Új hozzászólás Aktív témák

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz (Bundás) #3912 üzenetére

    Bármennyire is egy cégről beszélünk, ami vállalatismereti órák szerint nyereségorientált, de mikor egy vállalat már elég nagy ahhoz, hogy több szálon megy a bevétel-kiadás, akkor eldöntheti a saját irányítása, hogy mi az amire szükséges mértéken túl költi magát, egyszerűen felfogás/értékrend szempontból. (Ugye bármennyire is kapitalizmus van, de a cégeket is emberek vezetik, akiknek különböző befolyásuk, értékrendjük, moráljuk van)
    Na ezt csak azért írtam, mert az is tudja, hogy a quake nem egy aranybánya, aki csak hallomásból tud róla. Ezzel a kiadónak is tisztában kell/kellett lennie.
    A skinek, mikrotranzakciók is érthetők, hiszen látszódik, a piac is igazolja sok játéknál, hogy adott esetben többet hoz a konyhára, mintha darabra eladnának egy játékot. A valós frusztrációt sem ez okozza a játékosokban.

    Biztosra veszem, hogy az arányok tévesztése okoz frusztrációt. Példának okáért: mintha vennél egy kést, amit a szar anyagminőség miatt sose lehetne rendesen megélezni vagy másnap már kicsorbulna, mert annyira "puha". Ellenben nagyon szép és jól mutat a konyhába... Vagyis, a quakerek együtt tudnak élni a skinekkel és mikrotranzakciókkal, csak a durva, alapvető hibákkal nem és mivel ezek vannak, nem tetszik nekik, hogy új skin, stb jön, de a teljesítménybeli problémákat nem javítják.

    Csináltam custom meccset teljesen egyedül és only botokkal, közben futott az afterburner, gyors frissítési időkkel, majd próbáltam kiértékelni azt, ami történt.
    Teljesen egyedül vagy csak és kizárólag botokkal full smooth minden. Egyedül akkor van micro lagg, mikor teleporton keresztül megyek és halál/respawn esetén (és ilyenkor a beépített hálózati hibajelző is sokszor felvillan). Ez teljesen elfogadható is lenne. Ez alapján azt mondom, hogy a játék rendering engin-je tök jó. Ezeket az eseteket kivéve folyamatos és stabil a frame time, nincsenek nagy ugrások.
    De ha bejön a képbe, hogy egy meccsen belül egyre több player, elkezd szétesni az összhang.... Az se biztos, hogy a net code a szar. Én szerver oldali teljesítményproblémákra is gyanakszom.
    Ha lehetne jogunk dedikált szervereket létrehozni közeli lokalizációval, erős szerverrel, stabil és gyors netkapcsolattal, akkor az is lehet, hogy ez a gém lenne az isten-császár... de állítólag nem terveznek ilyet.

    Jevons paradox

Új hozzászólás Aktív témák