Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Cobra652 #243 üzenetére

    Az Oxide fejlesztők, a DICE/Frostbite Team és a Nixxes emberei mindig is arról voltak híresek, hogy szénné optimalizálták a PC-s portokat. Most, hogy dolgoznak Mantle-re, még ez a hozzáállásuk nem változik. A Mantle onnantól lesz veszélyes, amint lesz egy publikus SDK és azt mindenki elérheti. Na onnantól kezdve pár cég esetlegesen nem a több fps lehetőségét, hanem az alacsonyabb fejlesztési költségeket látja majd a Mantle-ben. Ilyenkor tényleg lehetnek olyan helyzetek, amikor a DX kód nagyon lassú. Na az a spórolásra lesz visszavezethető. Ezért nem kellene egy publikus SDK a Mantle-re. Pont jó, ha csak a profik férnek ehhez hozzá.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák