Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Tikakukac #135 üzenetére

    "blackrulz: Ha nem lenne az a bizonyos lámpa is szénné olcsítva a prémiumban, akkor lehetne abban is egyszerűen izzót cserélni. Egy szintszabályzás hardveresen és szoftveresen gimis munka. Még mielőtt: igen, van Hellás mérnök barátom."

    Kérdezd meg tőle hogy egy adaptív ledes merci rendszerben vagy egy lézeres rendszerben hol az izzó, és miért nem akarják hogy te cserélgesd. A merci pl vagy 6 fele kommunikál és ennek megfelelően hangol mindent a lámpatestben, és nem csak a kamera képét, fényviszonyokat, kormányszöget, sebességet nézi, hanem a gps adatokat is, tudja ha kanyar jön vagy körforgalom. Ki tudja takarni a szembejövőt. Itt mm-es eltérés is rohadt sokat számít. Ahogy pl a projektoros xenonban sem szeretik ha hozzáférsz bármihez, a mechanika benne szintén nem az amit Pistike a fészerben szétdob. Jellemzően komplett csere játszik csak, okkal.

    A legtöbb "új" autóban már régóta van canbus kommunikáció a lámpatestek felé is, hol több hol kevesebb, és a legtöbb esetben simán tudsz még mindig cserélni izzókat. Ha elterjednek a komplexebb, ledes rendszerek, na ott már sokkal fontosabb lesz a pontos kalibráció és beállítás, amit otthon nehezen tudsz elvégezni. Persze nem lehetetlen. De ez is csak most drága, talán az új Mokka jön majd valami adaptív ledes izével, ahogy kúszik le a technológia, úgy lesz ez egyre olcsóbb, és értenek majd hozzá egyre többen.

    sh4d0w: Pont az a baj, hogy nem egyszerű mechanikus munka. Az a stabilizátor rúd vagy gömbfej csere az az.

Új hozzászólás Aktív témák