kóddal eteti a Radeonokat. Ugyanez igaz a Battlefield 1-re, amely AMD-hez az Xbox One HLSL shadereit konvertálja és fordítja le, ami szintén nem szabványos PC-n.A Microsoft ezt a különbséget fogja kezelni az év végén a shader modell 6.0-val. Ergo lehetővé teszik, hogy mostantól a PC-re ne kelljen külön shadereket írni, hanem egyszerűen le lehessen fordítani az Xbox One shadereit, és ez legyen a szabványos alap minden hardveren. Ezzel együtt a régi shader modelleket nyugdíjba küldik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Láncfűrész topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen